19
Μαρ
10

Ντο-ρε-μι…

Ήρθε και η  Παρασκευή! Άλλη μια εβδομάδα έφθασε στο τέλος της και το Σαββατοκύριακο είναι πλέον προ των πυλών…Ευκαιρία για ξεκούραση και χαλάρωση για πολλούς από εμάς.

Κάθισα στον υπολογιστή μου μπροστά και είπα να γράψω κάτι. Αρκετές ιδέες έχουν μαζευτεί στο μυαλό μου. Φαίνεται, πως διανύω μια περίοδο έμπνευσης! (Φτού να μην με ματιάσω! :lol:  ). Μόνο, που τώρα που το καλοσκέφτομαι , τα θέματα με τα οποία θέλω να καταπιαστώ, δεν ταιριάζουν σε μια μέρα σαν και αυτή…

Ήθελα να κάτι διαφορετικό…ίσως ανάλαφρο και αγαπητό σε όλους…Ήθελα να αλλάξω τη ….Νότα?

Χμμ! Νότες (παύλα) μελωδία (παύλα) τραγούδι (παύλα) μουσική!!!

Δεν είναι τυχαίο που η μουσική γεννήθηκε σχεδόν μαζί με τον άνθρωπο. Ίσως ξεκίνησε με την παρατήρηση του φυσικού κόσμου. Από τα πουλιά με το μελωδικό κελάηδημά τους ως και τους ήχους που βγάζει η ίδια η φύση. Η μουσική υπάρχει παντού και είναι πια συνυφασμένη και συνδεδεμένη με τον άνθρωπο. Η μουσική δεν είναι απλά μια μορφή τέχνης. Είναι εκδήλωση και έκφραση συναισθημάτων. Πολλές φορές ακούμε ανθρώπους να λένε: “Ό,τι δεν μπορώ να πω με λόγια τα λέω με τη μουσική!”

Όμως σαν να “βάρυνα” πολύ το post αυτό και δεν ήταν σαν αρχική μου πρόθεση…ήρθα σήμερα να κάνω προτάσεις:

Χρησιμοποιείστε ό,τι μέσο έχετε ο καθένας να ακούσετε μουσική. Είτε πρόκειται ορχηστρική είτε να εμπεριέχουν στίχους…Ακούστε ό,τι σας κάνει κέφι. Ακόμα και αν τα μηνύματα είναι μελαγχολικά ή να εκφράζουν πόνο, είναι βάλσαμο στη ψυχή…

- Θέλετε να ακούσετε κάτι για την Άνοιξη, ακούστε το αριστούργημα του Vivaldi: Spring!

- Επαναστατικά? Υπάρχει καλύτερο από αυτό ;)

- Κάτι σε τσιφτετέλι ξεσηκωτικό?

- Ένα βαρύ ζεϊμπέκικο για την άτιμη κοινωνία?

- Αιώνια αγάπη?

- Να λένε “σ’ αγαπώ”?

- Να μιλάνε για χωρισμό?

- Να σου φέρνουν στο νου ελευθερία και δυναμισμό?

ή

- Κάτι που σου θυμίζει θρήνο και έπος?

- Ίσως κάτι χορευτικό?

Σας πρόσφερα ένα κολάζ μουσικών ήχων, ειδών τραγουδιών. Άλλοτε να ταιριάζουν μεταξύ τους ή και όχι. Η επιλογή είναι δική σας αρκεί να αρπάξετε την ευκαιρία.

Προσωπικά εγώ θα διαλέξω για αυτό το διήμερο ένα “ταξίδι” στη γαλάζια πόλη της ZION, ενός αγαπημένου φίλου…Όπως εκείνος ξέρει να προσφέρει στους φίλους του.

Δεν χρειάζονται πολλά να πάρω μαζί μου σε αυτό το ταξίδι…Μόνο να ανοίξω την καρδιά μου να αισθανθώ (feel)!

Καλό σ/κ  σε όλους και όλες! :)


14 Responses to “Ντο-ρε-μι…”


  1. 1 happyshelly
    19 Μαρτίου, 2010 στις 4:31 μμ

    Αστροφεγγιά μου, καλησπέρα.
    Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που η διάθεσή σου, σήμερα είναι ανεβασμένη!
    Όπως, είπε σε σχόλιο που μου άφησε και η Korallenia μας, λες να είναι τυχαίο; ;-)
    Εγώ τα άκουσα όλα τα κλιπάκια σου και βρήκα το post σου, ότι πρέπει για μια
    προθέρμανση για το σούπερ weekend που μας έρχεται και σίγουρα θα ακούσω την
    συμβουλή σου και θα ακούσω Zion! Τα λέμε εκεί, νέα μου φιλενάδα.

    Προς το παρόν σου αφιερώνω το αγαπημένο μου τραγούδι,
    που νομίζω ότι είναι το πλέον αισιόδοξο τραγούδι ever!

    Φυσικά, έχεις και πολλά κοχυλένια φιλιά!

  2. 2 akrogialia
    19 Μαρτίου, 2010 στις 4:48 μμ

    Αστροφεγγιά μου καλησπέρα!

    ….φα, σολ, λα, σι, ντο…..Μουσική! Τραγούδι! Ρυθμός! Μελωδία!

    Εγώ διάλεξα να ακούω το σ’ αγαπώ του Χατζηγιάννη τώρα που σου γράφω…ΥΠΕΡΟΧΟ!

    Μου αρέσει η παρεούλα μας να έχει όμορφη και χαρούμενη διάθεση!

    Πολλά φιλιά!

  3. 3 akrogialia
    19 Μαρτίου, 2010 στις 4:50 μμ

    Ωωωω τώρα είδα τι άφησε η Matriga! ΥΠΕΡΟΧΟ…ΤΕΛΕΙΟ….

    Πολλά φιλιά Πειρατίνες!

  4. 4 akrogialia
    19 Μαρτίου, 2010 στις 4:52 μμ

    Αλήθεια ποια είναι η Zion?

    Ποιος είναι ο Όσιρης?
    Όμορφος?
    Νέος?
    Πλούσιος?
    Χαχαχαχαχαχαχαχχα

    Αστειεύομαι Αστροφεγγιά μου!
    χαχαχαχαχαχχαχαχαχα

  5. 5 happyshelly
    19 Μαρτίου, 2010 στις 4:57 μμ

    Korallenia μου,
    Πες μου τώρα πως εξηγείται που και γω,
    προτιμούσα σήμερα το τραγούδι του Χατζηγιάννη;
    Aπίστευτο! Είμαι μια κόπια σήμερα.
    Η Lillith μας λείπει για να είμαστε σετάκι και
    φυσικά, το Aγγελάκι που είναι η guest star μας!
    χα χα χα

    Ραντεβού στη Zion

    Υ.Γ. Δεν ξέρω ποιος και πως είναι ο Osiris,
    αλλά προβλέπω πως η πρόσληψή σου, από κείνον,
    είναι σίγουρη! ;-)

  6. 19 Μαρτίου, 2010 στις 5:17 μμ

    Δεν έχω σταματήσει να γελάω! :)
    Πατώντας πάνω στα clipάκια σου και ενώ “ερχόμουν” από Vivaldi, έπεσα πάνω σε αυτό που γράφει “ΒΑΖΕΙ Ο ΝΤΟΥΤΣΕ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ”!!!
    Μπούχαχαχααα :)

    Το… FEEL… ΠΟΛΎ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ!!!

    Πέρα από τα αστεία, θέλω να πω, πως το σημερινό σου post το βρίσκω μια υπέροχη ιδέα!
    Η μουσική είναι για μένα ένα πολύ σημαντικό δώρο για τον άνθρωπο και χαίρομαι πολύ που σε αγγίζει. Δεν θα μπορούσε άλλωστε. Είσαι μια υπέροχη ψυχή!

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα πανέμορφα λόγια σου για την Zion.
    Είναι μεγάλη μου τιμή και θα κάνω τα πάντα για να μπορείτε να ταξιδεύετε και να περνάτε όμορφα.
    Η Zion, λάμπει κάθε φορά που την επισκέπτεστε και γεμίζει από φίλους.

    Θα σε περιμένω.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ και για τα clipάκια που μας χάρισες.
    Είναι όλα ένα κι’ένα!

    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά πολλά πειρατικά φιλιά. ;)
    Cya

  7. 19 Μαρτίου, 2010 στις 5:31 μμ

    Μatriga μου…τι να πω…Για άλλη μια φορά με συγκινείς…
    Όσο για τη δική σου αφιέρωση είναι απλά Τ Ε Λ Ε Ι Ο & Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!
    Ραντεβού στη ΖΙΟΝ, φιλενάδα! ;)

  8. 19 Μαρτίου, 2010 στις 5:34 μμ

    Korallenia μου δεν παίζει…ο Χατζηγιάννης είναι μακράν ο αγαπημένος μου τραγουδιστής. Τα περισσότερα clips μου σε posts μου είναι δικά του και το “σ’ αγαπώ” το αγαπημένο μου ever…
    Ο πειρατής μας ξέρει τη λατρεία μου για αυτόν!
    Φιλάκια!

  9. 19 Μαρτίου, 2010 στις 5:36 μμ

    Κorallenia & matriga μου χαίρομαι που σας άρεσαν και κλείνετε ραντεβού στο δικό μου σπιτάκι να βρεθούμε αργότερα στου πειρατή μας…
    Σας αγαπώ όλες!!!

  10. 19 Μαρτίου, 2010 στις 5:41 μμ

    Πειρατή μου, ξέρεις πόσο πειρακτήρι είμαι…Δεν θα μπορούσε να λείπει και του houmor σε ένα ποστ μου
    Όσο για το ευχαριστώ που μου λες…ξέρεις δεν χρειάζεται καν να το σκέφτεσαι…Το αξίζεις! Μην ξεχνάς χωρίς εσένα δεν θα φτιάχναμε την όμορφη παρέα, που είμαστε σήμερα…Στο οφείλουμε…γιατί μας έφερες κοντά
    Πολλά φιλιά πασπαλισμένα με χρυσόσκονη και μια εξίσου μεγάλη αγκαλιά από μένα…!
    see you in Zion ;)

  11. 19 Μαρτίου, 2010 στις 11:43 μμ

    Η μουσική υπάρχει για να μας ανεβάζει ή να μας κάνει να ονειρευόμαστε!
    Ευχαριστούμε!

  12. 20 Μαρτίου, 2010 στις 12:34 μμ

    Ερατώ μου σίγουρα δυο από τα “δώρα” της μουσικής είναι αυτά, που αναφέρεις…
    Καλή σου μέρα!

  13. 20 Μαρτίου, 2010 στις 2:42 μμ

    Τόσο καιρό είχες εξαφανιστεί… έλειψα 4 μέρες και τρελλάθηκες στην έμπνευση! :roll:
    I can’t catch up with you girl!!! :lol:
    Ακούω έναν Robbie και φεύγω!
    Θα τα πούμε στη Zion!

    Φιλιά πολλά και καλό σ/κ dear Starlight! ;)

  14. 20 Μαρτίου, 2010 στις 6:13 μμ

    Έλα ντε! Απορώ και εγώ με τον εαυτό μου, Λίλιθ μου…λες να πάω να κοιταχτώ σε κανά γιατρό? χαχαχαχαχα
    I definitely,see you in Zion! ;)


Υποβολή απάντησης

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: “ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ”

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπ   Απρ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 282,593 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 26 other followers


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 26 other followers

