23
Φεβ.
09

Ήρθαν τα πάνω κάτω…

welcome

Για άλλη μια φορά σας καλωσορίζω στο νέο μου μπλογκόσπιτο…! Καινούρια εμφάνιση, καινούριο όνομα…

Φαντάζομαι σας ξάφνιασα με την απόφασή μου αυτή, που έγινε τελείως αναπάντεχα, αλλά πιστέψτε με αν και το έκανα με βαριά καρδιά από στενοχώρια, ήταν αναγκαίο…

Ίσως, αρκετοί να αναρωτηθείτε: » τι είδους ανάγκη, είναι αυτή, που σπρώχνει κάποιον να αποχωριστεί κάτι, που αγάπησε τόσο πολύ?»

Οι καινούριοι φίλοι μου, ίσως να μην ξέρουν και με το δίκιο τους να απορούν…κάποιοι, που με γνωρίζουν, πιο καλά και προσωπικά, θα καταλάβουν…

Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να σας αφήσω σε μαύρα μεσάνυχτα, για αυτό θα δώσω, όσο μπορώ τις εξηγήσεις, που θα θέλατε…

Κάποιοι άνθρωποι, «δυσαρεστημένοι» μαζί μου, ανακαλύπτοντας το παλιό μου blog, ενοχλήθηκαν, ακόμη περισσότερο και μου έκαναν τη ζωή δύσκολη, παρεξηγώντας και παραποιώντας τα όσα έγραφα…

Προκειμένου, λοιπόν να φτάσω σε σημείο να λογοκριθώ η ίδια, να πάψω να είμαι αληθινή και ειλικρινής (όπως επιθυμώ πάντα να είμαι), και εφόσον δεν υπήρχε (πιστέψτε με) άλλη λύση, προτίμησα με πόνο ψυχής, να εγκαταλείψω το Μ.Α.

…Δηλαδή, όχι τελείως αλλά, αν παρατηρήσατε άφησα την πόρτα ανοικτή, μετατρέποντάς το ως προς τη θεματολογία (όποιοι ξέρουν το ψώνιο μου θα καταλάβουν) …για «απαιτητικούς» αναγνώστες! 😉

ceb3cebfcf85ceb5cebbcebaceb1cebc

Βέβαια αυτή η αλλαγή δεν είχε μόνο αρνητικά κίνητρα… Ύστερα από ώριμη σκέψη, διαπίστωσα, ότι είχατε δίκιο οι περισσότεροι… Μπορεί να μπήκα στην μπλογκόσφαιρα «μόνη και μοναχική», δεν ξέρω αν το «μοναχική» ισχύει ακόμη, αλλά «μόνη», δεν είμαι πλέον…

Στους έξι μήνες ταξιδιού, γνώρισα πολλά πρόσωπα, επισκέφτηκα πολλά blogs, συμπάθησα και αγάπησα όλους εσάς…Όλοι κρατάτε ένα κομμάτι της καρδιάς μου…είστε οι e-φίλοι μου… άλλους συνάντησα και προσωπικά…

Έτσι λοιπόν, γεννήθηκε η ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΙΑ, πάντα να ονειροβατεί εκεί ψηλά (όταν δεν κάνει τις συνηθισμένες της βουτιές 😛  ). Το όνομα, πιστεύω είναι αισιόδοξο και ελπιδοφόρο…εκείνο το δειλό φως, που ακτινοβολούσα να μπορέσει να μεγαλώσει…Προς Θεού, όχι να διαφωτίσει εσάς, αλλά μπας και μπει λίγο περισσότερο φως στη δική μου ψυχή…!

Κατά τα άλλα θα παραμείνω εγώ η ίδια…ίσως με λιγότερα αθλητικά, αφού θα βγάζω το άχτι μου αλλού. 😆

Τον κόσμο μου έφερα ανάποδα…!!!


20 Responses to “Ήρθαν τα πάνω κάτω…”


  1. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 9:40 πμ

    Καλημέρα Αστροφεγγιά μου!

    Αισιόδοξο, ελπιδοφόρο, φωτεινό! Εμένα το όνομα αυτό μου φέρνει ηρεμία και γαλήνη! Εύχομαι να είναι πολύ δημιουργικό!

    Να έχεις μια υπέροχη βδομάδα, με μεγάλες δόσεις ακτινοβολίας!

    Πολλά φιλιά!

  2. 3 VOULA
    23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:31 πμ

    ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

  3. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:33 μμ

    Καλημέρα,Λουλούδι μου. Να έχεις και εσύ μια υπέροχη εβδομάδα…σε ευχαριστώ!

  4. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:35 μμ

    Indi, σε ευχαριστώ…με τιμάς με την επίσκεψή σου και την ευχή σου!!! 🙂

  5. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:35 μμ

    Voula, σε ευχαριστώ και σε καλωσορίζω στην παρέα! 😉

  6. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:16 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου!….(για μένα θα είσαι πάντα το αστεράκι οκ;;)…λυπάμαι για αυτό που έγινε…αλλά από ότι δείχνει δεν είναι και τόσο πιά απίθανο να σε ανακαλύψουν ακόμη κι εδώ μέσα όλοι αντιπαθείς,μισείς ίσως;;;…και όλοι αυτοί που σε αναγκάζουν να γράφεις όσα σου κάνουν επειδή δεν έχεις άλλο,τρόπο να ξεσπάσεις την οργή που σου προκαλούν….(αυτός πρέπει να πώ είναι ένας μόνιμος εφιάλτης (δικός μου,από τη στιγμή που άνοιξα το μπλόγκ μου),μέχρι στιγμής όμως κανείς δικός μου δ εν έχει καταλάβει τίποτε,(και κανείς από αυτούς που έχω αναφέρει εκεί μέσα)…και έυχομαι έτσι να παραμείνει η κατάσταση….σου έυχομαι καλή αρχή,τα καλύτερα,και να συνεχίσεις έτσι δυναμικά όπως ήσουν πριν….πολύ ωραίο το νέο σου σπιτάκι..φιλάκια……..

  7. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 6:10 μμ

    Αθανασία μου καλησπέρα…Δεν μισώ κανέναν, απλά το πρώτο μου laptop μου, έπεσε στα χέρια τους με άνομο τρόπο και από εκεί ανακάλυψαν το blog μου…το μόνο που ζητώ είναι η ησυχία μου…ελπίζω τώρα τα πράγματα να αλλάξουν!

  8. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 8:18 μμ

    Σου εύχομαι στην νέα σου προσπάθεια καλή επιτυχία.

    Όμορφο το βρίσκω.

    Καλή εβδομάδα.

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  9. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 8:54 μμ

    Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Βλουτή, καλό βράδυ και καλή σας εβδομάδα…!

  10. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 9:59 μμ

    δες το μείλ σου….!!!

  11. 23 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:05 μμ

    Το όνομα του ιστολόγίου , σου ταιριάζει απόλυτα!!!!!!Ευχομαι τα καλλίτερα, από εδώ και στο εξής:)

  12. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:59 πμ

    Astrofegia,

    Κοίτα το mailbox σου.

    😉

  13. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 8:21 πμ

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ kaveire μου! 🙂

  14. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 8:22 πμ

    Osiri δεν βρήκα τίποτα…πουθενά! 😦

  15. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:02 πμ

    Καλημέρα Αστροφεγγιά.
    Καλορίζικη και καλοτάξιδη η νέα σου προσπάθεια.
    Ελπίζω και εύχομαι τα όποια προβλήματα δημιουργήθηκαν, να τα ξεπεράσεις ώστε να μπορέσεις να αναπτύξεις και να μοιραστείς από αυτόν το νέο χώρο, ιδέες, σκέψεις και απόψεις που θα βοηθήσουν να κατανοήσουμε κάτι από τον κόσμο σου… ή τον κόσμο μας! 😉

    Καλή αρχή!

  16. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:20 πμ

    Καλέ μου φίλε, γουρλή μου και καθοδηγητή μου…το έχω πει και θα το λέω πάντα: Είσαι ο «Πυγμαλίωνας» μου…σου οφείλω πολλά!
    Σε ευχαριστώ, που για άλλη μια φορά είσαι στο πλάϊ μου!!!

  17. 7 Μαρτίου, 2009 στο 11:57 πμ

    Τα καλύτερα εύχομαι και γι αυτό σου το σπίτι. Συνέχισε ειλικρινής όπως είσαι. Έτσι σε αγαπήσαμε. Καλά ποστ!

  18. 7 Μαρτίου, 2009 στο 1:45 μμ

    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου καλέ μου υπέρυθρε!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Φεβρουαρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    Μαρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Blog Stats

  • 318,521 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


