24
Φεβ.
09

Αλλού για αλλού…!

Τελευταία εβδομάδα των Απόκρεων…ίσα ίσα, που προλαβαίνουμε να φορέσουμε τις μάσκες  μας και τις πολύχρωμες στολές μας για να πάμε  στο τελευταίο «μπαλ μασκέ» , να ξεφαντώσουμε και να γλεντήσουμε…γιατί από Δευτέρα ανοίγει η Σαρακοστή…

Αν ήταν λοιπόν να μασκαρευτώ και εγώ…τελικά ξέρω τι θα διάλεγα να ντυνόμουν…κάτι σαν και αυτό:

littleredridinghood3251

ή μια παραλλαγή της «κυρίας», δηλαδή σαν αυτή:

cebacebfcebacebaceb9cebdcebfcf83cebacebfcf85cf86ceb9cf84cf83ceb11

Το σίγουρο όμως θα ήταν, ότι θα φορούσα τα κόκκινα της φωτιάς, όπως η Κοκκινοσκουφίτσα, γιατί νομίζω, πως έχω πολλές ομοιότητες ως προς τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς της…

Είπα «χαρακτηριστικά»? Αυτό μου θύμισε ένα μικρό παιxνίδι, που έλαβα με mail από το φίλο Unclescrooge…Ήταν στο excel: Απλά βάζεις την ημερομηνία γέννησής σου και με ένα «μαγικό» τρόπο , που βασίζεται στα μαθηματικά (που αφήστε είμαι άσχετη με αυτά) σου βγάζουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς σου…που μεταξύ μας, πιστεύω απλά αναλύει βάσει μήνα γέννησης, γενικά στοιχεία του ζωδίου σου… 😉

Τελοσπάντων, περίεργη, όπως πάντα εγώ, είπα να δοκιμάσω και δείτε τι αποτελέσματα είχα μεταξύ άλλων:

Ανοιχτόμυαλη και οραματίστρια (καλά εδώ, που τα λέμε δεν έχει άδικο ακόμα και το πιο περίεργο και απίθανο, που μπορώ να ακούσω, εγώ μπορεί να το θεωρήσω πιθανό αποδεχτό).

Ευγενική και γλυκομιλούσα (μέχρι να τα πάρω στο κρανίο, εκεί να δεις  μεταμόρφωση προς στο χειρότερο)!

Ευαίσθητη (συνέχεια με χαρτομάντηλα στα χέρια κυκλοφορώ… 😉 ).

Εύστροφη (μόνο μην μου μιλάς για υπολογιστές και προγράμματα…το πολύ πολύ να σε κάνω να πάθεις εσύ blackout).

Διστακτική και αναβλητική (αμέ σίγουρα…θέλω σπρώξιμο για να πάρω «μπρος»).

Επιλεκτική και πάντα στοχεύω στο καλύτερο (σοβαρά? και εγώ που νόμιζα , ότι κάνω επιπόλαιες επιλογές 😀 ).

– Με ταπεραμέντο, αστεία και με αίσθηση του χιούμορ (το δέχομαι! Γελάω πάρα πολύ και μάλιστα μέχρι δακρύων)!

Ομιλιτική και ικανή στις λεκτικές αντιπαραθέσεις (αυτό είναι το καθημερινό μου σπορ ακόμα και με τον ίδιο μου τον εαυτό 😛 ).

Φιλική και εύκολη στη δημιουργία φίλων ( εεε ναι έχω πάψει να τρώω ανθρώπους εδώ και χρόνια 😆 ).

Ονειροπόλα (αμέ με ανοικτά τα μάτια, μάλιστα)!

Πληγώνομαι εύκολα και δύσκολα αναρρώνω από αυτό (ουδέν σχόλιον).

Ενεργητική σαν άτομο (τώρα αυτό πώς συνδυάζεται με την αναβλητικότητά μου παραπάνω, απορίας άξιο)!

– Μου αρέσει το καλό ντύσιμο (μα καμιά σχέση…..).

Φιλόδοξη (ψιλοπράγματα 😉 )!

Πεισματάρα (σαν μουλάρι)!

…και κάτι τελευταίο – Όσοι με αγαπούν είναι εχθροί μου…(τι θέλει να πει ο «ποιητής» με αυτό?)!

Τώρα, εσείς αγαπημένοι μου φίλοι, δεν νομίζετε πως όλα αυτά θυμίζουν το μικρό κοριτσάκι με την κόκκινη μπέρτα και κουκούλα του παραμυθιού…? Δεν ξέρω, αλλά εγώ πολύ εύκολα μπορώ να κάνω το συσχετισμό…

Παρόλα αυτά δύο πράγματα είναι βέβαια όσον αφορούν εμένα: Η ευμετάβλητη διάθεσή μου και το πόσο εύκολα αλλάζω γνώμη (χεχεχεχε)!

Πότε στη ζέστη και πότε στο κρύο { Hot N’ Cold } !!!

 


18 Responses to “Αλλού για αλλού…!”


  1. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:52 πμ

    Ε ρε μεγαλεία εδώ! Και εσύ στο μέγαρο ε?

    Αν επιλέξεις την 1η στολή να προσέχεις τους λύκους, με τη 2η δεν υπάρχει πρόβλημα άσε που συνδιάζει και λίγο κοκκινοσκουφίτσα αλλά και …αφέντρα 🙂

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!!!

  2. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:35 πμ

    Όντως σου ταιριάζει η κοκκινοσκουφίτσα:),όπως και τα χαρακτηριστικά που ανέφερες, επίσης σου ταιριάζουν..:)

  3. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:48 πμ

    Ποιο μέγαρο Marconi μου?
    Μάλλον οι λύκοι πρέπει να φοβούνται εμένα 😆 !!!!
    Καλημέρα!

  4. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:50 πμ

    Πάνω κάτω, βρίσκεις ομοιότητες kaveire μου 😉

  5. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:43 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου! Έλαμψες σήμερα τόσο με χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Αστροφεγγιάς, όσο και με τις ενδυμασίες που σκέφτεσαι για τις Αποκριές…

    Εγώ προσωπικά θα σε συμβούλευα να ντυθείς όπως τη γυναίκα στη δεύτερη φωτογραφία! Πολύ πιο δυναμική!

    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

    Πολλά φιλιά!

  6. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:07 μμ

    Συμφωνώ Λουλούδι μου! Η πρώτη είναι λίγο χμμ kinky…Η δεύτερη κρύβει ένα δυναμισμό, που θα ήθελα πολύ να έχω και ειναι εξίσου εντυπωσιακή! 😉
    Τα φιλιά μου γλυκιά μου!

  7. 7 dradosd
    24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 6:55 μμ

    vasika h deuterh ekdwsh mou aresei!!xaxaxaxaa!! vasika sorry pou xathika alla ta epexe to msn mou!!
    den mou anoigei katholou!!

  8. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 6:58 μμ

    Έτσι και ντυθείς όπως στις φωτογραφίες Αστροφεγγιά έχεις εξασφαλίσει μόνιμη θέση στο Vishnu.
    Όσο για την επιλογή δεν σκάω ιδιαίτερα, είσαι ελεύθερη να διαλέξεις (μια απο τις δύο στολές εννοείται).

    Επίσης προτείνω να παραμείνεις έτσι ντυμένη και όλο τον υπόλοιπο χρόνο.
    Α! και όσο θα πηγαινοέρχομαι στα παρασκήνια για να κάνω την δουλειά που είπαμε φρόντισε μη σε πετύχω έτσι ντυμένη μπροστά μου.

    Μπούχαχαχαα!!!

    🙂 😉

  9. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:07 μμ

    Πειρατή μου πρέπει να αρχίσω να σε φοβάμαι? 😆
    Μα Osiri μου στο σπίτι μου πάντα κυκλοφορώ με «άνετα» και «ελαφρά» ρούχα…λες να αποκτήσω καμπίνα στο Vishnu? αχαχχαχαχαχαχαχαχαχα 😉 !!!

  10. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:37 μμ

    dradosd, χαίρομαι που σου αρέσει το νέο μου σπίτι…όντως χάθηκες και αναρωτιόμουν…!
    καλωσήρθες! 😉

  11. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 8:37 μμ

    Καλη η κοκκινοσκουφίτσα!!!! μ’αρεσε!!!! Μόνο μην το κάνεις πολύυυυυυυυ κοντό το φορεματάκι γιατι παραμονεύουν πολλοί κακοί και πονηροί λύκοι 😛

  12. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 8:53 μμ

    Αστροφεγγια μου,
    Προτείνω την πρώτη αμφίεση αλλά θα σε συμβούλευα να κυκλοφορήσεις με… bodyguard!
    Και άμα βρεις και κανέναν σαν κι’ αυτόν που βρήκε η Whitney ακόμα καλύτερα! 😆
    Άντε, καλά να περάσεις και του χρόνου… Tinkerbell!
    Φιλιά!

  13. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 8:59 μμ

    Θα προσέχω Μαράκι-αεράκι…θα έχω το νου μου 14 😉 Θα σου έλεγα αν όντως ντυνόμουν 😆 !!!

  14. 24 Φεβρουαρίου, 2009 στο 9:01 μμ

    Lilith μου πολύ καλός ο Κέβιν Κόστνερ, αλλά ο Μπραντ Πιτ ακόμα καλύτερος!!!! 😉

  15. 15 glaykiyou
    25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:21 πμ

    βράσε τα τεστ…ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ στο λέμε εμείς πάει και τελείωσε!φιλί!

  16. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:37 πμ

    Τι ένθερμη υποστηρίκτριά μου είσαι εσύ γλαύκη μου? Σε ευχαριστώ πολύ! 😉

  17. 27 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:14 μμ

    Είσαι διδυμούλα στο ζώδιο;

  18. 27 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:54 μμ

    Ακριβώς «Βασιλισσά» μου είμαι ένα τρελό Διδυμάκι 😉
    Καλώς ήρθες!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Φεβρουαρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    Μαρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


