25
Φεβ.
09

Η γιορτή μου!

Κάλεσα τους φιλους μου… να φέγγουν για σας…

σήμερα που έχω τη γιορτή μου… την ονομαστική μου εορτή !!!

και είστε καλεσμένοι στο blog μου για ένα e-party

firwo
firwo
firwo

η τούρτα… μόνο για σας !!!

lig

snack

τα καναπεδάκια… φρέσκα… και λαχταριστά!!!

ice-whiskey

το ουισκάκι το θέλετε με πάγο ;

beer-styles

…Α ήρθαν και οι μπύρες… για όλα τα γούστα!!!


ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ:

και επειδή υπάρχουν και απαιτητικοί , αλλά πάντα αγαπητοί….

ο μπουφές μεγαλώνει με….

σουβλάκια καλοψημένα! (μιαμ)

souvlakia22

cf80ceb9cf84ceb1-cf83cebfcf85ceb2cebbceaccebaceb91

πίτσες…να λιώνει το τυρί στο στόμα!

cf80ceb9cf84cf83ceb1-1

cf80ceb9cf84cf83ceb1-2


Α!!! Και ακούστε μουσική

από τη μαγική μου

κασέτα

εδώ!

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!

sampania1

Η Σαμπάνια απο τον Όσιρη…

Τα λουλούδια από τον Ίσσαλλο…

… και ο B.P σε πολυτελή συσκευασία δώρου από τη Lilith! 😉

red-lamborghini-murcielago

….η φοβερή Lamborghini δώρο του Γιώργου (από Ικαρία) — wow!!!


263 Responses to “Η γιορτή μου!”


  1. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 9:50 πμ

    Χρόνια Πολλά με χαρά και ευτυχία.
    Τις ευχές μου για ευημερία, ηρεμία και γαλήνη σε προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο.
    Χρόνια Πολλά και πάλι… 😉

    ΥΓ.1 Τα καναπεδάκια νομίζω θα τα τελειώσω εγώ όλα και ο επόμενος δεν θα βρει τίποτα! 🙂
    ΥΓ.2 Το 16 στην τούρτα σημαίνει κάτι;

  2. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:52 πμ

    Χρόνια πολλά!!!
    Οτι ποθείς.. υγεία, αγάπη και πολύ χαραάαάάάά :))

  3. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:39 πμ

    Σε ευχαριστώ πολύ Αντώνη μου για τις ευχές σου…!
    Τα καναπεδάκια όλα δικά σου…μην ανησυχείς έρχονται και άλλα με καμιόνι χαχαχαχαχαχαχα!
    Μόνο μην χορτάσεις με αυτά, γιατί ακολουθούν τα σουβλάκια και οι πίτσες για τους πολύ απαιτητικούς… 😉
    Το 16 πάνω στην τούρτα το βάλαμε απλά για να υπάρχουν κάποιοι σαν εσένα να αναρωτιούνται. 😆

  4. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:41 πμ

    Αρτιστάκι μου σε ευχαριστώ! Σε παρακαλώ μπορείς να κεραστείς με ό,τι θέλεις!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  5. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:54 μμ

    Χρόνια Πολλά Αστροφεγγιά μου γιατί η ποσότητα μετράει!

    Χρόνια Καλά γιατί η ποιότητα αξίζει!

    Χρόνια Τρελλά γιατί αυτά είναι που μένουν…

    Είναι και μεσημέρι και δεν έχω φάει ακόμη τίποτα και το συνειδητοποίησα μόλις είδα τις λιχουδιές σου για μας…

    Πολλά φιλιά!

  6. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:06 μμ

    Χρόνια πολλά
    Χρόνια καλά
    Χρόνια γεμάτα αγάπη, διασκέδαση, υγεία κι ευτυχία
    Χρόνια γεμάτα γέλια και με καλούς και αληθινούς φίλους!

  7. 7 Giwrgos
    25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:41 μμ

    Χρόνια πολλά!!!
    asteri
    den 3erw ti allo na pw me kalhpsan h prohgoymenei!!
    🙂

  8. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:03 μμ

    Λουλούδι μου μυρωδάτο…σε ευχαριστώ πολύ! Παρακαλώ κόπιασε και κεράσου με ό,τι θες!
    Φιλιά πολλά! 😉

  9. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:07 μμ

    Σταλαγματιά μου γλυκιά…σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και τον μπέμπη σου προπαντώς!
    Φιλάκια! 🙂

  10. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:08 μμ

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιώργο και καλώς ήρθες!

  11. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:20 μμ

    Πολύχρονη!!!!Είσαι σίγουρη, να έλθω κι εγώ για φαί?Σίγουρα?…:)

  12. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:24 μμ

    Happy Name Day to you!
    Happy Name Day to you!
    Happy Name Day dear Astrofegia μας!
    Happy Name Day tooooo Youuuuu!!!

    IT’S PARTY TIMEEEEEE!!!

    Χρόνια σου πολλά γλυκιά Αστροφεγγιά!
    May you shine forever! 🙂

    Φεύγω τώρα και θα ξανάρθω απόψε ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ!
    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ!: Το ριγέ κάτω μέρος της τούρτας το έχω κλείσει… 😉
    Πήρα και ένα κομματάκι πίτσα, ένα καναπεδάκι…
    Ε, ξέρεις… τι να φας τώρα μεσημεριάτικα… ;
    Απόψε θα τιμήσω τα σουβλάκια όταν θα ξανάρθω.

    ΥΓ2: Για όσους αναρωτιούνται… Όχι δεν είμαι χοντρή!
    Έχω καλό μεταβολισμό!
    Αχαχαχααααααχαχα!!!

    See you later…

  13. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:27 μμ

    Εσύ kaveire επιβάλλεται να έρθεις, πώς θα είμαστε σίγουροι, ότι δεν θα περισσέψουν φαγητά? 😆
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές!

  14. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:29 μμ

    Όλα για πάρτι σου καλή μου Lilith, σε ευχαριστώ πάρα πολύ…see you later! 😉

  15. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:31 μμ

    Χρόνια πολλάααααααααα γλυκειά μου αστροφεγγιά!!!! με λιγουρεψες με την τούρτα και τα καναπεδάκια σου καλό μου 😛

  16. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:40 μμ

    Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι-αεράκι…κόπιασε και εσύ στην παρέα! (γιατί δεν μπορώ να μπω στο δικό σου blog? 😦 )

  17. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:33 μμ

    …καλά,

    το τι έχουν δει τα ματάκια μου γυρνώντας όλο το βράδυ στα παρασκήνια, δεν μπορώ να στο περιγράψω… 😉

    Άχαχαχαχαχαα!!!

    Μπούχαχααααα!!!

    *ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΕΡΙ*

    Αυτά για σένα από όλους μας

    🙂 🙂 🙂

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

  18. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:59 μμ

    Α!!!

    Ξέχασα αυτό…

    😳 😳 😳 😳 😳 😳

    😳 😳 😳 😳 😳 😳

    😳 😳 😳 😳 😳 😳

    😳 😳 😳 😳 😳 😳

  19. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:12 μμ

    Συγνώμη κιόλας βρε Αστροφεγγιά μου…
    Πώς θα βουτηχθώ απόψε στο ρούμι και την ακολασία, με τον Άγιο να με κοιτάει φάτσα κάρτα;;;
    🙄 🙄 🙄

  20. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:15 μμ

    Osiri δεν ξέρω τι να πω…ήθελα να το αφήσω για το τέλος να σε ευχαριστήσω εσένα προσωπικά, τον Issallo, αλλά και τη Lilith, φυσικά…μόνο που με πρόλαβες…
    Χωρίς εσάς δεν θα είχα πραγματοποιήσει αυτή τη γιορτή σήμερα!
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και για τις προετοιμασία και για τα δώρα σας σήμερα…
    Πειράζει να κλέψω τον Brad Pitt και να εξαφανιστώ? 😉
    Είστε όλοι σας υπέροχοι και σας αγαπώ πολύ όλους! Πολλά φιλιά ματς μουτς!!!

  21. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:16 μμ

    Osiri, πονηρέ πειρατή…τι έκανες δλδ στα παρασκήνια? 😛

  22. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:17 μμ

    Ύπαγε τέκνον μου εκ δεξιών του Πατρός
    μηδέν αμαρτάνεις, μήδεν οδηγείσαι στην απώλειαν…
    μία είναι η Οδός.
    Αποστρέψου τον Σατανάν (Όσιρης) ώστε να ησέλθει στην ζωήν σου η Αγάπη.

    Πορεύσου εν ειρήνη έχοντας σαν γνώμονα ουχί την Οδόν της απωλείας.

    Αμήν (τρις)

  23. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:17 μμ

    Lilith καλή μου μην σκοτίζεσαι…ένας Άγιος πάντα δείχνει κατανόηση… 😆

  24. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:19 μμ

    πολυχρονη….και πολυ-φεγγη …..
    καλη μου αστροφεγγια…..!!!!
    …..μα τι συμβαινει εδω;….

    εγω ηρθα για το παρτυ και επεσα πρωτα στον τυπο με τα ριχτα….

    μπουχαχαχαχαχα!!!
    ευλογησων του λεω…..!!!
    κουνοσε το κεφαλι και κατι μουρμουραγε…
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ…του ξαναλεω….
    τιποτα αυτος….!!!!!
    …..ασε λεω….θα ειναι απασχολιμενος με τα πατερημα…!!!!
    ….αμα θελεις να κανεις παρτυ παντως…..
    κοιτα καλοπιασε τον….γιατι ετσι που καθεται πρωτη αναρτηση στην πορτα…..
    δεν λεει θα σου διωξει τον κοσμο…
    εγω που ειμαι αγιογραφος και δεν τα καταφερα να του παρω κουβεντα….
    οχι οι αλλοι που θαειναι και ασχετοι…..
    τελως παντων…..εγω θα ξαναρθω στο παρτυ το βραδακι….και αμα δεν συμοφωθει
    ….ο Αγιος του ονοματος σου….θα τον κανω σκιτσο…..
    χαχαχαχαχαα!!!
    και παλι πολυ πολυχρονη και να εχεις ολη την αστεροσκονη του ουρανου….καταδική σου.

  25. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:19 μμ

    Πειρατής και γνώστης θρησκευτικών απολυτίκιων…τι να πω? Μήπως έχεις κάνει και τον ιεραπόστολο πουθενά στα ταξίδια σου καπετάνιε?

  26. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:22 μμ

    Παιδιά δεν ξέρω γιατί χαλιέστε καθείς στο είδος του…και εμείς στο πάρτυ…τι δηλαδή να μην έχει και διδακτικό κομμάτι η βραδιά? Σήμερα μάθαμε και την ύπαρξη του Αγίου…
    Issalle καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ για τα όμορφα λουλούδια!

  27. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:24 μμ

    Μπουχαχαχα!!!

    Μοναχή Αστροφεγγίαν…

    Τα Σέβη μου 😉

    ΥΓ: Βγάλε τα κόκκινα γιατί δεν αντέχω αρκετήν ώρα εις στην συγκράτησην Αδελφή.

    😉 🙂 🙂

  28. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:27 μμ

    Μοναχέ καραβοκύρη…πού πήγε η αυτοπειθαρχία σου, καπετάνιε μου…? πού να δεις τι ετομάζω για άλλη μέρα…χαχαχαχαχαχαχα!

  29. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:34 μμ

    Α!…

    Μα πρέπει απ΄ότι καταλαβαίνω να εφοδιαστώ με καινούριο φορτίο ρούμι!!!

    Άχαχαχα

    Έχω πεθάνει στα γέλια. 🙂 🙂 🙂
    Έχει να γίνει χαμός απ΄ότι βλέπω αργότερα. 😉
    Θα το κάψουμε απόψε.

    Έλπίζω να μην ετοιμάζεσαι να το «διαλύσεις» νωρίς απόψε 😉

    (Είναι να μην μπλέξεις μαζί μας. Δεν σε σώζει ούτε τάγμα Αγίων. Άχαχα!!!)

    🙂

  30. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:41 μμ

    Δεν πρόκειται να αποχωρήσω από το πάρτυ μου…βρε αυτό έλειπε…το θέμα είναι ότι δεν φοβάμαι τους Αγίους, αλλά μην μαζευτούν πολλοί ζαβολιάρηδες (σσσσσ σιγά διάβολοι)χαχαχαχαχαχαχα!

  31. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:07 μμ

    Χρόνια Πολλά Αστέρι 🙂

    Lets Celebrate now

  32. 32 lefteris
    25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:32 μμ

    na se xairomaste.mprabo to kalytero party pou exo parebrethei.

  33. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:33 μμ

    Indi μου σε ευχαριστώ για το πέρασμα…πάρε τώρα ένα κέρασμα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 😀
    Σε ευχαριστώ για το τραγουδάκι…ό,τι πρέπει για την περίσταση!

  34. 34 wolverin
    25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:34 μμ

    Ο Δίας,ο Άρης,η Αφροδίτη,ο Πλούτωνας,ο Απόλλωνας,η Ήρα,ο Ύφαιστος, ΕΓΩ και οι υπόλοιποι θεοί του Ολύμπου σου ευχόμαστε..Χρόνια πολλά…!με υγεία..πάνω από όλα..χαρά..και ότι άλο επιθυμείς να σου πραγματοποιηθεί..!

  35. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:43 μμ

    Λευτέρη σε ευχαριστώ και σε καλωσορίζω στο πάρτυ μου …άντε κυκλοφόρησε να εγκλιματιστείς! 😉

  36. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 7:46 μμ

    Wolverin δεν ξέρω ακριβώς ποια θα ήταν η γνώμη του Αγίου Ρηγίνου για τους ολύμπιους θεούς, αλλά σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου και σε καλωσορίζω επίσης στο πάρτυ! 🙂

  37. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:50 μμ

    Λοιπόν, ήρθα πρώτος και όπως βλέπεις έφερα και φωτισμό και μετακόμισα και τον Άγιο.
    Δεν πιστεύω να έχεις καμιά αντίρρηση… 😈

  38. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:53 μμ

    Αχ βρε Osiri δεν έχω αντίρρηση…(προς στιγμήν όμως φοβήθηκα, ότι μου τον έδιωξες)…καλώς τον…κόπιασε και βολέψου μέχρι να έρθουν και οι άλλοι…τι νέα? 🙂

  39. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 10:59 μμ

    Μια χαρά Αστερόσκονή μου,

    Εσύ βλέπω απόψε σκοτώνεις…

    Το μαλλί άψογο και το φορεματάκι…

    Χμ!…

    Μήπως είναι υπερβολικά κοντό ή μου φαίνεται;

    🙄

  40. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:04 μμ

    Σου φαίνεται καπετάνιε μου, μάλλον πρέπει να βάλλω και πιο κοντό χαχαχαχαχαχα!

  41. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:13 μμ

    Α… μάλιστα…
    Λοιπόν, ακου τι λέω…
    Όταν τελειώσει η γιορτή, μια και θά’σαι έτσι «ντυμένη», δεν πεταγόμαστε μια Vishnu, έτσι όπως θά’σαι κουρασμένη, να αράξεις κανένα τριήμερο;

    Και όταν επιστρέψεις τα κανονίζεις…
    Άσε που μπορεί να στείλουμε και κανέναν να τα μαζέψει.
    Δεν είναι κρίμα τόσο υπέροχα νυχάκια να γίνονται χάλια με τις δουλειές; 😉

  42. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:16 μμ

    Καλά ρε παιδιά… η Αστροφεγγιά γιορτάζει ή είναι the 4rth of July και δεν το πήρα είδηση;;;
    Α! Και κανονίστε… εγώ πάντως δε μαζεύω ούτε πιάτο μετά!
    Έχω να πάω σε after 😉

  43. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:19 μμ

    έγινε osiri ανυπομονώ να ανέβω σε κουκέτα χιχιχιχιιχιχι!

  44. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:20 μμ

    Lilith καλώς την…γιατί δεν έρχεσαι και εσύ μαζί μας? 😉

  45. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:36 μμ

    Το πειρατικό είναι επικίνδυνο μέρος…
    Πολύ ρούμι, περίεργοι τύποι και μια ανεξέλεγκτη μαϊμού!
    Ρώτα τον Ίσσαλλο να σου πει! χαχαχα!!!

    Όχι πως με χαλάει όμως… 😉

  46. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:41 μμ

    εμένα από την άλλη Lilith με εξιτάρει το περιβάλλον…πού ξέρεις μπορεί και να το επιτάξω… 😉

  47. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:44 μμ

    Μπράβο Αστροφεγγιά μου!
    Έτσι σε θέλω!
    Fearless!!! χαχαχα!!! 😆

  48. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:47 μμ

    Μην με βλέπεις ήπιων τόνων Λίλιθ, άμα πάρω φόρα εγώ…. 😛 !!!!!

  49. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:49 μμ

    Lilith να μου το θυμηθείς ότι σε λίγο καιρό (ακόμα και τώρα βέβαια),
    το πειρατικό είναι το μόνο μέρος στο οποίο μπορείς να ζήσεις και να εκφραστείς
    ελεύθερα και χωρίς μάλιστα να σε ενοχλήσει κανείς!

    Εντάξει… βέβαια σαν πλοίο δεν είμαστε τόσο αθόρυβο high-tech πλοίο σαν κάποια άλλα, αλλά δε μας λέει κανένας τι ώρα θα ξυπνήσουμε και ούτε χορεύουμε στο ρυθμό του!

    Πάντως σας βλέπω ιδιαίτερα αποφασισμένες.
    Αυτό με κάνει να σκέφτομαι ότι μάλλον έχετε ζήσει πολλά!
    Και το εννοώ!

    Πολλά φιλιά και στην υγειά σας αγαπημένες μου κυρίες! 😉 🙂

  50. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:53 μμ

    Η αλήθεια είναι καπετάνιο μου ότι τα… πλεούμενα πάντα μου προκαλούσαν μια… ψιλοναυτία.
    Αλλά το πειρατικό έχει «βάρος» από τα «λάφυρα» και δεν κουνάει!

  51. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:54 μμ

    Αστροφεγγιά μου, καμιά φορά
    Silence makes the loudest noise!!! 😉

  52. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:55 μμ

    Lilith, μην φοβάσαι θα σου έχω πάντα έτοιμη μια σακούλα ή δραμαμίνες (σωστά το λέω?)χαχαχαχαχα!

  53. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:56 μμ

    Είμαι γλωσσού βρε Λίλιθ! 😳

  54. 25 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:58 μμ

    «Μην με βλέπεις ήπιων τόνων Λίλιθ, άμα πάρω φόρα εγώ…. »

    Μεταξύ σοβαρού και αστείου, Αστροφεγγιά μου, έχω να σου πω ότι αυτό που γράφεις είναι μια πολύ μεγάλη αλήθεια και το πιστεύω για σένα.

    Δε θα τολμούσα, βέβαια, ποτέ να στο πω εγώ μιας και σέβομαι τον καθένα που μιλάω μαζί του και ειδικά όταν δεν τον γνωρίζω και δε θα είχα ποτέ τέτοιο θράσος.

    Αλλά μια και το’ πες, σε πληροφορώ ότι θα πήγαινα στοίχημα γι’ αυτό!

    Τώρα το πώς το ξέρω, μη ρωτάς…

    Πειρατής είμαι άλλωστε 😉

  55. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:01 πμ

    Χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαα πειρατή μου ποτέ δεν κρύβω ποια είμαι, αν κάποιος μπορεί να με καταλάβει είναι άλλο θέμα…. 😉

  56. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:02 πμ

    Τι τα θες Αστροφεγγιά μου…
    Δραμαμίνες χρειαζόμαστε και στη στεριά έτσι όπως έχουμε γίνει πια!

    «ΚΟΥΝΑΕΙ» βλέπεις πολύ!!! Αχαχαχαχαααααχα!!!
    If you know what i mean… 😉

  57. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:07 πμ

    Αχαχαχααααααααχααααα!!!
    😆 😆 😆

  58. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:09 πμ

    Ευτυχώς που μας έχει μείνει και κανένας πειρατής εδώ και κει!
    χαχαχαχααααχα!!!

  59. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:10 πμ

    Μπα και αυτοί τόσο καιρό στο καράβι…πολύ τους φοβάμαι….χχιχιχιιχιχιχιιχιχχι!

  60. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:11 πμ

    Κορίτσια δε λέω… με κολακεύετε κι’ ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό (ελπίζω να το αξίζω), αλλά μην ξεχνάτε ότι υπάρχει και ο B.P!

    Οπότε προσέχετε τι λέτε…
    Όχι τίποτε άλλο… είναι από πάνω και σας κοιτάει! 😉

  61. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:16 πμ

    Ε, Αστέρι…
    μην το παρα…..έσουμε! 😈

    Εξάλλου δεν είμαστε εμπορικό.

    Σε πληροφορώ ότι πιάνουμε πιο συχνά λιμάνι απ’ ότι εσύ βγαίνεις έξω 😉
    Εξάλλου δεν έχουμε και ιδιαίτερη δυσκολία στις γυναίκες!
    Διότι όπως ξέρεις δεν τους ζητάμε και την άδεια…

    Ε, και ξέρεις τώρα… άμα τίποτα δε σε κολλάει από το να εκφράσεις ελεύθερα τη φαντασία σου, την καλλιεργείς μέρα με τη μέρα και πολλαπλασιάζεται.

    Οπότε δεν έχεις χρόνο για οποιαδήποτε άλλη σκέψη στο μυαλό σου, να είσαι σίγουρη γι’ αυτό 😉 .

  62. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:16 πμ

    Μα καπετάνιε μου αυτό το είπαμε …για απόψε ο B.P είναι κλεισμένος από μένα…αλλά στο μεταξύ δεν είναι κακό να ρίχνουμε το μάτι μας και κάπου αλλού…σωστά δεν λέω Λίλιθ?

  63. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:18 πμ

    Καλά… καπετάνιε μου, χίλιες φορές να «κούναγε» ο B.P παρά να έμπλεκε με την Angelina!
    Περισσότερες ελπίδες θα είχαμε! 😉

  64. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:18 πμ

    Σωστά Αστροφεγγιά μου… ΣΩΣΤΑ!!! 😉

  65. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:19 πμ

    Πώ πώ θίξαμε τον Όσιρι και το πλήρωμά του?…αχ καημενούλι μου δεν καταλαβαίνεις, ότι επίτηδες τα λέμε μπας και σας «ανέβει» το ηθικό και ο εγωισμός?

  66. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:20 πμ

    Εμένα μου αρέσει η Αντζελίνα…Διδυμάκι και αυτή γαρ! 😉

  67. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:22 πμ

    Κορίτσια είναι 12:20 και δε βλέπω να έρχεται κανένας άλλος…
    Έχουμε σίγουρα γιορτή εδώ μέσα ή με δουλεύετε; 🙂

    Μπούχαχαχα!!!

    Όχι τίποτα άλλο… όσο περνάει η ώρα αρχίζω και αγριεύομαι!
    Μου μπαίνουν ιδέες…

    Κι’ αυτός ο υποτιθέμενος Ίσσαλλος που θα ερχόταν στο πάρτυ είναι υπαρκτό πρόσωπο;

  68. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:24 πμ

    Το ηθικό και ο εγωισμός να είστε σίγουρες ότι μας έχει ανέβει.

  69. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:24 πμ

    Δεν έστειλα πρόσκληση σε κανένα..το ξέρεις αυτό Όσιρι…τι ιδέες σου μπαίνουν…? για πες!!!

  70. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:25 πμ

    Πολλά χρόνια θα ζήσεις ευλογημένε …καλώς τον…Όσιρι περιμένω απάντηση!

  71. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:26 πμ

    Μπούχαχαχαχαχα!!!

    Μα πού είσαι ρε;

    Άντε και μόλις είχαν αρχίσει να μου μπαίνουν ιδέες ότι όλα εδώ μέσα είναι παραμύθι…
    Ξέρεις… κομπίνα γιορτή 😉

  72. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:26 πμ

    ηρθα καλε δεν με ειδατε…!!!
    χρονια πολλα για χθες αντε και του χρονου…!!!!

  73. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:27 πμ

    την έστειλα την απάντηση…

    Μπούχαχαχα!!!

  74. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:27 πμ

    είναι αντι-γιορτή Όσιρι δεν υπάρχει τίποτα συμβατό και regular εδώ!

  75. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:28 πμ

    Καλωσήρθες Ίσσαλλε! Κόπιασε!
    Τα πυροτεχνήματα τα είδες;

  76. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:29 πμ

    😦 δεν μου άρεσε η απάντηση!

  77. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:29 πμ

    Ναι, το πρόσεξα Αστροφεγγιά μου… 😉

  78. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:30 πμ

    βλεπω οτι ειμαστε παλι οι γνωστοι….
    και ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα….
    Οσιρη μονος με τα κοριτσια……φιλε ….
    τι πινεις ;
    μπουχαχαχαχαα!!!

  79. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:31 πμ

    Δηλαδή τι θέλεις ρε Αστέρι;
    Εσύ να προσπαθείς να μας το ανεβάσεις το ηθικό κι’ αυτό να μην ανεβαίνει με τίποτα;

    Δηλαδή θα’ σουνα ευχαριστημένη μετά;

    Μπούχαχα…

    Κοίτα φίλε μου!!!

  80. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:31 πμ

    προς το παρόν τίποτα κανείς δεν σκέφτηκε να κεράσει ποτά! 😉

  81. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:32 πμ

    Άσε… έχω χάσει το λογαριασμό!

    Μσκάρι να’ ξερα τι πίνω πλέον…
    Ας πάρω αυτή τη σαμπάνια να κάνω μια καινούρια αρχή!

    Άντε γεια μας!

  82. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:32 πμ

    Δεν κατάλαβα τίποτα καπετάνιε 🙄

  83. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:33 πμ

    γουσταρω φωτιες…..πυροτεχνηματα…
    γαλερες…….δεν αντεχω
    ειμαι πυρομανης…
    …. μπουρλωωωωτοο !!!!

  84. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:34 πμ

    Καλωσόρισες ζωγράφε μου! 🙂

    Νομίζαμε ότι θα μας έστηνες…

  85. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:35 πμ

    Ωχ πάει το blog μου…θα μου το κάψει ο πυρομανής και ακόμα μυρίζει η μπογιά στους τοίχους χαχαχαχα!

  86. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:36 πμ

    εγω…μιαμ….εχω μια μιαμμ μιαμ
    σλουρπ !!!
    ….ειχα μια λιγουρα….
    και τωρα ….θελω νερο….
    σκεφτηκε κανεις να φερει λιγο
    νεροοοοοο !!!!
    …..!!!!!

  87. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:38 πμ

    ΑΣΤΕΡΙ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ.

    Χαχαχα! Sorry…
    Ε, καταλαβαίνεις… τα’ χουν αυτά τα μπερδέματα τα πάρτυ.

    Θα σου απαντήσω σύντομα.

  88. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:39 πμ

    Νερό;
    Τι’ ναι αυτό;
    Πίνεται;

    Μπούχαχαχα!

  89. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:39 πμ

    Οκ Όσιρι take your time!!! 😉

  90. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:39 πμ

    νερο ….οχι για μενα….
    (ααα γεια σου Λιλιθ….τι κανεις;.!!!)
    για την τουρτα λεω….
    που εχει πιασει φωτια….
    καποιος επρεπε να σβησει τα κερακια απο την τουρτα….

  91. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:40 πμ

    Μα κι’ εσύ βρε Αστροφεγγιά μου…
    Αφού κάλεσες τον Ίσσαλλο έπρεπε να προνοήσεις και για πυροσβεστήρα!
    χαχαχα!!!

  92. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:41 πμ

    Δεν είναι τούρτα γενεθλίων…δεν έχει κεράκια…πυροτεχνήματα όμως σίγουρα χάριν στον πειρατή! 🙂

  93. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:42 πμ

    Τώρα έμαθα για το «βίτσιο» του…τι να κάνω?

  94. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:43 πμ

    αστερι ουπς…!!! εξκιουζ μαι φρενς…!!!
    Αστροφεγγια μου….
    πολυ ωραιο το σπιτικο σου αν και εχω υψοφοβια….
    πολυ ωραιο….στο εκανε ο Οσιρης γιορτινο……
    σωστος ο πειρατης……μα τι λεω;…..
    εεεεεε ρε πειρατη……!!!!
    το μπαρουτι το εφερες ;

  95. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:46 πμ

    Έλα αφήστε τις βλακείες… δε θέλω ν’ ακούω τέτοια…
    Όλοι μαζί βοηθήσαμε για να περάσουμε καλά.
    Άντε πάμε παρακάτω…

    Αστέρι, πώς σου φάνηκε η κασετούλα, σου άρεσε;

    Τα τραγούδια εννοώ.

  96. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:46 πμ

    να ανοιξουμε εφω ενα παραθυρο….να μπορουμε να κοιταμε και λιγο εξω…
    χαχαχαχχαχα μπουχαχαχαχαα !!!
    ρε συ….βλεπω το μπλογκ μου απο εδω πανω….!!!!

  97. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:48 πμ

    ΆΝΤΕ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΡΕΕΕ!!!

    ΚΕΦΙΙΙΙΙ!!!

    Άντε και αύριο έχω να σας κάνω ανακοινώσεις.
    Κανονίστε την Παρασκευή το βράδυ να μην έχετε τίποτα να κάνετε.

  98. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:48 πμ

    Υπέροχη η κασέτα ευχαριστώ και όσοι την άκουσαν το ίδιο είπαν….

    Ίσσαλλε από εδώ ψηλά βλέπεις τα πάντα…αρκεί να ρίξεις τη ματιά σου κάτω!

  99. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:48 πμ

    Τι θα γίνει την Παρασκευή?

  100. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:49 πμ

    ΑΣΤΕΡΙ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 100ο COMMENT!!!

    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ

  101. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:51 πμ

    Δεν το πρόσεξα, ευχαριστώ!

  102. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:51 πμ

    Ε, καλά… μη νομίζετε ότι θα σας βγάλω και έξω…
    Απλά κάτι θα κάνουμε πάλι.
    Κάποιο event ετοιμάζω… θα το μάθετε αύριο απόγευμα απ’το blog μου. 🙂

  103. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:52 πμ

    mama miaaaaaaa ζαλιζομαι….ειναι ψηλα…..
    αααααα……μια ζαλαδα την εχω…..
    που να αρχισω να πινω…..
    …….ααααα …….
    καλα…ας πιω…ετσι κι αλλιως….ντιρλα θα γινω….

  104. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:53 πμ

    Τα τραγούδια είναι επιλογές που έκανε η Lilith διότι εμείς δεν μπορούσαμε να ξέρουμε ποια σου αρέσουν.
    Απλά οφείλω να το αναφέρω μη μου’ ρθει καμιά γόβα ξώφαλτση!

    χαχαχα!!!

  105. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:54 πμ

    Δε φοράω γόβες καπετάνιο μου ;).

    Ίσσαλλε σταμάτα!
    Ζαλίστηκα κι’ εγώ!!!

  106. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:55 πμ

    τώρα που είπες γόβα…πού είναι η Λίλιθ?

  107. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:55 πμ

    πωπω τι εχει στα αμπαρια του ο πειρατης….
    Ρε φιλε…..στην υγεια σου…
    ΖΗΤΩ Η ΤΡΕΛΛΑ ΣΟΥ….ΓΟΥΣΤΑΡΩ….!!!!

  108. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:56 πμ

    Αχ βρε παιδιά…εγώ έχω υψοφοβία, εσείς ζαλίζεστε?

  109. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:56 πμ

    Αχαχαχαχα!!!
    Ωραίος ο συνειρμός «γοβα-Λίλιθ» Αστροφεγγιά μου!!!

  110. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:58 πμ

    η Λιλιθ..να εκει τηνειδα …μιλαει με ενα συννεφο…
    εχει εξαγριωθει γιατι κανουμε λεει φασαρια και θαφωναξει την αστυνομια…..
    μπουχαχαχαχαχα!!!
    τι λες αγαπη μου..πια αστυνομια…..η ωρα ειναι μια και δεν ψιλιαζομαι μια
    …..
    αντε να μην ……
    σου χ….ω για συννεφο…..!!!!

  111. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:59 πμ

    Άντε!!!
    γειά μας!!!

    ΑΣΤΕΡΙ, ΙΣΣΑΛΛΕ, ΛΙΛΙΘ

    *ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΛΕΝΤΙΑ*

    🙂 🙂 🙂

  112. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 12:59 πμ

    Μα από σένα περιμένω να φορέσεις γόβες…εγώ μπότες και…έξω από την πόρτα! χαχαχαχα

  113. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:01 πμ

    εχεις δει συννεφο δαρμενο;
    μπουχαχαχα….. να του τρεχει η βροχη ποταμι…
    αντε…αμαν πια με τη ησυχια…..καλα δεν βαριουντε
    ηθελα να ξερω….!!!!

  114. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:01 πμ

    Δεν μας φθάνει η αστυνομία ως εδώ πάνω Ίσσαλλε…εξάλλου δεν έχει ελικόπτερα αυτή 😆

  115. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:02 πμ

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΧΑ!!!!
    ΚΑΛΟ !!!

  116. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:02 πμ

    Ξεχνάς τις βροντές και τις αστραπές Ίσσαλλε?

  117. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:06 πμ

    λεει η ξανθια… στον συζυγο….
    που ειναι τα παιδια;
    στα αγγλικα….λεει εκεινος….
    και λεει η ξανθια…..
    where are the children ?

  118. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:07 πμ

    το ξέρω …το ξέρω…γιεγιε γιεγιε !!! 😉

  119. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:08 πμ

    πωπω τι παιζει κασετα….!!!
    αρε Οσιρη ηξερεςοτι θα ερθω…..!!!!
    ααααααααααΑΑΑΑαααΑαααΑαΑαΑΑΑαΑαααΑ !!!!!

  120. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:10 πμ

    Αστέρι μου κι’ εγώ μπότες!!!
    χαχαχα!!!

  121. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:12 πμ

    Λίλιθ αυτές οι ομοιότητες μας είναι τελικά εν ολίγεις freak!

  122. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:13 πμ

    Η κασετούλα θα μείνει στην ιστορία!
    Είναι για την αποψινή μας βραδιά, να την ακούμε όλοι μας να θυμόμαστε τις στιγμές αυτές!
    Αστέρι μου sorry αλλά η wordpress δε μ’ άφηνε να τη βάλω μέσα στο site σου και σου έφτιαξα σελίδα εξωτερική.

    Δεν πειράζει όμως γιατί είναι και πιο όμορφη 🙂

    Άντε γεια μας!!!

  123. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:14 πμ

    Αυτό ξαναπές το Αστέρι μου!!!
    Quite freaky!!! 🙂

  124. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:16 πμ

    viva !!!!ΣΕ ΟΛΟΥς…..ΜΑΣ !!!

  125. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:17 πμ

    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!
    ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!! 🙂

  126. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:18 πμ

    Ι FEELS LIKE IM KNOKING ON HEAVENS DOOR
    …..την αγαπη μου…..!!!

  127. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:20 πμ

    Στην υγειά ολονών μας!!!
    Μια χαρά είναι και η εξωτερική σελίδα Όσιρί μου…άσε που μου αρέσει το «καταπληκτικό» φόντο!!!

  128. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:20 πμ

    WE’RE ALL KNOCKING ON HEAVEN’S DOOR ΑΠΟΨΕ ΙΣΣΑΛΛΕ!

  129. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:21 πμ

    Χμμμ είσαι σίγουρος ότι βρισκόμαστε στον παράδεισο και όχι στις πύλες…της κολάσεως Ίσσαλλέ μου? χαχαχαχαχαχαχα

  130. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:21 πμ

    Στην υγειά σου Αστέρι μου!

    Να’ σαι πάντα καλά και ευτυχισμένη! 😉

  131. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:26 πμ

    ΤΟΥΡΣΙ…ειναι και πιο επικαιρο !!!!

  132. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:27 πμ

    Ίσσαλλε, μη μου ανησυχείς…
    Το σύννεφο το έστειλα να βρέξει κάπου που έχει ανομβρία :).
    Του είπα ότι αν σε ξανασυγχίσει θα το εξαϋλώσω!

  133. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:31 πμ

    Lilith μου φαίνεται ότι τα αρσενικά της παρέας είναι λίγο ανασφαλείς….! 😉

  134. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:31 πμ

    χαχαχαχαχαχα !!!!
    νεραίδονονα μου ….αξια…!!!!
    ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΕΔΩ
    http://wwwskepseis.blogspot.com/
    να διαλεξετε τουρτες…!!!1
    ακομα γελαω……
    προσοχη ειναι καιadult…..

  135. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:33 πμ

    αστροφεγγια μου εσυ να μη πας πουθενα…εδω εγω θα σου κανω παρεα….
    να σου δειξω τον παπαγαλο μου….;

  136. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:34 πμ

    Αχαχαχα!!!

    Το κουκλάκι μου θύμισες.
    Το ξέρεις ε;

  137. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:35 πμ

    Χμμ ενδιαφέρουσες τούρτες…άραγε τι γεύσεις είναι?

  138. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:36 πμ


    εδω ο παπαγαλος…Μαζου and the zoo….
    μπουχαχαχαχαχα!!!!

  139. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:37 πμ

    και τις τούρτες είδα και τον παπαγάλο θέλω να δω ίσσαλλε…θα μου τον δείξεις? 😉

  140. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:38 πμ

    Αφιερωμένο απο τον Όσιρη στην παρέα μου http://www.youtube.com/watch?v=qVCgf6_M7i4

    😉

  141. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:39 πμ

    τωρα ………που δεν ειμαι πια ανασφαλης….
    ααχαχαχαχαχα!!!!!

  142. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:40 πμ

    χαχαχαχαχχααχαχαχαχααχααχαχα ένα από τα αγαπημένα τραγουδάκια του γιού μου και εμένα επίσης αλλά εγώ προτιμώ εξίσου το

  143. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:40 πμ

    Αχαχαχαααα!!!

    Μόλις είδα τον παπαγάλο 🙂 🙂

    Παιδικό είναι αυτό;

    Μπούχαχαχα

  144. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:42 πμ

    fly me to the moon, θεϊκό Όσιρι!!!

  145. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:43 πμ

    Μου φαίνεται θα αρχίσω να βλέπω παιδικά…

    lol

  146. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:44 πμ

    Ναι πολυ καλό.

    Όχι όσο ο παπαγάλος βέβαια 😉
    χεχε

  147. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:47 πμ

    δεν ειναι πλεον παιδικο……αλλα του γιου μου…στα 11 του αρεσει η ξανθια….
    ευτυχως …γιατι εμενα μου αρεσει η αλλη…..και δεν μαλωνουμε….
    μουχαχαχαχαχαααα!!!!

  148. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:47 πμ

    έχω και καλύτερο Osiri για δες αυτό

  149. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:48 πμ

    εμένα πάλι μου αρέσει το τεκνό με την πολύ μπάσα φωνή χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

  150. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:49 πμ

    Αυτό από μένα για όλους… 🙂

  151. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:50 πμ


    αφιερωση….στα κοριτσια …..μας !!!!

  152. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:52 πμ

    Axaxaxa.

    Αυτό σημαίνει μουσική για όλη την οικογένεια 🙂

  153. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:53 πμ

    Α!!! σωστός Ίσσαλλε 😉

  154. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:53 πμ

    ευχαριστούμε …ευχαριστούμε!!!

  155. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:54 πμ

    ουδείς ανικανοποίητος!

  156. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:55 πμ

    τι θα γινει Αστροφεγγια μου…..ακομα περιμενω ……. τον παπαγαλο να σου δειξω τα πολυχρωμα φτερα του…….
    !!!!!
    ελα εσεις αμεσως……πονηριες !!!!!

  157. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:57 πμ

    εμένα περιμένεις βρε ίσσαλλε ή εγώ εσένα?

  158. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:57 πμ

    Ε… αφού μπήκαμε στο κλίμα αυτό πάρτε κι’αυτό κορίτσια

    να δέσει το βύσσινο 🙂

  159. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 1:59 πμ

    σε πιο συννεφο ειπες να σε περιμενω;
    δεν θυμαμαι……!!!
    δεν εχει και σημαδια να βαλω……παντου…..το ιδιο συννεφο….!!!
    αααααα…ειδα ειδα……ειδα την Πουλια !!!

  160. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:00 πμ

    Ευχαριστούμε guys για τις αφιερώσεις 🙂 .
    Υπέροχες!

  161. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:00 πμ

    ωραίο και αυτό το κομμάτι!

  162. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:01 πμ

    Πάλι καλά δεν είδαμε ακόμα τον Αυγερινό 😉

  163. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:04 πμ

    Κανένα σύννεφο δεν είναι ίδιο Ίσσαλλε…
    Κοίτα καλύτερα 🙂

  164. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:05 πμ

    δεν απορω πια ..που χαναμε το αστερι…..καποτε !!!
    ΑΑΑΑΑαα……αυτο δεν το περιμενα…..ενα μεγαλο ροζ συννεφο
    και πανω……
    ξαπλωνει……
    …..το μικρο αστερακι….
    ……(ειστε κακα παιδια…)
    συνεχιζω……
    το αστερακι, το παιδακι της Αστροφεγγιας μας…..
    αυτο ηθελε να μου δειξει….
    τι υπεροχη μαμακα που ειναι η αστροφεγγια μας……!!!!
    θελει να του ζωγραφισω μια θαλασσακαιενα κοχυλι για τι του αρεσει η παραλια…..
    μπορω να αρνηθω…..!!!!

  165. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:09 πμ

    έλα ντε μπορείς να αρνηθείς?

  166. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:10 πμ

    Ίσσαλλε, το Αστεράκι θα πρέπει να το προσέχουμε.
    Κάτι μου λέει ότι έχει δυο πρόσωπα…
    Και το ένα του είναι πολύ ευαίσθητο.
    Ε, και το άλλο καλό είναι, απλά είναι λίγο πιο σκληρό για προστασία 🙂
    χεχε!

    Αστέρι μου να με συγχωρείς που μιλάω εκ μέρους σου. 😉

  167. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:14 πμ

    καποια στιγμη….σου θυμωσα….οταν εβαλες καπακι τον αγιο….
    ειπα να μην ερθω….
    αλλα εισαι τοσο αθωο πλασμα που ,,,
    ντρεπομαι….που ειμαι τοσο κακος…..
    φορες φορες…..εισαι ενα αγγελουδι….!!!
    μια μεγαλη αγκαλια και ενα μεγαλο φιλι..
    σνιφ με συγκινεις…..!!!!!

  168. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:15 πμ

    ελεύθερα όσιρι φαίνεται τα ταξίδια σου ανά τον κόσμο και στις θάλασσες σου έμαθαν πολλά μυστικά για την ανθρώπινη ψυχολογία!

  169. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:16 πμ

    ακριβώς όπως το είπες ίσσαλλε «καμιά φορά» …τις άλλες όμως?

  170. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:17 πμ

    που πηγε ρε σεις παλι;…..
    πανω που γραφουμε ιστορια….!!!!!

  171. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:18 πμ

    Σας αγαπάω όλους κι’ αν δεν ήμουν τόσο μακριά θα’θελα να σας κάνω μια μεγάλη αγκαλιά…

    Δε θέλω να πω όμως άλλα γιατί θα συγκινηθώ και δεν κάνει πειρατής πράμα!
    Άντε… και πιάστε τίποτα πιο χαρούμενο γιατί θα σας πάρει και θα σας σηκώσει εδώ πέρα θεοπάλαβοι!

    Μπούχαχαχα!

  172. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:18 πμ

    ααααα εδω εισαι….!!!!
    τις αλλες φορες εισαι…τρελλοκομειο….
    και γουσταρω……!!!!!

  173. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:22 πμ

    νησια ταξιδευουν στον Ηλιο κανεις δεν μιλαει….
    την Ανοιξη ολο προσμενουν μα αυτη….προσπερναει…
    Νικος Γκατσος……
    το ψαχνω με την Τσανακλιδου….μπα..δεν
    ….τες….πα….σας το αφιερωνω
    ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ !!!!

  174. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:24 πμ

    Μάλλον κόλλησε το ερωτηματικό στο keyboard της Αστροφεγγιάς 😉 .
    Θα περιμένουμε να ξεκολλήσει…

    Ίσσαλλε… ψυχάρα!!!

  175. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:26 πμ

    που βρεθήκατε όλοι εσείς οι ψυχάρες μαζεμένοι? κισμέτ? !!!!

  176. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:27 πμ


    καντε κατι να κανουμε Πασχα σημερα…..
    Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η……στην καρδια μου
    καρδιες μου…..!!!!!

  177. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:27 πμ

    Αστροφεγγιά, να ξέρεις ότι λατρεύω τα μέρη σου!

    Μ’ αρέσουν επίσης οι Παξοί.
    Επίσης μ’ αρέσει ένα μέρος δίπλα στην Ηγουμενίτσα που λέγεται Καραβοστάσι.
    Πάνε πολλοί Ιταλοί με σκάφη εκεί… δεν ξέρω αν το ξέρεις…

  178. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:32 πμ

    Ω!!! Τώρα μάλιστα Ίσσαλλε!

    Thanks!

  179. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:32 πμ

    Ανάσταση…στην ψυχή μας ίσσαλλε

    ΌΧΙ όσιρι δεν το ξέρω το μέρος αυτό…

  180. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:35 πμ

    Ανήκει στα Σύβοτα δεν ξέρω πως γράφεται.
    Τες πα…

  181. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:36 πμ


    το βρηκα το βρηκα….!!!!
    ΑΦΙΕΡΩΣΗ…και να μην φοβαστε το προσωπομου θα το μουσκεψε τ’αγιαζι…
    αλλα αντεχω με τετοιους φιλους αντεχω τα παντα !!!!

  182. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:38 πμ

    Ρε βαλθήκατε να με στείλετε με τα clipάκια απόψε;
    Φτού να πάρει!!!

  183. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:41 πμ

    άλλαξε εσύ τη ρότα καπετάνιε…

  184. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:44 πμ


    δωσε….σολαρισμα για παρτη σας !!!
    τωρα αρχιζει το παρτυ…!!!!

  185. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:46 πμ

    Μπά!!! Δεν φημίζομαι ότι είμαι απ’αυτούς που επεμβαίνουν στην πορεία των πλοίων.
    Συνήθως τα αφήνω να πηγαίνουν εκεί που θέλουν.
    Και σχεδόν πάντα με οδηγούν σε παράδεισο. 😉

  186. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:49 πμ

    συνεχιζω με black night DEEP PURPLE

    ……πινετε ρεεεεεε !!!!

  187. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:49 πμ

    περίεργο…πίστευα ότι τα ακυβέρνητα καράβια έπεφταν πάνω σε ξέρες…

  188. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:51 πμ

    Νά!!! Πάνω που τά’λεγα…

    Κάτσε να φέρω καινούριο βαρέλι απ΄το κελάρι. 😉

  189. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:51 πμ

    μήπως πίνουμε πολύ και τα βλέπουμε πιο ξεκάθαρα ίσσαλλέ μου?

  190. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:55 πμ

    μπα….οταν με περνει απο κατω….θελω γλυκο…..
    μπουχαχαχαχαααα!!!
    εκοψα ενα κομματι χαλβα να στανιαρω……
    θελει κανεις;……

  191. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:56 πμ

    δεν είμαι πολύ του γλυκού…ευχαριστώ!

  192. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:56 πμ

    τουαλετα…….σε εκεινο το μαυρο συννεφο στο βαθος !!!!!

  193. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:57 πμ

    Αστροφεγγιά,

    Αυτές είναι διαδόσεις που τις κυκλοφορούν όσοι φοβούνται να αφήσουν τα καράβια τους ακυβέρνητα.
    Ή όσοι πλέουν σε μικρές θάλασσες.
    Και εν πάση περιπτώση, το δικό μου πλοίο έχει μυαλό. Επειδή το αγαπάω. Είμαστε ένα.
    Και αν με στείλει στο θάνατο τότε ευχαρίστως θα το ακολουθήσω.

  194. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:57 πμ

    για την Λιλιθ..λεω….

  195. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 2:59 πμ

    νατος….. μαυρισε και ο Οσιρης……εμεις φταιμε τι να σου κανει ο πειρατης…..
    μηπως λιγο γλυκο…να ανεβουνε τα ζαχαρα;

  196. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:01 πμ

    Εδώ είμαι…
    Ακούω αυτά που βάζετε 🙂

  197. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:03 πμ

    Ίσα ίσα που άμα γράφω έτσι έχω πολλά κέφια!!!
    χαχαχα…

  198. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:05 πμ

    κέφια για τι πράγμα? ή γενικώς?

  199. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:07 πμ

    Ναι Αστροφεγγιά…
    Ξαναβάλε με στην πρίζα 😆

    Σ’ αρέσει να τσιγγλάς τον πειρατή μού φαίνεται,ε; …

    χαχαχα!

  200. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:09 πμ

    να αυτα λεει η….αστροφεγγια…..!!!
    και τρελλενομαι…!!!!!!
    μπουχαχααχαχαχαχαααα!!!!!

  201. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:10 πμ

    η ειδικότης μου χααχαχααχαχαχαχαχα 😉

  202. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:14 πμ


    ……βαλτε κι αυτο …..!!!!
    να ψοφισει η λογικη……τωρα !!!!

  203. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:15 πμ

    Εχω λειώσει τα clipάκια που στέλνετε…
    🙂

  204. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:16 πμ

    Πώωωωωωωωωω!!!!!

    Ώπα!!! Ανεβαίνουμε………

  205. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:17 πμ

    τι clipaκια θα διάλεγες όσιρι?

  206. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:18 πμ

    Μπράβο Ίσσαλλε!
    Από τα αγαπημένα μου!!!

    Then they sent me away to teach me how to be sensible…

    Και καλά μην το πέτυχαν!!!
    Αχαχαχαχα!!!

  207. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:19 πμ

    Σιγά μην το πέτυχαν ήθελα να πω…

  208. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:25 πμ

    Να, πάρτε ρε νιάτα!

    Άντε να κουνήσετε λίγο το κορμί σας που μ’ έχετε κάνει αλοιφή!

    Κοκκινοσκουφίτσα, στο τραπέζι εσύ!

    Μπούχαχα… 😉

  209. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:30 πμ

    Όσιρη, εκεί ακριβώς σκόπευα να πάω για after!!!
    χαχαχα!!!

  210. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:32 πμ

    Ώπα! Καλώς τη Lilith!
    Επιτέλους!

    Στο τραπέζι κι’ εσύ Lilith!!!

    Μπούχαχα…

    Μισό λεπτό να φορέσω το φωσφοριζέ καπέλο πειρατή που έχω για τέτοιες περιπτώσεις!

  211. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:34 πμ

    Λοιπόν… μήπως πρέπει να μαζευτείτε σιγά σιγά και να το διαλύσουμε;

    Εγώ δεν έχω πρόβλημα…
    Και μια βδομάδα εδώ μπορώ να’ μαι!

    χαχαχα…

  212. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:35 πμ

    ….δεν μου ανοιγει εδω και ωρα το you tube….
    ….μαλλον….σκισαμε καποιον σερβερ παλι….
    στην υγεια σας…ξενυχτοπουλια……!!!!!!!!

  213. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:40 πμ

    Στην υγειά σας όλους!

    Αστροφεγγιά το link σου δε μου ανοίγει…
    Τσέκαρέ το πάλι

  214. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:45 πμ

    εδω θα ηθελα να ευχηθω ξανα στην Αστροφεγγια να γιορταζει παντα με τετοια χαρα την γιορτη της και το τραγουδακι αφιρωμενο
    στην παρεα…….

    ….

    τιπεριμενες να βαλω τετοια ωρα…..χεχεχε!!!!

  215. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:46 πμ

    Άχαχαχαααααα!!!!!

    Μπούχαχαχαααα!!!

    Η πλάκα είναι ότι περίμενα να δω clipaki youtube!!!

    A!!! μα είσαι υπέροχη!!!

    Βλέπω ετοιμάστηκες για την διανυκτέρευση ε;
    Σε βρίσκω φανταστική 😳

  216. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:48 πμ

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα καλό!!!

  217. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:49 πμ

    Ίσσαλλε… Άψογος!!!

    Αχαχαχα!!!
    Έτσι σας θέλω!
    Δυναμικούς 🙂 🙂 🙂

  218. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:49 πμ

    σε μένα το λες όσιρη?

  219. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:50 πμ

    Και τί μπαλέτο!!!

    🙂

  220. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:52 πμ

    Ναι, Αστροφεγγιά μου φυσικά.
    Ξέρεις φαντάζομαι πόσο δυναμικό είναι ένα τέτοιο ντύσιμο 😉

  221. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:52 πμ

    και να σας καληνυχιτσω….
    με το οραμα της πρωίνης μου εργασιας…….
    χαχχααχαχααχαχαχαχαχαχαχαχα

    …..αντε…..χα και παλι χα χα !!!

  222. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:52 πμ

    στη στεριά δεν ζει το ψάρι γιατί το τρώει…η γάτα!!!

  223. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:55 πμ

    Ω!!! καλά! Ίσσαλλε.
    Τώρα μάλιστα.

  224. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:55 πμ

    καλημέρα στην πιο όμορφη παρέα! …δεν το πιστεύω ότι αποκοιμήθηκα…:((((

  225. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:56 πμ

    Ίσσαλλε την καλυνήχτα μου και καλή ξεκούραση.
    C.U

  226. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:57 πμ

    Καλώς το Λουλούδι…ίσα ίσα να μας πεις καληνύχτα γλυκειά μου!

  227. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:57 πμ

    bb issalle!!!! και τώρα τι κάνουμε?

  228. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:59 πμ

    ΩΩΩ!!!!

    *ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ*

    Καλώς την

    Πολλά Φιλιά 😉

  229. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:00 πμ

    peirati moy…toys trellanes vlepo apopse….Kalimera…

  230. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:01 πμ

    παιδιά μάλλον θα αποχωρήσω και εγώ…το μεν πνεύμα ακμαίο η δε σαρξ…!!!

  231. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:02 πμ

    σας αφηνω το Λουλουδι να σας κανει παρεα…..
    over and Out !!!!

  232. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:03 πμ

    Καλημέρα Λουλούδι μου!
    Μη στεναχωριέσαι που αποκοιμήθηκες 🙂
    Ευκαιρίες για πάρτι υπάρχουν πολλές!!!

  233. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:04 πμ

    Καληνύχτα Ίσσαλλε.
    Καλή ξεκούραση 🙂

  234. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:04 πμ

    ίσσαλλε περίμενε θα σε ακολουθήσω και εγώ…καλό μου Λουλούδι…λυπάμαι δεν αντέχω παραπάνω…πειρατή μου σου οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την όμορφη μέρα που μου διοργάνωσες…

  235. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:05 πμ

    Καληνύχτα σε όλους…
    Χρόνια πολλά και πάλι Αστέρι μου!
    Να’ σαι πάντα καλά και ευχαριστούμε για τη φιλοξενία! 🙂
    Φιλιά πολλά!

  236. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:05 πμ

    Lilith moy KALHMERA…nai to kserw kali mou…omorfa perasate …

  237. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:06 πμ

    ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ…ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΗ SPECIAL ΜΈΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΝΎΧΤΑ…ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ…ΣΑΣ ΦΙΛΩ …και ο τελευταίος να σβήσει τα φώτα ματς μουτς!!! 😉

  238. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:08 πμ

    ενα για τον δρομο……..
    αγαπες μου …..
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ : )

  239. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:09 πμ

    Astrofeggia moy…den eixate fota anammena..olo ayto to fws itan apo esena…kali ksekourasi!

  240. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:11 πμ

    Issalle, eftiaksa kafe…stin ygeia soy! thanks gia ola…

  241. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 4:11 πμ

    Καλημέρα σε όλους.

    Αστροφεγγιά μου τα χρόνια μου πολλά και πάλι.
    Πολλά Φιλιά.

    Λουλούδι, Ίσσαλλε, Λίλιθ θα τα πούμε.

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

  242. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 8:39 πμ

    Xρόνοα πολλά κι ευτυχισμένα (αν και λίγο καθυστερημένα) Αστροφεγγιά μου… Πάντα ευτυχία και αγάπη στη ζωή σου εύχομαι…Φιλάκια

  243. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 9:13 πμ

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ εκ βάθους καρδίας, Βασίλη μου, για τις ευχές σου…!
    Πολλά φιλιά και από μένα!

  244. 258 glaykiyou
    26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 9:32 πμ

    χρόνια πολλά αστεράκι μου!Να λάμπεις πάντα…και ακόμα πιο πολύ….φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!

  245. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 9:56 πμ

    glaykiyou μου σε ευχαριστώ πολύ…πολλά φιλιά καλή μου! 🙂

  246. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:17 μμ

    Χρόνια πολλά kαι λαμπερά αστέρι με το όμορφο όνομα (Ρεγγίνα είναι είναι λογικά,ε;).
    Αγάπη, υγεία, ομορφιά και χαμόγελα γύρω σου! 🙂

  247. 26 Φεβρουαρίου, 2009 στο 5:24 μμ

    Kallinaki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Να είσαι πάντα καλά εσύ και η οικογένειά σου! 🙂

  248. 7 Μαρτίου, 2009 στο 11:54 πμ

    Έστω και καθυστερημένα, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

  249. 7 Μαρτίου, 2009 στο 1:47 μμ

    Για άλλη μια φορά να σε ευχαριστήσω για τις ευχές σου…να είσαι πάντα καλά εσύ και η οικογένειά σου υπέρυθρε…!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Φεβρουαρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    Μαρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


