28
Φεβ.
09

Μετά το hangover…!

ceb1cf83cf84cf81ceb1cf80ceb5cf82 Πάει μας εγκαταλείπει και ο Φλεβάρης και τυπικά από αύριο μπαίνουμε στην Άνοιξη

Δεν ήθελα να αποχαιρετίσω το χειμώνα και αυτόν το μήνα χωρίς ποστάκι…

Αλλά με τι διάθεση θα μου πείτε…Κατόπιν ξενυχτίου και «κραιπάλης», καλεσμένη  σε e- εγκαίνια ενός καινούριου μπλογκ δυο φίλων…

Έφτασε το πρωί, τα κοκκόρια λαλήσαν και εμείς εκεί στο χαβά μας 4 «βουρλισμένοι» συζητούσαμε και διασκεδάζαμε…

Ωραία ήταν… Βέβαια σήμερα ήμουν σαν ένα ζόμπι, χωρίς διάθεση και κυρίως δύναμη να κάνω το παραμικρό….

Για καλή μου τύχη, ήμουν μόνη στο σπίτι, οπότε τεμπέλιασα κανονικά…και το ευχαριστήθηκα κιόλας…!

Είχα την ευκαιρία για άλλη μια φορά να ασχοληθώ με τον εαυτό μου κάνοντας πράγματα που με ενδιαφέρουν…λίγο διάβασμα…πολύ travian και φυσικά τηλεόραση και μουσική…

Δεν είχα όρεξη να δω κανέναν ή να βγω έξω…τα πέρασα μια χαρά και μόνη μου….

Μέχρι που ξεσήκωσα την πολυκατοικία από τα γέλια μου το μεσημέρι…

Είχε το STAR μια ταινία το «The odd couple II» με τους J. Lemmon & W. Matthau

Δύο παράξενοι γέροι φίλοι από παλιά συναντιώνται μετά από 17 χρόνια και ταξιδεύουν μαζί για να παραβρεθούν στο γάμο των παιδιών τους και εκεί ξεκινάει η θεότρελη περιπέτειά τους…

Τελικά αυτή η διασκεδαστική ταινία ήταν ό.τι έπρεπε να ξυπνήσει και το δικό μου κουρασμένο μυαλό και να ξεπεράσω την υπνηλία, που με μάστιζε όλη τη μέρα…!

Και ακόμα καλύτερα πραγματοποιήθηκε αυτό με τα διάφορα τραγούδια, που άκουσα αργότερα…Αλλά μόνο ένα στάθηκε ικανό να με κάνει να πω «τέρμα τα γκάζια»….με Thunderstruck.

Έτσι δυναμικά με αυτή τη ροκιά ας καλωσορίσουμε την Άνοιξη! 😉


12 Responses to “Μετά το hangover…!”


  1. 1 Ηλιας
    28 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:31 μμ

    Καλησπερα ματια μου!!!

    Καινουρια αρχη σε ενα νεο μπλογκ ή καλυτερα η συνεχεια ενος ταξιδιου με αλλο…οχημα!!!

    Καλη σου επιτυχια!!!!!!

  2. 28 Φεβρουαρίου, 2009 στο 11:50 μμ

    Σε ευχαριστώ Ηλία μου για τις ευχές σου…»η συνέχεια ενός ταξιδιού με άλλο όχημα»…πολύ μου άρεσε! 😉

  3. 1 Μαρτίου, 2009 στο 1:58 πμ

    Αχαχαχα!!! Πολύ γέλασα με το odd couple!!!
    Το ύφος τους την ώρα που τους προσπερνούσαν ακόμα και τα σαλιγκάρια… χαχαχα!!!
    Ειδικά ο Matthau ήταν απόλαυση!!!
    Και το Thunderstruck κορυφαίο!
    … ανάμνηση απ’ τα χθεσινά… 😉

    Ωραία την καλωσορίσαμε την Άνοιξη 🙂
    Καλό μήνα Αστροφεγγιά μου και καλά να περάσεις το τριήμερο!
    Φιλιά πολλά!

  4. 1 Μαρτίου, 2009 στο 2:32 πμ

    Ναι ήταν ξεκαρδιστική ταινία, αλλά στη σκηνή αυτή έδωσαν ρέστα σε γέλιο…
    Καλά να τα περάσεις και εσύ Lilith μου, να ‘ρθει με το καλό η μεγάλη Σαρακοστή…!
    Φιλάκια 😉

  5. 1 Μαρτίου, 2009 στο 5:06 πμ

    Καλημέρα Αστροφεγγιά μου και καλό μήνα.

    Υπέροχο το άρθρο σου όπως και τα λόγια σου.
    Με το clipάκι έχω σκάσει στα γέλια.
    Το ίδιο συμβαίνει όποτε βλέπω την ταινία αυτή.

    Όσο για την ροκιά… 😉

    Και εμείς περάσαμε υπέροχα, (όσο για το «ζόμπι» γράψε μια απ’ τα ίδια 🙂 ).

    Κοιμήσου να ξεκουραστείς γιατί ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρη για το πότε θα έρθει η ώρα του επόμενου Party!!!

    Καλό Ξημέρωμα

  6. 6 vad
    1 Μαρτίου, 2009 στο 9:27 πμ

    Mυρισε καλοκαίρι!!!
    Καλό μήνα….

  7. 1 Μαρτίου, 2009 στο 10:48 πμ

    Η ταινία καταπληκτική. Από τότε που την είδα, …σκέφτομαι την ημέρα που θα συνοδεύσω την κόρη μου εκκλησία!!!
    Όμορφο το blog των φίλων σου, θα το επισκέπτομαι.

    Καλημέρα, καλό μήνα!!!

  8. 1 Μαρτίου, 2009 στο 11:25 πμ

    Καλή σου μέρα Osiri μου…μια τέτοια βραδιά δεν μπορούσε να πάει στο «ντούκου», χωρίς να την αναφέρω…
    Όσο για την ταινία, δεν την είχα ξαναδεί, το ομολογώ και για αυτό την χάρηκα τόσο πολύ! 😉
    Φιλάκια!

  9. 1 Μαρτίου, 2009 στο 11:27 πμ

    Βρε vad μου όχι και καλοκαίρι απευθείας…αλλά ίσως να το εννοείς για το μέρος, που βρίσκεσαι εσύ! 🙂

  10. 1 Μαρτίου, 2009 στο 11:32 πμ

    Marconi μου σου εύχομαι να δεις την κορούλα σου νυφούλα με ένα καλό παιδί..και εσύ να τη συνοδεύσεις. Όμως να μην περάσεις τις περιπέτειες των κυρίων της ταινίας…εκτός και αν το τραβάει η όρεξή σου 😉
    Καλή σου μέρα και καλό μήνα επίσης…και από αύριο καλή Σαρακοστή!

  11. 2 Μαρτίου, 2009 στο 2:48 πμ

    το τρελλο γελιο η ταινια…..!!!
    οσο για τα γκαζια……ετσι ειναι το ροκ …..ξυπναει κοσμο !!!!!!
    κυριολεκτικα !!!!
    φιλια….
    παω στο επομενο ποστ !!!

  12. 2 Μαρτίου, 2009 στο 3:09 πμ

    χαίρομαι που συμφωνούμε issalle…! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Φεβρουαρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    Μαρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Blog Stats

  • 316,358 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


