04
Μαρ.
09

Όταν η τέχνη αντιγράφει τη ζωή και όταν η φύση έχει μπερδευτεί…!

ceb4ceaccf83cebfcf82 Πίσω από τα «παχυλά» λόγια του τίτλου δεν κρύβεται και κάτι τρομερό και συνταρακτικό…

Μια συνηθισμένη μέρα της ζωής μου σήμερα, λίγο πριν μπω και και εγώ στο στίβο της εργασίας για τη φετινή σεζόν…Όσο ξεκουράστηκα και τεμπέλιασα εν ολίγοις, καλό ήταν, αλλά φτάνει στο τέλος του…καιρός να προετοιμαστώ κυρίως ψυχολογικά, γνωρίζοντας πια, ότι δεν θα ξοδεύω τις ώρες μου στο σπίτι με διάφορες μικροασχολίες και χόμπι, αλλά θα σπαταλώ και ένα οχτάωρο στη δουλειά….

Τελοσπάντων, πρέπει να δικαιολογήσω και τον τίτλο του άρθρου αυτού…και θα ξεκινήσω με το πρώτο σκέλος της φράσης αυτής…

» Όταν η τέχνη αντιγράφει τη ζωή»... Αναφέρομαι σε ένα βιβλίο, που διάβασα πρόσφατα… Ονομάζεται: » ο Hγούμενος» του Αλέξανδρου Βάλλα, από τις εκδόσεις Λιβάνη… Μοιάζει με σενάριο της ελληνικής πραγματικότητας, όπως τη ζούμε σήμερα…βέβαια έχει την υπερβολή του με την ανάμειξη φόνου…αλλά δεν υστερεί σε τίποτα σε ίντριγκες, διαφθορά, πλεκτάνες στα πολιτικά και θρησκευτικά  «σώματα» του τόπου μας….Εκεί που το συμφέρον σε μορφή εξουσίας και χρήματος είναι ο απόλυτος άρχοντας και όσοι τα επιδιώκουν δεν διστάζουν μπροστά σε τίποτα. Ωραίο βιβλίο, ευκολοδιάβαστο με καυστικό χιούμορ σε ορισμένα σημεία!

Μπορεί αυτό το βιβλίο να έχει πολλά στοιχεία από την Ελλάδα του σήμερα, με τα τόσα σκάνδαλα που συμβαίνουν και βγαίνουν στο φως, αλλά έτσι δεν γίνεται συνήθως? Η ζωή η ίδια δίνει στην τέχνη, όπως στη λογοτεχνία ή στον κινηματογράφο «τροφή» για να δημιουργήσουν και άλλοτε γίνεται το αντίθετο και λεμε «μπα δεν γίνονται αυτά» μέχρι να καταρρεύσουν τα «στεγανά» και να αποδειχτούν, πως «όλα» γίνονται…!

Το δεύτερο σκέλος του τίτλου, έχει να κάνει με την Άνοιξη…Μύρισε το καλοκαιράκι υποτίθεται…και λέω «υποτίθεται» γιατί μόνο την πρώτη του μηνός είχαμε πράγματι έναν όμορφο, καλό καιρό…Η φύση να έχει ντυθεί με την πολύχρωμη ενδυμασία της, η ατμόσφαιρα να είναι πλημμυρισμένη από φρεσκάδα και ευωδιές των λουλουδιών που επιτέλους άνθισαν…Έμοιαζε να έχει ξορκιστεί το βαρύ πέπλο του χειμώνα!

Όμως, όλα αυτά μόνο για μια μέρα…Ήταν σαν να άνοιξε ένα παράθυρο στον παράδεισο και μετά έκλεισε ερμητικά. Από την επομένη επέστρεψαν το κρύο και οι βροχές…τα δέντρα γυμνώθηκαν ξανά και γέρνουν τα κλαδιά τους σαν επαίτες ψηλά, ζητώντας πίσω ελεημοσύνη την πλουμιστή φορεσιά τους. «Η φύση έχει μπερδευτεί»...οι εποχές έχουν συγχωνευτεί και από τη μια μέρα στην άλλη οι κλιματολογικές αλλαγές είναι τεράστιες ….

Πού είναι η Άνοιξη?


13 Responses to “Όταν η τέχνη αντιγράφει τη ζωή και όταν η φύση έχει μπερδευτεί…!”


  1. 4 Μαρτίου, 2009 στο 8:14 μμ

    Σου εύχομαι να έχεις ένα καλό ξεκίνημα στην εργασία σου και να πάνε όλα καλά.
    Όσο για το Clip κανένα αφιέρωμα για την άνοιξη δεν θα μπορούσε να ήταν πιο ταιριαστό από τις τέσσερις εποχές.

    Καλό σου Βράδυ

  2. 4 Μαρτίου, 2009 στο 8:31 μμ

    Σε ευχαριστώ πολύ Osiri…αλλά δεν έχω καμιά διάθεση….βαριέμααααιιι! 😉

  3. 4 Μαρτίου, 2009 στο 9:26 μμ

    Αστροφεγγιά μου, η αλήθεια είναι ότι θα είναι λίγο δύσκολη η… επαναφορά σου στη δουλειά.
    Σε καταλαβαίνω…
    Ίσως όμως και να είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι τώρα για ν’ αλλάξεις παραστάσεις 🙂 .
    Άλλωστε, η δουλειά σου έχει να κάνει με κόσμο και (αν θυμάσαι καλά) σε ένα προηγούμενο post σου μας έλεγες πόσο σου αρέσει!
    Να δεις που όταν θα ξεκινήσεις θα είναι καλύτερα τα πράγματα από ότι τα φαντάζεσαι!

    Ωραίος ο Vivaldi 😉

    Φιλιά πολλά και καλή αρχή!

  4. 4 Μαρτίου, 2009 στο 9:49 μμ

    Εγώ απο την άλλη θα έλεγα να μην κάνεις πράγματα που σε κάνουν να βαριέσαι.
    (Ξέρω βέβαια ότι θα πείς ότι δεν καταλαβαίνω… μπλα μπλα μπλα …)
    Σημ: Είσαι ο τρίτος άνθρωπος που μου λέει το ίδιο πράγμα σήμερα.

    Επίσης ήθελα να σε ρωτήσω κάτι:

    Αν εμφανιζόταν ένα Τζίνι και είχες την ευκαιρία να σου πραγματοποιήσει μία ευχή, τι ακριβώς θα του ζητούσες;

    ΥΓ: Δεν σου ζητάω να μου πεις τι θα ζητούσες απλά θέλω να μου πεις αν έχεις στο μυαλό σου ήδη κάτι ή θα χρειαζόταν να το σκεφτείς.

  5. 4 Μαρτίου, 2009 στο 10:07 μμ

    Μου αρέσει η δουλειά μου, αλλά έχουν συμβεί κάποια πράγματα στη ζωή μου και εξακολουθούν να συμβαίνουν, που έχω «χαλαστεί»…είμαι υπ’ ατμόν….
    Anw θα προσαρμοστώ στις καταστάσεις…έχω συνηθίσει Λίλιθ μου!

  6. 4 Μαρτίου, 2009 στο 10:10 μμ

    Πέφτεις έξω καλέ μου Όσιρη, αν νομίζεις ότι θα πω,πως δεν καταλαβαίνεις…
    Δεν ξέρω αν σε εξέπληξα…
    Αν είχα τη δυνατότητα να κάνω μια ευχή για να πραγματοποιηθεί μια επιθυμία-όνειρό μου…δεν χρειαζόταν να σκεφτώ πολύ…ξέρω για τι πονάει η καρδιά μου…

  7. 4 Μαρτίου, 2009 στο 10:12 μμ

    Lilith, Osiri…ξέχασα να απαντήσω και στους 2 ναι είναι υπέροχος ο Vivaldi…μου αρέσει πολύ!

  8. 5 Μαρτίου, 2009 στο 11:56 πμ

    Μάρτης χδάρτης δεν λένε; Ψυχραιμία και θα φανεί και η άνοιξη!
    Καλό ξεκίνημα στην δουλειά 🙂

  9. 5 Μαρτίου, 2009 στο 11:56 πμ

    χδάρτης δεν πιστεύω να είναι!!!! Γδάρτης μου πάει καλήτερα!! 😉

  10. 5 Μαρτίου, 2009 στο 12:09 μμ

    Σήμερα βρέχει συνέχεια…να δούμε πού θα πάει όλο αυτό το νερό…καλή σου μέρα kallinaki μου!

  11. 5 Μαρτίου, 2009 στο 10:23 μμ

    …περασα να σου ευχηθω με το καλο να αρχισεις την δουλεια…..
    και ……μην μασας με τον καιρο…..θα πεσουμε σε καυσωνα το Πασχα….
    …..χαιρετω….!!!!

  12. 7 Μαρτίου, 2009 στο 10:37 πμ

    Επέδραμε δριμύτερη σήμερα Κυριακή και πρέπι να την εκμεταλλευτούμε κατά το δοκούν….

    Καλή αρχή αλλά και συνέχεια στη δουλειά σου και πάντα ΄Ανοιξες στην ψυχή σου!

    Καλή σου, όμορφη και φωτεινή μέρα!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  13. 7 Μαρτίου, 2009 στο 1:51 μμ

    @ Issalle μου καλή σου μέρα!

    @ glarenia μου…τι να πω? Ευχαριστώ και καλή σου μέρα!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


