14
Μαρ.
09

Τέρμα το μέσα…

Το σκεφτόμουν μέρες…

Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση…εξάλλου βαρέθηκα να βλέπω μόνο τοίχους γύρω μου…ξανά τις ίδιες και τις ίδιες εικόνες και το μόνο που να κάνω είναι να παίζω πιάν0 με τα κουμπιά του τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης είτε εδώ στο λάπτοπ…

Α…να χαθούν! Μπούχτησα πια! Σαββατόβραδο απόψε, home alone για άλλη μια φορά, αλλά όχι για πολύ….

Αποδέκτηκα την πρόσκληση των φιλενάδων μου. Ladies night!!!

Ώρα λοιπόν για μπανάκι, λούσιμο και ίσιωμα της ξανθιάς μου χαίτης, ελαφρύ βάψιμο και μετά ντύσιμο…έτοιμη!

Η αστροφεγγιά είναι έτοιμη να βγει. Να βρεθεί στο μέρος που της ανήκει…παρέα με τα άλλα αστέρια να ενώσουν το μοναδικό τους χρυσό φως…

Η παρέα μου και εγώ θα πάμε στο γνωστό μας στέκι…στο «δικό» μου μπαρ …μήπως βρω τον δικό μου «άγιο»…

 


12 Responses to “Τέρμα το μέσα…”


  1. 1 vad
    15 Μαρτίου, 2009 στο 7:17 πμ

    Ετσι μπράβο,ορθια!!!
    Ελπίζω να καλοπέρασες και να «ξέδωσες»…

  2. 15 Μαρτίου, 2009 στο 11:08 πμ

    Ωραία ήταν vad μου σε ευχαριστώ!

  3. 15 Μαρτίου, 2009 στο 1:54 μμ

    xaxaxaxaxaaaa!!!!
    Αυτη εισαι…!!!!
    Καιρος πανια καιρος κουπια….καλη μου….!!!

    Καλημερα!!!!

  4. 15 Μαρτίου, 2009 στο 6:48 μμ

    Ευχαριστώ issalle μου…καλό απόγευμα!

  5. 15 Μαρτίου, 2009 στο 7:57 μμ

    Την καλησπέρα μου Αστροφεγγιά.

    Το καλύτερο που είχες να κάνεις.
    Ελπίζω να το κάνεις πιο συχνά.

    Φιλιά

  6. 15 Μαρτίου, 2009 στο 8:04 μμ

    Μια χαρά ήταν Όσιρη…ευχαριστώ!
    Φιλιά πολλά!

  7. 15 Μαρτίου, 2009 στο 8:16 μμ

    Και πολύ καλά κάνεις… Το μπαρ το ναυάγιο είναι από τα αγαπημένα μου τραγούδια…Αλλά εσύ κάθε άλλο παρά ναυγάγιο είσαι, μια ομορφιά ανθισμένη είσαι… Αντε καλά να περνάς από δω και μπρος και αφού εχεις φίλους έχεις κατακτήσει τη μισή ευτυχία… Φιλιά πολλά

  8. 15 Μαρτίου, 2009 στο 8:22 μμ

    Καλησπέρα κι απο μένα. Να το κάνεις πιο συχνά γιατί χρειάζεται.
    Να σαι καλά!

  9. 15 Μαρτίου, 2009 στο 8:51 μμ

    Τέτοια να «ακούω»!!!:)

  10. 15 Μαρτίου, 2009 στο 9:03 μμ

    Θα δείξει Βασίλη μου…θα δείξει…
    Πολλά φιλιά!

  11. 15 Μαρτίου, 2009 στο 9:03 μμ

    Elgreco μου ευχαριστώ…καλό βράδυ να έχεις…!

  12. 15 Μαρτίου, 2009 στο 9:04 μμ

    Kaveire το κατά δύναμιν 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


