17
Μαρ.
09

μάτια…

ceb2ceb5ceb4cebfcf85ceafcebdceb1

Έχουν το χάρισμα να σε μαγεύουν, να τραβούν την προσοχή …

Υπάρχουν στιγμές που σε παρασέρνουν να ξαπλώσεις σε καταπράσινο λιβάδι…

Μια άλλη φορά σε βυθίζουν στο σκοτάδι της αβύσσου…

Ακόμα τυχαίνει να σε ανεβάζουν στον ατέλειωτο  γαλάζιο ουράνιο θόλο…

Ίσως ακόμα σε παρακινούν να παίξεις με τις χρυσές ακτίνες του ήλιου… και…

‘Αλλοτε σε ταξιδεύουν σε απύθμενες γκριζοπράσινες, φουρτουνιασμένες  θάλασσες…

Αυτά είναι τα μάτια

Που για μένα… είναι οι καθρέπτες της ψυχής



10 Responses to “μάτια…”


  1. 17 Μαρτίου, 2009 στο 10:56 μμ

    οπως το ειπες…ο καθρεφτης της ψυχης….!!!!

    …..εγω παντως στα μπλε ματια παραδινομαι….δεν μπορω …
    μου φαινονται πολυ αλλοκοσμα…..τα φοβαμαι….!!!!
    ενω τα μαυρα ματια μπορω να τα κοιταζω………χρονια !!!!!
    Καληνυχτα αστροφεγγια μου !!!!!

  2. 18 Μαρτίου, 2009 στο 2:47 πμ

    Η αλήθεια είναι Αστροφεγγιά μου, ότι εγώ δεν κοιτάζω ποτέ τα μάτια αλλά τη ματιά.
    Η ματιά τα λέει όλα για έναν άνθρωπο!
    Ό,τι χρώμα μάτια και να έχει 🙂 .
    Φιλιά πολλά!

  3. 18 Μαρτίου, 2009 στο 5:48 πμ

    Την Καλημέρα μου.

    Αρχικά έχω να σου δώσω συγχαρητήρια για τα πολύ όμορφα post που ανεβάζεις τελευταίως.

    Και συνεχίζοντας, σαν εκπρόσωπος των πειρατών, έχω να κάνω μια καταγγελία:
    Να καταργηθούν αμέσως όλες οι μπούρκες καθώς και πάσας φύσεως μαντήλες για να βλέπουμε το χρώμα των μαλλιών μιας γυναίκας και να αποφεύγουμε έτσι άσκοπη ταλαιπωρία.

    Όσον αφορά στο clip που έβαλες το καταφχαριστήθηκα αν και μου τη χάλασε στο τέλος.
    Ακούς εκεί να παρατήσει την ξανθιά με τις φίλες της και να τρέχει να ζητάει συγνώμη στην άλλη!!!

    Έγινα έξω φρενών. 😉

    Φιλιά.

  4. 18 Μαρτίου, 2009 στο 12:44 μμ

    τα τσακίρικα μάτια δηλαδή issalle μου…ωραία γούστα είναι αυτά! 😉

  5. 18 Μαρτίου, 2009 στο 12:46 μμ

    Για αυτό Lilith μου αναφέρω τους καθρέπτες…μέσα από το βλέμμα, τη ματιά καταλαβαίνεις πολλά…κάτι σαν ένα σκανάρισμα δηλαδή! 🙂

  6. 18 Μαρτίου, 2009 στο 12:51 μμ

    Καλέ μου Osiri για σένα ειδικά, οι γυναίκες που θα «ανεβάζω» θα είναι ξανθές…στην προκειμένη περίπτωση δεν ήθελα να αποσπά τίποτα της προσοχής πέρα των ματιών…!
    Όσον αφορά το κλιπάκι, πρέπει να ομολογήσω ότι ο Αrash μου αρέσει πάρα πολύ, (ένα το κρατούμενο)επίσης να ξέρεις (όπως το βλέπω εγώ)για τον καθένα μας υπάρχει ο ένας και μοναδικός, που θα ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος, ακόμα και αν το πλήθος είναι δελεαστικό… 😉
    Φιλιά και από μένα!

  7. 18 Μαρτίου, 2009 στο 2:42 μμ

    Με τέτοιο πλήθος γλυκιά μου εγώ κάνω συναυλία.

    Μπούχαχαχα!!!
    Άχαχαχα 🙂 🙂 🙂

    😉

  8. 18 Μαρτίου, 2009 στο 3:08 μμ

    Συγκρατήσου καλέ μου πειρατή…θα ξωκύλει το πλοίο σου! 😉

  9. 18 Μαρτίου, 2009 στο 3:19 μμ

    Δεν θα το συνεχίσω. Ας λήξει 1-1.
    Άλλωστε μού χρειαζόταν. 😉

    (Το γέλιο που ρίχνω πάντως ΔΕΝ θα το σταματήσω. 🙂 🙂 🙂 )

  10. 18 Μαρτίου, 2009 στο 3:47 μμ

    Τι να πω καλέ μου Osiri, πρωτοδιαβάζοντας το ποστ, έγινες έξω φρενών και τώρα δεν συγκρατάς τα γέλια σου…χμ μάλλον προτιμώ τα γέλια! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


