18
Μαρ.
09

Νέο κινητό? Ωχ…sos!

Και ιδού φίλοι μου:

lg_kg800_chocolateΑυτό είναι το νέο μου κινητό….

Έχετε ακούσει την έκφραση «ο έξω από εδώ δεν είχε δουλειά και παίδευε τα παιδιά του»? (ο έξω από εδώ προαιρετικά 😉  )…

Δεν είχα καμιά επιθυμία να αγοράσω καινούριο κινητό…Αλλά όταν σπάει και γίνεται κομμάτια (το πώς αφήστε το), δεν έχεις άλλη επιλογή από το να αγοράσεις άλλο.

Μόνο αυτό μου έλειπε να ξοδεύω λεφτά για νέα συσκευή, αλλά τουλάχιστον ήμουν τυχερή και βρήκα το LG KG800, αυτή τη «μουράκλα», που βλέπετε πιο πάνω σε εξαιρετική τιμή, προσφορά, γιατί είχε μείνει λέει 3 μήνες στην βιτρίνα…

Και κάπου εδώ τελειώνουν οι γνώσεις μου ό,τι αφορούν τα κινητά…Καλά οι περισσότεροι ξέρετε, πως η ασχετοσύνη μου σε θέματα τεχνολογίας είναι παροιμιώδης πια!

Τι και αν διάβασα το manual, είχε και ένα δισκάκι…δεν κατάλαβα τίποτα…μόνο να το φορτίσω μπόρεσα…

Εκπέμπω sos καλοί μου φίλοι…ποιος ξέρει και θέλει να βοηθήσει την κατάσταση και μια αδιόρθωτη «αστροφεγγιά«, ανεπίδεκτη μαθήσεως? 😆

Μιας και είμαι σε κέφια ας βάλω και ένα «τηλεφώνησέ μου»…να θυμηθούμε τα παλιά… 🙂


10 Responses to “Νέο κινητό? Ωχ…sos!”


  1. 18 Μαρτίου, 2009 στο 6:11 μμ

    Καλησπέρα κι απο μένα!
    Λοιπόν, δεν είναι τόσο δύσκολο. Απλά βάλε την κάρτα σου μέσα και άρχισε να το εξερευνάς. Δεν θα ναι και πολύ δύσκολο να κάνεις τις βασικές του λειτουργίες (τηλέφωνα και SMS). Το δισκάκι είναι για να μπορείς να το ενώνεις με τον υπολογιστή σου και λογικά να μεταφέρεις απο και προς το τηλέφωνο αρχεία (Φωτογραφίες, μουσική κτλ).
    Αν έχεις καμιά ερώτηση απλώς ρώτα με, 2 χρόνια δούλευα στην κινητή τηλεφωνία!!!

  2. 2 vad
    19 Μαρτίου, 2009 στο 6:30 πμ

    Ο βλάχος αγόρασε ρολόι και επειδή δεν ήξερε να το κουρντίσει,το πούλησε και πήρε κομπολόι:)
    Ποσα μπορεί να κανει το κινητό μου και δεν τα ξέρω!
    Τι λεει ο ELGREGO?Δεν ειναι πολύ δύσκολο;Ρε κουμπάρε,ευκολο να το λες,αντε,με μπλέξατε με του διαόλου τα μηχανήματα!:))

    Καλημέρα και στους δυό….

  3. 19 Μαρτίου, 2009 στο 11:45 πμ

    Εγώ είμαι χειρότερος. Παίρνω τα παλιά κινητά των φίλων μου που τα αλλάζουν! Μπορεί να είναι ενός χρόνου παλιά αλλά είναι τζάμπα!
    (O ELGREGO πρέπει να σε κάλυψε!)
    Καλημέρα και μεγιές!!!

  4. 19 Μαρτίου, 2009 στο 11:58 πμ

    Elgreco φίλε μου…εύκολο να το λες, αλλά βουνό να το κάνεις…πάει 😥 το έβαλα ξανά στο κουτί του και μετά σε ένα συρτάρι….βολεύομαι με ένα παλιό που είχα! 😦
    Σε ευχαριστώ πάντως…το έχω πει είμαι μπουμπούνας σε όλα αυτά! 😉

  5. 19 Μαρτίου, 2009 στο 12:01 μμ

    Πες τα βρε vad…διαβόλου κάλτσα όλα αυτά…πού είναι η «ρομαντική» εκείνη εποχή χωρίς κινητά? 😆

  6. 19 Μαρτίου, 2009 στο 12:03 μμ

    Ωραίο σύστημα Marconi…πολύ έξυπνο…τώρα εγώ θα το ξαναβγάλω στο φως, μόνο όταν ένας καλοθελητής από κοντά με βοηθήσει χαχαχαχαχαχα! 😉

  7. 19 Μαρτίου, 2009 στο 1:19 μμ

    Γειάσου καλή μου…αα,εγώ να δείς πόοοοσο ανεπείδεκτη μαθήσεως είμαι!γενικά δε τα πάω καθόλου καλά με τη τεχνολογία…αφού να φανταστείς πέρσυ που πήρα το κντό που έχω τώρα,(αναγκάστηκα να πάρω άλλο επειδή,δεν έκανε τη δουλειά του όπως έπρεπε κολλούσε συνέχεια,δεν μου έστελνε τα μνματα….κ.α,κ.α πολλά*),και στο τέλος έσπασε…ε,πήγα από τα νέυρα μου να το σπάσω και το καινούριο!1 μέρα αγορασμένο κντό και παραλίγο να το σπάσω κι αυτό!…μιλάμε είμαι πολύυ νευρόσπαστο!..πολύ κακή η σχέση μου με τη τεχνολογία!…μα πολύ κακή όμως….με γειές καλή μου!πολύ ωραίο το νέο σου κντό…έυχομαι να το χαρείς στο επάκρον!φιλάκια!….

  8. 19 Μαρτίου, 2009 στο 2:03 μμ

    Αχ Αθανασία μου ωραίο όντως το κινητό…αλλά το χαίρεται μόνο το κουτί του! χαχαχαχαχαχαχα Θα δούμε στο μέλλον μπας και με βοηθήσει κανείς για να το χρησιμοποιήσω… 😆

  9. 20 Μαρτίου, 2009 στο 5:57 μμ

    Με γεια το νέο κινητό! Μόνο καλά μνμ και τηλέφωνα να λαμβάνεις! Όσον αφορά το πως θα το μάθεις…. Μέχρι να τα φτύσει και αυτό (έξω από εδώ) θα έχεις να μαθαίιιιινεις 😆

  10. 20 Μαρτίου, 2009 στο 6:56 μμ

    Θα περάσει πολύς χρόνος όπως φαίνεται για να γίνει αυτό, αστροπελέκι μου!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


