19
Μαρ.
09

Ακούς…

ceb1cebacebfcf85cf83cf84ceb9cebaceac

Σε ένα κόσμο με τόσους θορύβους και ήχους…

Μέσα από λόγια και συζητήσεις…

Μέσα από παραινέσεις και συμβουλές…

Μέσα από καβγάδες και βωμολοχίες ….

Μέσα από προτροπές και απαγορεύσεις…

Μέσα από γλυκόλογα και ερωτόλογα…

Μέσα από τραγούδια και μουσική…

Επέλεξε εσύ τι θα ακούσεις!!!


….όπως επιλέγω να ακούσω και εγώ αυτή τη μελωδία:


8 Responses to “Ακούς…”


  1. 19 Μαρτίου, 2009 στο 10:29 μμ

    Υπέροχο!
    Εγώ επέλεξα αυτό.

  2. 19 Μαρτίου, 2009 στο 11:24 μμ

    Ποιο πράγμα επέλεξες Osiri?
    Tώρα το πρόσεξα…πολύ ωραία επιλογή Osiri… 😉

  3. 20 Μαρτίου, 2009 στο 1:11 μμ

    Προσωπικά είμαι σε φάση που θέλω να ακούσω την σιωπή των ανθρώπων και το τραγούδι της φύσης (εεεεε;;;;)μου βγήκε κάπως;
    Φιλουρες 🙂

  4. 20 Μαρτίου, 2009 στο 2:32 μμ

    Να λέμε πάλι καλά που ακούμε!
    Ακούμε και αντιλαμβανόμαστε… ή μήπως όχι;
    Ανάμεσα στον χαμό των ήχων και το πολύβουο της ζωής, υπάρχουν φωνές που χρειάζεται να ψάξουμε πολύ για να ακούσουμε.
    Και η έρευνα αυτή μοιάζει να είναι… μελωδική!

  5. 20 Μαρτίου, 2009 στο 7:07 μμ

    Γειάσου καλή μου…ωραία είναι να α κούς…να ακούς όμως ωραίους ήχους..και όχι ήχους που κουράζουν και ‘κακοποιούν’τη ψυχή σου και τα αυτιά σου…και η επιλογή σου είναι εξαιρετική.. μιά από τις πιό όμορφες μελωδίες που γράφτηκαν,για το σκουπιδοδιαγωνισμό της Γιουροβίζιον… πολύ όμορφο το τραγουδάκι του Ζέλικο!…ξεχωριστό με συναίσθημα και χρώμα..πολύ ωραίο..από τα αγαπημένα μου!….τραγούδια που αξίζει να τα ακούς….φιλάκια αστεράκι…..

  6. 21 Μαρτίου, 2009 στο 9:23 πμ

    Υπάρχουν στιγμές που έχω και εγώ αυτή την ανάγκη kallinaki μου!

  7. 21 Μαρτίου, 2009 στο 9:28 πμ

    Άλλοτε τις ανταλαμβανόμαστε, άλλοτε κάνουμε πως δεν…και τέλος Αντώνη είμαστε σε μια συνεχή προσπάθεια αναζήτησής της…Και όσο δεν κουράζει, αυτό το ψάξιμο είναι μια πορεία μελωδική!!!

  8. 21 Μαρτίου, 2009 στο 9:33 πμ

    Αθανασία μου, το συγκεκριμένο τραγούδι είναι το αγαπημένο μου…μου άρεσε και όλο το στήσιμό του τότε στην Eurovisio…Όσα χρόνια και να περάσουν δεν βλέπω κανένα να με αγγίζει περισσότερο, ούτε καν από τις ελληνικές συμμετοχές, όπως το Νο1…
    Όχι μου αρέσει περισσότερο το «Lane moje»!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 318,970 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


