21
Μαρ.
09

Ας γελάσουμε…

Παρασκευή βράδυ απόψε, έξω βρέχει και βαριέμαι πολύ…και εκεί που αναρωτιόμουν αν θα γράψω κάτι σήμερα στο μπλογκ, μου ήρθε στο νου μια κουβέντα που είχα πρόσφατα με ένα φίλο…Μάλιστα τότε με προέτρεψε να το αναφέρω στο ιστολόγιό μου. Μα συνέχεια είμαι σε διαφωνία μαζί του (?)…άσπρο εγώ, μαύρο αυτός…! Το είχαμε κάνει και παλιότερα {βέβαια στο άλλο μου το στέκι} και όπως φαίνεται χρειαζόμαστε πάλι διαιτητή… 😉

Αυτή τη φορά η διαφορά μας έχει να κάνει με… τρίχες!!!

cebacebfcebccebccf89cf84ceaecf81ceb9cebf

Η διαφωνία μας έγκειται ως εξής:

Στν εποχή μας οι άντρες πια, κουρεύονται σε κομμωτήρια…Δεν πηγαίνουν αποκλειστικά σε κουρεία-μπαρμπέρηδες, όπως έκαναν οι παππούδες μας στον καιρό τους…

Επίσης όχι μόνο κόβουν τα μαλλιά τους απλώς, αλλά τα βάφουν ή κάνουν και ανταύγειες. Τελοσπάντων κάνουν ο,τιδήποτε να περιποιηθούν την κόμμη τους.

Το θέμα μας λοιπόν, ποιο είναι? Παρόλο που κάνουν όλα αυτά και σε κομμωτήρια μάλιστα, ο φίλος μου επιμένει ότι, οι άντρες προτιμούν να αποκαλούν το κομμωτήριο «κουρείο»!!!

– Θεέ και Κύριε! τι εμμονή και διαχωρισμός είναι αυτός? Είναι δυνατόν στις μέρες μας να υπάρχουν αυτές οι προκαταλήψεις για το αν οι άντρες κουρεύονται σε κομμωτήριο ή κουρείο?

Μάλιστα ο φίλος μου επέμενε ότι τα αρσενικά αρέσκονται να το ονομάζουν «κουρείο» παρόλο που είναι κοινό για άντρες και για γυναίκεςΜα τι φόβος είναι αυτός?

Μου θυμίζει την παλιά ελληνική ταινία «Δεσποινίς διευθυντής», που η αείμνηστη Καρέζη ήθελε να πάει να ξυρίσει το δήθεν μούσι, γιατί νόμιζε ότι δεν ήταν αρκετά θηλυκή…Έτσι και τώρα υπάρχει αυτή η φοβία, πως αν πουν τα αρσενικά, πως κουρεύονται σε κομμωτήριο, αυτόματα σημαίνει, ότι χάνουν τον ανδρισμό τους και πως μπορεί να χαρακτηριστούν «λούγκρες»?

Αγαπητοί άρρενες φίλοι και αναγνώστες της αστροφεγγιάς…Θέλω τη βοήθεια σας και τα φώτα σας…Παρακαλώ, εξηγήστε μου σας αυτό συμβαίνει? Ανησυχείτε τόσο πολύ για τον ανδρισμό σας ή απλά είναι μια λάθος εκτίμηση του φίλου μου?

haircf82

Στο κάτω κάτω για μαλλιά και για τρίχες μιλάμε, όχι για αλλαγή φύλου… 😆

Ας αφήσουμε τα μαλλιά μας ανακατεμμένα άντρες και γυναίκες:

Ειδάλλως δείτε και αυτό 😛


20 Responses to “Ας γελάσουμε…”


  1. 21 Μαρτίου, 2009 στο 2:37 πμ

    Μα που πήγαν όλοι; Υποψιάζομαι ότι δεν σου φέρνω γούρι. Ή μάλλον τρομάζω τους αναγνώστες σου με την ασχημόφατσά μου. Μπούχαχαχα!!!
    Μάλλον πρέπει να σταματήσω να σου γράφω… 🙂
    Όσο για τις τρίχες δεν είμαι ο αρμόδιος να σου απαντήσω επειδή ως πειρατής δεν επισκέπτομαι τέτοιου είδους χώρους.
    Συνήθως (όποτε και εάν) με κουρεύουν κάτι τρυφερές υπάρξεις σε καπηλειά.
    (Ξανθές κατα προτίμηση).

    ΥΓ: Μην απαντήσεις. Μου απαντάω μόνος μου:

    «Συγκρατήσου καλέ μου πειρατή…θα ξωκύλει το πλοίο σου!»

    Άντε και καλά κουρέματα… 😉

  2. 21 Μαρτίου, 2009 στο 6:14 πμ

    Mπουαχαχαχαχαχαχαχααχα
    και ξανα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
    λιγο ακομα…χαχχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχα
    ας γλελασουμε…τωρα που μπορουμε……
    χαχααααααααααααααααααχαχαχαχααχαχαχχχχχχχχχχχχχχχχχααααχαχαχα

    γελασαμε και σημερις !!!!!
    καλημερα Αστροφεγγια!!!!!

    ΥΓ το ποστ δεν το διαβασα…ολο…μου την σπανε τα κομωτηρια….
    εμενα μ αρεσουν τα μπαρμπερικα….ευτυχως που δεν υπαρχουν πολλα
    και βρισκω δικαιολογιες και μακραινω το μαλλι …….!!!!
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχα

    σε καλο μου πρωινιατικα θα ξυπνησω το συμπαν !!!!!
    Ει Οσιρη….παμε για ρουμια !!!!!

  3. 21 Μαρτίου, 2009 στο 9:59 πμ

    Καλημέρα αστεράκι μου….ααααχαχχαααααχαχχαχαααααααααααααααααχαααααααααχα!καλά μιλάμε..τι να πώ αφασία ο τύπος!,(ο φίλος σου ντέ)!………δεν υπάρχει ο τύπος! μα καλά δε το ξέρεις καλή μου ότι όλο το είναι,και όλη η ύπαρξη ενός άντρα περιστρέφεται γύρω από τον ανδρισμό του;;… ότι ο άντρας ζεί,γιανά επιβεβαιώνεται διαρκώς ότι εί ναι άντρας και μάλιστα 1000%;;(καλά που τέτοιοι άντρες τη σήμερον, αλλά λέμε τώρα)!πήγαινε πες σ έναν άντρα ότι δεν είναι καλός στο κρεββάτι ή ότι δεν κάνει,καλό σέξ να δεις τι έχει να γίνει!ή ακόμη και στον σύντροφό σου… μιλάμε τέτοια ματαιοδοξία,ούτε γυναίκα με πρόβλημα ναρκισισμού δεν την έχει!….χάαααλι τι θα κάνουμε πιά μ αυτούς!…και με τη περίπτωσή τους…φιλάκια..καλημέρες…

  4. 21 Μαρτίου, 2009 στο 12:17 μμ

    Με αφορμή τα λόγια της αγαπητής Αθανασίας (αν και δεν μου επιτρέπεται να πάρω τον λόγο μιας και δεν είμαι ο οικοδεσπότης του Blog) και χωρίς ουσιαστικά να διαφωνώ ένοιωσα την ανάγκη να κάνω κάποιες διευκρινήσεις:

    1. Ένας άντρας είναι (άλλος λίγο, άλλος πολύ) βασικά «κυνηγός» από την φύση του. Ανάγκη για επιβεβαίωση έχει μόνο σε περιπτώσεις που του έχουν καταπατήσει την αντρική του φύση (γνωστή και η φράση «του έκαναν το ….. του κόμπο»). Αυτό γίνεται στον άντρα όταν του φορέσεις σαμάρι, τον μετατρέψεις σε μαριονέτα, του δώσεις και κανα δυό κουτσούβελα να σέρνει μαζί του, και γυρνάς και τον δουλεύεις καθημερινά μπροστά στις φίλες σου (και ειδικά αν είναι και κουκλάρες), και τον έχεις αναγκάσει, ενώ είναι μια χαρά γκόμενος, να κάνει μια ζωή έρωτα με μια γυναίκα που ούτε ο καθρέπτης της δεν την αντέχει.

    2. Ένας άντρας, ακόμη και ο χειρότερος ή ο ασχημότερος, αποκτάει ξαφνικά τρομερές επιδόσεις στο sex και μάλιστα σταματάει να ψάχνει την επιβεβαίωση, όταν βρεθεί σε ένα περιβάλλον με πολύ όμορφες γυναίκες οι οποίες δεν του ζητούν απολύτως τίποτα, δεν τον ξεφτιλίζουν καθημερινά, τον λατρεύουν, τον θαυμάζουν, δεν τον υποδουλώνουν, ξέρουν να φέρονται σαν κυρίες και του δίνουν τα πάντα. (Να σημειώσω εδώ ότι ξέρουν να είναι και π…..ς στο κρεβάτι – κάτι πολύ απαραίτητο).
    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ.

    ΥΓ1: Ελπίζω τα λόγια μου να μην παρεξηγηθούν. Ελπίζω επίσης να μην ξεσπάσει καμιά από εκείνες τις χαμηλού επιπέδου συζητήσεις μεταξύ των δύο φύλλων σαν αυτές που βλέπω στην τηλεόραση και τις σιχαίνομαι…

    ΥΓ2: Για να είμαι δίκαιος, οφείλω να σας ξεκαθαρίσω ότι ΣΑΦΩΣ και υπάρχουν και άντρες ΚΟΤΕΣ και ΣΑΦΩΣ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ απο τα όσα λεω, ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΕΚΕΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ.

    ΥΓ3: Ζητώ συγνώμη σε περίπτωση που θα γίνετε έξω φρενών, αλλά τι να κάνουμε γλυκιές μου…
    ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΑΠΛΑ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΗΝ.

    Την Αγάπη μου.
    Osiris

  5. 21 Μαρτίου, 2009 στο 2:37 μμ

    Γειάσας αγαπητέ (το επισημαίνω αυτό α-γα-πη-τέ),Osiris! τι ωραίο ψευδόνυμο!μου θυμίζει τις θεότητες του αρχαίου αιγυπτιακού πολιτισμού,που θαυμάζω απεριόριστα!αλήθεια έχετε κάποια σχέση με αρχαία,αρχαιολογικά κλπ,κλπ;;σπουδάζετε ή ασκείτε επάγγελμα που έχει να κάνει με αρχαία;; είναι πολύ ωραίο το ψευδόνυμό σας..προτότυπο…και τραβάει το ενδιαφέρον ενός αναγνώστη!.αααχαααχααα! δε παίζεται το σχόλιό σας…ε,ναί έχετε απόλυτο δίκιο έχω να πώ…πάρα πολύ δίκιο…ε,όχι γιατί να εκνευριστούμε;; κάθε άλλο ευγενέστατε συνομιλητή μας!…αλλά να, αυτό που μου κάνει,εντύπωση και πελώρια είναι το ΓΙΑΤΙ ζητάτε από μιά γυναίκα να είναι απαραίτητα πρόστυχη στο κρεββάτι;;..το λέω επειδή μου το χουν ζητήσει και μένα,κάποιες φορές και έχω διαλύσει,σχέσεις επειδή δεν είναι του τύπου μου..καταλάβατε!;;..θα μπορούσε να είναι και αλλιώς,και να σας ικανοποιεί εγώ πιστέυω!…αλλά στα άλλα συμφωνώ μαζί σας 100%,ε, όλοι αυτό ζητάμε ή αυτά πιστέυω!…το ίδιο ισχύει και για εμάς!…πολύ ωραίο το σχόλιό σας…ξέρετε να συζητάτε πολιτισμένα!…..φιλάκια αστεράκι μου,και συγνώμη για τη κατάχρηση του χώρου σου! χάρηκα αγαπητέ Osiris!…..

  6. 21 Μαρτίου, 2009 στο 2:55 μμ

    Τα δικά μου σχόλια στο τέλος αγαπημένοι μου φίλοι…Παρακαλώ συνεχίστε με ενδιαφέρουν πολύ οι απόψεις σας…Θέλω να βγάλω κάποια συμπεράσματα….
    Τα φιλιά μου σε όλους!

  7. 21 Μαρτίου, 2009 στο 3:48 μμ

    Αγαπητή Αθανασία,

    Θέλω και εγώ να πω με την σειρά μου, ότι είστε μια πραγματική ΚΥΡΙΑ και το εννοώ, (και πιστέψτε με δεν το λέω συχνά αυτό – το λέω ΜΟΝΟ σε όσους το αξίζουν πραγματικά).
    Αρχικά, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια (σχετικά με το Nickname μου). Όχι δεν έχω σχέση με την αρχαιολογία, όμως με δένει κάποια βαθύτερη σχέση με το όνομα αυτό (ίσως τα πούμε εν καιρώ).

    Θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ που, απ’ότι φαίνεται, κατανοήσατε ή κρατήσατε στο σωστό επίπεδο τα όσα είπα (ενώ πολλές άλλες πολύ εύκολα θα έπερναν τα λόγια μου αλλιώς, πράγμα που θα με είχε στεναχωρήσει αφάνταστα). Αυτό δείχνει και την ποιότητά σας και χαίρομαι γι’αυτό.

    Τώρα… Δεν συνηθίζω να μιλάω χωρίς να μπορώ να εξηγήσω οτιδήποτε από αυτά που λέω.
    Επειδή όμως, προκειμένου να εξηγηθούν όλα αυτά, θα πρέπει να γίνω -ίσως- κάπως «ωμός» και επειδή δεν θα ήθελα με τίποτα να γίνει αυτό στο blog της astrofegias μιας και την σέβομαι αρκετά για να της κάνω τέτοια «φάρσα» :), σας καλώ όποτε θέλετε στο blog μου ή μέσω email να σας απαντήσω σε ό,τι θελήσετε (και μιλάω ΑΠΟΛΥΤΑ σοβαρά).

    Αυτό που σίγουρα μπορώ να σας διαβεβαιώσω, είναι ότι δεν χάθηκαν οι άντρες.
    Απλά, οι όσοι από αυτούς υπάρχουν, ζητάνε και αυτοί με την σειρά τους και επιδιώκουν να βρεθούν κοντά σε γυναίκες. Δεν θέλω να το αναλύσω αυτό το τελευταίο. Αν όμως σας έχω «ψυχολογήσει» (αν μου επιτρέπετε την λέξη) καλά, μάλλον θα καταλάβατε τι εννοώ.

    Και πάλι Χαίρομαι Πολύ για την ποιότητα της συζήτησης που είχαμε.
    Μεγάλη μου Τιμή

    Osiris

    ΥΓ: «αυτό που μου κάνει,εντύπωση και πελώρια είναι το ΓΙΑΤΙ ζητάτε από μιά γυναίκα να είναι απαραίτητα πρόστυχη στο κρεββάτι;;..»

    Δεν ζητάω τίποτα που δεν είναι η ίδια. Δεν ζητάω απο κάποια να «ΝΤΥΘΕΙ» κάτι. Ζητάω απλώς από μια γυναίκα να βγάλει από μέσα της την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ της φύση. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.
    ΚΑΙ αυτό μπορώ, επίσης, να το εξηγήσω…
    Πάντως σίγουρα ΔΕΝ εννοώ κάτι «βρώμικο». Εννοώ κάτι που, πιο πολύ, θα το ονόμαζα «θρησκευτικό».
    Για μένα ο έρωτας είναι ένα είδος θρησκείας. Θρησκευτικής εξύψωσης (που σίγουρα δεν μοιάζει με την θρησκεία των «ψευτοχριστιανών» βέβαια).
    Ελπίζω βέβαια να με κατανοήσετε και να μην με περάσετε για κάποιου είδους σεξοσχιζοφρενή με αυτά που λέω.
    Άχαχαχααα
    (Αστειεύομαι)

  8. 21 Μαρτίου, 2009 στο 4:17 μμ

    Πέρασα να πω ένα «γεια» αλλά βλέπω ανοίξατε θέμα 🙂 .
    Αστροφεγγιά μου, όσον αφορά στο θέμα που θίγεις, έχω να πω ότι δε βάφουν ΟΛΟΙ οι άντρες τα μαλλιά τους, δεν κάνουν ΟΛΟΙ ανταύγιες και δεν κάνουν ΟΛΟΙ αποτρίχωση στο στέρνο τους!
    Το είδος των αντρών που πηγαίνουν στον κουρέα είναι συγκεκριμένο και – πίστεψέ με – δε θα τους δεις ποτέ σε… κομμωτήριο.
    Εξάλλου και ο «μπαρμπέρης» είναι συγκεκριμένος τύπος και αν του ζητηθεί να κάνει ανταύγια, το πολύ πολύ να αρχίσει το κυνήγι με τη λεπίδα του ξυρίσματος! χαχαχα!!! 😆
    Το είδος των αντρών που η ματαιοδοξία τους ξεπερνάει αυτή των θηλυκών, είναι (κατά τη δική μου γνώμη) ένα από τα κακά της σύγχρονης εποχής.
    Φυσικά, πιστεύω ότι ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει τίποτα…
    Ο τύπος αυτός υπήρχε πάντα απλά τώρα είναι πιο εμφανής.
    Ποιος ξέρει… ίσως υπήρχαν πάντα και οι γυναίκες που έβρισκαν sexy τη συγκεκριμένη συμπεριφορά…
    Όσον αφορά στο θέμα συζήτησης της Αθανασίας και του Όσιρη, έχω να πω ότι η ερωτική συμπεριφορά του καθενός (άντρα ή γυναίκας) πρέπει να είναι αυτή που βγαίνει από μέσα του. Και όταν λέω από μέσα του, εννοώ από ΠΟΛΥ μέσα του, μιας και το sex έχει να κάνει με τα πιο αρχέγονα ένστικτά μας. Άρα, αν κάποια δε νιώθει ότι θέλει να γίνει πρόστυχη, θα ήταν μάταιο να «πειστεί» από τον οποιοδήποτε να γίνει. Και το αντίθετο βέβαια.
    Εκεί έξω, υπάρχουν «μισά πορτοκάλια» για όλους.
    Και όχι απαραίτητα ένα.
    Αν είσαι ανανάς όμως και ψάχνεις για πορτοκάλι, όπως καταλαβαίνεις θα αποτύχεις.
    Στη σεξουαλικότητα δε χωράνε «φρουτοσαλάτες». Ή ταιριάζεις ή δεν ταιριάζεις.

  9. 21 Μαρτίου, 2009 στο 4:31 μμ

    Lilith,

    «Όσον αφορά στο θέμα συζήτησης της Αθανασίας και του Όσιρη, έχω να πω ότι η ερωτική συμπεριφορά του καθενός (άντρα ή γυναίκας) πρέπει να είναι αυτή που βγαίνει από μέσα του. Και όταν λέω από μέσα του, εννοώ από ΠΟΛΥ μέσα του, μιας και το sex…»

    Καταρχήν, δεν υπάρχει για μένα η λέξη sex. ΜΙΑ είναι η λέξη για μένα.
    ΕΡΩΤΑΣ.
    Και είναι η ίδια, είτε για μια βραδιά, είτε για μια ζωή.

    Όσον αφορά τώρα σ’αυτό: «η ερωτική συμπεριφορά του καθενός (άντρα ή γυναίκας) πρέπει να είναι αυτή που βγαίνει από μέσα του»

    …εκεί είναι το σημείο που ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΝΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ «ΕΧΩΝΑ» ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ.

    Εξηγώ:

    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ.
    Ο ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ.

    Το αν ο πίνακας γίνει ΠΙΝΑΚΑΣ η πινακάκι ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ.

    ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    Η ΟΧΙ;

  10. 21 Μαρτίου, 2009 στο 4:47 μμ

    Δε διαφωνώ Όσιρη.
    Σίγουρα όμως είναι πιο εύκολο να ζωγραφίζεις σε καμβά παρά σε μουσαμά. 🙂

  11. 21 Μαρτίου, 2009 στο 4:51 μμ

    Lilith,

    !!! ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ !!!

    !!! ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΗΣΩ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ !!!

    ΤΕΛΟΣ

  12. 21 Μαρτίου, 2009 στο 5:18 μμ

    Μου αρέσουν οι τοποθετήσεις σας παιδιά…Ειλικρινά το λέω!!!

  13. 21 Μαρτίου, 2009 στο 5:26 μμ

    Μπράβο Μωρό μου.

    Κρεμόμουν απο τα χειλάκια σου.
    Περίμενα να δω τι θα έλεγες.

    Καλό σου Απόγευμα

    😉

  14. 21 Μαρτίου, 2009 στο 5:54 μμ

    Osiri δεν ξέρεις τη δική μου τοποθέτηση…θα στην πω όποτε θες και όπου θες 😉

  15. 22 Μαρτίου, 2009 στο 9:48 μμ

    Αστροφεγγιά μου, δεν παίζει κανένα ρόλο.. μα κανένα το που κουρεύεται κανείς.. Πάντως σιγά σιγά τα παραδοσιακά κουρεία είδικά στις μεγάλες πόλεις κλείνουν κι ανοιγουν τα πιο πολυτελή κομμωτήρια και για άντρες… Παντως ειχε χιούμορ το ποστάκι σου, το χάρηκα. Φιλια 🙂

  16. 23 Μαρτίου, 2009 στο 12:21 μμ

    Ένας φίλος λέει το ηλιοβασίλεμα λιόγερμα, τη χύτρα τσουκάλι, το super market μπακάλικο και σίγουρα το κομμωτήριο θα το λέει μπαρμπέρη (θα το τσεκάρω…). Θέλω να πω πως είναι θέμα …λεξιλογίου! 🙂
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

  17. 24 Μαρτίου, 2009 στο 6:25 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου,

    Η σημερινή σου ανάρτηση καλή μου φίλη προκάλεσε δυνατές αντιδράσεις… κοίτα τι κάνουν μερικές τρίχες…χαχαχαχα

    Απλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ό «άντρας» είναι ο ζωγράφος…με τίποτα όμως!

    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

    Πολλά φιλιά!

  18. 25 Μαρτίου, 2009 στο 4:38 πμ

    κατι για ζωγραφους ακουω ….και ειμαι αντρας……κατι για μουσαμαδες και καμβαδες
    ……και δεν καταλαβαινω τιποτα……!!!!
    ρε παρεα……μην μπερδευεστε….γιατι αν μπερδευεστε να σας βοηθησω θελω…..
    θα σας ζωγραφισω εναν αντρα πανω σε καμβα με μακρια μαλλια να τον βλεπετε να
    ξερετε περι τι ο τοσος λογος…..!!!
    Μην με προκαλειτε…..!!!!!!
    χμ !!!

  19. 27 Μαρτίου, 2009 στο 11:46 μμ

    Σαν ένα μικρό προσωπικό σχόλιο είναι ότι, οι άντρες τα αρσενικά γενικά, το «παίζουν» άνετοι ή πιστεύουν ότι είναι άνετοι εάν και εφόσον πειστούν ότι δεν θίγεται ο ανδρισμός τους…οι ισορροπίες όμως είναι τόσο απτές και εύθραστες, ίσως γιατί έχουν αλλάξει οι καιροί…όπως οι ίδιες οι γυναίκες με τη συμπεριφορά τους, που μπορεί να «ευνουχίζουν» τους ίδιους τους άντρες…ακόμα και η δυναμική εμφάνιση του «τρίτου φύλου»…Όλα αυτά τους φέρνει σε θέση άμυνας και κάνουν τα αδύνατα δυνατά να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες…
    Τα κακόμοιρα τα αρσενικά…. 😆 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 317,715 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


