27
Μαρ.
09

What’s up?

97 Ξέρω με χάσατε…Μια ολόκληρη βδομάδα θαρρώ….

Απουσίασα από το χώρο, που αγάπησα αληθινά, από φίλους και γνωστούς, που με αγκάλιασαν…

Η αλήθεια είναι ότι το χρειαζόμουν αυτό… μια κίνηση συνειδητή η απόφασή μου αυτή να μείνω μακριά για λίγο καιρό…

Εξάλλου δεν είχα και κάτι να πω…κάτι να γράψω…

Το να αναμασάω τα ίδια και τα ίδια δεν μου αρέσει…το σιχαίνομαι…

Είμαι ΚΑΛΑ όμως, απλά βρήκα κάτι άλλο να γεμίζω τις άδειες ώρες μου και μέρες μου…και πραγματικά το βρίσκω ιδιαίτερα διασκεδαστικό…

Θα επανέλθω όμως…δεν την γλιτώνετε έτσι εύκολα από μένα…Απειλή? ……ΜΠΑ!… έτσι μια μικρή ανακοίνωση πως σιγά σιγά θα ξαναμπώ σε ρυθμό….

Δεν έχουν πέσει ακόμα οι τίτλοι του τέλους για μένα….!

Καλό σ/κ να έχετε όλοι φίλοι μου! 😉

 


8 Responses to “What’s up?”


  1. 28 Μαρτίου, 2009 στο 12:40 πμ

    Και εσύ να περάσεις πολύ όμορφα..
    Ελειψες!!

  2. 28 Μαρτίου, 2009 στο 3:44 μμ

    Απειλή, ε; 🙂
    Όπως το πάρει κανείς…
    Εγώ πάντως το παίρνω για υπόσχεση!
    Φιλιά πολλά!

  3. 28 Μαρτίου, 2009 στο 5:53 μμ

    Εγώ θα μείνω στο clip.
    Υπέροχο!

  4. 28 Μαρτίου, 2009 στο 6:45 μμ

    Το ξέρω αρτιστάκι μου θα επανορθώσω…και σεις μου λείψατε!

  5. 28 Μαρτίου, 2009 στο 6:46 μμ

    Μια υπόσχεση φιλενάδα, που θα τηρήσω…
    Καλό απόγευμα Λίλιθ μου!

  6. 28 Μαρτίου, 2009 στο 6:47 μμ

    Ο Χατζηγιάννης είναι καταπληκτικός…!
    Καλό απόγευμα και σε σένα πειρατή μου!

  7. 28 Μαρτίου, 2009 στο 10:10 μμ

    Καλησπέρα,

    Πάρε όσο χρόνο θες…απλά φρόντισε να περνάς όσο πιο όμορφα γίνεται. Η απουσία σου ήταν πέραν από αισθητή…

    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

  8. 28 Μαρτίου, 2009 στο 10:20 μμ

    Εδώ είμαι Λουλούδι μου …δεν σας λησμόνησα!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 318,578 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


