04
Απρ.
09

Μουσικά ταξίδια και ένας…μονόλογος! ;)

cebccf8ccebbcebfcf82 Απόψε έχω όρεξη για κουβέντα και τραγούδια…

Όχι κάτι ιδιαίτερο…απλά να αφήσω τις σκέψεις μου να «ορθοπεταλίσουν»… έτσι να χαλαρώσω λίγο από το…καθισιό. 😆

Τελικά αν το καλοσκεφτείς δεν είναι άσχημο να μην είσαι υποχρεωμένος να χτυπάς «κάρτα» κάθε πρωί στη δουλειά. Μόνο που σε μένα μου φαίνεται «κάπως». Δεν έχω συνηθίσει να είμαι άπραγη και ιδιαίτερα τέτοιο καιρό…

Όλα πλέον είναι καινούρια για μένα και ομολογώ με τρομάζουν και λίγο…Μοιάζω σαν ένα πουλάκι στο κλουβί, που του ανοίγουν μεν το πορτάκι  για να πετάξει έξω μακριά, αλλά εκείνο αμήχανο και φοβισμένο, κουρνιάζει όλο και πιο βαθιά…

Έτσι και εγώ λοιπόν δεν ξέρω να διαχειριστώ την απρόσμενη ελευθερία, που απέκτησα…και μένω στο σπίτι. Νομίζω όμως, πως καλά κάνω, γιατί με το που άνοιξα σήμερα την εξώπορτα για να βγω, με υποδέχτηκαν ένα σωρό λογαριασμοί στο γραμματοκιβώτιο. 😛

Να ‘ μαι λοιπόν, άλλη μια νύχτα

 

…με βρίσκει να κάνω την απολογισμό της ημέρας. Ωραία ήταν πραγματικά. Δεν ήταν και άσχημη η βολτούλα η σημερινή. Όλοι προετοιμάζονται για το Πάσχα: Μικροπωλητές να έχουν βγει ήδη στους δρόμους και πάνω στους πάγκους τους να έχουν αραδιασμένα πολύχρωμες λαμπάδες… Η φύση να έχει φορέσει την πιο πλουμιστή και αρωματιστή φορεσιά της…ακόμα και ένα λούνα παρκ έχει έρθει, όπως συνήθως γίνεται πάντα τέτοια εποχή.

…Και μαζί με όλα αυτά η θάλασσα

 

….που λούζει το όμορφο νησί μου. Μια εικόνα εκπληκτική από το μπαλκόνι του σπιτιού μου, καθώς το βραδάκι παίρνει τη σκυτάλλη από το λαμπρό φως της μέρας και όπως γέρνει ο ήλιος να ξαποστάσει στο βάθος του ορίζοντα, σαν ένας φουριόζος ζωγράφος πετάει χρυσοκόκκινες πινελιές στο γαλάζιο της θάλασσας…!

Σκοτάδι πια. Η νύχτα  έχει ήδη απλώσει το κεντημένο με άστρα πέπλο της… εμένα με βρίσκει για άλλη μια φορά συντροφιά  με το καλό και συγχρόνως  άσπονδο φίλο μου: το laptop μου.

Μέσα από τα αμέτρητα μονοπάτια του «γιου τιούμπι» ψάχνω καινούριες μελωδίες για να συνοδεύσουν αυτό το ποστάκι μου…Ο ρυθμός της μουσικής, οι γλυκές νότες που χαϊδεύουν τα αυτιά μου και οι ρομαντικοί στίχοι των τραγουδιών…με κάνουν να νοιώθω πως αιωρούμαι…να ταξιδεύω….Η ματιά μου πέφτει στο τζάμι της μπαλκονόπορτας, που κατοπτρίζει το είδωλό μου. Ένα είδωλο που χάνεται ξαφνικά….

«Πού να σε βρω»? φωνάζω στον εαυτό μου…ελπίζω να βρω την απάντηση…!

 


10 Responses to “Μουσικά ταξίδια και ένας…μονόλογος! ;)”


  1. 4 Απρίλιος, 2009 στο 11:26 πμ

    Hello..εχεις προσκληση κ για ενα παιχνιδι με μουσικες ιστοριες 🙂

  2. 4 Απρίλιος, 2009 στο 5:19 μμ

    Καλή μου Αστροφεγγιά πολύ όμορφα τα κλιπάκια που επέλεξες να μοιραστείς μαζί μας…

    Όσο για το μονόλογο να ξέρεις ότι έστω και δικτυακά σε συναισθάνομαι… και προσωπικά τον προτιμώ από τη σιωπή σου…

    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα! Πολλά φιλιά!

  3. 3 glaykidarling
    4 Απρίλιος, 2009 στο 6:58 μμ

    Asteraki μου…πω πω βρε κορίτσι…βγάζεις απίστευτο συναίσθημακαι αλήθεια με τα λόγια σου…
    εγω θα σε ευχαριστήσω για τον Χατζηγιάννη!τον λατρεύω!

  4. 5 Απρίλιος, 2009 στο 8:35 πμ

    Όλα θέλουν τον χρόνο τους αστεράκι…η πόρτα εκεί θα είναι ορθάνοιχτη…μας βιάζει κανείς;
    Καλημέρες 🙂

  5. 5 Απρίλιος, 2009 στο 7:58 μμ

    *Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο*

    Να γράφεις πιο συχνά έτσι.

    Καλό Απόγευμα.

  6. 6 Απρίλιος, 2009 στο 7:56 πμ

    Καλημέρα αρτιστάκι μου, σε ευχαριστώ για την πρόσκληση…θα έχεις σύντομα απάντηση!

  7. 6 Απρίλιος, 2009 στο 7:58 πμ

    Σε ευχαριστώ Λουλούδι μου, τα τραγούδια αυτά είναι γεμάτα συναίσθημα και θα προσπαθώ να «μιλάω» περισσότερο… 🙂

  8. 6 Απρίλιος, 2009 στο 7:59 πμ

    Γλαύκη μου, ο Χατζηγιάννης είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής…καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

  9. 6 Απρίλιος, 2009 στο 8:00 πμ

    Οπότε περιμένουμε kallinaki μου? Καλή σου μερά! 🙂

  10. 6 Απρίλιος, 2009 στο 8:03 πμ

    😳 Osiri μου ευχαριστώ!
    Η αλήθεια είναι ότι δεν βγάζω συχνά αυτή την πλευρά του εαυτού μου…


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


