05
Απρ.
09

Μια Κυριακή αφιερωμένη σε…καλόγερους!

Η Κυριακή για μένα είναι μια μέρα αφιερωμένη στο κινηματογράφο… Είμαι σινεφίλ και όταν έχω το χρόνο ποτέ δεν χάνω την ευκαιρία να παρακολουθήσω κάποια έργα, ακόμα και αν τα έχω ξαναδεί…

Τα δύο έργα που είδα σήμερα είχαν να κάνουν με …καλόγερους. Όχι το πρώτο όσο το δεύτερο, αλλά η παρουσία ιερέων και καλόγερων έπαιξαν ρόλο στην πλοκή.

Το πρώτο φιλμ ήταν το cf87cebfceba και ο grey-wolf-snow ή κατά τον αγγλικό τίτλο «Ladyhawke«

Ένα παραμύθι, μια ρομαντική ιστορία δυο εραστών, που ήταν καταραμένοι να είναι για πάντα μαζί, αλλά συγχρόνως και χώρια όταν η κοπέλα την ημέρα ήταν μεταμορφωμένη σε γεράκι και ο άντρας το βράδυ σε λύκο…

Μέσα από περιπέτειες και με τη βοήθεια ενός, αγοριού και ενός καλόγερου, νίκησαν το κακό επίσκοπο, που τους έκανε τα μάγια και τελικά η αγάπη θριάμβευσε του κακού…

Πολύ μου αρέσει να βλέπω αυτή την ταινία και όταν την πρωτοείδα λάτρεψα τη Μισέλ Φάιφερ, που μου αρέσει μέχρι και σήμερα….

Το απόγευμα ήταν αφιερωμένο σε ένα αριστούργημα της λογοτεχνίας…το cf84cebf-cf8ccebdcebfcebcceb1-cf84cebfcf85-cf81cf8cceb4cebfcf85 μεταφερόμενο στη μεγάλη οθόνη κα εγώ το είδα ξανά ύστερα από χρόνια σε dvd…

Ανεξήγητοι και αποκρουστικοί θάνατοι σε ένα μοναστήρι του 14ου αιώνα, αποδίδονται ως έργα του διαβόλου, αλλά με την επιμονή και τη λογική ενός καλόγερου του Γουίλιαμ Ντε Μπάσκερβιλ (Σον Κόνερι), εξεχνιάζονται οι δολοφονίες πέρα από τις δυσειδαιμονίες και το φόβο που προκαλεί η Ιερά εξέταση εκείνα τα χρόνια…

«In much wisdom is much grief and he, that increaseth his knowledge increaseth his sorrow also»!

» Η πολλή σοφία γεννά πολλή θλίψη και όποιος αυξάνει τις γνώσεις του, αυξάνει και τη θλίψη του επίσης»!

Είναι μια ρήση, που έχω κρατήσει και που θεωρώ πάρα πολύ σωστή, αλλά ποιος μπορεί να αντισταθεί στον πειρασμό της γνώσης? Ακόμα και αν πρέπει να πληρώσει ένα τόσο μεγάλο τίμημα…

 

 


15 Responses to “Μια Κυριακή αφιερωμένη σε…καλόγερους!”


  1. 6 Απρίλιος, 2009 στο 12:13 πμ

    εχω δει και τις δυο ταινιες…..και λατρευω το στυλ τους….και το παραμυθι τους !!!
    Ειναι αυτο που λεω….δυτικα μεσαιωνικα παραμυθια…!!!
    Καταπληκτικα γυρισμενες και οι δυο !!! Προτεινε τα στον E&O Movies !!!!

  2. 6 Απρίλιος, 2009 στο 5:31 πμ

    Rutger Hauer όταν ήταν ακόμα νέος και υπέροχος και Michelle Pfeiffer πάντα μαγευτική!
    Πολύ όμορφη ταινία…
    Την είδα πριν πολλά χρόνια αλλά θα ήθελα σίγουρα να την ξαναδώ.
    Όπως είπε και ο Ίσσαλλος, αυτά τα «δυτικα μεσαιωνικα παραμυθια» είναι ένα απ’ τα πάθη μου 🙂 .
    Καλή σου μέρα!

  3. 6 Απρίλιος, 2009 στο 9:46 πμ

    Υπέροχες ταινιες και οι δυό, πιο πολύ μου άρεσε η πρώτη…Φιλιά γλυκά, καλημέρα και καλή εβδομάδα

  4. 6 Απρίλιος, 2009 στο 4:03 μμ

    «Μια Κυριακή αφιερωμένη σε… καλόγερους!»

    …Οπότε, μάλλον δεν θα είναι αφιερωμένη σε μένα.
    Θα περιμένω το αφιέρωμα στη δική μου Κυριακή.
    Την Κυριακή των καθαρμάτων πειρατών δηλαδή.
    Για να δούμε!!!

  5. 6 Απρίλιος, 2009 στο 5:26 μμ

    Ξέχασα να πω ότι λατρεύω το «Ladyhawke»

    Φιλιά

  6. 6 Απρίλιος, 2009 στο 8:10 μμ

    Το «Όνομα του Ρόδου» φανταστικό , και ως ταινία και ως βιβλίο.
    Το Ladyhawke δεν το ξέρω, θα φροντίσω να το δω.
    Σου εύχομαι να έχεις ένα ευχάριστο απόγευμα.

  7. 7 Απρίλιος, 2009 στο 12:39 μμ

    τα εχω δει και τα δυο. Το καθένα έχει τη μαγεία του και τα δυο ειναι όμως παραμυθένια!
    φιλιά πολλά!

  8. 7 Απρίλιος, 2009 στο 2:47 μμ

    Issalle μου δεν θεωρώ τον εαυτό μου άξια να προτείνω κάτι στον Όσιρη και στην Ερατώ…μου αρέσει ανεπηρέαστα να μας δίνουν αυτοί τα «φώτα» τους…

  9. 7 Απρίλιος, 2009 στο 2:48 μμ

    Καλό απόγευμα Lilith μου…αναρωτιέμαι τελικά ποιες είναι οι διαφορές μας… 😉

  10. 7 Απρίλιος, 2009 στο 2:50 μμ

    Ένας τόσο ρομαντικός τύπος, όπως είσαι εσύ Βασίλη μου, σίγουρα θα γοητευόνταν με την ιστορία των δυο εραστών…!

  11. 7 Απρίλιος, 2009 στο 2:59 μμ

    Όταν κάνω το δικό σου αφιέρωμα καλέ μου Όσιρη, θα δεις και αν μου αρέσουν οι καλόγεροι ή οι πειρατές…κοντός ψαλμός.. χαχαχααχαχαχαχαχαχα 😉

  12. 7 Απρίλιος, 2009 στο 3:01 μμ

    Ερατώ μου το «Όνομα του Ρόδου» δεν το έχω διαβάσει, είχα δει και παλιότερα την ταινία…Όμως σε μια παρόρμηση…το αγόρασα σήμερα να το διαβάσω…

  13. 7 Απρίλιος, 2009 στο 3:01 μμ

    Συμφωνώ μαζί σου Θαλασσινή μου…φιλιά πολλά και από μένα! 🙂

  14. 7 Απρίλιος, 2009 στο 4:43 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου,

    Καταπληκτικά και τα δύο έργα που απόλαυσες!

    Να σου ευχηθώ να βρεις τον χρόνο να διαβάσεις το βιβλίο σου… είναι από τα αγαπημένα μου!

    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα! Πολλά φιλιά!

  15. 8 Απρίλιος, 2009 στο 7:55 πμ

    Σε ευχαριστώ πολύ Λουλούδι μου…καλή σου μέρα! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


