23
Απρ.
09

Ο πειρατής μου…και εγώ!

Οι γιορτές πέρασαν…το Άγιο Φως της Ανάστασης το λάβαμε, ελπίζω να γίναμε όμως και αποδέκτες των μηνυμάτων που «κρύβει» αυτό το Φως και ο καθένας από μας να βρει τη γαλήνη και την ευτυχία, που επιθυμεί…

Σήμερα εγώ θα ήθελα να μιλήσω για κάτι άλλο. Ίσως άσχετο με τα δρώμενα των τελευταίων ημερών…

pirate_flagΠολλοί και μόνο στη θέα της μαύρης σημαίας με τη νεκροκεφαλή στη μέση και τα δυο σπαθιά χιαστί, την βρίσκουν αποκρουστική ή και νοιώθουν ακόμα και φόβο. Δεν είναι και τόσο προσφιλή!

Η δική μου θέση απέναντί της είναι πολύ διαφορετική όμως… Ανέκαθεν τη συμπαθούσα…ίσως έχει να κάνει με τον αντιδραστικό, ανατρεπτικό εαυτό μου, που κρύβω μέσα μου…

Η πρώτη μου «επαφή» σαν φανατική συνεφίλ την είχα στο «Αλίκη στο ναυτικό», που η αείμνηστη Αλίκη σαν μια τρομερή τορπίλη του νερού πήγε να αποσπάσει το τόπι της από τον Παπαμιχαήλ-πειρατή που της το είχε κατασχέσει…

Κάπου στην ίδια εποχή, ίσα που είχα αρχίσει να μαθαίνω να διαβάζω, έβλεπα στην τηλεόραση τις ασπρόμαυρες ταινίες του Έρολ Φλυν σαν ένας άλλος θαρραλέος πειρατής…και μπορεί ο συγκεκριμένος ηθοποιός να έγινε νομίζω γνωστός σαν Ρομπέν των Δασών, αλλά και σαν πειρατής διέπρεψε…

Μεγαλώνοντας η εικόνα του πειρατή έπαιρνε διάφορες μορφές…μπορεί να αποκτούσε την αποκρουστική μορφή του κακού πειρατή του Ντάστιν Χόφμαν στον Πήτερ Πάν… άλλοτε αποτελούσε αφορμή για πολλά γέλια με τη μορφή του ήρωα από κόμικ και  κοκκινοτρίχη, μα  συνάμα και άτυχου πειρατή από τον Αστερίξ, όταν συναντούσε τους συμπαθητικούς γαλάτες…

pistol_pirate_bustΓια μένα η ταύτιση με το θρύλο του πειρατή ήρθε με την ταινία: «Το νησί των Κουρσάρων» ή κατά την αγγλική εκδοχή το «Catthroat island» με την ατρόμητη Τζίνα Ντέϊβις. Τότε αυτή η μορφή απέκτησε άλλη διάσταση στο μυαλό μου…Δεν ήταν αποκλειστικά προνόμιων των αντρών να είναι ριψοκίνδυνοι, παράτολμοι και ασυμβίβαστοι

Ώσπου χρόνια μετά παρουσιάστηκε το απόλυτο είδωλο στη μεγάλη οθόνη:

Ο πειρατής των πειρατών…στο πρόσωπο του Τζόνυ Ντεπ, στην υπέροχη σειρά ταινιών των «πειρατών της Καραϊβικής»

pirates-flag2Ήρθε να προσθέσει την τρέλα, τοχιούμορ, την πονηριά στο παζλ των χαρακτηριστικών ενός πειρατή…

Μα πειρατές δεν υπάρχουν μόνο στην φαντασία και στον κινηματογράφο…

Υπάρχουν και ανάμεσα μας και είμαι τυχερή, που έχω συναντήσει έναν…

Μεταξύ των άλλων που ανέφερα παραπάνω, ο πειρατής αυτός που ακούει στο όνομα Osiris, είναι επίσης ένας πειρατής απρόβλεπτος, τολμηρός, γενναιόδωρος, με τάση τυχοδιωκτική. Ξέρει να χειρίζεται το σπαθί, όπως και να κρατά ένα ντελικάτο ρόδο στα χέρια του. Αποφασιστικός και αδιάλλακτος στα πιστεύω του…έχει καθορίσει τα όρια του…ξέρει να γεύεται τη ζωή ως το μεδούλι της

Αυτός είναι ο δικός μου κουρσάρος…κάποιος που θα ήθελα να του μοιάσω, ή (που ελπίζω) να κατέχω και εγώ τέτοια στοιχεία στη δική μου ψυχή…

cf80ceb5ceb9cf81ceb1cf84ceafcebdceb1

Μπορεί να μην έχω την αμφίεση της κυρίας στη φωτό πιο πάνω, αλλά χαίρομαι που χωρίς αυτή την εικόνα είμαι καλοδεχούμενη στο καράβι του πειρατή μου, πάνω στο θρυλικό Vishnu….και πάντα με μπροστάρη και οδηγό τον καπετάνιο του, να μαθαίνω να λέω και εγώ: ΟΛΑ Ή ΤΙΠΟΤΑ!!!

 

 


18 Responses to “Ο πειρατής μου…και εγώ!”


  1. 23 Απρίλιος, 2009 στο 1:38 πμ

    Μισό λεπτό, να πιω πρώτα λίγο ρούμι να συνέλθω 😉
    Μπούχαχαχαχααα!!!
    🙂

  2. 23 Απρίλιος, 2009 στο 2:25 πμ

    Έχω μείνει άφωνος!!!
    Από πού να ξεκινήσω;
    Α!!! Θα ξεκινήσω από τη φωτό με την κυρία, η οποία είναι unpectable!!!
    Για την εικόνα μην ανησυχείς… μετά απο λίγη διαμονή στον Vishnu, θα την έχεις αποκτήσει κι’ εσύ.
    Μπούχαχαχααααα!!!
    Όσο για τα λόγια σου τα υπέροχα, μη νομίσεις ότι «μασάω» και θα εξευμενίσεις την αγριόφατσά μου ε; Χάχαχααααα

    Θες να μάθεις να λες «ΟΛΑ Ή ΤΙΠΟΤΑ», ε;
    Ετοιμάσου τότε να τα χάσεις πρώτα όλα. 😉

    Οι foto, υπέροχες όλες, δεν το συζητάω, μα το πιο σημαντικό είναι το clip του Χατζηγιάννη που ξέρω πόσα σημαίνει για σένα.

    Θα είμαι εδώ κοντά.
    Μην νομίζεις ότι θα περάσει έτσι αυτό!!!
    Αφιέρωμα σε πειρατές; Δεν θα περάσει έτσι αυτό!!!
    Προμηνύεται μεγάλος χαμός…
    Θα γκρεμίσω την Blogόσφαιρα…
    Μπούχαχααα 🙂 🙂 🙂

    !!!Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω!!!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

  3. 23 Απρίλιος, 2009 στο 3:11 πμ

    Ωραίο αφιέρωμα έκανες στον Όσιρη , τον πειρατή!
    Το αξίζει άλλωστε!
    Το πειρατικό του καράβι, μας ταξιδεύει με υπέροχες μουσικές και ωραία κείμενα, σε έναν ονειρικό κόσμο!
    Το βαρέλι του καραβιού είναι συνεχώς γεμάτο με ρούμι για να κερνάει τους φίλους του άφθονο!
    Και τα πάρτι στο εσωτερικό του καραβιού αξέχαστα!
    Κι ας το παίζει «άγριος»! Μην ανησυχείς , έτσι το λέει!!!

    Καλό βράδυ Αστροφεγγιά, πολλά φιλιά!

  4. 23 Απρίλιος, 2009 στο 3:22 πμ

    Αγαπημένοι μου φίλοι νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει χαμός αύριο.
    Μάλλον μου μυρίζεται party.
    Ερατώ σ’ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
    Ετοιμαστήτε για ξενύχτι.
    Μπούχαχαχαααα

  5. 23 Απρίλιος, 2009 στο 7:36 πμ

    Ένα post γεμάτο νεκροκεφαλές και μια… ξεκάρφωτη πειρατίνα!
    Sounds like Osiris to me! χαχαχα!!! 😆
    Όλα ή τίποτα Αστροφεγγιά, ε;
    Πρόσεχέ το αυτό 😉 .

  6. 23 Απρίλιος, 2009 στο 8:35 πμ

    Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά αστροφεγγιά μου. Στο νησάκι σου πάλι λαοθάλασσα γινόταν …σούπερ όμως, δεν γκρινιάζω!!
    Με τόσα που διαβάσαμε μας κίνησες την περιέργεια να γνωρίσουμε και εμείς τον πειρατή σου…θα περάσουμε μια βόλτα να μας κεράσει λίγο ρούμι (κάτσε να βρω κανένα άσπρο πανί να έχω πρόχειρο να ανεμίζω…)
    Φιλιά κορίτσι.

  7. 23 Απρίλιος, 2009 στο 4:57 μμ

    η σημαια αυτη…επανασταση μου θυμηζει και την γουσταρω πολυ λεμεεεε!

  8. 23 Απρίλιος, 2009 στο 10:00 μμ

    Αστροφεγγιά και φίλοι πειρατές,

    Το party για πειρατές ξεκίνησε…
    Είστε όλοι καλεσμένοι στο πειρατικό να το κάψουμε. 😉
    Μπούχαχαχα 🙂 🙂 🙂

    Fair Winds!!!
    Osiris

  9. 26 Απρίλιος, 2009 στο 9:58 πμ

    Osiri μου δεν έκανα τίποτα περισσότερο από αυτό που πιστεύω, που θαυμάζω και που θεωρώ σωστό…
    πολλά φιλιά πειρατή μου!

  10. 26 Απρίλιος, 2009 στο 10:01 πμ

    Το ξέρω Ερατώ μου, ότι κάτω από τη μάσκα του τρομερού πειρατή, κρύβεται μια καρδιά και μια ψυχή, που φτερουγίζει σαν ένα μικρό σπουργίτη (sparrow 😆 )!!!

  11. 26 Απρίλιος, 2009 στο 10:02 πμ

    Και όμως καλή μου Λίλιθ…όλα ή τίποτα…!

  12. 26 Απρίλιος, 2009 στο 10:03 πμ

    Αληθώς Ανέστη kallinaki μου…μια βόλτα από το πειρατικό του φίλου μου θα σε ξετρελάνει! 🙂

  13. 26 Απρίλιος, 2009 στο 10:05 πμ

    Χαίρομαι που τη γουστάρεις γνωστέ μου άγνωστε…τελικά πολλοί το έχουμε μέσα μας έτσι? 😉

  14. 26 Απρίλιος, 2009 στο 10:06 πμ

    …και όπως πάντα καπετάνιε μου τα δικά σου πάρτυ είναι θρυλικά!!! 😛

  15. 12 Μαΐου, 2009 στο 3:09 μμ

    Άργησα λιγάκι, αλλά είμαι κάπως δικαιολογημένος.

    Ανεβαίνω στο καράβι για να την κάνουμε!!!

  16. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:15 πμ

    χίλιοι καλοί χωράνε Φώτη…έστω και αργοπορημένοι…

  17. 10 Ιανουαρίου, 2010 στο 3:24 πμ

    po po ….the pirates of karabien….swsta to egrapsa?:s…….etoimasthte!mas perimanei…….:/:):D:D:D

  18. 10 Ιανουαρίου, 2010 στο 3:26 πμ

    la8os!!!!!the pirates of carabbean:P :D:D:D


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


