26
Απρ.
09

Μια ιστορία…με μουσική υπόκρουση…!

cf84ceb6cebfcf85cf80ceb9cf84ceb5cf81 Προ ημερών δέκτηκα μια πρόσκληση από την αγαπητή φίλη roadartist σε ένα νέο blogοπαίχνιδο: Να αναρτήσουμε τέσσερα τραγούδια, που θα έχουν να πουν και μια ιστορία το καθένα…

Θέλοντας να ξεφύγω λίγο από το «γράμμα το νόμου», είπα να αλλάξω τη δομή του παιχνιδιού…Τα τραγούδια να γίνουν πέντε και να αναφέρονται όλα σε μια ιστορία…

Και σε τι ιστορία!!! Μια ιστορία, που είναι τόσο παλιά όσο υπάρχει και η ζωή σε αυτή τη γη…Αναφέρομαι στον έρωτα…στην αγάπη. Ποιος είναι αυτός, που μπορεί να ισχυριστεί, ότι έμεινε αλώβητος από τα βέλη του έρωτα, έστω και σε μια φάση της ζωής του? Κι αν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις, θα είναι οι εξαιρέσεις στον κανόνα…

Αυτό θα είναι το θέμα μου για σήμερα…ο έρωτας μέσα από τα δικά μου μάτια. Μπορεί να μην έχω την ικανότητα να τον εκφράσω με λόγια, αλλά θα βάλω τις δικές μου πινελιές στον «καμβά» που ονομάζω αγάπη, δανειζόμενη μελωδίες, μουσικές, στίχους ακόμα και χρώματα και εικόνες από διάφορα τραγούδια του ελληνικού πενταγράμμου…τα ερμηνεύουν μερικοί από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες. Μέσα από αυτά τα μουσικά κομμάτια θα προσπαθήσω να καλύψω σχεδόν όλο το φάσμα και τις πτυχές, που μπορούν να κρύβουν ο έρωτας και η αγάπη…

Ποιος λοιπόν, μπορεί να ξεχάσει το χτυποκάρδι και την γλύκα της αρχής μιας σχέσης…που μπορεί να συνέβη «κάποιο καλοκαίρι» ? :

Μια αγάπη, που δίνει νόημα στην υπάρξη του καθενός, τίποτα να μην έχει σημασία, πέρα από τον ίδιο τον έρωτα…και κάπου εκεί να κρύβεται η ευχή αυτή αγάπη «να μην χαθεί ποτέ….»

Να «έχεις μια αγάπη» δίκοπο μαχαίρι…εκεί που θα έπρεπε να χαίρεσαι να σε πονάει όμως σαν μια πληγή ανοικτή. Ίσως γιατί να έχει έλθει ένα ανέλπιστο και αναπάντεχο τέλος:

Ενώ εσύ το μόνο που ζητάς είναι ένα «σ’ αγαπώ» να σου δίνει δύναμη…να σου δείχνει το δρόμο…σαν να σου ανοίγει «την πόρτα για τον ουρανό»:

Παράλληλα εσύ να μην κρατάς τίποτα για τον εαυτό σου. Αντίθετα προσφέρεις, γιατί απλά ξέρεις να αγαπάς…όπως και εύκολα μπορείς να λες στον άλλον: «πάρτα όλα δικά σου»


21 Responses to “Μια ιστορία…με μουσική υπόκρουση…!”


  1. 26 Απρίλιος, 2009 στο 9:34 πμ

    ..αχ τι μας έκανες Κυριακάτικα..
    Πολύ έξυπνο να συνδυάσεις τα τραγούδια..
    και για το ..υπέρτατο θέμα στη ζωή όλων μας..
    τον έρωτα.. Σου εύχομαι να τον ζεις στην απόλυτη μορφή..
    Ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή κ που έπαιξες….
    Καλή Κυριακή Αστροφεγγιά!!

  2. 26 Απρίλιος, 2009 στο 10:39 πμ

    τι μας εκανες πρωι πρωι βρε astrofegia μου???? 🙂
    καλημερα!!!

  3. 26 Απρίλιος, 2009 στο 10:02 μμ

    τρε ρομαντικ αστεράκι μου!

  4. 27 Απρίλιος, 2009 στο 1:42 μμ

    Έξυπνο και όμορφο 🙂 .
    «Κι’ όταν αλλάζει λίγο ο καιρός,
    τότε πονάω σαν τρελλός!»
    Φιλιά!

  5. 27 Απρίλιος, 2009 στο 7:04 μμ

    Ο συνειρμός των σκέψεων σου απλά υπέροχος…

    Όντως μια «ιστορία» με μουσική υπόκρουση!

    Να περνάς όμορφα Αστροφεγγιά μου!

  6. 28 Απρίλιος, 2009 στο 4:08 πμ

    Καλό, δεν λέω…

    …αλλά για μένα, θα αρκoύσε ένα και μόνο clip για να καταλάβω:

    *ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ*
    *ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ*

    Καλημέρα 😉

  7. 28 Απρίλιος, 2009 στο 8:57 πμ

    Η αγάπη τελικά σε όλα… είναι κυρίαρχη τι να κάνουμε; Ειδικά αν είσαι ρομαντικός ή ρομαντική αυτό βγαίνει παντού. Αγαπημένα κι από μένα τα τραγούδια ειδικά της Μαρινέλας και της Παπαρίζου. Φιλιά πολλά, καλημέρα 🙂

  8. 28 Απρίλιος, 2009 στο 10:27 πμ

    Όμορφη ιστορία, όμορφη μουσική:)

  9. 30 Απρίλιος, 2009 στο 11:54 μμ

    Ωραίες επιλογές!

  10. 10 Μαΐου, 2009 στο 7:08 πμ

    Υπέροχη μανούλα, Χρόνια Πολλά!

    Να χαίρεσαι τον πανέμορφο «ήλιο» σου!

    Πολλά φιλιά!

  11. 11 Μαΐου, 2009 στο 3:07 πμ

    Xρονια Πολλα να χαιρεσαι το παιδακι σου !!!

  12. 14 Μαΐου, 2009 στο 9:16 πμ

    Καλό μου…γειάσου..μου έλειψες..ήρθα να σου πω πως απόδώ και πέρα θα με βρίσκεις εδώ http://www.mikriahtida.wordpress.com ok;;;έτσι;;; είναι το νέο μου σπιτάκι!,φιλάκιαααα!

  13. 14 Μαΐου, 2009 στο 9:18 πμ

    Καλό μου, γειάσου..μου έλειψες!…καλό μου ήρθα να σου πώ ότι απόδώ και πέρα θα με βρίσκεις εδώ-www.mikriahtida.wordpress.com ok;;;;είναι το νέο μου σπιτάκι!..φιλάκιααααα!

  14. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:02 πμ

    Σε ευχαριστώ που με προσκάλεσες στο παιχνίδι αυτό αρτιστάκι μου! 🙂

  15. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:03 πμ

    Δύσκολα αποφεύγει κανείς τα βέλη του έρωτα…γνωστέ άγνωστε…

  16. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:04 πμ

    γιατί εσύ δεν είσαι γλάυκη μου? 😉

  17. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:05 πμ

    Λίλιθ, Λουλούδι μου σας ευχαριστώ…πολλά φίλιά!

  18. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:06 πμ

    Θα ήθελα να μου εξηγήσεις το συλλογισμό σου πειρατή μου…

  19. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:07 πμ

    Βασίλη, kaveire, Άννα ευχαριστώ…πολλά φιλιά!

  20. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:09 πμ

    Ίσσαλλε, Λουλούδι μου σημασία έχουν τα αγγελούδια που φέρνουμε στον κόσμο…

  21. 15 Μαΐου, 2009 στο 12:10 πμ

    Αθανασία μου θα έρθω να σε επισκεφτώ σύντομα…φιλάκια!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 318,521 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


