14
Μάι.
09

Ήρθε ο Μάης…ήρθε η άνοιξη στην ψυχή μας?

cf83cf84ceb5cf86ceaccebdceb9-2 Έχουν περάσει 2 βδομάδες πια που μπήκε ο Μάης…Θα μου πείτε νωρίς το κατάλαβες!!!! Ίσως και να έχετε δίκιο…Μοιάζει να έχω εξαφανιστεί σε άλλη διάσταση…σε άλλη εποχή!

Έχω χάσει το ξύπνημα της φύσης. Την ξαφνική μετάβαση ίσως από το γκριζόμαυρο καμβά της ζωής στην αισιοδοξία που χαρίζει απλόχερα η έκρηξη χρωμάτων και μυρωδιών των λουλουδιών.

Είμαι αδικαιολόγητη, το ξέρω…Έχω παραμείνει στις σκιές και την παγωνιά…Δεν με έχουν αγγίξει οι ζεστές ακτίνες του ήλιου. Συνήθως αυτές τις τελευταίες μέρες ακούμε, ότι «ο καιρός είναι αίθριος», άρα όλα είναι μια χαρά…Μόνο που δεν το βλέπω εγώ έτσι.

Δεν έχει να κάνει με τα όποια πρακτικά προβλήματα, που αντιμετωπίζω. ίσως επειδή λόγω ιδιοσυγκρασίας έχω τη δυνατότητα να τα κρατώ σε απόσταση, να τα κλείνω όπως λέω, χαρακτηριστικά σε κάποια «κουτάκια» του μυαλού μου…Όχι δεν έχουν να κάνουν με αυτά…

Έχει να κάνει με τη διάθεση γενικά…Η διάθεση είναι κάτι περίεργο. Δεν μπορείς να την ελέγξεις. Η δική μου, σε όλο αυτό το διάστημα της απόλυτης σιωπής σε αυτό το χώρο, που τόσο αγαπώ, μου έπαιζε σκληρά παχνίδια…μου έκανε «χοντρά» παζάρια…

Έφθασα πολλές φορές κοντά να περάσω τα δάχτυλά μου πάνω στο πληκτρολόγιο, να αποτυπώσω τις σκέψεις μου…αλλά άλλες τόσες απέτρεψα τον εαυτό μου. Τι να γράψω αναρωτιόμουν? Είναι απαραίτητο για άλλη μια φορά μαυρίσω τις ψυχές και των άλλων όσων με διαβάζουν πέρα από τη δική μου?

Μια ψυχή που επηρεάζεται από ακούσματα…ιστορίες θα έλεγα σωστότερα συνανθρώπων μου, που άλλους γνωρίζω καλύτερα και άλλους λιγότερο…Όλους όμως που τους δένει ένας κοινός παρανομαστής. Το κυνήγι της ευτυχίας!

Η ευτυχία στον καθένα μας εκφράζεται με διάφορους τρόπους…Είναι άκαιρο να αναλύσει κανείς μια έννοια τόσο αόριστη και παράλληλα τόσο εξειδικευμένη για τον καθένα μας …Είναι ο έρωτας, η αγάπη, η επιτυχία, η δόξα, η υγεία, η πνευματική ανάταση, η θέωση…τα πιο γνωστά παραδείγματα…Ποιος μπορεί να βάλει σε καλούπι κάτι που πολλούς αποτελεί άπιαστο όνειρο στη χειρότερη περίπτωση ή στην καλύτερη ένας συνεχής αγώνας και προσπάθεια?

Δεν θέλω να κουράσω κανέναν με φιλοσοφήματα. Δεν είμαι και ο κατάλληλος άνθρωπος να διεισδύσει τόσο βαθιά, όταν και εγώ η ίδια είμαι τόσο  μπερδεμένη και συναισθηματικά φορτισμένη…

Ίσως να ακολουθήσω την πεπατημένη οδό…Όπως κάνουν οι περισσότεροι…να πάμε κόντρα στο ψύχος που απειλεί να  παγώσει την καρδιά  μας. Η λύση: ένα χαμόγελο. Ένα χαμόγελο που μπορεί στην αρχή να είναι διστακτικό και βεβιασμένο, αλλά να φέρνει την ελπίδα, σαν ένας σπόρος βαθιά ριζωμένος στο χωράφι της ψυχής μας, που απλά περιμένουμε να φυτρώσει…Να έρθει η Άνοιξη…Η σκέψη ότι όλα θα πάνε καλά!

 


14 Responses to “Ήρθε ο Μάης…ήρθε η άνοιξη στην ψυχή μας?”


  1. 14 Μαΐου, 2009 στο 10:31 μμ

    Ολα θα πανε καλα.. αυτο να σκέφτεσαι.. Φιλάκια!!

  2. 15 Μαΐου, 2009 στο 1:14 μμ

    Έχεις γράμμα, από την Άνοιξη με παραλήπτη τη ψυχή σου, για δες τριγύρω σου!
    Καλό ΣΚ και σου στέλνω πολλά χαμόγελα!!!

  3. 3 vad
    15 Μαΐου, 2009 στο 4:28 μμ

    ανοιξε η ψυχή μου…και σε λιγο καιρό ακομα περισσότερο,αφού πλησιαζει η μερα της επιστροφής…

  4. 4 astrofegia
    15 Μαΐου, 2009 στο 5:12 μμ

    Think positive…έτσι αρτιστάκι μου? 🙂

  5. 5 astrofegia
    15 Μαΐου, 2009 στο 5:17 μμ

    Μήπως έχασε ο ταχυδρόμος τον δρόμο βρε Marconi μου? 😉

  6. 6 astrofegia
    15 Μαΐου, 2009 στο 5:18 μμ

    Καλή επιστροφή να έχεις φίλε μου vad…!!! 🙂

  7. 16 Μαΐου, 2009 στο 1:05 πμ

    Mα καλο μου Αστροφεγγουλι μου……τωωωωωωωρα η Ανοιξη !!!!!!
    μας χαιρετησε και παει!!! Του χρονου παλι να ειμαστε καλα να ανταμωθουμε !!!!
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!

  8. 16 Μαΐου, 2009 στο 5:55 πμ

    ειλικρινά…
    πως να σου το πω φεγγαρακι…
    έχω μια ατάκα::
    πάρτο αλλιώς….
    όταν πέφτω το λέω στον εαυτό μου…
    πάρτο αλλιως….και όλα θα στρωσουν!

  9. 16 Μαΐου, 2009 στο 6:34 μμ

    Τι, με ένα απλό στεφάνι αντί για foto σκοπεύεις να την βγάλεις;
    Ά, δεν πάμε καθόλου καλά!!!

    Για, να σοβαρευτούμε… για, να σοβαρευτούμε!!! 😉

  10. 17 Μαΐου, 2009 στο 9:03 πμ

    Ζήτω το καλοκαίρι Issalle!!!! 🙂

  11. 17 Μαΐου, 2009 στο 9:04 πμ

    Γλυκιά μου γλαύκη σε ευχαριστώ…!!!

  12. 17 Μαΐου, 2009 στο 9:07 πμ

    Και συ ένας τέτοιος θαλασσοπόρος θα την βγάλεις με άβαταρ ένα…καβούρι? ΕΝΑ ΚΑΒΟΥΡΙ? ΝΤΡΟΠΉ!!!
    …………………………………………………………………………………..
    μου λείπεις!

  13. 17 Μαΐου, 2009 στο 5:37 μμ

    Μα τι έγινε λάθος;
    Στην αρχή χάθηκε το comment μου τελείως.
    Και τώρα βλέπω ένα καβούρι!!!

    Για να δούμε τώρα!!!

    I’ll be back soon

  14. 17 Μαΐου, 2009 στο 5:57 μμ

    Καλώς να μας έρθεις πίσω καλέ μου πειρατή…σε περιμένω…!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


