05
Ιον.
09

…χέρια ψηλά?

lobsterΩραία αυτή η μικρή παρένθεση με τις βροχούλες των 2 τελευταίων ημερών και άρχισε να καίει ξανά ο ήλιος….

Ευτυχώς δηλαδή, γιατί παραλίγο να μην δικαιωθώ για την προτίμησή μου στο καλοκαίρι…Είναι δυνατόν βροχές στην αγαπημένη μου εποχή, στο μήνα των γενέθλίων μου?

Βέβαια για να λέμε του στραβού το δίκιο ( 😆 ) δεν πρόκειται να ξαμοληθώ στις κοντινές ή στις μακρινές παραλίες του νησιού μου αμέσως…Μπμρρρ αν δεν «κάψει» για καλά ο καιρός δεν τολμώ να βουτήξω ούτε το μικρό δακτυλάκι του ποδιού μου στο νερό…

Είναι παροιμιώδης επίσης η απέχθειά μου στο κρύο και ομολογουμένως πιστεύω, ότι τα νερά θα πρέπει να είναι ακόμα παγωμένα! Σίγουρα θα μου πείτε: «οκ θα μπορέσεις να κάνεις ηλιοθεραπεία στην αμμουδιά για να αποκτήσεις το πολυπόθητο σοκολατί χρώμα»… Αμ δε, δυστυχώς!

Με μια επιδερμίδα τόσο λευκή σαν την δική μου είναι αδύνατο να μαυρίσω εγώ…Όσες ώρες και αν κάτσω στον ήλιο, φυσικά πάντα με την επικάλυψη του ανάλογου αντηλιακού, το μόνο που θα κερδίσω είναι να μοιάζω με τον…αστακό της φωτό παραπάνω! 😛

Αφήστε λοιπόν τις προτροπές για βουτιές σε γαλάζια νερά…I am hopeless!!!

Θα αρκεστώ να κοιτώ για την ώρα τα κρουαζιερόπλοια από το μπαλκόνι του σπιτιού μου και να ονειρεύομαι αιώρες σε χρυσές αμμουδιές και κοκοφοίνικες….

Σε μια περίπτωση σαν την δική μου…η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!! 😀


8 Responses to “…χέρια ψηλά?”


  1. 1 vad
    5 Ιουνίου, 2009 στο 5:25 πμ

    Μα τόσο…μπούφος:))ειμαι και δεν κατάλαβα τόσον καιρό ότι η Αστροφεγγιά ειναι το Μοναχικό Αστέρι;Εδώ δε σερβίρεται γαύρος;:)))

    Καλημέρα….

  2. 5 Ιουνίου, 2009 στο 12:04 μμ

    Να σου πω Διδυμάκι…
    Πλησιάζουν γενέθλια, ε;
    Χμμμ… ωραία! Κι’ έχω πεθυμήσει ένα καλό πάρτυ!!! 😆

    Καλά… έχεις τη θάλασσα δίπλα σου και περιμένεις ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΕΙ ΚΙ’ ΑΛΛΟ Ο ΚΑΙΡΟΣ;;;!!!
    Πόσο να ζεστάνει πια!!!
    Αστροφεγγιά μου, ταιριάζουμε σε πολλά, αλλά όσον αφορά το κρύο-ζέστη, είμαστε εντελώς ασύμβατες! χαχαχαχαχα!!!

    Φιλιά!

  3. 5 Ιουνίου, 2009 στο 1:53 μμ

    καλό καλοκαίρι αστερί!!! 🙂

  4. 6 Ιουνίου, 2009 στο 5:06 μμ

    Αχ vad είσαι απίστευτος!!! 😆 Για μια στιγμή δεν σε πίστεψα…είναι δυνατόν μέσα στην αστροφεγγιά να μην αναγνωρίσεις ένα αστέρι?
    Και όπως είπα τα αθλητικά κομμένα εδώ…υπάρχει άλλο τσαρδί για αυτά 😉

  5. 6 Ιουνίου, 2009 στο 5:07 μμ

    Λίλιθ μου είμαι περίπτωση σου λέω…να φανταστείς πέρσι το καλοκαίρι έκανα μπάνιο στη θάλασσα για πρώτη φορά ύστερα από 8 χρόνια!!! χαχαχαχαχαχαχα

  6. 6 Ιουνίου, 2009 στο 5:08 μμ

    Καλό καλοκαίρι και σε σένα melomene μου και πολλά φιλιά…χαθήκαμε! 😉

  7. 8 Ιουνίου, 2009 στο 4:44 μμ

    Όταν θα έρθεις στο πειρατικό, σου υπόσχομαι το τέλειο μαύρισμα.
    Έχω και κάτι ειδικά λάδια από την μέση Ανατολή, καθώς και κάτι σπουδαία «μυστικά», χρόνια δοκιμασμένα. 😉

    Σιγά μην αφήσουμε το κορμάκι να έχει χρώμα …καβουρένιο. 😉

    Φιλιά

  8. 9 Ιουνίου, 2009 στο 10:59 πμ

    Θα δεκτώ την πρόσκληση με ένα όρο πειρατή μου…θα μου αλείψεις εσύ το λαδάκι σου…δεν θα βάλεις ένα απλό μούτσο του καραβιού σου…χαχαχαχαχα 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


