06
Ιον.
09

το δικό μου σ/κ!

καναπεδεςΈνα ιδιαίτερο Σαββατοκύριακο είναι αυτό, το πρώτο του Ιούνη…

Αρκετά ζεστό, θα έλεγα, όχι μόνο από πλευράς καιρικών συνθηκών δηλαδή, αλλά και από πολιτικής πλευράς μιας και έχουμε ευρωεκλογές, αύριο συγκεκριμένα. Οπότε το θερμόμετρο στο πολιτικό στίβο έχει ανέβει στα ύψη. Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να κυματίσουν γαλάζιες, πράσινες, κόκκινες και άλλες …εμπριμέ σημαιούλες με τη λήξη των εκλογών…Όσοι τελοσπάντων ενδιαφέρονται για αυτές αντί να αποδράσουν στις κοντινές ή μακρινές παραλίες  να δροσιστούν και να γιορτάσουν συνάμα την αργία του Αγ. Πνεύματος, που ξημερώνει την Δευτέρα…

Εγώ όμως δεν προτίθεμαι να κάνω τίποτα από όλα αυτά… 😉 Το δικό μου πρόγραμμα έχει ήδη σχεδιαστεί και έχει τεθεί σε εφαρμογή. Έχοντας απαλλάξει τον εαυτό μου από σοβαρές ευθύνες και ασχολίες για το διήμερο, έχω αράξει στον καναπέ μου και έχω επιδοθεί σε πράγματα που με κάνουν να περνώ την ώρα μου  ευχάριστα…

Εγώ και ο εαυτός μου λοιπόν, έχοντας αναλάβει ένα ιδιόρυθμο «sitting» σε ένα ιντερνετικό παιχνίδι που παίζω τους τελευταίους μήνες…Ένα παιχνίδι στρατηγικής και πολέμου, συνδυάζοντάς το με μια κλασική (για μένα) ταινία, που έτυχε να έχει η nova σήμερα: The Rock. Μια εκπληκτική ταινία με υπέροχους ηθοποιούς, όπως Sean Connery, Nicholas Cage, Ed Harris κ.α.

Βέβαια ως το βράδυ θα έχω χορτάσει τα αιμοδιψή ένστικτά μου και με άλλα συναφή φιλμς, που έχω ετοιμάσει από τη dvdθήκη μου. Αύριο θα βγάλω στην επιφάνεια τη ρομαντική πλευρά της αστροφεγγιάς…ποιος ξέρει? 😆

Σε καμιά όμως περίπτωση δεν θα ασχοληθώ με τα πραγματικά μαχαίρια και με τις ύαινες της πολιτικής…Για μένα όλοι αυτοί αξίζουν να πέσουν στην πυρά!!! 🙂


9 Responses to “το δικό μου σ/κ!”


  1. 7 Ιουνίου, 2009 στο 8:02 μμ

    μα όλοι..αλλά βλεέπςι δεν τους ρίχνουμε..τους επικροτούμε με τη ψήφο μας!

  2. 8 Ιουνίου, 2009 στο 3:13 μμ

    Μαζί με τους πολιτικούς, να ρίξω και τη Βίσση στην πυρά να ξεμπερδεύουμε;
    αχαχαχαχαχαααααααααααα!!! 😆
    Ωραίο ακούγεται το σ/κ σου Αστροφεγγιά μου…
    Απ’ αυτά που μ’ αρέσουν!
    Μ’ ένα milkshake στο χέρι (ή μάλλον… μια σειρά milkshake γιατί δεν μπορώ να αποφασίσω για γεύση…), καναπές και ταινίες!
    Have fun!

    Φιλιά!

  3. 8 Ιουνίου, 2009 στο 4:51 μμ

    Στην πυρά ό,τι μας κάνει να πλήττουμε.
    Απόλαυσε τις ταινίες και το παιχνίδι σου …και άσε τους άλλους να αναρωτιούνται. 😉

    Μπορώ απόψε να βγω μ’ όλες τις τσούλες της γης!!!
    WOW!!!
    Ευχαριστώ θεία Βίσσυ.

    Μπούχαχαχααα 🙂

  4. 9 Ιουνίου, 2009 στο 2:01 πμ

    καλα καθεσαι….!!!
    Χαλαρα!!!
    Αλλα την Βισση…την αντεξα εως 1:09….Μπορω να πω οτι ημουνα γενναιος αποψε!!!
    Μπουαχαχαχαχαχα!!!
    Μετα την εριξα στην πυρα!!! Γτην Πυρα !!!!
    Αει….γεια σου !!!
    Φιλουμπες !!!!

  5. 9 Ιουνίου, 2009 στο 10:52 πμ

    Κακώς κατά την γνώμη μου Γλαύκη μου…μια εξ’ ολοκλήρου αλλαγή χρειαζόμαστε… 😉

  6. 9 Ιουνίου, 2009 στο 10:53 πμ

    Θα συμφωνήσω μαζί σου Lilith μου με μια σημαντική διαφορά μοναχά…αντί για μιλκσέικ θα έβαζα και έβαλα δλδ παγωτό σοκολάτα!!! 😛

  7. 9 Ιουνίου, 2009 στο 10:55 πμ

    Ήμουν σίγουρη ότι το τραγούδι και οι στίχοι ιδιαιτέρως θα σου έκαναν εντύπωση καλέ μου Osiri… 😉 Άντε βουρ πειρατή μου, όρμα!!! 😆

  8. 9 Ιουνίου, 2009 στο 10:57 πμ

    Issale μου πιστεύω, ότι μέχρι σε αυτό το λεπτό τα έχεις ακούσει όλα…οπότε δεν παραπονιέμαι… 🙂
    Φιλιά πολλά και από μένα! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


