09
Ιον.
09

…σαν άλλοτε…έρωτας είναι θαρρώ!

μεσ κασΠόσο συναίσθημα μπορεί να αντέξει ένας άνθρωπος? Είναι δυνατόν να εξαλείψει κανείς κάθε ίχνος κυνισμού μέσα του και να βυθιστεί μέσα σε μια λίμνη ρομαντισμού…?

Σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία, τότε σίγουρα είναι εφικτό…το περίμενα άλλωστε ύστερα από την ιδιαίτερη αυτή Κυριακή, που χάρισα στον εαυτό μου.

Απόδρασα από το ζοφερό (κατά την άποψή μου) παρόν, την πεζή πραγματικότητα του σήμερα και έκανα ένα ταξίδι νοερό στο παρελθόν…σε μιαν άλλη εποχή.

Εκεί που τα πράγματα ήταν περισσότερο απλοϊκά ή σαφώς λιγότερο πολύπλοκα! 😉 Με μεταφορικό μέσο τα dvds και οδηγό τα αριστουργήματα μιας αγαπημένης μου συγγραφέως, της Τζέιν Όστιν.

Πέντε υπέροχα φίλμς όπως είναι τα «Έμμα», «το πάρκο του Μάνσφιλντ», «το αββαείο του Νορθάνγκερ», «λογική και ευαισθησία» και κορυφαίων όλων το «περηφάνεια και προκατάληψη».

Μια πολύωρη στάση στη βικτωριανή εποχή με τα μεσαιωνικά κάστρα της και τις περιπέτειες  νεαρών κοριτσιών στα πρώτα σκιρτήματα της καρδιάς, που εξελίσσονται σε βαθύ έρωτα και σχέσεις ζωής.

Μια κρυφή ματιά…ένα πετάρισμα των βλεφάρων και ένα ελαφρό άγγιγμα των ακροδακτύλων ήταν τότε αρκετά να χαρίσεις την καρδιά και τον εαυτό σου για πάντα σε έναν…τον ξεχωριστό!

Μου είναι τόσο ζηλευτή αυτή η εποχή…!!! Μου θυμίζει μια συμφωνία εγχόρδων…τη «θεία μουσική» του Tchaikovsky στη «λίμνη των κύκνων»…είναι μαγεία …είναι παραμύθι…

…απλά έρωτας είναι θαρρώ!


10 Responses to “…σαν άλλοτε…έρωτας είναι θαρρώ!”


  1. 9 Ιουνίου, 2009 στο 11:25 πμ

    Ξέχασες το «Room with a view» (αν και αυτό δεν είναι της Τζέιν Ώστιν) 🙂
    Ένας από τους λόγους που λατρεύω αυτές τις ταινίες, αλλά και γενικά τις αγγλικές ταινίες και σειρές (όπως Miss Marple, Sherlock Holmes, Hercule Poirot κτλ) είναι και ο τρόπος που χαλαρώνει, κυριολεκτικά, ο εγκέφαλός μου ακούγοντάς τους να μιλάνε! Άμεσος και καθαρός τρόπος ομιλίας και σκέψεις! Δε σου βγαίνει η ψυχή με ψεύτικες εντάσεις, ψεύτικους διαλόγους, ψεύτικους χαρακτήρες! Simple and nice! 🙂
    Για να μην αναφέρω την ευγένεια και τον ιπποτισμό…
    (ζζζζζζζζζζ… ντουπ!!! Αυτό ήταν η Lilith που προσγειώθηκε απότομα στην πραγματικότητα!) 😆
    Μετά από ένα τέτοιο σ/κ, η δικιά σου «προσγείωση» αποκλείεται να ήταν πιο ομαλή!

    Δεν έπρεπε όμως να τρως παγωτό σοκολάτα… έπρεπε να προμηθευτείς με pudding, cucumber sandwiches, buttered bread and… tea!
    Καλά… δεν επιμένω για το tea… μπορείς να το αντικαταστήσεις με παγωμένο! χαχαχα!!!

    Φιλιά πολλά!

  2. 9 Ιουνίου, 2009 στο 2:12 μμ

    Πειρατίνες μου.

    Θα συμφωνήσω. Και εγώ πέρασα ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.
    Θα συμπληρώσω ταινίες ποιότητας όπως Batman, Robocοp, Rambo και άλλες.
    Μπούχαχαχαααα 🙂
    (Αστειεύομαι)

    Αστροφεγγιά,

    Αυτή η λέξη… «σκιρτήματα»… μου προκαλούσε πάντα ένα… κάτι.
    Μην την αναφέρεις ξανά γιατί θα…. μπλέξεις. 😉
    Επίσης… ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΙΟ!!!

    !ΜΕΓΑΛΟΣ!

    …και φοβερό τραγούδι!!!

    Καλή σου Μέρα

  3. 9 Ιουνίου, 2009 στο 6:04 μμ

    Έχεις απόλυτο Lilith μου για όσα λες για τις αγγλικές παραγωγές…μου αρέσει ο μεστός λόγος τους που μπορεί να φαίνεται «ξύλινος» αλλά τον προτιμώ από το ξενέρωμα και την απλοποίηση που έχουν κάνουν οι Αμερικάνοι…
    Βέβαια αν και είμαι λάτρης της Άγκαθα Κρίστι και έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία της με ήρωες τον Ηρακλή Πουαρώ και τη μις Μαρπλ ή ακόμα περισσότερο τον Ά. Ντόιλ με τον Σέρλοκ Χολμς του, εντούτοις η Κυριακή μου ήταν αφιερωμένη στη μαγεία του έρωτα…
    Παρόλα αυτά δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να τηρήσω το τελετουργικό του tea time, γιατί (θα συμφωνήσω εδώ με τον αγαπητό μου Osiri)σαν γνήσια πειρατίνα και «ασυμβίμβαστη» τα αιμοδιψή μου ένστικτα τα χόρτασα το Σάββατο και ας μην το ανέφερα στο ποστ μου με τον «Βράχο» φυσικά, αλλά αργότερα όλη τη σειρά του «ALIEN»…σε κούφανα? 😆
    χαχαχαχαχαχαχαχα μάλλον! 😉

  4. 9 Ιουνίου, 2009 στο 6:17 μμ

    Καλά Osiri μου εσύ θα μου καταντήσεις το blog «american bar» τελικά 😆
    Βρε τι σχέση έχουν οι ταινίες με ό,τι αναφέρουμε? χαχαχαχαχα!
    Μην μου απαγορεύεις εμένα τι θα λέω και τι όχι….χαχαχαχαχαχα: σκιρτήματα…σκιρτήματα…σκιρτήματα… 😉 !!!
    Για πες μου τώρα πώς θα μπλέξω?
    Όσον αφορά το τραγούδι το είχα συνέχεια στο μυαλό και για αυτό το έβαλα στο ποστ αυτό…δεν είναι όντως καταπληκτικό? 😛
    Μόνο μην ξεχνάς και τον γιο Βαρθακούρη…!
    Φιλιά πολλά καλέ μου πειρατή!!!

  5. 9 Ιουνίου, 2009 στο 11:41 μμ

    Παντα πιστευα,και ακομα το πιστευω πως στην ζωη υπαρχει ενας μονο δρομος,αυτος της αγαπης.
    Δεν εχει σημασια αν θα πληγωθεις αν πονεσεις αν κλαψεις.Και ολα αυτα γιατι ηα ζησεις στιγμες ατοφιες καθαριες γεματες απο ονειρα και ζεστασια.Θα εθει η στιγμη που θα καταλαβεις οτι ο παραδεισος υπαρχει και ειναι εδω μπροστα στα ματια μας,στην γη!Και δεν θα φωλιασει ποτε ο φοβος του χαμου μεσα σου γτ βρηκες την τολμη να ρισκαρεις την ψυχη σου….
    Και να θυμασαι οτι μετα την καταιγιαδα παντα βγαινει το ουρανιο τοξο και αυτο μου το απεδειξες…εσυ…
    Συγχωρεσε με αν παραεγινα συναισθηματικος….:)

  6. 10 Ιουνίου, 2009 στο 12:59 πμ

    Δεν έχω να συγχωρήσω τίποτα καλέ μου recuerdo…με μάγεψαν τα λόγια σου!
    Χαίρομαι που ξαναγύρισες κοντά μας! 🙂

  7. 10 Ιουνίου, 2009 στο 12:23 μμ

    Αυτή είναι μια εποχή (η βικτωριανή) που δύσκολα επιλέγω να παρακολουθήσω διότι –άκουσε τώρα- …με εκνευρίζουν τα ρούχα που φορούν, αντίθετα με τη σύζυγο που τρελαίνεται!!! Πάντως όσες φορές ξεπέρασα το παραπάνω κόλλημα πραγματικά το χάρηκα. Το πακέτο των ταινιών το έχουμε και είναι έτοιμο με την πρώτη ευκαιρία να παίξει.

    Καλό μεσημέρι!

  8. 10 Ιουνίου, 2009 στο 12:36 μμ

    Καλή μου γειάσου…ααα,μα τι ωραίο ποστάκι…και μιλάει γιά όλα εκείνα που στην εποχή,μας έχουν χαθεί πιά,για πάντα;;θέλω να πιστέυω πως όχι..αν και στην εποχή μας έχει αλλάξει γενικά η έννοια του έρωτα,και της ερωτικής έλξης δεν είναι η ίδια πιστέυω πλέον…και έχει χάσει τη σημασία της πιά;;έχει ευτελιστεί θα λεγα;;;…ωραίες εποχές..αν και πολύ καταπιεσμένες (από θέμα ηθικής,υπόληψης,;;),δεν επιτρεπόταν στις γυναίκες να έχουν και πολλές ελευθερίες,ειδικά στον ερωτικό τομέα,όπως τώρα…όμως ήταν ωραία..που πήγαν αυτοί οι άντρες;;που πήγαν αυτοί οι έρωτες;;;…..άγνωστο….αλλά κατάβάθος όλοι μας πιστέυω αυτό αναζητάμε!…κι ας μη το λέμε φωναχτά!,να ζήσουμε έναν τέτοιο έρωτα!….φιλάκια…καλοκαιρινά….

  9. 10 Ιουνίου, 2009 στο 9:42 μμ

    Εχεις δίκιο καλέ μου Marconi, όταν αναφέρεσαι στα ρούχα της εποχής εκείνης…Τα θεωρώ τουλάχιστον άβολα με πολλούς φραμπαλάδες και άλλα…τα ανδρικά δε από την άλλη πλευρά δεν νομίζω ότι κολακεύουν το ανδρικό σώμα όταν είναι τόσο κολλητά…γνώμη μου βέβαια! 😉

  10. 10 Ιουνίου, 2009 στο 9:48 μμ

    Στον ερωτικό τομέα Αθανασία μου, έχω την εντύπωση, πως αν υπήρχαν αμοιβαία συναισθήματα και απο τις δυο πλευρές, πιστεύω πως θα υπήρχε και ισονομία και ελευθερία και στα δύο φύλα…Δυστυχώς οι γάμοι τότε και κυρίως στην υψηλή κοινωνία ήταν γάμοι σκοπιμότητας, οπότε έλειπε και το συναίσθημα, άρα το ερωτικό κομμάτι δηλαδή το πρακτικό μέρος ήταν περισσότερο διαδικαστικό από πλευράς του αντρός…
    Ελπίζω να σου έδωσα μια εικόνα… χαχαχαχαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


