21
Ιον.
09

Το κυνήγι του χαμένου…θησαυρού!

indiana2Τελικά κάθε Σάββατο τείνει να καταλήξει ως μια από τις αγαπημένες μου μέρες…

Μια μέρα αποκλειστικά αφιερωμένη στον εαυτό μου, δίνοντάς μου την ευκαιρία να κάνω πράγματα, που με ευχαριστούν και αυτό ίσως «προχωράει» λίγο ακόμα παραπέρα…

Μπαίνω σε μια διαδικασία εσκεμμένης απομόνωσης για μια εσωτερική αναζήτησης και διαλόγου…

Βέβαια το έναυσμα για όλα αυτά μου την δίνουν κάποιες αγαπημένες ταινίες, που παρακολουθώ κάθε φορά…

Το σχέδιο μπήκε σε εφαρμογή από νωρίς το πρωί:

Η παρακουλούθηση της παλιάς και έξοχης ταινίας, με έναν αγαπημένο πρωταγωνιστή…Ιντιάνα Τζόουνς και το κυνήγι  της χαμένης Κιβωτού (raiders of the lost ark)

Ελάχιστοι, φαντάζομαι να είναι εκείνοι, που δεν έχουν ταυτιστεί με το ρωμαλαίο και δυναμικό αρχαιολόγο, που μπλέκει πάντα σε νέες περιπέτειες…

Η αναζήτηση της αλήθειας και η ανακάλυψη της «Ιστορίας» όσο βαθειά και αν είναι θαμμένη δεν τον εμποδίζει να τα βάζει και να μάχεται ενάντια σε ανθρώπινες ή ενάντια σε υπερφυσικές δυνάμεις…

Πράγματι, αυτό το νοητό και φανταστικό ταξίδι, ήταν πηγής έμπνευσης και καθοδήγησης της μετέπειτα μέρας μου…

Μια βόλτα που ξεκίνησε οδικά από το σπίτι μου και να καταλήξω στο ένα άκρο του νησιού, ήταν από μόνη της μια περιπέτεια…Μόνο που με οδήγησε σε κάτι βαθύτερο…

Η συντροφιά μιας αγαπημένης φίλης μου και η συζήτηση μαζί της με έριξαν σε ένα άλλο κυνήγι και μάλιστα ουσιώδες και πιο σημαντικού: Στην αναζήτηση της δικής μου υπόστασης, του δικού μου εαυτού!

Είχα δει τα σημάδια…τα «ίχνη» της αλλαγής, παρόλα αυτά, μόνο χθες  διαπίστωσα και τη δική μου αδυναμία να τα ερμηνεύσει και να τα διαχειριστεί.

Το αποτέλεσμα, λοιπόν της χθεσινής μου κουβέντας με τη φίλη μου, ήταν να ανακαλύψω μια προσωπικότητα, που έχει περιέλθει σε δεινή θέση, κυρίως λόγω έλειψης αυτοπεποίθησης και αυτοσεβασμού. Σιγά-σιγά είχα αφήσει τον εαυτό μου να παρασυρθεί, όπου τον έπαιρνε το κύμα…ό,τι και αν σημαίνει αυτό!

Ήταν ένα ηχηρό «χαστούκι» το χθεσινό και με έκανε να σκεφτώ, πως οφείλω για άλλη μια φορά να σφίξω τα δόντια και να παλαίψω…να παλαίψω να κερδίσω τη ζωή μου…!

Δεν έχω χρόνο πια… για άλλο πόνο!


8 Responses to “Το κυνήγι του χαμένου…θησαυρού!”


  1. 22 Ιουνίου, 2009 στο 12:59 πμ

    Συμφωνώ!!!
    Εύγε στην φίλη.

    Για να δούμε! 🙄

    Πειρατής… Χαμένος «κιβωτός»… λίγο. 😉

    Φιλιά

  2. 22 Ιουνίου, 2009 στο 12:45 μμ

    Χρόνια Πολλά και εύχομαι το επόμενο κύμα που θα σε παρσύρει να είναι της αυτοπεποίθησης και αυτοσεβασμού! Να σε πάρει και να σε σηκώσει που λένε 🙂
    Απολαμβάνω τα Ιντιάνα Τζόουνς ας είναι μέσα στην υπερβολή!!!
    Εδώ ραδιο-πειρατής 🙂

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

  3. 22 Ιουνίου, 2009 στο 1:48 μμ

    Κάποιοι πρέπει να κάνουμε μεγαλύτερη προσπάθεια από κάποιους άλλους για να βρούμε το lost ark μας.
    Ελπίζω μετά το χθεσινό «χαστούκι» να πλησίασες λίγο περισσότερο 😉 .

    Φιλιά πολλά!

  4. 23 Ιουνίου, 2009 στο 8:32 πμ

    Μερικές φορές τα πράγματα είναι ξεκάθαρα μπροστά μας αλλά εμείς αρνούμαστε να τα δούμε.Γι αυτό υπάρχουν οι φίλοι!
    Πολύ ωραία τα αποσπάσματα από το «Όταν έκλαψε ο Νίτσε» που έχεις βάλει πάνω δεξιά
    .Τυχαίνει να διαβάζω το βιβλίο αυτές τις μέρες, και πραγματικά αξίζει τον κόπο.
    Καλή σου μέρα.

  5. 23 Ιουνίου, 2009 στο 11:56 μμ

    Με μπερδεύεις πειρατή μου πολύ! 😉

  6. 23 Ιουνίου, 2009 στο 11:57 μμ

    Σε ευχαριστώ φίλε Marconi για τις ευχές και για όλα…Indiana Jones, σταθερή αξία!

  7. 23 Ιουνίου, 2009 στο 11:59 μμ

    Το ελπίζω και εγώ Lilith…φιλιά και από μένα!

  8. 24 Ιουνίου, 2009 στο 12:04 πμ

    Ερατώ μου το βιβλίο αυτό το θεωρώ ως το καλύτερο, που έχω διαβάσει ποτέ μου! Σίγουρα όλοι μας έχουμε να διδαχθούμε από αυτό…!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 318,970 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


