23
Ιον.
09

Πάμε Χαβάη?

τροπικό νησί και αιώραΣήμερα το πρωί με έβγαλε από την αγκαλιά του Μορφέα…μια βροντή!

Ήταν γεγονός…μετά από λίγο άνοιξαν οι βρύσες του ουρανού και άρχισε να πέφτει μια καλοκαιρινή βροχή!

Υπέροχο πράγματι θέαμα…! Ξέχασα τον ύπνο, στα δροσερά σεντόνια και τρέχοντας πήγα στην μπαλκονόπορτά μου, που βλέπει τη θάλασσα…

Ουρανός και θάλασσα είχαν γίνει ένα…Δεν υπήρχε πια η  διαχωριστική γραμμή μεταξύ τους. Είχαν και τα δύο ένα σκούρο μολυβί χρώμα, ενώ η βροχή μαστίγωνε τα πάντα γύρω μου…Ο θόρυβος ήταν εκκωφαντικός!

Έμεινα και παρακολουθούσα τη βροχή να πέφτει, ενώ ο αέρας της θάλασσας έφερε μια δροσερή αύρα στο δωμάτιο…Παρόλα αυτά, σιγά σιγά η βροχή σταμάτησε…ο θόρυβος έσβησε. Η απόλυτη ησυχία διαδέχτηκε την καταιγίδα και ένας λαμπρός ήλιος πρόβαλε μέσα από το ουράνιο τόξο…!

Τη δροσιά την διαδέχτηκε η ζέστη…και ο ήλιος στέγνωσε κάθε σημάδι από την πρωινή νεροποντή…

Όλα αυτά μου θύμισαν τροπικά μέρη, που η εναλλαγή των καιρικών φαινομένων είναι τόσο ακραία και ξαφνική! Επιστρέψαμε στο συνηθισμένο θερμό καλοκαίρι… 😉

Βέβαια, σκεπτόμενη το «τροπικά», φαντάστηκα τον εαυτό μου, ξαπλωμένο σε μια αιώρα κάτω από δυο κοκοφοίνικες και να πίνω ένα δροσερό αναψυκτικό, ενώ τα γαλάζια κύμματα του ωκεανού, στο βάθος, να με καλούν κοντά τους

johnny_depp_pirate

Ουπς! Πού βρέθηκε ο Τζόνυ Ντεπ, σαν πειρατής της Καραϊβικής, στο ονειροπόλημα μου? Μήπως ενδόμυχα αναζητώ μια «παρέα» στη μοναχική γωνιά μου? 😆

Σίγουρα θα λέτε, πως: » πάει η αστροφεγγιά το απώλεσε…!» Ίσως να έχετε και δίκιο…ποιος θέλει εξάλλου να είναι γνωστικός? Ακόμα και ο καιρός, τώρα αυτή τη στιγμή που γράφω (12 και μετά το βράδυ), αποδεικνύει την τρέλα του με νέα νεροποντή, αστραπές και βροντές…

Μήπως να τα παρατήσουμε όλα και να πάμε χαβάη? 😛


23 Responses to “Πάμε Χαβάη?”


  1. 24 Ιουνίου, 2009 στο 11:11 πμ

    Μα πώς να βγήκε άραγε ο Τζώνυ Ντεπ στο ονειροπόλημα της Αστροφεγγιάς!
    Λες να φταίει το γεγονός ότι είδε το «Πειρατές της Καραϊβικής» 65 ΦΟΡΕΣ;;;
    Α, μπα… κάτι άλλο θα’ ναι…

    αχαχαχαχαχααααααααααα!!!

    Χαβάη, ε;
    Κοίτα να δεις τώρα περίεργα πράγματα!
    Στο δικό μου ονειροπόλημα, εμφανίστηκε αυτός

    Περίεργα πράγματα σού λέω… 😆

  2. 24 Ιουνίου, 2009 στο 11:22 πμ

    Καθόλου απίθανο Lilith…όντως έχω δει κάθε ταινία του σίκουελ αρκετές φορές και ο Ντεπ, είναι πραγματικά καταπληκτικός!!! χαχαχαχαχαχα
    πάμε παρέα Χαβάη?

  3. 24 Ιουνίου, 2009 στο 11:38 πμ

    See you at the airport!!! 😆
    Pack light…

  4. 24 Ιουνίου, 2009 στο 1:17 μμ

    θα είμαι εκείνη με τη αχυρένια ροζ φούστα…στο λέω για να με αναγνωρίσεις! 😆

  5. 24 Ιουνίου, 2009 στο 3:44 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά!
    Κλείστε και για μένα μια θέση στο αεροπλάνο
    Η Χαβάη είναι επίγειος παράδεισος
    Μόνο μην το πάθουμε σαν αυτούς στο Lost:))))))))))))

  6. 24 Ιουνίου, 2009 στο 6:11 μμ

    Καλή μου Αστροφεγγιά επίτηδες το κάνεις αυτό? Τι εικόνες μαγικές, τι μυρωδιές, τι αισθήσεις μας αφύπνισες τώρα με αυτήν την ανάρτηση και εγώ καίγομαι στον καύσωνα σήμερα? Χαχαχαχαχα

    Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα! Πολλά φιλιά!

    ΥΓ Εγώ λέω πάμε Κέρκυρα!

  7. 24 Ιουνίου, 2009 στο 8:20 μμ

    επίτηδες λες Λουλούδι μου…εγώ θέλω να αφήσω την Κέρκυρα! 😉

  8. 24 Ιουνίου, 2009 στο 11:03 μμ

    Ροζ αχυρένια φούστα, ε;
    Πολύ… appropriate! 😆
    Εγώ θα είμαι αυτή με το κοντό μακό μπλουζάκι με την επιγραφή «Permanent Hawaian Citizen»!
    χαχαχαχαααααααα!!!

  9. 24 Ιουνίου, 2009 στο 11:33 μμ

    Μακριά είναι ρε συ:)

  10. 25 Ιουνίου, 2009 στο 10:07 πμ

    Βρε τι έχουμε πάθει!!! 🙄

    Αυτή η φίλη σου τα φταίει όλα…

    😉

    Καλή σου μέρα. 🙂

  11. 25 Ιουνίου, 2009 στο 11:28 πμ

    greekrose, έλα και συ μαζί μας…1000 καλοί χωρούν…και μην ανησυχείς δεν παθαίνουμε τίποτα…το πολύ-πολύ να φοβήσουμε μερικούς πειρατές! 😀
    καλώς ήρθες στο μπλογκ μου, επί την ευκαιρία! 😉

  12. 25 Ιουνίου, 2009 στο 11:29 πμ

    Lilith μου είμαι σίγουρη, ότι θα είμαστε απίθανο δίδυμο! 😉

  13. 25 Ιουνίου, 2009 στο 11:31 πμ

    έλα βρε kaveire και σύ μαζί μας …και μην σε νοιάζει… δεν θα πάμε κολυμπώντας! 😆

  14. 25 Ιουνίου, 2009 στο 11:32 πμ

    Tι έγινε Osiri μου…κιοτέψαμε? μήπως είδες εμένα πιο ζουρλή από σένα και φοβάσαι? 😆
    Kαλημέρα και πολλά φιλιά!

  15. 25 Ιουνίου, 2009 στο 3:38 μμ

    Greek Rose,

    Πολύ χαίρομαι που σε συναντώ στην Αστροφεγγιά! 🙂
    Τι εννοείς να μην πάθουμε σαν το Lost;;;
    Εγώ κι’ η Αστροφεγγιά σ’ αυτό ελπίζουμε!!!
    αχαχαχαχαχαααααααα!!!

  16. 25 Ιουνίου, 2009 στο 5:26 μμ

    πέστα Lilith….μα τι νόμιζε…ότι δεν είμαστε και εμείς γνήσιες πειρατίνες? 🙂

  17. 25 Ιουνίου, 2009 στο 10:00 μμ

    τι εκπληκτικη περιγραφη ειναι αυτη που εκανες?
    ζηλεψα πολυ λεμεεε!

  18. 26 Ιουνίου, 2009 στο 1:59 πμ

    😳 ευχαριστώ πολύ γνωστέ άγνωστε!

  19. 26 Ιουνίου, 2009 στο 4:08 πμ

    Οι κακές συναναστροφές… χαλάνε τον άνθρωπο. 😉
    Την καλημέρα μου.

  20. 26 Ιουνίου, 2009 στο 9:28 πμ

    δεν μπορείς να χαλάσεις έναν ήδη, χαλασμένο άνθρωπο… 😉
    Την δική μου καλημέρα επίσης Osiri!

  21. 26 Ιουνίου, 2009 στο 1:05 μμ

    Αστροφεγγιά
    καλώς σε βρήκα!

    Lilith μου δεν είμαι έτοιμη να γνωρίσω τον Σωγιερ!
    Κι εγώ χαίρομαι Lilith
    απο το μπλογκ σου την γνώρισα!:)

  22. 27 Ιουνίου, 2009 στο 9:21 μμ

    Σε ευχαριστώ πολύ greekrose! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 318,578 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


