23
Ιολ.
09

Κανείς…

κανείς

…..μήπως είναι όλα μάταια?

…………………………………κανείς.……………………..   😦


14 Responses to “Κανείς…”


  1. 23 Ιουλίου, 2009 στο 4:40 μμ

    ..θέλω να πιστεύω πως δεν είναι..
    >….<

    φιλάκια αστερένια..

  2. 2 vad
    23 Ιουλίου, 2009 στο 7:45 μμ

    Οχι,δεν ειναι,ο κανείς εύκολα μετατρέπεται σε κάποιος.

  3. 24 Ιουλίου, 2009 στο 12:25 πμ

    Δεν είναι μάταια όλα και δεν θέλω να έχω αυτή την εντύπωση οτι έχεις μελαγχολήσει. Ελπίζω αύριο να ποστάρεις κάτι πιο εύθυμο και να έχεις πιο θετικές σκέψεις. Ωραίο τραγουδάκι αλλά μες τη μελαγχολία βρε παιδάκι μου!!!
    Όλα γίνοτναι για ένα σκοπό και όταν όλα φαίνονται άσχημα, λάθος ή ματαια τότε count your blessings και να ξέρεις ότι αύριο είναι μια καινούργια μέρα, κάτι καλό θα έρθει!

  4. 24 Ιουλίου, 2009 στο 8:03 πμ

    Κι εγω το έχω σκεφτεί..Όμως πάντα υπάρχει ελπίδα για κάτι το πραγματικά δικό σου, να το νιώσεις και να σε νιώσει το ίδιο. Φιλιά πολλά και καλο καλοκαιράκι!

  5. 26 Ιουλίου, 2009 στο 8:24 πμ

    Τελικά υπάρχουν περισσότεροι»κάποιοι» από τον έναν «κανείς»
    Καλημέρα

  6. 27 Ιουλίου, 2009 στο 12:59 πμ

    Μη «μαυρίζεις» σε παρακαλώ Αστροφεγγιά μου!
    Μη μαυρίζεις, γιατί δεν έχω τη δύναμη να σου πω ότι δεν είναι όλα μάταια και να σε κάνω να νιώσεις καλύτερα…
    Συγχώρεσέ με…

  7. 27 Ιουλίου, 2009 στο 3:22 πμ

    Όχι φυσικά!!!

    * ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΟ *

    Δεν θέλω να ακούω τέτοια, ειδικά από Αστροφεγγιές! 😉

    Θέλεις να πεις δηλαδή ότι ο Χατζηγιάννης τραγουδάει μάταια;
    Ε; ε; ε;

    Στην υγειά σου λοιπόν 😉

    Kisses

  8. 28 Ιουλίου, 2009 στο 6:00 μμ

    έχω και εγώ κάποια ψίγματα αμφιβολίας, αρτιστάκι μου…!

  9. 28 Ιουλίου, 2009 στο 6:01 μμ

    ούτε ο «κανείς» του Οδυσσέα να ήταν vad μου… 😉

  10. 28 Ιουλίου, 2009 στο 6:02 μμ

    η μελαγχολία πάει και έρχεται Elgreco μου, δυστυχώς… 😦

  11. 28 Ιουλίου, 2009 στο 6:03 μμ

    Ελπίδα…μα που κρύβεται, πάντα Βασίλη μου? 😉

  12. 28 Ιουλίου, 2009 στο 6:04 μμ

    Σε ευχαριστώ Δημήτρη…και καλώς ήρθες! 🙂

  13. 28 Ιουλίου, 2009 στο 6:05 μμ

    Με σένα και τον…από κάτω σου Lilith μου μάλλον είναι αδύνατον να μαυρίσω! 😉

  14. 28 Ιουλίου, 2009 στο 6:07 μμ

    Μου πετάς έναν «Χατζηγιάννη» και νομίζεις, ότι θα μου την γλιτώσεις βρε Osiri?…πας να μου καταστρέψεις τη μελαγχολία? 😆


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 318,521 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


