16
Αυγ.
09

Φίλοι & εχθροί: τι επικίνδυνες σχέσεις!!!

love & hateΑργά ή γρήγορα οι μάσκες πέφτουν…Κάθε αλήθεια όσο πικρή και αν είναι βγαίνει στο φως, μυστικά αποκαλύπτονται και αφήνουν μετά εμάς τους υπόλοιπους (ανθρώπους) να αναλογιζόμαστε τις συνέπειες…να καταμετράμε τις απώλειες…

Πάλι ασυναρτησίες, θα φάνταζεστε ότι γράφω…Ίσως και με το δίκιο σας…κάνω και εγώ κάτι περίεργες σκέψεις, μέσα στο κατακαλόκαιρο… 😉

Πάντα εχω το λόγο μου, που ασχολούμαι με αυτά…προσωπικά βιώματα…

Πριν λίγο καιρό έγραψα ένα ποστ…θα το δείτε εδώ…το ρόλο, που ανέλαβα να παίξω σε ένα παιχνίδι. Μέσα σε αυτό το άρθρο προσπάθησα να διατυπώσω τις επιπτώσεις, που είχε στη δική μου ψυχοσύνθεση και ψυχολογία, αυτό το γεγονός…

Όμως, όπως ανέφερα παραπάνω, <<ουδέν κρυπτόν από τον ήλιο!>>Το ψέμα ξεσκεπάστηκε και ήρθε και η δική μου ανακούφιση μετά από αυτό…Πράγματι ανακουφίστηκα και ίσως ενδόμυχα ζητούσα την αποκάλυψη και την επικείμενη κάθαρση…

Βέβαια πέρα από τις δικές μου ενέργειες, που έφεραν τη φυσική κατάληξη και συνέπεια, αποκαλύπτηκε μεν ο δικός μου χαρακτήρας, αλλά φανερώθηκε εξίσου και ο χαρακτήρας των δήθεν «αδικημένων»! Τα θύματα μετετράπηκαν σε θύτες…σε όρνια που έπεσαν επάνω μου να με φάνε…συγχέοντας το παιχνίδι με την προσωπικότητα και αναδείξαν μεγαλύτερη πανουργία από την υποτιθέμενη δική μου…

Εκεί λοιπόν αποδείχθηκε και ποιος ήταν πραγματικά κοντά μου…ποιοι παράβλεψαν την «προδοσία» μου και εξακολούθησαν να μου «κρατούν το χέρι»…

Όλο αυτό το συμβάν μου θύμησε πολύ μια ταινία, που ξαναείδα μόλις χθες αργά, το: «επικίνδυνες σχέσεις» (dangerous liaisons) μια εξαιρετική ταινία με εκπληκτικό καστ ηθοποιών και ανάδειξαν όλες τις ίντριγκες, τα πανούργα σχέδια, τις δολοπλοκίες…την εξαπάτηση που μπορεί να σκαρφιστεί ο ανθρώπινος νους…

Όλα να θυσιάζονται στο βωμό της σκοπιμότητας? Κάθε αρχή κάθε αξία?

Φυσικά όλα αυτά έχουν και το κόστος τους…σίγουρα ότι σπείρει κανείς, θα θερίσει με το πέρασμα του χρόνου…θα έλεγε κανείς, ότι είναι μαθηματικώς βέβαιο!

Μήπως θα πρέπει να προσέχουμε, ποιοι είναι οι πραγματικοί μας φίλοι και εχθροί?


4 Responses to “Φίλοι & εχθροί: τι επικίνδυνες σχέσεις!!!”


  1. 17 Αύγουστος, 2009 στο 3:11 πμ

    Αστροφεγγιά μου, όποιος «παίζει» εκτίθεται.
    Και αυτός που παίζει επικύνδινα εκτίθεται ακόμα περισσότερο.
    Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να ξέρεις και να κερδίζεις και να χάνεις.
    Και πάνω απ’ όλα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για κάθε είδους αντιδράσεις.
    Οι φίλοι και οι εχθροί είναι (όπως όλα τα πράγματα σ’ αυτή τη ζωή) ρευστά και πάνω απ’ όλα σχετικά!
    Οι ρόλοι μπορεί να αντιστραφούν ανά πάσα στιγμή. 🙂

  2. 18 Αύγουστος, 2009 στο 1:22 μμ

    μόνο πρέπει να προσέχουμε;
    πολύ μάλιστα…
    και Φεγγαράκι μου να έχεις κατα νου αυτό που θα σου πω…όσο κλαίγεται ένας φίλος…τόσο ψεύτης είναι!Αυτοί που κλαίγονται είναι απίστευτοι…αυτοί που έχουν ανάγκη δε θα σου το πουν ποτέ μόνο σου θα το καταλάβεις!και αυτοί που το παίζουν θύματα…..είναι φίδια κατά βάση!

  3. 20 Αύγουστος, 2009 στο 4:46 μμ

    Δεν ξέρω αν πρέπει να περηφανευτώ, αλλά είμαι πάντα έτοιμη να πληρώσω το τίμημα των πράξεων και των επιλογών μου…Πάντως πολύ σωστά τα λες Lilith μου!

  4. 20 Αύγουστος, 2009 στο 4:47 μμ

    Έχεις δίκιο γλαύκη μου, αλλά πάντα θα ελπίζω στην «ανθρωπιά» και ας είναι δύσκολο στην εποχή μας…!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 317,719 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


