19
Αυγ.
09

Αυτά που θα έλεγα σε σένα…καρδιά μου!

broken heartΕίναι δυνατόν να ακούς μια καρδιά να ραγίζει και να σπάει?

Και όμως είναι δυνατόν!

Να νοιώθεις έναν πόνο τόσο οξύ, που να ξεπερνάει κάθε άλλον σωματικό, που μπορεί να έχεις αισθανθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή…

Να χωρίζει η καρδιά σου στα δυο από  μια αόρατη  πληγή, που αιμορραγεί σαν μια λάβα καυτή, που ξεχύνεται από ένα ηφαίστειο…

Και να μην αφορά μόνο τη δική σου καρδιά…τον δικό σου πόνο!!!

Πώς να προσφέρεις παρηγοριά σε μια τέτοια καρδιά…τι γιατρειά να δώσεις, όταν ο πόνος του άλλου ξεπερνά τον δικό σου?

Είναι δυνατόν να κλαίς για κείνον και για σένα συγχρόνως?

Για άλλη μια φορά η απάντηση είναι θετική!

Τι λόγια …καρδιά μου να σου πω να σου ελαφρύνω το βάρος και τον πόνο? Ποιες λέξεις είναι ικανές να σε ανακουφίσουν?

Δυστυχώς τα λόγια είναι φτωχά…καμιά λέξη δεν βγαίνει από τα χείλη!

Μόνο να ξέρεις, είμαι στο πλάι σου…ένα αποκούμπι να ξαποστάσεις, ένας «βράχος» να σταθείς πάνω του…

Αρκεί να το ζητήσεις…αρκεί να μου το επιτρέψεις…!

Μα για την ώρα θα σιωπήσω…ίσως και για πάντα…θα είμαι μια σκια στην σκιά σου….

Αυτά είναι όλα…

….αν μπορούσα ….

Αυτά που θα έλεγα σε σένα…καρδιά μου! 😥


12 Responses to “Αυτά που θα έλεγα σε σένα…καρδιά μου!”


  1. 19 Αύγουστος, 2009 στο 10:58 μμ

    βρε συ ο έρωτας θέλει μαγκιά…σε θέλω δυνατή…..ναι?

  2. 20 Αύγουστος, 2009 στο 4:31 μμ

    Κάποτε ράγισε τόσο πολύ η καρδιά μου, που πονούσε πραγματικά!
    Ένας πόνος οξύς… σωματικός πόνος!
    Δεν το ξέχασα ποτέ.
    Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός.
    Δε διώχνει όμως τα σημάδια.

    «Μόνο να ξέρεις, είμαι στο πλάι σου…ένα αποκούμπι να ξαποστάσεις, ένας “βράχος” να σταθείς πάνω του…
    Αρκεί να το ζητήσεις…αρκεί να μου το επιτρέψεις…!
    Μα για την ώρα θα σιωπήσω…ίσως και για πάντα…θα είμαι μια σκια στην σκιά σου….»

    Είναι τυχερός που έχει εσένα στο πλάι.
    Έτσι. Μ’ αυτό το «σιωπηλό» τρόπο.
    Είσαι σπάνια ψυχή Αστροφεγγιά μου!
    Και σ’ αγαπώ πολύ γι’ αυτό.

  3. 3 issallos
    21 Αύγουστος, 2009 στο 12:12 πμ

    ….ηρθα να σταθω στο πλαϊ σου….ξερω πως δεν μου το ζητησες!!! Μπορει να νιωθεις φορτικα…ασφυκτικα….οκ !!! Παω πιο κει απεναντι να κανω τσιγαρο…οποτε θες θα ειμαι φιλος….οποτε θες θα ειμαι αγνωστος παλι……
    Ολα μπορουν να γινουν αν το θες !!!!
    Τα σεβη μου φιλη μου !!!

  4. 23 Αύγουστος, 2009 στο 1:02 μμ

    Όσο έλειπα, έχασα επεισόδια..κοίτα να είσαι καλά!!!

  5. 27 Αύγουστος, 2009 στο 6:19 πμ

    Πολύ συγκινητικό!!!
    Το clip το έχω… λιώσει.

    Όπως και να έχει, θαυμάζω τους ανθρώπους που μπορεί να νιώθουν κάτι τόσο βαθιά.
    Αυτό είναι το υπέροχο.

    …κι ας υποφέρουν.
    Αυτό σημαίνει: «είμαι ζωντανός»

    Μπράβο σου! 😉

    Καλή σου μέρα.

  6. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 9:41 πμ

    Όταν έλεγες «I’m back!» τι ακριβώς εννοούσες;;; 😆
    Ελπίζω να είσαι καλά.

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

  7. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:07 πμ

    Δεν θα ήθελα ο έρωτας να μετατραπεί σε πεδίο μάχης, γλαύκη μου, όσο και αν είναι ζοφερός…

  8. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:10 πμ

    Σπάνια? Δεν θα το έλεγα Lilith μου…αληθινή…ίσως, σαν πολλούς άλλους…τίποτα ιδιαίτερο, λοιπόν!

  9. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:12 πμ

    Σε ευχαριστώ issalle μου…και η αναφορά μου ως «φίλη» σου, με τιμάει πολύ! Σε ευχαριστώ και πάλι!

  10. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:13 πμ

    Προσπαθώ όπως όλοι kaveire…ανταποδίδω την ευχή…και καλό μήνα! 😉

  11. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:15 πμ

    Είναι μεγάλο το τίμημα να είναι κανείς «ζωντανός» και δεν είμαι καν σίγουρη πως πλησιάζω σε αυτή την κατεύθυνση…
    Σε ευχαριστώ πειρατή μου για άλλη μια φορά για όλα…!
    Τα φιλιά μου και η αγάπη μου σου ανήκουν! 🙂

  12. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:18 πμ

    Γλυκειά μου Lilith, ό,τι και να πεις έχεις δίκιο…από μια η συναισθηματική φόρτιση, από την άλλη το κόλλημά μου σε κάτι που ίσως δεν μπορείς να καταλάβεις…με έχουν δέσμια ακόμα στη σιωπή…Αλλά που ξέρεις? «φτου ξελευθερία»! 😉
    Kisses!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


