01
Σεπτ.
09

Νέα αρχή…αλά παλαιά!

δάσο φθινοπωρινόΑναρωτιέμαι πόσες φορές λέμε αυτή τη φράση: «νέα αρχή»… «θα κάνω μια καινούρια αρχή».

Αρκετά συχνά φαντάζομαι…

Κάθε φορά, που ζητάμε μια αλλαγή και όταν είμαστε έτοιμοι να κλείσουμε ένα κεφάλαιο στη ζωή μας, τότε βάζουμε μια «τελεία» και γυρίζουμε σελίδα στο βιβλίο, που συγγράφουμε για μας…

Μια μέρα σαν και αυτή, που η αλλαγή του μήνα συμπίπτει με τον ερχομό μιας άλλης εποχής -του φθινοπώρου-, νομίζω, ότι είναι και η κατάλληλη στιγμή να πω και εγώ αποφασιστικά να κάνω ένα νέο ξεκίνημα στο blog μου…

Είναι εξάλλου μια επετειακή μέρα για μένα, αφού ακριβώς ένα χρόνο πριν, έκανα το πρώτο μου post, όχι βέβαια σαν astrofegia, αλλά σαν μοναχικό αστέρι. Η συγκίνηση είναι εύλογη και μεγάλη, αφού αναλογίζομαι με πόσο τρακ είχα τότε πρωτογράψει. Αν και ένα χρόνο μετά εξακολουθεί να υπάρχει η ίδια τρεμούρα…!

Φθινόπωρο λοιπόν. Μπορεί το ημερολόγιο να δείχνει 1η του Σεπτέμβρη, το καλοκαίρι όμως καλά κρατεί…όπως κάνει ακριβώς το παρελθόν μας. Παράξενος συνειρμός, δεν νομίζετε? Όμως έτσι πιστεύω, πως ισχύει: Ό,τι έχουμε πράξει στο παρελθόν, όσα έχουμε βιώσει, μας κάνει αυτούς, που είμαστε στο σήμερα…στο τώρα.

Όλα έχουν τη φυσιολογική τους συνέχεια και συνέπεια…Ένας κύκλος, σαν μια ρόδα, που γυρίζει…

Χιλιοειπωμένες κουβέντες χρησιμοποιώ…μα τόσο αληθινές!

Άρα ίσως ποτέ δεν ξεκινάμε στην ουσία από την αρχή…απλά προσαρμοζόμαστε στις νέες καταστάσεις ή θέτουμε νέα σχέδια, άλλους στόχους…Η ολοκλήρωση έρχεται με το «τέλος»…

Κι η αλήθεια είναι, ότι το τέλος για το blogging δεν έφθασε για μένα, αν και πέρασε κάποιες φορές από του νου. Μια αγάπη όμως τόσο μεγάλη, όσο είναι αυτή η ανάγκη μου (ας την χαρακτηρίσω ανάγκη) να κάθομαι εδώ μπροστά στο λάπτοπ μου και να πληκτρολογώ τις σκέψεις μου και τα συναισθήματά μου, μοιάζει σαν μια άσβεστη φωτιά…μια φλόγα που σιγοκαίει και αναζωπυρώνεται από τις ίδιες τις στάχτες της…όπως τις επαναλαμβανόμενες πυρκαγιές κάθε καλοκαίρι…

Έτσι είμαι εδώ…εξακολουθώ να δίνω το παρόν στην blogόσφαιρα, ίσως πιο αραιά, επειδή η συναισθηματική και η ψυχική μου κατάσταση και διάθεση δεν μου το επιτρέπουν…ή μάλλον θα προτιμήσω να πω, πως  με παραγκωνίζουν…

Σημασία πάντως έχει, πως ζητώ τη θέση μου ανάμεσά σας, στη συντροφιά σας για να ταξιδέψουμε μαζί σε νέους κόσμους…σε νέες αναζητήσεις του νου και της ψυχής και να μας φέρουν πιο κοντά…

Να μην θεωρώ ότι είμαι εκεί έξω μόνη… [left outside alone]!


10 Responses to “Νέα αρχή…αλά παλαιά!”


  1. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 7:31 μμ

    Η θέση σου υπάρχει, την έχεις..και σε περιμένουμε όποτε μπορείς κ έχεις τη διάθεση…
    Φιλάκια αστροφεγγιά 😉

  2. 1 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 11:35 μμ

    Καλό Μήνα! Δεν είναι κακό να μπορείς να εκφράζεσαι ελευθερα σε ένα κοινό που μπορεί ελεύθερα να σε κρίνει, να το κρίνεις και κανείς να μην θυμώσει γιατί πολύ απλά δεν σε ξέρει και δεν το ξέρεις. Είναι μια μορφή ελευθερίας και είναι κρίμα να το σκέφτεσαι ως κακό. Φυσικά και να γράφεις όποτε θέλεις ό, τι θέλεις. Φιλιά

  3. 2 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 9:40 πμ

    Υπάρχουν πολλοί άγνωστοι «τόποι» που περιμένουν να εξερευνήσεις.
    Καλά ταξίδια θα πω και μια χιλιοειπωμένη κουβέντα: Καλό Φθινόπωρο!!! :))

  4. 2 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 1:08 μμ

    Ένα χρόνο πριν και με πολύ λίγες μέρες διαφορά, μέσα στον Σεπτέμβρη, ξεκίνησα κι’ εγώ το blog μου.
    Και ήσουν από τους πρώτους ανθρώπους που συνάντησα!
    Πόσα δεν είπαμε στο Μοναχικό Αστέρι… 🙂
    Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω Αστροφεγγιά μου.
    Γιατί ΠΑΝΤΑ, όσο πιο πίσω πάει το μυαλό μου, τόσο πιο όμορφα τα θυμάται τα πράγματα…;

    Η ψυχική μας κατάσταση, δε θα αλλάξει αν δεν την αλλάξουμε.
    Και μην ξεχνάς, ότι πρέπει να ζητήσεις για να λάβεις.

    Αυτά τα δύο πιο πάνω είναι συμβουλές που μου δίνουν συνεχώς οι άνθρωποι γύρω μου και είπα να στις δώσω κι’ εγώ γιατί ξέρω πόσο μοιάζουμε. 😉
    Σε μένα δυστυχώς δεν «πιάνουν» και πολύ οι συμβουλές…
    Εύχομαι σε σένα να έχουν καλύτερα αποτελέσματα!

    Φιλιά, καλό μήνα και Χρόνια Πολλά!

  5. 7 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 7:11 πμ

    Εύχομαι στο blog σου να παραμείνει για πολλά πολλά χρόνια ακόμη ενεργό.
    Επίσης, θα ήθελα να πω ότι μπορείς να postάρεις όποτε θέλεις, αρκεί να συνεχίζεις να βάζεις τα σωστά clips, όπως αυτό που έβαλες πιο πάνω.
    Και φυσικά αναφέρομαι στην… ANASTASIA!!! 🙂

    Εύγε!!!

    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα Astrofegia!!!
    Πολλά πειρατικά φιλιά. 😉

  6. 10 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 8:29 πμ

    Σε ευχαριστώ πολύ αρτιστάκι μου, φιλάκια και από μένα!

  7. 10 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 8:30 πμ

    Καλό μήνα και σε σένα, Άννα μου, φιλάκια πολλά!

  8. 10 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 8:32 πμ

    Όντως υπάρχουν πολλά άγνωστα μονοπάτια περιήγησης…Σε ευχαριστώ Marconi μου, καλό φθινόπωρο και σε σένα! 🙂

  9. 10 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 8:34 πμ

    Είναι ακριβώς όπως τα λες Lilith μου…λένε πως ο γιατρός είναι ο χειρότερος ασθενής…κάτι παρόμοιο συμβαίνει σε όσους δίνουν συμβουλές και το πώς δέχονται τις συμβουλές…!
    Μην ανησυχείς θα εξακολουθούμε να τα λέμε…! 😉

  10. 10 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 8:40 πμ

    Η ανάρτηση ενός ποστ, όπως και η συνοδεία του με ένα τραγούδι είναι πολύ προσεχτικά προσεγμένη Osiri μου…Το ένα είναι ανάλογο του ενός και μάλιστα πάντα το τραγούδι μου συμπληρώνει όσα δεν μπορώ εγώ με τα γραπτά μου να πω και να αποδώσω…ελπίζω μέχρι στιγμής, όπως και στο μέλλον να τα καταφέρνω!
    kisses my captain! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Σεπτεμβρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Μαρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


