13
Σεπτ.
09

Αγάπη καλοκαιρινή…ρετρό!

φθινοπωρινά φύλλα Το φθινόπωρο ήρθε….οι πρώτες βροχές έπεσαν…οι αμμουδιές αδειάζουν σιγά σιγά…τα σχολεία άνοιξαν…οδεύουμε σε εκλογές (άσχετο!!! 😆  )!

Σήμερα με έπιασε μια νοσταλγική διάθεση, με έντονες δόσεις μελαγχολίας…

Ίσως έχει να κάνει με το γεγονός, ότι ατενίζω από το μπαλκόνι μου τον σκούρο γκρίζο ουρανό με τις λάμψεις αστραπών στο βάθος του ορίζοντα να μοιάζουν σαν διχαλωτές κίτρινες γλώσσες, ενώ μακριά να ακούγεται ο ήχος βροντών, σαν ένα είδος παράξενου θρήνου…

Ο λογισμός μου τρέχει πίσω χρονικά…Στον καιρό της πρώτης μου νιότης, όταν όλα αυτά, οι πρώτες φθινοπωρινές εικόνες με τα «υπολείμματα» του καλοκαιρού συνθέτουν ένα τρελό χορό…

Μου θυμίζουν, λοιπόν, τραγούδια που άκουγα νεαρό κορίτσι τότε …τραγούδια, που αναφέρονταν σε έρωτες καλοκαιριού, που με το ερχομό του φθινοπώρου …τι σβήνουν άραγε?

….για αγάπες που ψάχνονται στα πανέμορφα ελληνικά νησιά…. πού να κρύβονται, τάχα?

….να προσδοκούμε ότι οι αγάπες του καλοκαιριού δεν είναι εφήμερες, αλλά εξίσου δυνατές και αληθινές κάθε εποχή…

….διαφορετικά να δίνουμε υπόσχεση και να κλείνουμε ραντεβού για την επόμενη φορά….αφού ρημώσουν όλα και περάσει ο χειμώνας…

Μπορεί αυτό το νοητό ταξίδι στο παρελθόν με αυτά τα τραγούδια να σας φάνηκαν γλυκανάλατα και ρετρό…Εμένα μου άρεσαν τότε όπως εξακολουθούν  και τώρα….!

Βέβαια εσείς μπορείτε να έχετε αντίρρηση, οπότε και οι δικές σας προτάσεις καλοδεχούμενες… 😉


12 Responses to “Αγάπη καλοκαιρινή…ρετρό!”


  1. 14 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 11:39 πμ

    Έτρεξε ο λογισμός σου στον καιρό της πρώτης σου νιότης, έτρεξε κι’ ο δικός μας στον καιρό της δικής μας! 😆

    Να’ σαι καλά!
    Πανέμορφα τα τραγούδια που έβαλες!
    Καλλίρης, Αρβανίτη, Ρακιντζής…
    Τι μου θύμισες…

    Αυτό που ήρθε αμέσως στο μυαλό μου ήταν το αγαπημένο «Κορίτσι» του Σαββιδάκη που κοιμάται. 😉

    Αφιερωμένο στην όμορφη, νοσταλγική ανάρτησή σου!

    Φιλιά πολλά!

  2. 15 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 9:51 μμ

    Τι μου θύμησες τώρα ρε Αστεράκι, μ αυτά!…τι μου θύμησες άλλες εποχές…όμορφες,αγνές και τρυφερές…τον καιρό της εφηβείας μου….ουααααααααα!νιώθω πως έχω γεράσει!σνίφ!…φιλάκια….

  3. 16 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 11:53 μμ

    Μαλλον ήσουν δίπλα μου όταν τα άκουγα, σε γουόκμαν. Για φαντάσου πόσα έχουν αλλάξει και εγώ νομίζω ότι ήταν χθές. Ανέμελα χρόνια. Ωραίο ταξίδι.
    φιλιά

  4. 17 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 7:47 πμ

    Με ταξίδεψες σε άλλες εποχές.
    Όμορφες.

    Εύγε Astrofegia!
    Έχεις προσωπικό style.
    …Και αυτό, πάντα μου αρέσει. 😉

    Καλή σου μέρα.
    Φιλιά

  5. 4 Οκτώβριος, 2009 στο 1:54 πμ

    Helloooo!!!
    Is anybody here?
    🙂

  6. 9 Νοέμβριος, 2009 στο 3:05 πμ

    Helloooo!!!
    Is anybody home? 🙄

  7. 10 Νοέμβριος, 2009 στο 1:09 μμ

    Λίγο άτοπο να σχολιάσω ύστερα από τόσο καιρό….αλλά θα πω το εξής: Η αστροφεγγιά θα επιστρέψει και δεν θα είναι «ρετρό»! όσονούπω… I’ll be back! (Σαν τον εξολοθρευτή ένα πράγμα, μου θύμισε αυτή η δήλωση. 😆 )

  8. 15 Νοέμβριος, 2009 στο 10:30 μμ

    Ε όχι και σαν το εξολοθρευτή!!!
    😉

    ***

  9. 26 Νοέμβριος, 2009 στο 3:42 μμ

    Καλά μα που χάθηκες???

  10. 27 Δεκέμβριος, 2009 στο 6:12 μμ

    Με την καλοκαιρινή αγάπη, έφθασαν τα Χριστούγεννα και ήρθε η ώρα να σου ευχηθώ…

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Αστροφεγγιά!!!

    Σου εύχομαι το 2010, να σου φέρει δώρα, που δεν είχες λάβει στην μέχρι τώρα ζωή σου και να πραγματοποιηθούν όλες σου οι ευχές.

    Πολλά Πειρατικά φιλιά με πολύ αγάπη.

    ***

  11. 28 Δεκέμβριος, 2009 στο 4:30 μμ

    Χρόνια Πολλά Αστροφεγγιά μου!
    (Πρώτη φορά εύχομαι Καλά Χριστούγεννα σε καλοκαιρινό ποστ αλλά δεν πειράζει) 😆
    Εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και ευτυχισμένη!
    Επίσης εύχομαι να σε βλέπουμε πιο συχνά μέσα στο 2010!
    Το σίγουρο είναι ότι δεν γλυτώνεις από μένα.
    Τουλάχιστον 3 φορές το χρόνο (Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι) θα περνάω από δω για να γκρινιάξω! :mrgreen:

    Φιλιάαα!!!

  12. 30 Δεκέμβριος, 2009 στο 2:12 μμ

    Πάλιωσε τυο ποστ.. πέρασε και ο χρόνος… Χρόνια Πολλά!! με το καλό η νέα Χρονιά!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Σεπτεμβρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Μαρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


