01
Μαρ.
10

Knock, knock….anybody home? :)

Κλικ…κλικ… κάνει το κλειδί στην πόρτα….

Σκοτάδι και ησυχία παντού…κλεισούρα και ίχνη μούχλας διάχυτη, στην ατμόσφαιρα επικρατούν….

Άντε, είναι ώρα να ανασκουμπωθώ! Φορώ την ποδιά μου, παίρνω το φτερό μου….

και αρχίζω το καθάρισμα!

Επέστρεψα φίλοι μου… «home, sweet home, I’m back»!

Έχει περάσει τόσος καιρός…σαν να βγήκα από τη χειμέρια νάρκη…σαν τις αρκούδες, ένα πράγμα, που ξυπνάνε την άνοιξη από ύπνο βαθύ! 😉

Και έχουν γίνει τόσα πολλά…γιορτές, επέτειοι…γεγονότα και εξελίξεις παντού σε όλο τον κόσμο και στον καθένα ξεχωριστά… Μόνο εγώ έμεινα στάσιμη! 😆

Είπαμε …ήμουν σε χειμέρια νάρκη… Μου λείψατε πάρα πολύ…! Πόσο να αντέξω στην απομόνωση πια? Έλα ντε!

Για αυτό, λοιπόν: «Ανοίγουμε και σας περιμένουμε». Για άλλη μια φορά ευελπιστώ να συμπορευτούμε μαζί σε μονοπάτια γνωστά και άγνωστα…να θέσουμε θέματα για συζήτηση, να προβληματιστούμε ή και να χαρούμε…

Όλα επιτρέπονται…τα προγραμματισμένα και τα απρόβλεπτα. Όπως είναι και η ίδια η ζωή…το μόνο που μένει είναι να τη…ζήσουμε! 😉 Και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνουμε αυτό, λένε κάποιοι σοφοί, είναι να την αντιμετωπίσουμε σαν ένα πάρτυ!

Ααααα παραλίγο να το ξεχάσω: Καλό μήνα σε όλους μας, φίλοι μου! 🙂


13 Responses to “Knock, knock….anybody home? :)”


  1. 1 Μαρτίου, 2010 στο 5:43 μμ

    Καλέεεεεεε1βλέπω καλά?νέο ποστάκι?….ναί,βλέπω καλά κ όμως!καλώσόρισεεεεεες!που χάθηκες εσύ τόσο καιρό??ε?…κ μας μας έλειψες πολύυυυυυ!περνούσα πολύ συχνά από εδώ,κ δε σ έβρισκα όμως!! χαίρομαι που γύρισες καλή μου…επιτέλους…έυχομαι να μας πείς για όλα αυτά,που έγιναν στη ζωή σου όσο ήσουν,μακριά από μας….καλό μήνα με υγεία έυχομαι…

  2. 1 Μαρτίου, 2010 στο 6:13 μμ

    WE’VE MISSED YOUUUUU!!!
    Άντε… επιτέλους!!!
    Το κακόμοιρο το μπλογκάκι… μ’ έπιανε η καρδιά μου κάθε φορά που περνούσα από δω!
    Κατάθλιψη είχε πάθει!
    Τώρα το βλέπω χαρούμενο, έχει ξεφορτωθεί και τις αράχνες…
    Μια χαρά! 😆
    Καλωσόρισες Αστροφεγγιά μου!
    Πολύ χαίρομαι που επέστρεψες!

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα σου εύχομαι!

  3. 3 vad
    1 Μαρτίου, 2010 στο 7:31 μμ

    Καλά,ξαναγύρισες τωρα που αρχισαν πάλι τα πέτσινα πέναλτι του θρύλου;:)))

  4. 3 Μαρτίου, 2010 στο 12:01 μμ

    καλώς το παιδί…αντε καλή μπλοκοαρχή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

  5. 6 happyshelly
    3 Μαρτίου, 2010 στο 10:50 μμ

    Καλώς ήρθες και καλό σου μήνα!! 🙂

  6. 4 Μαρτίου, 2010 στο 4:06 πμ

    Ε… με τέτοια ποδιά που φόρεσες πως ν’αρχίσεις το καθάρισμα; Ε;

    Αν αργήσεις… θα μπουκάρω.
    …και όποιον πάρει ο χάρος!
    …εεε… το φτερό εννοούσα… 😉

    * * *

  7. 5 Μαρτίου, 2010 στο 7:41 μμ

    Σε ευχαριστώ Αθανασία μου…για άλλη μια φορά «καλώς σας βρήκα»…Μου λείψατε και εσείς πολύ!

  8. 5 Μαρτίου, 2010 στο 7:42 μμ

    Άντε βρε Lilith να βάλεις ένα χεράκι να βοηθήσεις στο ξεράχνιασμα? Ή μήπως σε μια νεράϊδα δεν επιτρέπεται?
    Πολλά φιλά! 😉

  9. 5 Μαρτίου, 2010 στο 7:43 μμ

    Μήπως θες να ξαναφύγω vad μου…γιατί άμα το επιθυμείς, θα το σκεφτώ σοβαρά! χαχαχαχαχαχα

  10. 5 Μαρτίου, 2010 στο 7:44 μμ

    Happyshelly σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και ανταποδίδω…όπως και σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου από το blogοκαλυβάκι μου!

  11. 5 Μαρτίου, 2010 στο 7:45 μμ

    Γλαυξ σε ευχαριστώ πολύ καλή μου…Να είσαι πάντα καλά σου εύχομαι! 🙂

  12. 5 Μαρτίου, 2010 στο 7:47 μμ

    Osiri, πειρατή μου…πώς θα μπορούσα να αντέξω χωρίς εσένα? 😆


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Απρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


