05
Μαρ.
10

ένα κουβάρι…οι σκέψεις μου!

Πλησιάζω λίγο και αμέσως απομακρύνομαι…

Απλώνω το χέρι να πατήσω την επιλογή «νέο άρθρο»  και απότομα το τραβώ πίσω…

«Τι κάνω εδώ?», αναρωτιέμαι.»Τι προσπαθώ να κάνω, γνωρίζοντας εκ των προτέρων, ότι αδυνατώ να το διεκπεραιώσω?»

Μέρες τώρα, κάθομαι στον υπολογιστή μου, μπροστά και να κοιτάζω πότε την κενή οθόνη και πότε το πληκτρολόγιο, χωρίς να τολμώ να γράψω κάτι…Δεν τολμώ, γιατί απλά δεν μπορώ…!

Πολλές φορές ακούμε τους γύρω μας να λένε, πως δεν μπορούν να συγκεντρωθούν…δεν μπορούν να αιχμαλωτίσουν την σκέψη τους…

Το ίδιο αντίστοιχα συμβαίνει και σε μένα…Καιρό μάλιστα,τώρα. Παρόλο που το μυαλό μου είναι γεμάτο σκέψεις…

Κάθομαι μπροστά στο πληκτρολόγιο και με πιάνει το παλιό, γνωστό σύγκρυο του σχολείου, όταν με καλούσε ο καθηγητής να γράψω μια έκθεση, ένα «σκέφτομαι & γράφω» σε ελεύθερη <μετάφραση> 😉 Να μου ζητούν ένα δομημένο κείμενο με σαφή αρχή, μέση και τέλος…Να τίθεται ένα ορισμένο θέμα και να προβάλω επιχειρήματα και προτάσεις, ενώ στο τέλος να υπάρχει το ηθικό δίδαγμα…

Αυτοί οι καιροί, φαίνεται πέρασαν ανεπιστρεπτί ή έστω έχουν ναρκωθεί κάπου…Μου είναι αδύνατον να ξεμπερδέψω το κουβάρι των σκέψεών μου και να το οδηγήσω σε κάτι συγκεκριμένο. Σαν γυμνά κλαδιά δέντρου, που ξεπετιώνται από τον κορμό του προς όλες τις κατεθύνσεις.

Θολές σκέψεις, που ενώ έχουν μια κοινή αφετηρία, δεν έχουν τέλος…δεν οδηγούν πουθενά! Ο φόβος ότι μπορεί η κατάληξη θα είναι για ακόμα μια φορά δυσάρεστη με φρενάρει…Υποσυνείδητα εμποδίζω τον εαυτό μου να <μιλήσει>, να θέσει και να απαντήσει σε ερωτήσεις…να εκφραστεί!

Οπότε παραμένω απλά θεατής των όσων συμβαίνουν γύρω μου και σε μένα την ίδια. Αντίδραση καμιά. Αδράνεια! Το μόνο που αποδεικνύει την ύπαρξη <ζωής> είναι τα αισθήματα…Διαπιστώνω να έχω μετατραπεί σιγά σιγά σε <συσσωρευτή> συναισθημάτων και μαζεύονται βαθιά μέσα μου.

Ένα ασταμάτητο και αδικαιολόγητο ποτάμι δακρύων στα ξαφνικά…ένα νευρικό, θεατρινίστικο γέλιο για να κρυφτώ πίσω του. Να ξεγελάσω τους πάντες …να ξεγελάσω εμένα!

ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΖΩΗΣ

Και να…βρίσκομαι εδώ, ξεπληρώνοντας την αδυναμία μου με ένα άδειασμα του αραχνιασμένου <είναι>μου. Το ποδοπατώ και το τσαλαβουτώ στις λάσπες, που έχω δημιουργήσει σε μένα, για μένα…

Τι κερδίζω?

ΠΑΡΑΤΑΣΗ


9 Responses to “ένα κουβάρι…οι σκέψεις μου!”


  1. 5 Μαρτίου, 2010 στο 8:28 μμ

    Το πρόβλημα με τους θεατές, είναι ότι για όσο επιλέγουν να παραμένουν σ’ αυτή την κατηγορία, δε θα γίνουν ποτέ πρωταγωνιστές. Συγκεκριμένα, δε θα γίνουν ούτε καν κομπάρσοι.
    Αν έχεις σκοπό να παραμείνεις για πολύ ακόμα θεατής, φρόντισε τουλάχιστον να κάνεις καμιά γνωριμία στην είσοδο για να μην πληρώνεις και κάθε φορά καινούριο εισιτήριο. 🙂
    Όσο για τα κουβάρια…
    Εγώ κι αν ξέρω από τέτοια!
    Μια καλή αρχή, θα ήταν να βρεις έστω τη μία άκρη του νήματος.
    Κι’ από κει αρχίζεις και ξεμπλέκεις.

    Φιλιά πολλά!

  2. 3 vad
    6 Μαρτίου, 2010 στο 10:09 πμ

    Οχι φυσικά,δε θέλω να φύγεις,γραφε κατι για το θρύλο να σε…κουρντίζω:))

  3. 6 Μαρτίου, 2010 στο 9:16 μμ

    Καλή μου καλησπέρα,έ,σε καταλαβαίνω κ γώ νιώθω έτσι,κάποιες φορές ότι θέλω να πώ πολλά αλλά δεν μπορώ δε βγαίνουν από μέσα μου…αλλά προσπάθησε όμως δε χάνεις,τίποτε…εμείς εδώ είμαστε κ σε περιμένουμε..το ξέρεις νομίζω αυτό…κ θα σε στηρίξουμε σε ότιδήποτε κ αν σου συμβαίνει… αυτό το καιρό…πάντως μη νομίζεις ότι μόνο εσύ είσαι,έτσι…όχι είναι κ άλλοι… καλησπέρες….

  4. 8 Μαρτίου, 2010 στο 11:43 πμ

    Υπάρχουν και κουβάρια μπλεγμένα ή με κομμένες τις άκρες…χωρίς αρχή και τέλος…
    Καλή σου μέρα Lilith μου! 🙂

  5. 8 Μαρτίου, 2010 στο 11:45 πμ

    😆 δεν θα σου κάνω το χατήρι καλέ μου vad…πάντως αν θες να με κουρντίζεις…ελεύθερα…δεν θα τσιμπήσω όμως. 😉

  6. 8 Μαρτίου, 2010 στο 11:47 πμ

    Το ξέρω Αθανασία μου, πως πολλοί είναι και σε χειρότερη κατάσταση από μένα…Δεν διεκδικώ την αποκλειστικότητα…Ελπίζω όμως όλα να πάνε προς το καλύτερο για όλους μας… 😉
    Καλή σου μέρα!

  7. 9 Μαρτίου, 2010 στο 6:19 μμ

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    Χτες το βράδυ μάλιστα σκεφτόμουν το ίδιο…
    Γιατί να μην μπορώ να συγκεντρωθώ;
    Γιατί να γυρνάνε στο μυαλό μου όλες αυτές οι ξανθιές;
    …και γιατί δεν γυρνάνε ποτέ οι μελαχρινές;
    Άραγε κάποια μέρα θα αλλάξει αυτό;
    …Και η κοκκινοσκουφίτσα που τελευταία βλέπω όλο και πιο συχνά που κολλάει;
    Τι σχέση έχει με όλα αυτά;
    Μήπως κάποιο παιδικό τραύμα;
    Μήπως κάποιο παραμύθι με τρόμαξε όταν ήμουν μικρός;
    Μήπως κάποια εικόνα με κάποια ξανθιά… μαία ίσως;.. όταν ήμουν ακόμη μωράκι με… τραυμάτισε ανεπανόρθωτα;

    Άβυσσος!
    Γολγοθάς!
    Άραγε θα περάσουν αυτά κάποια μέρα;;;

    Υπομονή!

    Κουράγιο…

  8. 10 Μαρτίου, 2010 στο 8:32 πμ

    Έχω την εντύπωση, my captain, ότι έχεις μια εμμονή με τις στολές γενικώς…!
    Βέβαια αναρωτιέμαι εντέλει…θέλεις να τις φορούν αυτές τις στολές, οι περίφημες ξανθιές σου…ή να είναι άνευ? 😆


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Απρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 318,525 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


