23
Μαρ.
10

Ένα μουσικοχορευτικό διάλειμμα… :))

Τελικά υπάρχουν και κάποιοι που νοιώθουν το ρυθμό της μουσικής ….έχουν την διάθεση για χορό και δεν διστάζουν να το δείξουν! 😛

Δείτε κάτι, που σίγουρα θα σας αρέσει και θα σας κάνει να γελάσετε:

Μπράβο στη γιαγιά…!Φοβερή δεν είναι? 😉

[το παραπάνω clipάκι το αλίευσα από το τρωκτικό.]


13 Responses to “Ένα μουσικοχορευτικό διάλειμμα… :))”


  1. 1 akrogialia
    23 Μαρτίου, 2010 στο 9:23 πμ

    Μπράβο Αστροφεγγιά μου!

    Ήταν η καλύτερη καλημέρα για να ξεκινήσει όμορφα η σημερινή μέρα για μένα! Χαίρομαι που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Μου άρεσε πολύ το κέφι της και κυρίως οι στροφούλες της!

    Να’ σαι καλά! Πολύ γέλασα!

    Πολλά φιλιά!

  2. 23 Μαρτίου, 2010 στο 12:10 μμ

    Να μια ευτυχισμένη ψυχή!!!
    Άπαιχτη είναι!!! 🙂
    Πραγματικά μου’ φτιαξες τη μέρα μου!
    Σου χρωστάω το πρώτο χαμόγελο μιας δύσκολης μέρας!

    Σ’ ευχαριστώ Αστροφεγγιά μου…

    Φιλιά πολλά!!!

  3. 23 Μαρτίου, 2010 στο 4:05 μμ

    Η γιαγιά είναι απερίγραπτη!!
    Σκέτη πειρατίνα 😆
    Να είσαι καλά Αστροφεγγιά μου
    που μας χάρισες χαμόγελα!

    Πολλά κοχυλένια φιλιά
    και ένα χαμόγελο για σένα 🙂

  4. 23 Μαρτίου, 2010 στο 9:47 μμ

    Δεν παίζεται με τίποτα η γιαγιά λέμε!!!
    Με τίποτα όμως!
    Αυτή δεν είναι μια απλή γιαγιά.
    Αυτή είναι μια γνήσια πολίτης της Zion!!!

    UNPECTABLE!!!

    Μπράβο Αstrofegia που το έβαλες εδώ.
    Το έχω δει πολλές φορές από το πρωί.
    Πάω να το ξαναδώ.

    Φιλιά πολλά πειρατικά
    ***

  5. 23 Μαρτίου, 2010 στο 9:51 μμ

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!
    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ‘ΣΑΙ!!!
    ΨΥΧΑΡΑ!!!

    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ

  6. 23 Μαρτίου, 2010 στο 10:39 μμ

    Τελικά είναι η απόδειξη οτι η ψυχή δέν γερνάει..

    το πλέον αισιόδοξο μήνυμα μεταφέρει στα ανοικτά της χέρια..
    μπράβο της και μπράβο σου 🙂

    καλησπέρα 🙂

  7. 24 Μαρτίου, 2010 στο 8:46 πμ

    Go grandma! Έτσι είναι…αν έχεις περάσει τα 2/3 της ζωής σου, αντιλαμβάνεσαι ότι δεν σου μένει και πολύ ακόμη και αποφασίζεις τότε να χαίρεσαι και το παραμικρό και να το απολαμβάνεις όπως το νιώθεις χωρίς να δίνεις δεκάρα σε κανένα.
    Κάλιο αργά παρά ποτέ 😉
    καλημερουδια

  8. 24 Μαρτίου, 2010 στο 9:16 πμ

    Korallenia μου καλημέρα…όντως οι χορευτικές φιγούρες και κινήσεις της είναι καταπληκτικές! 🙂

  9. 24 Μαρτίου, 2010 στο 9:17 πμ

    Lilith μου και εγώ της χρωστώ το πρώτο χαμόγελο της ημέρας…όπως σε σένα χρωστάω τη φιλία σου…
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

  10. 24 Μαρτίου, 2010 στο 9:20 πμ

    Matriga μου είναι όντως αξιοζήλευτη η γιαγιά για το κέφι της…
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη και χαμόγελα σε σένα, καλή μου! 🙂

  11. 24 Μαρτίου, 2010 στο 9:22 πμ

    Πειρατή μου, σιγά μην δεν την έκανες επίτιμη κάτοικο της Zion, ήμουν σίγουρη….
    Χάνεις την ευκαιρία για να «κλεβεις» τους καλύτερους?
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Osiri μου…
    Πολλά φιλιά και μια αγκαλιά και από μένα!

  12. 24 Μαρτίου, 2010 στο 9:23 πμ

    Ευρύνοε, σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου….
    Φυσικά και όλα τα μπράβο, ανήκουν στην αξιαγάπητη αυτή γιαγιά!

  13. 24 Μαρτίου, 2010 στο 9:24 πμ

    Kallinaki μου καλημέρα…μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτό το συλλογισμό…! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Απρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


