26
Μαρ.
10

Always with you // Εμμονές…

Always with you

I am always with you

and even if you’re far away

your love is in my heart

I am always with you

You’ re always on my mind and in my heart

I always miss you, even if I am with you.

~~~~~

I am always longing for you darling

I always need you and nobody else

and if I’m surrounded by the whole world

I still need you my darling.

~~~~~

I am always with you,

my heart and my soul is always with you

my precious love,

oh my precious love!

And no matter if you are away from me,

you are close to my heart.

You are life in the future and the present

and the most beautiful of fates!

==================================================================================

«Θα είσαι πάντα στην καρδιά μου…» λένε κάπου οι στίχοι αυτού του τραγουδιού, που λάτρεψα από την αρχή όταν το πρωτοάκουσα κάποια χρόνια πριν…Και όπως ο ερμηνευτής έχει εμμονή με την αγαπημένη του και δεν σταματάει ποτέ να το φωνάζει, έτσι και μένα μου έχει καρφωθεί στο μυαλό η μελωδία του τραγουδιού τις τελευταίες μέρες…

Θα πείτε πως είναι μια αθώα εμμονή. Μια γλυκιά μελωδία να παίζει συνέχεια στο νου, είναι θετικό και καθόλου κακό. Δεν παύει όμως να είναι μια εμμονή. Ποιος μπορεί να ισχυριστεί, ότι δεν έχει εμμονές στη ζωή του? Κανείς, πιστεύω, αν είναι ειλικρινής με τους άλλους, αλλά κυρίως με τον εαυτό του.

Μια σκέψη, μια επιθυμία, ένα πάθος όταν σου καταλαμβάνει το νου, όσο και ευχάριστο αν είναι, όσο και αν πιστεύεις ότι μπορεί να το ελέγξεις, η αλήθεια είναι διαφορετική. Σου κλέβει την ελευθερία, σου καίει τον αέρα…το οξυγόνο που αναπνέεις.

Η εμμονή σε μετατρέπει σιγά σιγά σε ένα θλιβερό άτομο, αξιολύπητο στα μάτια του κόσμου και στα μάτια τα δικά σου…Μπορεί να αποφέρει  ακραίες ενέργειες ή και αντιδράσεις….καταστροφικές στον ίδιο, που την έχει αλλά και στους άλλους…

Μα αλήθεια που με οδήγησε η σκέψη μου? Γιατί διάλεξα αυτό το μονοπάτι του πόνου?

Ίσως, γιατί η ζωή είναι ένας μεγάλος πόνος….!


14 Responses to “Always with you // Εμμονές…”


  1. 26 Μαρτίου, 2010 στο 7:47 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου
    Οχιιιιι δεν διαφωνήσω αν και διαφωνώ!
    Θ αφήσω τον πειρατή και τη Λίλιθ να το κάνουν!
    Χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

  2. 27 Μαρτίου, 2010 στο 5:24 πμ

    Δεν ξέρω τι λες εσύ… εγώ πάντως βλέπω παντού ομορφιά εδώ μέσα.
    Ομορφιά στους… στίχοι, στο ένα clip, αλλά… και στο άλλο!
    Όσο για τη Νεράιδα της Ονειροπόλησης… τι να πω τώρα!
    Από την ώρα που την είδα… ονειροπόλησα εντελώς λέμεεε!!!
    Μπούχαχαχαααα 🙂

    Καλημέρα 😉

  3. 27 Μαρτίου, 2010 στο 3:02 μμ

    Αχαχαχαχαχαχαχααα!!!
    Βρε Αγγελάκι μου… δεν παίζεσαι λέμε!!! 😆
    Ας μη σε απογοητεύσω λοιπόν…

    Οι εμμονές κάποιου, είναι πολύ πιο ενοχλητικές για τους υπόλοιπους γύρω του, παρά γι’ αυτόν τον ίδιο.
    Γιατί αυτός, την αγαπάει την εμμονή του!
    Παίρνει οξυγόνο απ’ αυτήν!
    Οι υπόλοιποι άνθρωποι όμως γύρω του, θέλουν – απλά – να του σπάσουν το κεφάλι!
    Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από τον άνθρωπο με εμμονές…
    Είναι τόσο «αδιάβροχος» στα λόγια ολονών, που σε κάνει να θέλεις να φορέσεις μόνος σου τον ζουρλομανδύα και να κάνεις, άμεσα, check in στο reception του τρελλάδικου! 🙂

    Σε κάλυψα Αγγελάκι μου;
    Χαχαχαχαχαχααα!!!

    Φιλιά!!!

  4. 27 Μαρτίου, 2010 στο 3:53 μμ

    Γειάσου καλή μου….ένα από τα αγαπημένα μου επίσης…κ ο Τούρκος καλλιτέχνης το ερμηνέυει τέλια…κ ποιός δεν έχει εμμονές,καλή μου?ειδικά στον έρωτα?…(για ρώτα κ μένα,τι έχω τραβήξει δέκατόσα χρόνια,με τον πρώην μου…)…άστα να πάνε…δε ξεπερνιέται έυκολα μιά εμμονή με κάτι κ ειδικά,με το ‘αντικείμενο του πόθου’σου….χαιρετώ…φιλάκια…

  5. 5 akrogialia
    27 Μαρτίου, 2010 στο 4:26 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου,

    Όσο η εμμονή και το πάθος σου προκαλεί και ευχάριστα συναισθήματα είναι καλό…όταν όμως η εμμονή αυτή αρχίζει να επηρεάζει αρνητικά και εσένα και τους γύρω σου τότε καλύτερα να απαλλαγείς από αυτή….

    Τώρα θα πεις κοίτα ποια μιλάει…η Κοραλλένια που είναι τρελλά ερωτευμένη με κάποιες εμμονές της… χαχαχαχαχχαχαα δεν θα έχεις και άδικο!

    Πολύ όμορφες οι μουσικές σου επιλογές…

    Πολλά φιλιά!

  6. 27 Μαρτίου, 2010 στο 9:36 μμ

    Με κάλυψες Λιλιθάκι
    Χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά σε όλους

  7. 27 Μαρτίου, 2010 στο 10:18 μμ

    Για να δούμε αν θα σε καλύψουν Αγγελάκι μου…! 😉

  8. 27 Μαρτίου, 2010 στο 10:23 μμ

    Εσύ έχεις βαλθεί να μου καταστρέφεις το ύφος του κάθε μου ποστ, πειρατή μου…
    Μα για αυτό σε λατρεύω…δεν θα σε ήθελα διαφορετικό!
    Για αυτό σου αφιερώνω το:

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη, my captain! 🙂

  9. 27 Μαρτίου, 2010 στο 10:26 μμ

    Lilith μου κατά πόσο διαρκεί η χαρά μιας εμμονής? Πολύ γρήγορα μετατρέπεται σε θλίψη και δυστυχία…
    Όταν κάποιος κοιμάται και ξυπνάει με την ίδια σκέψη…μόνο ευχάριστο δεν είναι! 😦

  10. 27 Μαρτίου, 2010 στο 10:27 μμ

    Αχ ο έρωτας…είπες τη μαγική λέξη Αθανασία μου…!
    Καλό σου βράδυ!

  11. 27 Μαρτίου, 2010 στο 10:29 μμ

    Πολύ σωστά korallenia μου τοποθετήθηκες…το θέμα είναι, πώς μπορούμε να απαλλαγούμε από τις «κακές» εμμονές…ξέρεις τον τρόπο? 😉
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη και από μένα!

  12. 27 Μαρτίου, 2010 στο 10:31 μμ

    Angel δεν ξέρω αν κατάλαβες, αλλά αντιστέκομαι σθεναρά στη Lilith…ο πειρατής μας ο Osiris είναι εκτός ανταγωνισμού! 😆
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, αγγελάκι μου!

  13. 28 Μαρτίου, 2010 στο 5:07 πμ

    Πέρασα… για μια καλημέρα:

    * * *

  14. 28 Μαρτίου, 2010 στο 9:54 πμ

    Καλή σου μέρα πειρατή μου…σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Αυτό που μπορώ να σου δώσω είναι τα φιλιά μου και μια μεγάλη αγκαλιά!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Απρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 317,732 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


