28
Μαρ.
10

Ένα βήμα πριν τη Μ. Εβδομάδα…

Αγαπημένοι μου φίλοι,

ορμώμενη από μια προσωπική ανάγκη για περισυλλογή…εσωτερικής αναζήτησης και γαλήνης, η αστροφεγγιά θα σιωπήσει αυτές τις Άγιες Μέρες, που βρίσκονται προ των πυλών.

Εύχομαι, όμως μέσα από την καρδιά μου σε όλους εσάς, στις οικογένειές σας και τους αγαπημένους σας: Καλό Πάσχα και μαζί με το Άγιο Φως που θα φέρει η Ανάσταση του Κυρίου μας να έρθει και το Αιώνιο Φως στις ψυχές σας!

Θα τα πούμε μετά το Πάσχα,

πολλά φιλιά!

—————————————————————————————————————————————————-

Μια πρόταση:

Για όσους ενδιαφέρονται και τους αρέσει το ραδιόφωνο,

το δεύτερο πρόγραμμα της ΕΡΑ στους 103,7 από Μ. Δευτέρα ως και το Μ. Σάββατο θα παρουσιάσει την «ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ» του Ιωάννη σε μια νέα μετάφραση και σε δεκαπεντασύλλαβο στυλ από τον Γιώργο Παυριανό. Πρόκειται για 6 ημίωρα επεισόδια στις 14:00. Το κείμενο που έχει μια ποιητική μορφή, ντύνει μουσικά  και δημιουργεί ηχητικές εικόνες, ο γνωστός Βαγγέλης Παπαθανασίου.

Οι ηθοποιοί που συμμετέχουν στη ραδιοφωνική αυτή ραψωδία για το τέλος του κόσμου είναι οι: Γιώργος Κιμούλης (Ιωάννης), Γρηγόρης Βαλτινός (Χριστός), Αντιγόνη Βαλάκου (φωνή), Χρήστος Στέργιογλου (Πρεσβύτερος), Νίκος Κουρής (Άγγελος), Αντιγόνη Αμανίτου (Βαβυλώνα), Ηλίας Λογοθέτης (Πλάσματα). Μετάφραση, σκηνοθεσία, μουσική επιμέλεια: Γιώργος Παυριανός.


15 Responses to “Ένα βήμα πριν τη Μ. Εβδομάδα…”


  1. 28 Μαρτίου, 2010 στο 1:12 μμ

    Σεβαστή η σιωπή σου.
    Καλή Ανάσταση λοιπόν Αστροφεγγιά μου!
    Είθε το Άγιο Φως να φωτίσει τις σκοτεινές γωνιές στις ψυχές όλων των ανθρώπων!

    Φιλιά πολλά πολλά και μια μεγάλη (νοερή) αγκαλιά! 🙂

  2. 2 akrogialia
    28 Μαρτίου, 2010 στο 2:40 μμ

    Αφού είναι προσωπική ανάγκη…δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο από να την αποδεχτούμε… Ελπίζω μόνο να μη συνηθίσεις μακριά μας και κάνουμε μήνες πάλι να σε δούμε…όχι τίποτα άλλο αλλά το έχουμε και μια βιντεογράφηση που εκκρεμεί!
    Χαχαχαχαχαχα

    Ας σοβαρευτώ…

    Να περάσεις αυτή τη βδομάδα όπως εσύ θέλεις και νιώθεις Αστροφεγγιά μου!

    Πολλά φιλιά!

  3. 28 Μαρτίου, 2010 στο 3:09 μμ

    Πολύτιμες οι ώρες περισυλλογής να είναι ευλογημένες.
    Καλή Ανάσταση!

  4. 30 Μαρτίου, 2010 στο 8:53 μμ

    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα γλυκιά μου
    Φιλιά πολλά

  5. 31 Μαρτίου, 2010 στο 9:35 μμ

    καλό Πάσχα με αγάπη αστροφεγγιά μου!Καλή Ανάσταση!

  6. 1 Απρίλιος, 2010 στο 7:50 μμ

    Πέρασα να σου φέρω…
    Ευχές από τη Zion για ένα όμορφο Πάσχα καθώς και
    …την προσωπική, πειρατική, ευχητήρια κάρτα μου.

    Επίσης, θέλω να σου αφήσω κάτι που ταιριάζει με την εικόνα που έχεις βάλει εκεί ψηλά:

    Η ευχή μου θα είναι πολύ απλή, αλλά μέσα από την καρδιά μου:

    Καλή Ανάσταση!

  7. 1 Απρίλιος, 2010 στο 7:56 μμ

    …και

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις.

    * * *

  8. 4 Απρίλιος, 2010 στο 1:17 πμ

    Αστροφεγγιά μου,
    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!

    Μας έλειψες και εύχομαι να είσαι σύντομα κοντά μας
    με πιο πολύ θετική σκέψη και λάμψη από την ήδη υπάρχουσα!

    Ε… και μην ξεχνάς πως εγώ και η Lillith έχουμε κάνει και
    κοτζάμ προετοιμασία για το βίντεο… Τόσες διαπραγματεύσεις
    με paparazzi και δεν συμμαζεύεται κάναμε και τόσα όνειρα
    για πολλά κέρδη είχαμε! Μην μας απογοητεύσεις τώρα, γιατί
    το Τζακ Ποτ στο Τζόκερ, το κόβω χλωμό! χα χα χα χα

    Να είσαι πάντα καλά και συ και οι δικού σου και σου εύχομαι
    να έχετε υγεία και Αγάπη πάντα στο σπιτικό σου.

    Πολλά κοχυλένια φιλιά!

  9. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:00 μμ

    Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη, Lilith μου!

  10. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:02 μμ

    Korallenia μου όπως βλέπεις τήρησα το λόγο μου…
    Χριστός Ανέστη!
    Και πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 😉

  11. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:04 μμ

    ANAZHTHSH σε ευχαριστώ πολύ!
    Χρόνια σου πολλά, Χριστός Ανέστη!
    Καλώς ήρθες! 🙂

  12. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:04 μμ

    Χριστός Ανέστη αγγελάκι μου!

  13. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:06 μμ

    Γλαύκη μου Χριστός Ανέστη….χάρηκα πάρα πολύ με τα νέα σου! 🙂
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη!

  14. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:09 μμ

    Πειρατή μου…ό,τι είχα να πω…στα έχω πει…
    Αυτό που θα επαναλάβω εδώ είναι ένα μεγάλο «ευχαριστώ» και ότι σε αγαπώ πάρα πολύ!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 😉

  15. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:11 μμ

    Matriga μου σου εύχομαι ολόψυχα το Άγιο Φως της Ανάστασης να σου φέρει ό,τι ποθείς…
    Σου στέλνω τα πασπαλισμένα με αστερόσκονη φιλιά μου!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Απρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 316,451 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


