04
Απρ.
10

Το μήνυμα της Ανάστασης…

Χρόνια σας πολλά…! Το μάθατε? Χριστός Ανέστη!!!

Αδιαμφισβήτητα είναι η πιο όμορφη μέρα του χρόνου. Και αν κανείς δεν θέλει να ακουστεί υπερβολικός με αυτή την δήλωση, τότε θα λέγαμε ότι η Λαμπρή είναι μια από τις «top» ομορφότερες μέρες, που υπάρχουν…!

Ύστερα από μια κατανυκτική περίοδο εγκράτειας, συλλογισμού…μπροστά στο κυνήγι της αυτογνωσίας και της γαλήνης, που κορυφώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα με την αναβίωση του Θείου δράματος, ήρθε το χαρμόσυνο νέο της Ανάστασης…

Και εκεί γίνεται το μεγάλο «μπαμ»! Σε κάθε πόλη, σε κάθε μέρος και τόπο, ο νυχτερινός ουρανός φωτίζεται από βεγγαλικά και πυροτεχνήματα. Οι καμπάνες των εκκλησιών να διαδίδουν στα πέρατα, ότι ο Χριστός αναστήθηκε…το κακό ηττήθηκε!

Από εκεί και ύστερα να ξεκινάει ένας παροξυσμός χαράς και γλεντιού. Δεν προλαβαίνεις να μετράς το χρόνο εφόσον όλα τρέχουν με υπερβολική ταχύτητα…. Τσούγκρισμα κόκκινων αυγών και η μαγειρίτσα. Ένα γλέντι, που συνεχίζεται και ανήμερα του Πάσχα, γύρω από το γιορτινό τραπέζι…Ανάμεσα στα γέλια και τις χαρούμενες φωνές των μελών της οικογένειας… με τραγούδι και χορό…με πολλά ποτήρια κρασί και το ψήσιμο του οβελία. Αν είχαν λαλιά τα καημένα τα αμνοερίφια τι θα μπορούσαν να ομολογήσουν! 😉

Βέβαια δεν είναι μόνο αυτό και δεν πρέπει να είναι μόνο αυτό… Φυσικά δεν έρχομαι να ακυρώσω τα πατροπαράδοτα έθιμα που μας μεταφέρθηκαν από γενειές σε γενειές. Αλλά ύστερα από την ωραία αυτή μέρα χάριτος που με δυσκολία σηκωνόμαστε από το πασχαλινό τραπέζι δεν πρέπει να ξεχνάμε αυτόματα τι ζήσαμε τις τελευταίες μέρες…Δεν πρέπει να επιστρέφουμε και να προσγειωνόμαστε απότομα στην πεζή πραγματικότητα. Να μην ξεχνάμε το νόημα της Ανάστασης. Μπορεί να χορτάσαμε το σώμα μας από τη νηστεία, αλλά θα πρέπει να κρατάμε αμείωτη την πείνα μας για Αγάπη.

Ο Χριστός με την σταύρωσή Του μας έφερε την ελπίδα, μας άλλαξε, μας αλλοίωσε προς το καλύτερο…Αυτό εμείς πρέπει να διατηρήσουμε στη μετέπειτα πορεία μας…Οι μπαταρίες μας έχουν γεμίσει για τουλάχιστον έναν χρόνο, που θα ανανεωθεί ξανά η πίστη μας, η καλή μας καρδιά και η αγνή ψυχή μας.

Ας μην ξεχνάμε το έναυσμα μόλις δόθηκε… Χριστός Ανέστη!!!


16 Responses to “Το μήνυμα της Ανάστασης…”


  1. 4 Απρίλιος, 2010 στο 10:58 μμ

    Αστροφεγγιά μου,
    Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά με υγεία,
    χαρά και Αγάπη για σένα και τους δικούς σου.

    Τώρα ήμουν στη Ζion και είδα πως πέρασες
    το μεσημέρι από κει. Ήρθα εδώ και χάρηκα
    που είμαι η πρώτη που σου αφήνω σχόλιο
    με τις ευχές μου.

    Τι όμορφα τα αυγουλάκια σου; Tέλεια!
    Ήρθα να τσουγκρίσουμε…

    Τσουπ, μου το έσπασες εσύ! χα χα χα

    Πολλά πολλά κοχυλένια φιλιά!

  2. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:15 μμ

    Matriga μου γεια σου και πάλι και έχεις τις θερμότερες ευχές μου για υγεία πάνω από όλα, χαρά ευτυχία…
    Επιτέλους κέρδισα και μια φορά στο τσούγκρισμα των αυγών…! 😆

  3. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:19 μμ

    Αστροφεγγιά μου,
    Eυχαριστώ διπλά και γω.
    Από δω και πέρα, σου εύχομαι από την ψυχή μου
    να κερδίζεις σ’ όλα!
    Και ξέρεις πόσο τυχερή είμαι 😉
    Γι’ αυτό και αναμένω να μάθω σύντομα, ότι
    έπιασε τόπο η ευχή μου.

    Θα προσεύχομαι για σένα 🙂

  4. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:27 μμ

    Matriga μου δεν ξέρεις πόσο με συγκινείς με τα λόγια σου…δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω…κάτι τέτοιες στιγμές σου δίνουν δύναμη και ελπίδα!
    Αυτό που σκέφτομαι συνέχεια και εύχομαι είναι η θεία πρόνοια να «σκεπάζει» όλους μας…!

  5. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:32 μμ

    Να είσαι σίγουρη ότι το κάνει, αρκεί να το πιστεύουμε… 😉
    Εγώ το διαπίστωσα λίγο αργά, αλλά είδα μεγάλη διαφορά από τότε
    που άρχισα να έχω πίστη και ελπίδα.
    Η Ανάσταση καμιά φορά συμβαίνει μέσα από την μεγάλη πίστη μας.
    Σκέψου θετικά και όλα θα σου έρθουν δεξιά με το καλό.

    Σε καληνυχτίζω και από δω, επειδή σε λίγο θα πάθουμε ίλιγγο
    από το πήγαινε έλα! χα χα

    Τα λέμε 😉

  6. 4 Απρίλιος, 2010 στο 11:54 μμ

    Καλό σου βράδυ matriga μου και σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου!

  7. 7 akrogialia
    5 Απρίλιος, 2010 στο 8:42 πμ

    Ένα πολύ όμορφο κείμενο για το μήνυμα της ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ…

    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Αστροφεγγιά μου! Χρόνια γεμάτα με όοοοοοο,τι Εσύ θέλεις!

    Πολλά φιλιά!

  8. 5 Απρίλιος, 2010 στο 9:33 πμ

    Korallenia μου, καλή σου μέρα…Χρόνια Πολλααααααααά και ευτυχισμένα…Χριστός Ανέστη!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη από μένα και μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  9. 5 Απρίλιος, 2010 στο 11:18 πμ

    Χρόνια πολλά Αστροφεγγιά μου!!! Χριστός Ανέστη, με υγεία, δημιουργία και πολύ πολύ όρεξη!!!!

  10. 5 Απρίλιος, 2010 στο 11:20 πμ

    Αληθώς Ανέστη astropeleki μου…σου εύχομαι τα καλύτερα!!! 🙂

  11. 5 Απρίλιος, 2010 στο 7:16 μμ

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ, ΧΡΟΝΙΑ… Πειρατικά.

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Αστροφεγγαρένια 😉

    Να είσαι πάντα καλά να μας φωτίζεις με το χαμόγελό σου.

    Μου άρεσε το post σου.
    Τα λες απλά και όμορφα.

    Φοβερή η φωτό με το αρνάκι! 🙂

    Καλά Ανοιξιάτικα ταξίδια και πολλά πειρατικά φιλιά φιλιά.

    Cya

  12. 5 Απρίλιος, 2010 στο 7:42 μμ

    Πραγματικά πολύ ωραίο κείμενο!
    Ειδικά με την τελευταία παράγραφό σου και εκείνο το…»μας αλλοίωσε προς το καλύτερο», τα είπες όλα!

    Χριστός Ανέστη Αστροφεγγιά μου και Χρόνια σου Πολλά!

    Φιλιάααααα!!!

  13. 5 Απρίλιος, 2010 στο 7:57 μμ

    ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ πειρατή μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου…να ξέρεις πως και εγώ κάνω τις ίδιες σκέψεις και ευχές για εσένα…
    Αχ αυτό το αρνάκι, μου άναψε φωτιές όταν το ανακάλυψα. Το λάτρεψα και ήθελα να το βάλω στο ποστ μου ακόμα και αν δεν ταίριαζε απόλυτα με το περιεχόμενο…Εξάλλου το ξέρεις ακόμα και στα πιο σοβαρά μου ποστ βάζω και μια νότα γέλιου…
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη και μια μεγάλη αγκαλιά από μένα, πειρατή μου! 🙂

  14. 5 Απρίλιος, 2010 στο 8:01 μμ

    Lilith μου «Αληθώς Ανέστη!» Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο μου αν και όπως πάντα, γράφω απλά…Νομίζω ότι αυτές τις σκέψεις όλοι μας λίγο ή πολύ τις κάνουμε…
    Μόνο που εύχομαι να τις εφαρμόζουμε και να τις κάνουμε πράξεις και τρόπο ζωής και να μην μένουν μόνο σκέψεις…
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, καλή μου!

  15. 5 Απρίλιος, 2010 στο 8:38 μμ

    Χριστός Ανέστη!

    Χρόνια πολλά, αστροφεγγιά, σε σένα και σε όλη την παρέα!

  16. 5 Απρίλιος, 2010 στο 8:45 μμ

    Αληθώς Ανέστη, Φώτη, σου εύχομαι ό,τι ποθείς..! Σε ευχαριστώ, που πέρασες!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


