06
Απρ.
10

Λόγια ειπωμένα…

Σκέψεις, λέξεις, χρώματα, όνειρα, μουσική, ποίηση και αισθήματα…

λόγια ειπωμένα που άφησαν την σφραγίδα τους επάνω μου. Με σημάδεψαν.

Με ξεχώρισαν.

Κομμάτι του «είναι» μου…Σύνολο του εαυτού μου!

~.~.~


1.   <Ξάφνου>

Μπορεί μια αναπάντεχη ματιά να σου αλλάξει τη ζωή…

να ‘ρθεί σαν θύελλα, να σε συνταρράξει στην στιγμή?

Μια μορφή αγγελική, μια οπτασία… σαν αερικό…

σου χαρίζει ένα χαμόγελο και λιώνεις στο λεπτό!

Μελωδία παραδεισένια, η φωνή από τα χείλη…

λήθη παίρνει τα περασμένα, το όνειρό σου μόνο θα μείνει!

Ο κόσμος σου αλλάζει, είναι όλα φωτεινά…

το κακό δεν σε πειράζει…τίποτα δεν μετρά.

Είναι δυνατόν να συμβούν όλα αυτά ξαφνικά?

Ένα «τσαφ» μόνο φτάνει…όλα είναι πιθανά!!!

Σαν φωτοβολίδα

{published 5/11/08}

2.  <Σταυροδρόμι>

Σε διχαλωτό μονοπάτι είμαι μπροστά…

μια «σκια», που δεν ξέρει, πού να απλωθεί…

ποια κατεύθυνση να ακολουθήσω,

το αύριο δεν ξέρω, πώς θα με βρεί…

Το άγχος, η αγωνία και ο φόβος χορεύουν χωρίς σταματημό,

σε ψυχή, καρδιά, μυαλό…η ζωή μου ένα ερωτηματικό!

Σε κυνήγι θησαυρού, στο λαβύρινθο του νου…

ρωτώντας να ρισκάρω (?), μιαν απόφαση να πάρω…

Μπορεί το κέρδος να ‘ναι μεγάλο…

το δε λάθος να αποβεί μοιραίο…

ποιος θα μου υποσχεθεί, πως το τέλος θα είναι ωραίο?

Κανείς…καμιά φορά αξίζει να ρισκάρεις, ακόμα και αν «εκτροχιαστείς«!!!

{published 4/11/08}

3.  <Μια νύχτα τρελή>

Γίνεται άραγε μες το σκοτάδι να δω το φως…

… να γεμίσει με χρώματα η ασπρόμαυρη ζωή μου?

Να πάψει η μορφή σου να είναι μια παραίσθηση του μυαλού, μια οπτασία…

…να ‘ρθείς να δώσεις νόημα στην άχαρη ύπαρξή μου?

Είναι δυνατόν να τραγουδήσει ξανά η καρδιά μου, τις γλυκές νότες του έρωτα, δίνοντας έτσι τέλος στη νάρκη της…

… να χορέψει μαζί με τη δική σου στο ρυθμό της αγάπης, διώχνοντας έτσι την πλάνη της?

Ποιος ξέρει?

Είναι πιθανό να συμβεί… μπορεί σαν σε όνειρο…ίσως σε μια νύχτα τρελή!

{published 30/10/08}

4.  <ΑΓΑΠΗ είναι…>

Δεν φοβήθηκα το φως σου…το βλέμμα μου το έριξα απευθείας μέσα σου…

θαμπώθηκα από την ομορφιά της ψυχή σου, τη γενναιοδωρία της καρδιάς σου, το λαμπρό σου πνεύμα…δεν το επεδίωξα αλλά ήταν γραφτό να μείνω κοντά σου δεν είχα άλλη επιλογή…

το ήξερα…το κατάλαβα, ότι έχασα την δική  μου καρδιά, την είχες αιχμαλωτίσει για πάντα…

το ήξερα…ήρθες σαν ήλιος να μου φωτίσεις το σκοτάδι της ζωής μου…

το δέκτηκα…το καλωσόρισα όπως η ξερή γη τις στάλες της βροχής που πέφτουν να την ξεδιψάσουν…

δεν το έκρυψα…ήταν αδύνατο να το κρύψω…δεν προσπάθησα καν…

πώς μπορούσα να αποτρέψω το μυαλό μου να σε σκέφτεται;

πώς να κάνω την καρδιά μου να σταματήσει να χτυπάει για σένα;

μα η τροχιά σου αστέρι μου ήταν διαφορετική…στάθηκες μόνο για λίγο κοντά μου και με ακούμπησες με τις ακτίνες σου…αρκετά όμως να με συνταράξεις…

άνοιξα τα χέρια μου να σε αφήσω να φύγεις…αν και δεν σε κρατούσα ποτέ σε αυτά…

προτίμησα να ανέβω στη σκια σου, να κρυφτώ στις κουίντες της ζωής σου, από φόβο να μην σε χάσω ολότελα…μου έφτανε αυτό…ήταν αρκετό να συνεχίσω το δρόμο μου…έκλεψα τη φιλία σου…

«αγάπη είναι να θυσιάζεις τα πάντα για αυτήν ακόμα και την ίδια την αγάπη

{published 2/10/08}


10 Responses to “Λόγια ειπωμένα…”


  1. 6 Απρίλιος, 2010 στο 8:05 μμ

    Όλα γίνονται!
    …αλλά θα πρέπει να γίνονται σχετικά… on time!

    Μπορεί να έρθει κάτι καινούριο, αλλά πρέπει να έχεις τα μάτια να το δεις…

    Όλα είναι δυνατόν να συμβούν. Μέχρι και τα μικρά αστέρια που τα περνάμε για ασήμαντα, μπορεί να μεταμορφωθούν σε ήλιους…

    Οι επιλογές σου… όλες μία και μία.
    Όμως διαλέγω Andre Rieu. Μακράν!

    Καλό ταξίδι *

  2. 7 Απρίλιος, 2010 στο 11:03 πμ

    Μια αναπάντεχη ματιά, δυο μάτια που μιλούν κατευθείαν στην ψυχή σου, μπορούν να σε αιχμαλωτίσουν για καιρό. Για πολύ καιρό!
    Όχι όμως για πάντα.
    Γιατί το «για πάντα» it’s a long time και μέσα σ’ αυτόν τον χρόνο, θα βρεθούν άλλα μάτια να σε αιχμαλωτίσουν. Όπως είπε κι ο πειρατής όμως, «πρέπει να έχεις τα μάτια να το δεις».
    Ο έρωτας (και πολύ περισσότερο ο κεραυνοβόλος) είναι από τα μεγαλύτερα σοκ που μπορεί να υποστεί ο άνθρωπος!
    Χάνει τον εαυτό του, χάνει την αίσθηση του χρόνου, χάνει τα λόγια του, χάνει το μυαλό και τη λογική του…
    Τίποτα άλλο δεν έχει σημασία γύρω σου, όταν ερωτεύεσαι έτσι, εκτός απ’ τον έρωτά σου!
    Αν τύχει όμως «η τροχιά του έρωτά σου να είναι διαφορετική απ’ τη δική σου», τότε ο πόνος είναι μεγάλος! Αβάσταχτος καμιά φορά! Τόσο, που ώρες-ώρες είσαι σχεδόν σίγουρος ότι η καρδιά σου αιμορραγεί…
    Πρέπει όμως να την κάνεις πέτρα αυτή την καρδιά και να γυρίσεις σε ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση και ν’ αρχίσεις να περπατάς!
    Βήμα βήμα. Αργά και σταθερά. Και να μη γυρίσεις πίσω ούτε μία φορά γιατί θα γίνεις στήλη άλατος!
    Σε λίγο καιρό, θα δεις ότι μπήκες χωρίς να το καταλάβεις σ’ ένα καινούριο μονοπάτι.
    Και θα’ χεις έτσι ξεκολλήσει από τον έρωτα που «η τροχιά του ήταν διαφορετική».

    It’s not a walk in the park, but it’s possible.
    As long as we want it to happen. 🙂

    Φιλιά πολλά!

  3. 3 akrogialia
    7 Απρίλιος, 2010 στο 5:58 μμ

    Τι υπέροχη μελωδία από Andre Αστροφεγγιά μου…πιο δυνατά και από τα ίδια τα λόγια…
    Είναι όμορφο να σε σημαδεύουν κάποιες ψυχές…έστω και με αυτά που θα σου πουν…πιο πολύ όμως σε σημαδεύουν με αυτά που νιώθεις ότι θέλουν να σου πουν…μα διστάζουν για κάποιο λόγο και δεν στα λένε…

    Καλό απόγευμα!

    Δεν φαντάζεσαι που με ταξίδεψες…
    Πολλά πολλά φιλιά

  4. 4 Αngel
    7 Απρίλιος, 2010 στο 6:39 μμ

    Πέρασα να πω μια καλησπέρα και Χρόνια πολλά
    στα γρήγορααααααα
    Φιλιά πολλά

  5. 8 Απρίλιος, 2010 στο 10:51 πμ

    Καλημέρα Αστροφεγγιά μου.
    Μίλησες στην καρδιά μου μ’ αυτούς τους στίχους
    και τα τραγούδια σου.
    Σου εύχομαι να έρθει σύντομα κοντά σου
    ένας φωτεινός ήλιος, όπως λέει και ο Πειρατής
    και να νιώσεις πως ξαναγεννήθηκες!

    Πολλά φιλιά, με αστερόσκονη 😉

  6. 8 Απρίλιος, 2010 στο 4:13 μμ

    Osiri…όλα είναι πιθανά! Λατρεύω Andre Rieu! 😉

  7. 8 Απρίλιος, 2010 στο 4:15 μμ

    Lilith, κάποιοι είναι και πιο σταθεροί στις επιλογές τους….
    φιλιά με αστερόσκονη!

  8. 8 Απρίλιος, 2010 στο 4:18 μμ

    Korallenia, αρκεί να είσαι «ανοιχτός» στο να δεχθείς αυτά τα μηνύματα….
    Και έγω έχω ταξιδέψει με τις μελωδίες του Andre!
    Kisses with stardust! 😉

  9. 8 Απρίλιος, 2010 στο 4:18 μμ

    Angel …χρόνια πολλά και από μένα καλή μου!

  10. 8 Απρίλιος, 2010 στο 4:20 μμ

    Σε ευχαριστώ πολύ matriga μου για τις ευχές σου και αντεύχομαι τα καλύτερα για σένα…
    Τα φιλιά μου με την απαραίτητη αστερόσκονη, φυσικά! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


