15
Απρ.
10

Ξεφτίλα!

Με ξέρετε…Δεν σας έχω συνηθίσει να ασχολούμαι με θέματα της καθημερινότητας, στην πεζή μουχλιασμένη πραγματικότητα, που ζούμε…

Να όμως, που έφθασε η ώρα μου να μιλήσω και εγώ για κάτι…Φαίνεται μέρα με την μέρα οδεύουμε σαν έθνος από το κακό στο χειρότερο, που κανένας νόμος ή κανονισμός και τάξη δεν τηρείται και ο μόνος που έρχεται και πάντοτε καλείται να πληρώσει τα σπασμένα είναι ο απλός κοσμάκης, ο απλός πολίτης…

Θα μου πείτε: «Κούκου, καλημέρα αστροφεγγιά, λίγο αργά το κατάλαβες!» Όχι δεν είναι αυτό…Δεν έπεσα ξαφνικά από τα σύννεφα και όλα μου φαίνονται παράξενα… Απλά νομίζω, πως έφθασε η ώρα να προσθέσω τη φωνή μου με όλους εσάς, εμάς…και να πω το δικό μου παράπονο, την καταγγελία, αν θέλετε!

Επειδή τέτοια φαινόμενα (όπως θα σας εξιστορήσω πιο κάτω), είναι συνηθισμένα και γνωστά παντού…μπορεί να παρουσιάζονται ως κωμικοτραγικά…Δεν σημαίνει όμως, ότι ντε και καλά πρέπει να τα υπομένουμε χωρίς έστω μια φωνή διαμαρτυρίας και ας πάει στο βρόντο, βρε αδελφέ…!

Αλλά ας μην μακρηγορώ και ας εξηγήσω τι εννοώ:

Ένα από τα πολλά «χούγια» που έχει ο καθένας μας…έτσι και εγώ, όταν έρχεται ένας λογαριασμός στο γραμματοκιβώτιο {ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΚΙΝΗΤΟ, ΔΕΥΑΚ κλπ} με την πρώτη πάω αμέσως και τον πληρώνω, χωρίς να περιμένω να έρθει η ημερομηνία λήξης του.

Ένεκα λοιπόν, το Πάσχα …κάτι οι διακοπές γενικά, όλοι οι λογαριασμοί άργησαν να έρθουν και ληξιπρόθεσμοι οι περισσότεροι. Ανάμεσά τους δεν ήταν του ΟΤΕ, αλλά και εγώ κακώς υπολογίζοντας ότι ήταν «ενωμένος» με την Cosmoline (που ήρθε), δεν έδωσα μεγάλη σημασία. Χθες όμως εντελώς ξαφνικά διαπίστωσα, ότι μου έκοψαν το τηλέφωνο…

Πρώτη φορά μου συνέβη αυτό και το πήρα βαρέως…Είχα ή δεν είχα ποτέ χρήματα, θεωρούσα σαν αρχή να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου άμεσα. Ακόμα και τώρα, που είμαι ένα χρόνο άνεργη…Πήρα την Cosmoline πρώτα τηλέφωνο από το κινητό (χρεώθηκα φυσικά για αυτό), και αυτοί σαν άλλος Πόντιος Πιλάτος «έπλυναν τας χείρας των»  και με παρέπεμψαν στον ΟΤΕ σαν από τον Άννα στον Καϊάφα. Πήρα και στο 134 και διαπίστωσα ότι δεν έχει ενωποιηθεί ο λογαριασμός με την άλλη εταιρεία, ως έπρεπε (άλλη μια μπαρούφα, που μου πούλησαν για να μπω στην Cosmoline). Παρόλα αυτά εξακολουθούσα να τους οφείλω το πάγιο και το ίντερνετ. Εξού και ο λόγος που μου το έκοψαν το τηλέφωνο…

Φυσικά έπρεπε την επομένη να πάω να πληρώσω και όχι μόνο τα οφελούμενα ΑΛΛΆ και την επανασύνδεση. Όντως έτσι συνέβη σήμερα το πρωί. Μια ταλαιπωρία να βρω πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης. Πού τέτοια τύχη…μέχρι που αναγκαστικά με ώθησαν στην παρανομία να παρκάρω έστω με φόβο για τυχών κλήση σε μια πιάτσα ταξί. 😉

Στον ΟΤΕ, βέβαια πλήρωσα , ό,τι έπρεπε να πληρώσω συν 10 ευρώ για την επανασύνδεση και όταν παραπονέθηκα στην υπάλληλο, για το αυτονόητο, εφόσον δεν έφταιγα εγώ και καθυστέρησα την πληρωμή, επειδή ουδέποτε έλαβα το λογαριασμό, με ευγένεια (έστω κάτι ήταν και αυτό) μου είπε ότι φταίνε τα ΕΛΤΑ. Εννοείται ανάμεσα στους πελάτες εκεί υπήρχαν και άλλοι ομοιοπαθείς με μένα, που η υπάλληλος απλά επανέλαβε το ίδιο τροπάριο!

Αχ αυτά τα Ελληνικά Ταχυδρομεία! 😦  Δεν ξέρω τι κατάσταση επικρατεί στις άλλες πόλεις, εδώ στην Κέρκυρα όμως είναι πραγματικά τραγικά…Από που να το πιάσω και από πού να το αφήσω! Καθηστερήσεις…τα συστημένα δεν έρχονται ποτέ στο σπίτι, αλλά εμείς πρέπει να πάμε να τα παραλάβουμε από το κεντρικό κατάστημα…Ο δε ταχυδρόμος σε μια πολυκατοικία που μένω με 5 διαμερίσματα και κατά συνέπεια 5 γραμματοκιβώτια, αντί να τα μοιράζει εκεί που πρέπει τα πετάει όλα μαζί στις σκάλες!

Αν είναι δυνατόν! Από τη μια ο ΟΤΕ που το μόνο μέλημά του είναι η μηχανογράφηση και η έκδοση των λογαριασμών, αδιαφορώντας αν θα τους λάβουμε ποτέ, γιατί η ευθύνη αυτή έχει περιέλθει στα ΕΛΤΑ…ενώ οι τελευταίοι δεν κάνουν ποτέ σωστά τη δουλειά τους.

Όπως είπα στην υπάλληλο το πρωί μήπως θα έπρεπε να γυρίσουμε στην εποχή των ταχυδρομικών περιστεριών? Τουλάχιστον αυτά ξέρανε τον δρόμο. 😆 Ενώ τώρα έχουμε να κάνουμε με υπαλλήλους σε ΔΕΚΟ ή δημόσιο αδιάφορους, είτε δεν είναι αρκετοί για κάθε πόστο ή τους ενδιαφέρει μόνο πως θα ζεστάνουν περισσότερο την καρέκλα, που κάθονται…

Έλεος!!!  Και μη χειρότερα θα μου πείτε…Πόσο χειρότερα, δηλαδή με τόσα στραβά που μας συμβαίνουν?

Και εμείς, εκεί μέσα στον ωκεανό του χάους, θα πρέπει να βρούμε τη φωτεινή πλευρά της ζωής, για να μην αποτρελαθούμε. 😉


9 Responses to “Ξεφτίλα!”


  1. 15 Απρίλιος, 2010 στο 6:33 μμ

    Μπούχαχαχαχααααα 🙂
    Α Χάχαχαχαχααααα

    Sorry που γελάω. Το ξέρω πως δεν είναι αστείο, όμως ό τρόπος που τα γράφεις είναι… δεν ξέρω… έχω ρίξει πολύ γέλιο. Ειδικά μα το clip και τον τύπο με τα μακριά μαλλιά στο πάρκο.
    😆

    Μια χαρά τα λες, αλλά… δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής! 🙂

    Και μη χειρότερα!!!

    Αυτό,

    αφιερωμένο σε σένα.

    Χώστααααα

  2. 15 Απρίλιος, 2010 στο 7:08 μμ

    Osiri μου…χαίρομαι που γέλασες….και εγώ γέλαγα όσο το έγραφα. Βέβαια είχα τις πιο κακές διαθέσεις για το συμβάν και πως θα το παρουσίαζα…Μάλιστα όταν διαπίστωσα χθες ότι κόπηκε το τηλέφωνο, θύμωσα κιόλας, αλλααααααά …
    Έγινε ένα κλικ στο μυαλό μου. Είδα τη φωτεινή πλευρά της ζωής και τελικά κατέληξε το ποστ όπως κατέληξε. Χιουμοριστικό, αλλά και καυστικό μαζί.
    Νομίζω το κλιπ είναι όλα τα λεφτά 😉
    Μόνο αυτό να έβαζα θα με κάλυπτε απόλυτα και τελείως όπως όλους εμάς, που παραμένουμε στον τόπο αυτό! 🙂
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη δική σου αφιέρωση….Ο Πανούσης είναι φοβερός, όπως πάντα.
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, πειρατή μου!

  3. 15 Απρίλιος, 2010 στο 9:20 μμ

    Καλησπέρα καλή μου…με….τον ‘κλαυσίγελο’ 🙂 ε,όντως δεν έχεις άδικο, αλλά μη νομίζεις κ δώ στην Αθήνα τα ίδια,γίνονται κ τρίσχειρότερα…ακόμη η γραφειοκρατεία,η ανοργανωσιά,η αναρχία στο απόγειό της…αυτή η αργοπορία τη χαρακτηρίζει,γενικώς την Ελλαδίτσα χρόοονια τώρα ίσως κ από,πρίν γεννηθούμε εμείς ακόμη-ακόμη…ένα μεγάλο κακό,μιά τεράστια πλυγή…που δε κλείνει με τίποτε κ που υπάρχει,σε όλους τους τομείς από ταχυδρομία,μέχρι κ νοσοκομεία μέχρι,μέχρι κ δε γώ δε ξέρω, τί άλλο….σε όλες σύσσωμες τις υπηρεσίες….χάλι έχεις δίκιο 😦 καλή μου…αλλά μάλλον όσο κ αν σε ενοχλεί,αυτό που διαβάζεις θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε μέσα σε αυτό το χάλι…κ είτε μας αρέσει είτε κ όχι….επειδή κανείς δε κάνει κ δε θα κάνει,κάτι να διορθωθεί ποτέ ίσως….κ όποιος αντέξει…καλησπέρες καλή μου κ…’πάρτο κ λίγο αλλιώς’ ;( που λέει κ μιά φίλη γιατί αλλιώς,θα αρρωστήσεις κ σύ κ μείς (κ μείς πρέπει,να το πάρουμε ‘αλλιώς’),κ δε λέει..

  4. 15 Απρίλιος, 2010 στο 9:21 μμ

    Καλή μου έχω κάνει,ένα λάθος εκεί που λέω ‘πάρτο κ λίγο αλλιώς’έχω βάλει λάθος smiley αν θέλει διόρθωσέ το σε παρακαλώ….

  5. 15 Απρίλιος, 2010 στο 9:38 μμ

    Καλησπέρα, Αθανασία μου….δεν θέλω να πειράξω τα σχόλιά σου καθόλου…εξάλλου με την επεξήγησή σου είναι εντάξει….
    Σκέφτηκα ξέρεις ότι η θεματολογία των τελευταίων μας ποστ μοιάζει…
    Η Ελλάδα σε όλο το μεγαλείο της!
    Το κακό της πρόσωπο δλδ… 😦
    Σε ευχαριστώ που πέρασες…καλό σου βράδυ, πολλά φιλιά!

  6. 16 Απρίλιος, 2010 στο 9:38 πμ

    Καλημέρα γλυκιά μου!
    Ασε με κ μη με μπριζώνεις πρωί πρωί γιατί από
    χθες μου έσπασαν τα νεύρα στην Εφορία!
    Πήγα να πληρώσω το ΕΤΑΚ έτσι δεν λέγεται;;;
    Οχι το δικό μου, του παπού μου που μένει εκτός!
    Τους δίνω τα ωραία μου λεφτάκια μιας και ντρέπομαι να
    ζητήσω του άμοιρου συνταξιούχου και λέω οκ μπορώ να έχω την
    απόδειξη παρακαλώ και ένα αντίγραφο γιατί αυτό που μου στείλατε το έχασα;
    Μα δεν γίνεται μου λένε!!!!%^%&*^&* Παρακαλώ; Μα μόλις το πλήρωσα!
    Ναι αλλά θέλετε εξουσιοδότηση! Ναι αλλά μένει πολύ μακριά!!!
    κλπ κλπ κλπ Οπως καταλαβαίνεις αντίγραφο δεν πήρα! Και οκ
    αφού το πλήρωσα θα μου πεις κ εχω την απόδειξη γιατί νευριάζω!
    Γιατί το ξεφτέρι η λογίστρια του παππού, έχει κάνει λάθος στη δήλωσε
    και μέσα στο χαρτί που έχασα το έγραφε κ ήθελα να το διορθώσει!!!
    Οσο για τον
    ΟΤΕ με το που μου το έκανε κι εμένα…όχι που θα το γλύτωνα….
    Αλλαξα αμέσως εταιρία!!!
    Φιλιά πολλάαααααααααααααααααα

  7. 16 Απρίλιος, 2010 στο 10:20 πμ

    Έχεις δίκιο Angel, είναι στιγμές καθημερινής τρέλας …χρειάζεται να έχουμε γερό στομάχι!
    Καλή σου μέρα! 🙂

  8. 16 Απρίλιος, 2010 στο 2:32 μμ

    Έίναι επιεικώς γελοία η κατάσταση.
    Χρόνια τώρα!!!
    Το κλιπ πολύ καλό! Πρώτη φορά το βλέπω. 🙂

    Φιλιά πολλά!

  9. 16 Απρίλιος, 2010 στο 2:42 μμ

    Πάλι καλά που βρίσκουμε σημάδια επιείκειας, Λίλιθ μου! 😉
    Το κλιπάκι μου το είχε δείξει ένας φίλος, και ήθελα να το χρησιμοποιήσω κάπου…Να που μου δόθηκε η ευκαιρία! 😉
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, γλυκιά μου! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Blog Stats

  • 316,358 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


