18
Απρ.
10

Μετρώντας τα λεπτά, ή αλλιώς…sleepless.

Σας έχει συμβεί να μην μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ και να το περάσετε έχοντας το βλέμμα σας καρφωμένο στο κενό? Φαντάζομαι, ότι η ερώτησή μου μόνο ρητορική μπορεί να χαρακτηριστεί, μιας και όλοι μας ή έστω οι περισσότεροί μας έχουν βρεθεί σε μια τέτοια κατάσταση…

Ύστερα από πολύ καιρό, ξαναβρέθηκα σε αυτή τη θέση. Πρόσφατα άρχισα να μην απολαμβάνω τον ύπνο, που ήταν έτσι και αλλιώς λίγος σε χρονική διάρκεια…Όχι ότι με απασχολούσε ποτέ ιδιαίτερα αυτό, είμαι φύσει ολιγαρκής στον ύπνο.

Το τελευταίο σ/κ εντάθηκε αυτή η αϋπνία. Χωρίς συγκεκριμένο λόγο στριφογύριζα στο στρώμα μου και ο ύπνος καθυστέρησε κατά πολύ να με επισκεφτεί, παρόλα τα αμέτρητα προβατάκια, που τα ανάγκαζα να πηδούν το νοητό φράκτη του μυαλού μου. 😉

Έχετε αντιληφθεί πώς μεγεθύνονται τα πάντα μέσα στο σκοτάδι? Αν κανείς ξεπεράσει τον οικείο φόβο, που προκαλεί η έλλειψη φωτός, μπορεί άνετα να απολαύσει τις εικόνες που δημιουργούν οι σκιές…Ξυπνάει τη δημιουργική διάθεση να πλάσεις όποια ιστορία θες, είτε μελλούμενη είτε να αναπολήσεις τα τεκτενόμενα της μέρας όπως επιθυμείς και να τους δίνεις μορφή και υπόσταση μέσα από τις σκιες…Παράξενο δεν είναι? Μέσα στο απόλυτο σκοτάδι να βλέπεις χρώματα και φως μόνο και μόνο αν αφήσεις τη φαντασία αχαλίνωτη να δράσει.

Ακόμα και οι ήχοι αποκτούν άλλη διάσταση κατά τη διάρκεια της νύχτας…Άλλωστε, καθώς ο κόσμος και η πλάση ησυχάζουν και αφήνονται στα χέρια του Μορφέα, ο παραμικρός θόρυβος ή κρότος μοιάζει με ήχο σφαίρας που σκάει μες τη νύχτα. Εκκωφαντικός! Ακούς τη σκέψη σου ολοκάθαρα, τον αναστεναγμό σου…τον χτύπο της καρδιάς. Ποτέ δεν μπερδεύεις τους ήχους μέσα στη νύχτα…κάθε θόρυβος αποκτά την ταυτότητά του και την ετικέτα του…προσδιορίζεται…Αρκεί μόνο να αφουγκραστείς!

Μέσα σε ένα τέτοιο σκηνικό περιπλανήθηκε και ο δικός μου λογισμός…Όταν τα φώτα έσβησαν, η τηλεόραση σίγησε και ο έπαψε το βοητό από το laptop μου, εγώ έγειρα στο μαξιλάρι με τα μάτια να παραμένουν ανοικτά και άνοιξε η αυλαία για το δικό μου παραμύθι….

Τα λεπτά περνούσαν και εκεί στο βάθος των σκέψεών μου με συντρόφευε το μονότονο τραγούδι του κούκου!


13 Responses to “Μετρώντας τα λεπτά, ή αλλιώς…sleepless.”


  1. 18 Απρίλιος, 2010 στο 6:42 μμ

    Σκέψου πως ζω εγώ εδώ και 25 χρόνια!!!

    (ευτυχώς δουλεύω νύχτα και έχω κάτι να κάνω)

  2. 18 Απρίλιος, 2010 στο 6:52 μμ

    Indi…κάθε επίσκεψή σου, είναι τιμή για μένα. Σε ευχαριστώ…!
    Προτιμώ κάτι τέτοιες νύχτες παρά εκείνες που σε κατακλύζει το άγχος, ο φόβος, η πικρία και όλα τα άλλα άσχημα συναισθήματα.
    Οπότε ναι καλά κάνεις και δουλεύεις νύχτα, γιατί όταν ονειρεύεσαι με ανοικτά τα μάτια…ποτέ δεν βγαίνει σε καλό! 😉

  3. 3 AKIS
    18 Απρίλιος, 2010 στο 11:31 μμ

    καλησπερα astrofegia μου και στην ομορφη παρεα σου βρηκα το ποστ ενδιαφερον και σκεφτηκα να κανω ενα μικρο σχολιασμο.ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΕΧΩ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ’ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ’ΚΑΙ Ο ΕΙΣ Τ ΑΛΛΟΥ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ’ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ.

  4. 18 Απρίλιος, 2010 στο 11:36 μμ

    Akis, καλησπέρα και καλωσήρθες στη συντροφιά μας. Πολύ όμορφο αυτό που είπες…και ακόμα ομορφότερο να μπορείς να μοιράζεσαι τον πόνο σου με κάποιον άλλον. Είναι παρήγορο και ανακουφίζει την ψυχή!

  5. 19 Απρίλιος, 2010 στο 12:38 μμ

    Είχα πολλές τέτοιες βραδιές στο πολύ μακρινό παρελθόν.
    Τότε που παιδί πάλευα με το σκοτάδι και τον απόλυτο φόβο μου γι’ αυτό!
    Σταματούσα ακόμα και την αναπνοή μου για να μην κάνω θόρυβο και προδωθώ στο «τέρας» που παραφύλαγε κάτω απ’ το κρεββάτι μου! 🙂
    Τώρα πια, με τον ύπνο έχουμε μια σχέση λατρείας!
    Με το που κλείνω τα μάτια μου, κοιμάμαι!
    Άλλωστε, πώς αλλιώς θα μεταφερθώ στο – άξιο για πολλά Όσκαρ – dream land μου; 😆

    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα Αστροφεγγιά μου!

  6. 19 Απρίλιος, 2010 στο 12:39 μμ

    Το τραγούδι, από τα αγαπημένα μου! 😉

  7. 19 Απρίλιος, 2010 στο 4:08 μμ

    Εμένα μου άρεσε πάντα το σκοτάδι Λίλιθ μου. Μια συνήθεια που δεν έχω κόψει…Να έχω όλα τα φώτα σβηστά και να προσπαθώ να κατανικώ τον φόβο μου…
    Το έχω καταφέρει πια…! 😉
    Και μένα μου αρέσει το τραγούδι…
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂

  8. 19 Απρίλιος, 2010 στο 6:53 μμ

    Γειάσου καλή μου…ούυυφ!έχεις δίκιο κ πολύ ωραίο το ποστάκι σου,όντως έτσι είναι τη νύχτα ίσως έρχεσαι αντιμέτωπος,με την αληθινή διάσταση,των πραγμάτων γύρω σου βλέπεις (αν κ σκοτάδι) τη ζωή σου,μέσα από τα μάτια της σκέψης κ του μυαλού σου ίσως? κ της ψυχής σου κάπως,διαφορετικά…αλλιώτικα…κ μπορεί κ κάποιες φορές αυτό να μην είναι κ τόσο ευχάριστο.. έως να είναι,κ εφιαλτικό κάποτε…στο λέω επειδή το έχω νιώσει,κ το νιώθω πολύ τελευταία εξετίας κάποιων πολύ,σοβαρών πρωσοπικών προβλημάτων δικών μου υγείας,(που δε βρίσκουν άμεση λύση)κ εξετίας κάποιων,πολύ σοβαρών οικογενιακών προβλημάτων*…έχω νιώσει πολλές φορές ότι η ζωή μου περνά κ φέυγει,άσκοπα κ χωρίς να την έχω ζήσει,όπως εγώ θέλω κ χωρίς να έχω κάνει,αυτά που εγώ θέλω,κ αυτό εξετίας άλλων ατόμων που δεν αφήνουν με τη στάση τους κ τη συμπεριφορά τους να γίνει αυτό κ επειδή εξαρτόμαι από αυτά σε πολλούς τομείς*…οκ?….είναι πραγματικά φρικτό..να μην μπορείς να κοιμηθείς,επειδή σε βασανίζουν πολλές ανακατεμένες,σκέψεις στο μυαλό σου μάυρες κ άραχνες…κυρίως….εγώ πάσχω από φρικτές αυπνίες εδώ κ χρόνια 😦 καλή μου…κ αυτό αρχικά έγινε μέσα,σε μιά φάση ανορεξίας που επηρρέασε κ αυτό το κομμάτι της υγείας μου που είχα περάσει πρίν δέκα χρόνια…εξετίας κάποιων άλλων τότε πρωσοπικών,προβλημάτων (με τον πρώην μου),κ τώρα πρίν από λίγα χρόνια ξανά εξετίας του πρώην μου…κ τώρα εξετίας των προβλημάτων αυτών…(οικογενιακών,κ πρωσοπικών)….έχει διαταραχθεί πολύ ο ύπνος μου….κ συχνά έχω σοβαρό,πρόβλημα επειδή όσο κ αν προσπαθώ δε μπορώ να κοιμηθώ 😦 όλη τη νύχτα…. κ δε ξέρω τί θα κάνω…στο τέλος θα χρειαστώ τη βοήθεια ειδικού,όπως το βλέπω…επειδή εκτός από αυτό έχω κ άλλα,προβλήματα κατάθλιψη,άσχημες ιδέες,πολύ κακές σκέψεις μάυρες) κλπ,κλπ….ίσως είναι από τη φάση που περνάω,τώρα?μπορεί δε ξέρω…αλλά τελευταία έχει επιδεινωθεί το πρόβλημα αυτό κ τα άλλα τα ψυχικής φύσεως….δε ξέρω τι να πώ….θα δίξει….καλησπέρες καλή μου…

  9. 19 Απρίλιος, 2010 στο 10:22 μμ

    Οταν τα πάντα κλείνουν και γίνονται σιγανά, τότε ανοίγει η σκέψη, φωνάζει η καρδιά μας για επικοινωνία με Εκείνον που είναι πάντα κοντά μας.
    Είναι η καλύτερη στιγμή για προσευχή.

  10. 20 Απρίλιος, 2010 στο 6:49 μμ

    Αθανασία μου εύχομαι από εδώ και πέρα ο ύπνος σου να είναι ελαφρύς και να κοιμάσαι σαν πουλάκι..
    Πολλά φιλιά καλή μου!

  11. 20 Απρίλιος, 2010 στο 6:50 μμ

    Αντώνη αυτό που έχω να πω είναι ένα μεγάλο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ»!
    Πάντα είσαι εκεί να μου δείχνεις τον δρόμο…

  12. 3 Μαΐου, 2010 στο 8:07 μμ

    epesa entelws tuxaia panw se auto to keimeno, mou 8ymise tis nuxtes pou pernaw tous teleutaious mines , oute egw eimai an8rwpos pou koimatai polu.. noiw8w les kai xanw tin zwi ka8os koimamai.. noiw8w polla bradia les kai ka8os 3aplwnw i psixi mou na bgainei apo to kormi mou , kai na pigainei ekei pou agapw na katoikei mazi tou..i diais8isi se egrigorsi ka8e bradu.. to ka8e tsak pou 8a akoustei k to mati garida.. mexri na 3e8wriasei to arwma kai na mporw na 3exastw oste na me parei o upnos..

  13. 4 Μαΐου, 2010 στο 1:32 πμ

    Συμφωνούμε λοιπόν Ελενάκι μου…κοινές βραδυνές διαδρομές…!
    Καλωσήρθες στο σπιτάκι μου…σε ευχαριστώ! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


