01
Μάι.
10

Πρωτομαγιά & πρωτομηνιά!

Είστε από αυτούς, που πιστεύουν, ότι χάνουν μια μέρα επειδή η Πρωτομαγιά έπεσε φέτος Σάββατο?

Ξεχάστε το!!!!!

Βγείτε στην εξοχή…εκεί που αναδύεται το οξυγόνο,

απολαύστε το ζεστό ήλιο…

το φως, τα πολύχρωμα λουλούδια…

χαρείτε την ημέρα!

Φτιάξτε το δικό σας Μαγιάτικο Στεφάνι

και πάρτε το μαζί σας…

Όπως εγώ στόλισα το blogάκι μου… 🙂

It’s a beautiful day!

Ps: Καλό μήνα σε όλους! 😉


10 Responses to “Πρωτομαγιά & πρωτομηνιά!”


  1. 1 akrogialia
    1 Μαΐου, 2010 στο 9:00 πμ

    Καλό μήνα να έχουμε Αστροφεγγιά μου!
    Ο Μάιος είναι ο αγαπημένος μου μήνας!

    Πολύ ταιριαστό το τραγούδι που θέλησες να μας χαρίσεις σήμερα…

    Πρωτομαγιά σήμερα!

    Σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα!

    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΥΓ δεν κάνει να κλέψω το στεφάνι σου εεε? αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  2. 1 Μαΐου, 2010 στο 9:11 πμ

    Καλημέρα και καλό μήνα Korallenia μου…!
    Χαίρομαι, που σου άρεσε το τραγουδάκι μου…
    Πάλι καλά, που με ρώτησες για το στεφανάκι μου, γιατί από ό,τι έχω μάθει, κλέβεις χωρίς να πάρεις έγκριση 😆
    «Ελεύθερα» θα απαντήσω εγώ…μπορείς να πάρεις ό,τι θες! 🙂
    Πολλά φιλάκια με αστερόσκονη! 😉

  3. 1 Μαΐου, 2010 στο 11:05 πμ

    Καλημέρα και καλό μήνα, Αστροφεγγιά μου!

    Πολύ όμορφη η διάθεσή σου και το τραγούδι σου
    μου άρεσε πολύ. Καλή Πρωτομαγιά!!

    Πολλά κοχυλένια φιλιά!!

  4. 1 Μαΐου, 2010 στο 11:09 πμ

    Καλημέρα Matriga μου…Σκέφτηκα έστω για μια μέρα να αφήσουμε τα πάντα πίσω μας…και να βρεθούμε πιο κοντά στο φυσικό περιβάλλον…έχουμε ξεχάσει ότι είμαστε μέρος αυτού του κόσμου!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, καλή μου! 😉

  5. 5 VaD
    2 Μαΐου, 2010 στο 7:30 πμ

    Καλο μήνα,όσο γίνεται βέβαια…

  6. 2 Μαΐου, 2010 στο 10:14 πμ

    Vad, καλό μήνα και σε σένα επίσης…όσο γίνεται βέβαια! 😉

  7. 2 Μαΐου, 2010 στο 12:10 μμ

    Αυτό πήγα να κάνω κι εγώ μα δεν μου βγήκε!
    Χα χα χα χα χα
    Καλό μήνα αστροφεγγιά μου
    Να σαι καλά

    Υ.γ Ευχαριστώ πολύ για το banneraki
    Σμουατς

  8. 2 Μαΐου, 2010 στο 12:59 μμ

    Καλημέρα Angel μου, ξέρω πολλά πράγματα δεν βγαίνουν όπως θέλουμε, αλλά το πολεμάμε… 🙂
    Καλό μήνα,λοιπόν!
    Δεν μπορούσα να παραλείψω το banner σου! 😉
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!

  9. 3 Μαΐου, 2010 στο 7:53 μμ

    Τα πάντα αλλάζουν κάποια στιγμή.
    …και φυσικά… οι άνθρωποι!

    Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις αυτή την αλλαγή, προς το καλύτερο φυσικά, στου ανθρώπους.
    Είναι πολύ συγκηνιτικό! 😉

    Όμορφο post!
    Αισιόδοξο!
    …Το ίδιο και το τραγούδι!

    Να έχεις έναν υπέροχο Μάϊο Astofegia.

    Μια μεγάλη αγκαλιά από μένα!
    Φιλιά

  10. 3 Μαΐου, 2010 στο 9:39 μμ

    Έναν υπέροχο Μάιο, επίσης, σου εύχομαι πειρατή μου…
    Θέλω να σου δώσω και εγώ μια μεγάλη αγκαλιά…! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


