09
Μάι.
10

Παγκόσμια Μέρα της Μητέρας!

Μάνα

Μητέρα

Μανούλα

Μαμά

Όπως και να την αποκαλέσεις μια εικόνα σου έρχεται στο νου:

Μια γυναίκα να κρατάει στην αγκαλιά της τρυφερά ένα παιδί!

Χρόνια της πολλά και είθε να γιορτάζει κάθε μέρα!

Θα ήθελα όμως τη σημερινή μέρα να την αφιερώσω σε μια μητέρα, που δεν πρόλαβε να πάρει στην αγκαλιά της το δικό της παιδί…

Η μοίρα της έκοψε άδικα και απότομα το νήμα της ζωής προτού να χαρεί το πρώτο κλάμα του μωρού της…

Στην Αγγελική Παπαθανασοπούλου, στη μανούλα εκείνη, που μαζί με το μωρό της είναι πια άγγελοι στον ουρανό!

R.i.P


13 Responses to “Παγκόσμια Μέρα της Μητέρας!”


  1. 1 akrogialia
    9 Μαΐου, 2010 στο 9:45 πμ

    Λίγες λέξεις…

    Δυο φωτογραφίες….

    Και άπειρα ΓΙΑΤΙ … με «πνίγουν» με το σημερινό σου ποστ Αστροφεγγιά μου…

    ………………

    Να χαίρεσαι τον ΗΛΙΟ σου!

    Υγεία και πάλι υγεία…

    Ξέρεις η υγεία μπορεί να μην είναι το παν…αλλά όλα τα άλλα είναι ένα τίποτα χωρίς την υγεία!

    Καλή σου μέρα!

    Πολλά φιλιά!

  2. 9 Μαΐου, 2010 στο 12:51 μμ

    «Mου έδειξε, επίσης, ένα ποτάμι, λαμπρό σαν κρύσταλλο, με το νερό της ζωής, που ανάβλυζε από το θρόνο του Θεού και του Aρνιού. Στο κέντρο της πλατείας της, που από τη μια και την άλλη πλευρά της τρέχει το ποτάμι, υπάρχει το δέντρο της ζωής που καρποφορεί δώδεκα φορές, παράγοντας τον καρπό του κάθε μήνα. Kαι τα φύλλα του αποτελούν φάρμακο για τα έθνη. Kαμιά αφορμή για κατάρα δε θα υπάρχει πια εκεί. O θρόνος του Θεού και του Aρνιού σ’αυτήν την πόλη θα είναι τοποθετημένος. Kαι θα τον λατρέψουν οι δούλοι του και θα βλέπουν το πρόσωπό του, και το όνομά του θα είναι γραμμένο πάνω στα μέτωπά τους. Nύχτα δε θα υπάρχει εκεί και δε θα έχουν ανάγκη από λυχνάρια ούτε κι από το φως του ήλιου, γιατί θα τους φωτίζει ο Kύριος ο Θεός, και θα βασιλέψουν στους αιώνες των αιώνων.»
    (Απ. ΙΩΑΝΝΟΥ)

    Καλό ταξίδι και στους δυo τους…

  3. 9 Μαΐου, 2010 στο 12:56 μμ

    Korallenia μου είναι τόσο εύκολο να ξεχαστούν καθώς βυθιζόμαστε όλοι μέσα στη ρουτίνα της καθημέρινότητά μας…και η λήθη καμιά φορά είναι το ίδιο αμαρτωλή! 😦
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  4. 9 Μαΐου, 2010 στο 12:58 μμ

    Πειρατή μου είναι υπέροχο αυτό που έγραψες…τόσο ελπιδοφόρο και φωτεινό!
    Καλή σου μέρα! 😉

  5. 9 Μαΐου, 2010 στο 1:01 μμ

    Πού να ήξερε αυτή η τόσο όμορφη κοπέλα, όταν χαμογελούσε έτσι ευτυχισμένη, τι της είχαν γραμμένο οι Θεοί και οι άνθρωποι.
    Καλό της ταξίδι…
    Δεν έχω τι άλλο να πω…

    Χρόνια Πολλά σε όλες τις μητέρες του κόσμου και ειδικά σ’ αυτές που αγαπώ εγώ…
    Την Αστροφεγγιά, την Κοραλλένια, την Angel μου και φυσικά… τη δική μου.

    Φιλιά πολλά!!!

  6. 9 Μαΐου, 2010 στο 1:03 μμ

    Ελπίζω να είσαι καλά…
    Ανησύχησα που έλειπες…
    Και μας έλειψες πολύ από τη Zion! 🙂

  7. 9 Μαΐου, 2010 στο 1:09 μμ

    Όπως ακριβώς τα λες Λίλιθ μου…κανείς δεν ξέρει το πεπρωμένο του…πως έχει γραφτεί το ριζικό του…
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου! 🙂

    Ήμουν άρρωστη με ίωση Λιλιθάκι μου, εμετούς, διάρροια, πονοκέφαλο και πυρετό…!
    Ακόμα πονάνε τα κόκκαλά μου… Άστα να πάνε! 😉

  8. 9 Μαΐου, 2010 στο 1:20 μμ

    Ωχ!!! Αυτές οι ιώσεις είναι ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ!!!
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    Θα κάνεις λίγες μέρες να συνέλθεις εντελώς…
    Περαστικά σου γλυκιά μου 🙂

    Ακόμα και στις αρρώστιες μας ταυτιζόμαστε!
    Μόνο που εγώ άρπαξα την άλλη… έκδοση.
    Κρύωμα με βασικό (και εκνευριστικότατο) σύμπτωμα, το ότι δεν ακούω τίποτα!
    Χαχαχαχααα!!!

  9. 9 Μαΐου, 2010 στο 1:27 μμ

    Σε ευχαριστώ πολύ Lilith μου…περαστικά και σε σένα….
    Τώρα αυτό που είπες για την προσωρινή κώφωση, χμμμμ δεν είναι απαραίτητα κακό! χεχεχεχεχε 😉
    Αν κρίνει κανείς από αυτά, που ακούμε…. 🙄

  10. 9 Μαΐου, 2010 στο 3:29 μμ

    Αστροφεγγιά μου
    είσαι μεγάλη ψυχή!
    Χρόνια πολλά γλυκιά μου!
    Λιλιθάκι μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
    Να στε καλά κορίτσια!
    Σμουατς

  11. 9 Μαΐου, 2010 στο 3:40 μμ

    Χρόνια πολλά και σε σένα Αγγελάκι μου…!
    Να είσαι πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 😉

  12. 9 Μαΐου, 2010 στο 5:02 μμ

    Θλιμμένη και βαριά η μέρα σήμερα…
    Νιώθω πως ντρέπομαι να τη γιορτάσω (έχω 5 παιδιά)… και πως για τη μνήμη τους δεν πρέπει..

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες τις μανούλες και πάντα γεμάτες να είναι οι αγκαλιές σας

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  13. 11 Μαΐου, 2010 στο 11:19 πμ

    Δεν είναι ντροπή να γιορτάζει μια μητέρα…Πόσο μάλλον όταν έχει φέρει στο κόσμο 5 παιδιά…!
    Να είσαι πάντα καλά και να τα χαίρεσαι, αλλά και να σε χαίρονται, φυσικά…! 🙂
    Οι ευθύνες μας για ό,τι συμβαίνει θα έρθει κάποτε η ώρα που θα τις αντιληφθούμε και θα είμαστε υπόλογοι για αυτές…Ελπίζω να μην είναι αργά και να μπορέσουμε να σηκώσουμε αυτό το φορτίο, για να πάρουμε συγχώρεση από Εκείνον!
    Την καλημέρα μου, Φύρδην!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


