22
Μάι.
10

Αγωνίσου…!

Μην περιμένεις να σου πέσει το τζακπότ της ζωής στα χέρια…

άδικα το πιστεύεις.

Πρέπει να περάσεις μέσα από τι συμπληγάδες πέτρες

και ας ψαλιδίσουν λίγο τα φτερά σου.

Θα πρέπει να νοιώσεις την καυτή ανάσα της Σκύλλας

στο πρόσωπό σου…

και να αποφύγεις την απύθμενη δίνη της Χάρυβδης

για να επιβιώσεις.

Έχουν ήδη ηχήσει οι σάλπιγγες του πολέμου,

ακόνισε καλά, λοιπόν το σπαθί σου

το ήδη σφυρηλατημένο

με φωτιά και ατσάλι.

Δώρο που σου έδωσε ο Θεός.

Αρκεί να το αξιοποιήσεις.

Αν θες να αισθανθείς την πνοή του ανέμου στο μέτωπό σου,

τη νίκη να ρέει σαν αίμα στις φλέβες σου…

Αγωνίσου!


17 Responses to “Αγωνίσου…!”


  1. 1 akrogialia
    22 Μαΐου, 2010 στο 5:59 μμ

    Αστροφεγγιά μου,

    Το μήνυμα που εκπέμπει το σημερινό σ ου ποστ ουρλιάζει τόσο δυνατά…που πρέπει να είσαι κουφός για να μην το ακούσεις…

    Η φωτογραφία που επέλεξες είναι ΚΟΡΥΦΑΙΑ!

    Όσο για το κλιπάκι σου…ελπίζω να το θυμάμαι και μην στο κλέψω αυτή τη φορά!

    Πολλά φιλιά!

  2. 22 Μαΐου, 2010 στο 6:23 μμ

    Χαίρομαι, που σου άρεσε Κοραλλένια μου.
    Υπάρχουν φορές, που χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω από ένα σκούντημα να λάβουμε το μήνυμα. Θα πρέπει να το θυμίζουμε συνέχεια στο εαυτό μας …κάθε ώρα, κάθε λεπτό…

    Θα σε παρακαλούσα να μην αναφέρεις ξανά αυτό το θέμα με το κλέψιμο…έκανα ένα σχόλιο, που προφανώς σε ενόχλησε και με στενοχωρεί. Δεν ήταν πρόθεσή μου…Είσαι το κοράλλι μας και το αγαπάμε και ακόμα και όταν μας «κλέβει». Θες να αλλάξεις τώρα χαρακτήρα? Νομίζω κανείς άλλος δεν θα το επιθυμούσε…
    Άρα θα συνεχίζεις να κλέβεις…είναι αποφασισμένο! 😉

    Και σαν δείγμα καλής θέλησης θέλω να σου χαρίσω κάτι ακόμα…είναι όλο δικό σου:

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!

  3. 22 Μαΐου, 2010 στο 8:36 μμ

    Πορεία ζωής (αναπόφευκτη)
    Μήνυμα ζωής…

    🙂

  4. 22 Μαΐου, 2010 στο 9:00 μμ

    Αρκεί να μην παραδώσεις τα όπλα και υψώσεις λευκή σημαία!
    Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου Lena, καλωσήρθες! 🙂

  5. 22 Μαΐου, 2010 στο 9:11 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου!
    Υπέροχο ποστ
    Μα…
    υπάρχει κάποιος που δεν αγωνίζεται;
    Νομίζω πως όλοι μας αυτό κάνουμε…
    …όταν υπάρχει λόγος-σκοπός
    Δεν έχει σημασία πόσες φορές θα πέσουμε
    αλλά πόσες θα βρούμε τη δύναμη να ξανασηκωθούμε!
    Φιλιά πολλά

  6. 22 Μαΐου, 2010 στο 9:26 μμ

    Καλησπέρα Αγγελάκι μου…
    Νομίζω ότι έχεις ξαναπεί αυτά τα σοφά λόγια, να μπορούμε να βρούμε το κουράγιο να σηκωθούμε ξανά σε κάθε αναποδιά που μας συμβαίνει…
    Και αυτή είναι η ουσία: Οι μάχες μπορεί να χάνονται, αλλά όχι ο πόλεμος … Όχι, τουλάχιστον όσο επιμένουμε και αγωνιζόμαστε!
    Τα φιλιά μου και από μένα! 😉

  7. 7 akrogialia
    22 Μαΐου, 2010 στο 9:28 μμ

    Αστροφεγγιά μου, σε ευχαριστώ πολύ!
    Μια μεγάλη αγκαλιά από μένα!
    Το δώρο σου, θα το αξιοποιήσω όπως του αξίζει!

    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΥΓ: Ξέρεις από πού αγόρασε το κοστούμι της η κοπέλα της φωτογραφίας του ποστ σου? Πολύ μου άρεσε!

  8. 22 Μαΐου, 2010 στο 9:40 μμ

    Korallenia μου, όπως είπα και στη Zion, χαίρομαι, που σου άρεσε και θα το αξιοποιήσεις.
    Ελπίζω να έχω την ευκαιρία να το δω!

    Τώρα για το κουστούμι, θα σε γελάσω. Ίσως είναι ένα καλά κρυμμένο μυστικό, που κρατάνε κρυφό οι άγγελοι… who knows? 😛

    Μια ακόμα μεγαλύτερη αγκαλιά και φιλιά πολλά από μένα! 😉

  9. 22 Μαΐου, 2010 στο 9:43 μμ

    Συγχαρητήρια, Αστροφεγγιά μου.
    Για άλλη μια φορά μας χάρισες λόγια όμορφα ειπωμένα και
    σερβιρισμένα με αστερόσκονη! Μου άρεσε πολύ η επιλογή
    της φωτογραφίας. Μας μιλάει από μόνη της 😉

    Φιλιά πολλά!

  10. 22 Μαΐου, 2010 στο 9:52 μμ

    Matriga μου, η Korallenia μας έφερε τις σκέψεις της σε πιατέλες και εγώ απλά όπως πολύ σωστά είπες τις «σέρβιρα»…
    Τίποτα λιγότερο ή περισσότερο. Σκέψεις, που κάνουμε όλοι μας!
    Χαίρομαι, που σου άρεσε η φωτογραφία!

    Πολλά φιλιά καλή μου και όλα σου εύχομαι να πάνε κατ’ ευχήν!

  11. 23 Μαΐου, 2010 στο 8:00 πμ

    «την απύθμενη δίνη της Χάρυβδης» !!!

    WOW!

    Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτή η φράση με μαγνήτισε.
    Είναι ένα αισιόδοξο μήνυμα το σημερινό σου post και ολοκληρώνεται τόσο με τη φωτογραφία που μου βγάζει έναν απίστευτο δυναμισμό με τα χρώματά της όσο και με το καταπληκτικό κομμάτι – clip!
    Το post σου πραγματικά, το νιώθω να μιλάει!
    Εύγε Αστροφεγγιά!
    Είσαι πολύ μέσα!
    Θα ήθελα να δω και άλλα τέτοια δείγματα από σένα!

    Ένα μικρό ευχαριστώ, αφήνω εδώ για σένα.
    Ένας πίνακας, για την ομορφιά που μας χάρισες!

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή.
    Καλή σου μέρα.

  12. 23 Μαΐου, 2010 στο 10:06 μμ

    Πειρατή μου, η μυθική Χάρυβδη του Ομήρου…το θαλάσσιο αυτό τέρας, ήταν στην ουσία μια δίνη, μια ρουφήχτρα…τρόμος των καραβιών!
    Ειλικρινά σε ευχαριστώ, ολόψυχα που σου άρεσε το ποστ μου αυτό.
    Και μένα μου αρέσει πάρα πολύ, ιδανικός και εύστοχος ο συνδυασμός των χρωμάτων!

    Μα τέρμα τα περιαυτολογήματα…
    Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω πολύ για το δώρο σου. Είναι απίστευτο και μου αρέσει πολύ!

    Να έχεις και εσύ ένα υπέροχο Κυριακάτικο βράδυ!
    Την απέραντη αγάπη μου και τα φιλιά μου, σου χαρίζω…Φυσικά πάντα με την αστερόσκονη! 😉

  13. 13 cr
    26 Μαΐου, 2010 στο 1:53 μμ

    Αγωνίσου!
    Πολύ με έφτιαξε το post, ειδικά σήμερα, μετά από κάποια γεγονότα από αυτά που σε λυγίζουν…
    Αγωνίσου!
    Ακριβώς αυτή τη φωνή έψαχνα. Να με ξεκολήσει από τα αποκαϊδια και τις λάσπες.
    Αγωνίσου!
    Τη στιγμή που είσαι έτοιμος να παραδοθείς στη λήθη της ήττας και να πείς «φτάνει πιά, έλεος!»,
    έρχεται εκείνη η φωνή που σου ψιθυρίζει στο αυτί ή σου ουρλιάζει για να το ακούσεις μέχρι τα τρίσβαθα της ψυχής σου:
    Αγωνίσου!
    Και τότε, φαίνεται η δύναμη που κρύβεις μέσα σου, αυτή που δέ γνωρίζεις την ύπαρξή της παρα μόνο όταν καταλάβεις εκείνη τη φωνή που λέει:
    Αγωνίσου!
    … Αυτό θα κάνω! astrofegia μου έφτιαξες τη μέρα, τη διάθεση, το κέφι…
    Ευχαριστώ!

  14. 26 Μαΐου, 2010 στο 3:05 μμ

    Criss υπάρχουν στιγμές…σαν μαύρες σελίδες στο βιβλίο της ζωής μας, που μας γονατίζουν, αλλά συμβαίνει αναπάντεχα κάτι, που μας εμψυχώνει και αναστηλώνει το ανάστημά μας…
    Αν το ποστ μου έπαιξε στο ελάχιστο αυτό το ρόλο στη δική σου περίπτωση, ειλικρινά το χαίρομαι πάρα πολύ…
    Το δώρο σου είναι εξαιρετικό, δεν ξέρω, αλλά μου θυμίζει Van Gogh…(κάνω τόσο λάθος? αν ναι συγχώρα την ασχετοσύνη μου). Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, όμως που μου το πρόσφερες…όπως και το πέρασμά σου από το ταπεινό σπιτάκι μου…
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂

  15. 16 criss
    26 Μαΐου, 2010 στο 3:28 μμ

    astrofegia, έπαιξε ρόλο πρωταγωνιστή!
    Ναι, είναι όντως η ¨Αστροφεγγιά» του Van Gogh 🙂
    Μεταξύ των 2 σχολίων, αναγκάστηκα να πάω κάπου και, βγαίνοντας, έξω από την πόρτα μου βρήκα και εγώ ένα δώρο, ένα κόκκινο τριαντάφυλλο!
    Τα δώρα είναι για να γυρίζουν. Δέξου από μένα το ελάχιστο, εκ βαθέων…

  16. 26 Μαΐου, 2010 στο 3:52 μμ

    Criss, με φόβο να φανώ υπερβολικά συναισθηματική…σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Το δώρο σου δε, αποκτά πλέον άλλη σημασία για μένα! 🙂
    Σε ευχαριστώ! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


