23
Μάι.
10

Αφέσου…

Έχεις ποτέ σου κάτσει να ακούσεις το τραγούδι της θάλασσας?

Να σε μαγέψει με το γλυκό νανούρισμά της …

όπως γλυκά χύνεται σαν αφρώδης οίνος

στην άκρη της χρυσής αμμουδιάς?

Να σε αφυπνίσει με το θυμό της,

την ορμή και τη μανία της,

καθώς σκάνε τα κύμματά της με δύναμη πάνω στα βράχια?

Να σε ταξιδέψει στο απέραντο γαλάζιο…

και στους σμαραγδένιους θησαυρούς

του βυθού της.

Σαν άλλη, μυθική «Σειρήνα»

να σε καλεί στους κόλπους της…

για να ανακαλύψεις τα μυστικά της.

Μην τρομάξεις…

Μην φοβηθείς αυτό το ταξίξι της Ζωής…

Απόλαυσε αυτό το πλάνεμα…

Αφέσου!


14 Responses to “Αφέσου…”


  1. 23 Μαΐου, 2010 στο 10:07 μμ

    Αμεεεε
    πολλές φορές!
    Φιλιά πολλάαααααααα

  2. 24 Μαΐου, 2010 στο 1:40 πμ

    Πάντα με μάγευε το άκουσμα της θάλασσας.
    Υπέροχη η επιλογή του βίντεο σου.

    Πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ

  3. 24 Μαΐου, 2010 στο 2:46 μμ

    Ναι, πολλές φορές έχω καθήσει δίπλα στη θάλασσα κι έχω αφουγκραστεί τους ήχους της!
    Και περιμένω να έρθει το καλοκαίρι για περισσότερες θαλασσινές εικόνες!

    Αχ, πολύ ωραία ανάρτηση και πολύ όμορφη η μουσική επιλογή που την συνοδεύει!

  4. 4 akrogialia
    24 Μαΐου, 2010 στο 4:15 μμ

    Αστροφεγγιά μου, η ίδια η Ζωή είναι μια Θάλασσα…
    Πανέμορφες σκέψεις…
    …και το κλιπάκι ταξιδιάρικο…

    Να έχεις μια όμορφη βδομάδα!

    Πολλά φιλιά!

  5. 24 Μαΐου, 2010 στο 5:00 μμ

    Ήταν ένα μικρό κύμα, πολύ λυπημένο και που μονολογούσε:
    «Πόσο δυστυχισμένο είμαι… τα άλλα κύματα είναι τόσο μεγάλα και δυνατά και εγώ είμαι τόσο μικρό και ασήμαντο… γιατί να είναι η ζωή τόσο σκληρή;»
    Ένα μεγάλο κύμα που βρισκόταν εκεί κοντά, το άκουσε και αποφάσισε να του απαντήσει:
    «Τα λες αυτά διότι δεν έχεις κατανοήσει την πραγματική σου φύση. Νομίζεις ότι είσαι ένα κύμα και νομίζεις ότι είσαι μικρό και ασήμαντο, ενώ στην πραγματικότητα δεν είσαι τίποτα από τα δύο»
    Ξαφνιασμένο το μικρό κύμα απαντά: «Πως;! Δεν είμαι κύμα;! Μα, δεν βλέπεις τον κυματισμό μου; Δεν βλέπεις τα απόνερά μου; Αν και μικρό, είναι κύμα! Τι εννοείς λέγοντας ότι δεν είμαι κύμα;»
    Ήρεμα το μεγάλο κύμα αποκρίνεται: «Αυτό που καλείς ‘κύμα’ δεν είναι τίποτε άλλο από μια προσωρινή μορφή σου. Στην πραγματικότητα, δεν είσαι τίποτε άλλο, παρά νερό! Όταν κατανοήσεις την βάση της φύσης σου, θα απαλλαχθείς από την μιζέρια σου και θα δεις ότι εγώ είμαι εσύ, εσύ είσαι εγώ, και οι δύο είμαστε κομμάτι του ιδίου Όλου».

    Αστροφεγγιά μου, καλησπέρα και καλή εβδομάδα.
    Τα παραπάνω λόγια τα διάβασα πριν από λίγο και σκέφτηκα να στα αφήσω εδώ. Είναι μικρό δείγμα, πως μέσω της θάλασσας (των συναισθήματων) ταδιξεύουμε σ’ αυτή την ζωή και πως ίσως τελικά, τίποτα δεν μας ανήκει, παρά μόνο το Είναι μας και οι εμπειρίες που μας χάρισε το ταξίδι για την Ιθάκη μας.

    Σ΄ευχαριστώ για την φιλοξενία!

  6. 24 Μαΐου, 2010 στο 7:15 μμ

    Η θάλασσα είναι τόσο τέλεια, Angel μου από όλες τις απόψεις ….και σε μαγεύει, πραγματικά!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  7. 24 Μαΐου, 2010 στο 7:22 μμ

    Matriga(1) πολύ όμορφο το δικό σου βίντεο…μπορείς να χαθείς ταξιδεύοντας με τέτοιους ήχους!
    Πολλά φιλιά καλή μου!

  8. 24 Μαΐου, 2010 στο 7:24 μμ

    Ερατώ μου χαίρομαι, που σου αρέσει το ποστάκι μου… Βέβαια η θάλασσα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι υπέροχη. Αλλά και το χειμώνα είναι μαγευτική με τις ξεχωριστές της χάρες!
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά! 😉

  9. 24 Μαΐου, 2010 στο 7:26 μμ

    Δεν θα μπορούσε να υπάρχει ιδανικότερος συνειρμός της ζωής με τη θάλασσα, Κοραλλένια μου…
    Και τα δύο έχουν την ηρεμία και τη φουρτούνες τους…τις όμορφες και τις άσχημες στιγμές τους!
    Μια όμορφη εβδομάδα και σε σένα εύχομαι! 😉

  10. 24 Μαΐου, 2010 στο 7:30 μμ

    Matriga(2).Φοβερό αυτό που έγραψες. Εγώ σε ευχαριστώ, που το μοιράστηκες μαζί μου εδώ στο σπιτάκι μου!
    Κρύβει τόσα μηνύματα και αλήθειες, που θα ήμασταν «τρελοί» αν τα αγνοούσαμε…!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και φιλιά, Μαρία μου!

  11. 24 Μαΐου, 2010 στο 7:50 μμ

    Αγωνίσου… αφέσου…
    Μ’ αυτή τη σειρά θα τα κάνω;
    Ελπίζω πάντως ν’ ακολουθεί το… κοιμήσου, γιατί είμαστε και κουρασμένοι άνθρωποι!
    Χαχαχαχαχαχαχααα!!! 😆

    Σε πειράζω… 😉
    Πολύ όμορφα και τα δύο ποστ σου και πολύ ωραίες επιλογές εικόνων και μουσικής.

    Φιλιά πολλά Αστροφεγγιά μου!

  12. 24 Μαΐου, 2010 στο 8:15 μμ

    Τώρα, που ανέφερες το «κοιμήσου», μου βάζεις ιδέες…Κάτσε να σχηματίσω και να ολοκληρώσω μια εικόνα/ιδέα στο μυαλό μου και θα δεις, Λίλιθ μου! 😆

    Σε ευχαριστώ πολύ, καλή μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα posts μου!

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

  13. 25 Μαΐου, 2010 στο 1:44 μμ

    Αν έχω κάτσει ποτέ να ακούσω το τραγούδι της θάλασσας.
    Καλύτερα να με ρωτάς αν θα σταματήσω ποτέ. 🙂
    Εγώ να φοβηθώ τους κόλπους της;
    Με τίποτα λέμεεεε!!!
    Μια χαρά τα λες!
    Πολύ όμορφα posts.
    Γεμάτα ταξίδι και ομορφιά.

    Η φωτογραφία… έγραψε πάλι! 😉

    Αφιερωμένο

  14. 26 Μαΐου, 2010 στο 11:19 πμ

    Είμαι σίγουρη, πειρατή μου, πως αυτό το ποστ είναι μια ωδή και ένα αφιέρωμα για σένα…
    Σου ταιριάζει πάρα πολύ!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το clipaki, Osiri μου…
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


