30
Μάι.
10

Βάζω μια φωτιά…σ’ όλα τα παλιά! :)

Και σε ρωτώ τώρα: Τι να πει κανείς, για την «τρέλα» της wordpress?

Θα μου πεις ¨βρε αστροφεγγιά, τι μύγα σε τσίμπησε πρωί-πρωί Κυριακής?»

Έχω το λόγο μου, φίλοι μου… Όταν νοιώθεις να σε φιμώνουν, επί δύο εικοσιτετράωρα…σίγουρα δεν είναι και το πιο ευχάριστο. Για μένα φυσικά ευθύνεται η «κυρία» wordpress.

Τι με κλειδώνετε, σας παρακαλώ για δυο μέρες, χωρίς μάλιστα μια εξήγηση?

Χρησιμοποίησα λέει μια φωτογραφία (που αλίευσα κάπου στο google) σε ένα παλιό μου άρθρο, χωρίς να έχω άδεια…Μιλάμε για τον Ιούνιο του 2009.

Ακριβώς:

Περσινά ξινά σταφύλια

ή αλλιώς…

Πάρ’ το αβγό και κούρευτο!

😆

Μην με βλέπετε όμως τόσο άνετη και χαλαρή, τώρα που βρήκα τη λαλιά μου. Χαχαχαχαχα πέρασα μέσα από πολλά στάδια  διαφόρων συναισθημάτων και «μαύρων σκέψεων».

Έτσι είναι η ανθρώπινη φύση. Πότε απορεί και αναρωτιέται…πότε στεναχωριέται και πληγώνεται…πότε να αυτοοικτίρεται και να μιζεριάζει και πότε εξαγριώνεται και εκρήγνυται. Πόσο μάλλον ένα «ανάποδο» και τρελό πλάσμα, όπως είναι το Διδυμάκι, η αστροφεγγιά, που τα έκανε όλα αυτά μαζί! 😉

Προσωπικά δεν είχα πρόβλημα με κανένα και φυσικά όχι με την wordpress, που μου δίνει βήμα να μιλώ και να εκφράζομαι. Ένα μεγάλο, όμως, «γιατί» με τρώει για τον δικό τους τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς…

Σας ενόχλησε μια τυχάρπαστη φωτό? Σβήστε τη ρημάδα και αφήστε με στην ησυχία μου. Για ποιο λόγο με βγάζετε εκτός προγράμματος?

Άλλα πράγματα ήθελα να γράψω και να πω αυτό το διήμερο…Εμένα δεν με ρώτησε κανείς αν επιθυμούσα αυτή την εξέλιξη. Δεν ήταν ανάγκη να πιστέψω, πως ζω στη ζώνη του λυκόφωτος

Τεσπά…επειδή πάει να ξεφύγει η στοιχειώδη λογική, που κατέχω { 😛  } και ίσως πολλοί ισχυριστείτε, πως μεγαλοποιώ και δραματοποιώ τα πράγματα…

Εδώ είναι που θα πω:

Έκαψα το χθες, νύχτες μου παλιές…

Περασμένα, ξεχασμένα ….

και όλα απ΄την αρχή ξανά! 😉

Υ.Γ 1: Μπράβο στον Αλκαίο και στην εξαιρετική εμφάνιση όλων των παιδιών στην eurovision!

Υ.Γ 2: Λέτε τώρα να τιμωρηθώ, επειδή τα είπα και ξεθύμανα ή επειδή «έκλεψα» τους στίχους του τραγουδιού? 😆


19 Responses to “Βάζω μια φωτιά…σ’ όλα τα παλιά! :)”


  1. 1 akrogialia
    30 Μαΐου, 2010 στο 12:20 μμ

    Μου αρέσει που γράφεις τα συναισθήματά σου και εκφράζεσαι με αυτό τον τρόπο για αυτό που σου έχει συμβεί…
    Μπράβο! Έτσι να τα λες, να μην τα κρατάς μέσα σου…
    Τώρα ο Αλκαίος ήταν όντως κορυφαίος! Ο στίχος πάλι…μας δείχνει το δρόμο…
    Μπροσταααα με φόραααααα…

    Καλή Κυριακή Αστροφεγγιά μου!

    Πολλά φιλιά!

  2. 30 Μαΐου, 2010 στο 3:17 μμ

    Τέλος καλό όλα καλά!
    Ωραίο το τραγούδι του Αλκαίου, μου θυμίζει καλοκαίρι και Ελλάδα!

  3. 30 Μαΐου, 2010 στο 3:45 μμ

    Σαν Διδυμάκια πάνε μαζί οι διαθέσεις μας 😉
    Καλή εβδομάδα, και πολλά κοχυλένια φιλιά, Αστροφεγγιά!!

  4. 30 Μαΐου, 2010 στο 4:16 μμ

    Κατ’ αρχάς άλλο ένα γενικό σχόλιο…
    Ξέρω, ότι έσφαλα και αναδημοσίευσα μια φωτό, που προφανώς (εκ των υστέρων, όπως φάνηκε) δεν έπρεπε.
    Δικαίως να τιμωρηθώ για αυτό. Η όλη μου αντίρρηση είναι, πως δεν ενημερώθηκα για το λάθος μου (που δεν έγινε σκοπίμως) για να ξέρω και εγώ τι μου γίνεται…
    Μάλλον η wordpress ορθώς έπραξε να διαφυλάξει τα κύρος της και τα δικαιώματά της, αλλά και εγώ νομίζω, πως έχω ένα δίκιο, αφού εντελώς ξαφνικά έχασα κάθε ελευθερία έκφρασης και λόγου…!

  5. 30 Μαΐου, 2010 στο 4:19 μμ

    Korallenia μου είναι δύσκολο να βρει κανείς, τη σωστή τομή για το τι να αισθανθεί, πως θα το εκφράσει και σε ποια ένταση…
    Καμιά φορά τα εύκολα γίνονται δύσκολα και το αντίστροφο.
    Καλή Κυριακή και σε σένα, καλή μου! 😉

  6. 30 Μαΐου, 2010 στο 4:32 μμ

    Εράτω μου, αλλάζοντας τελείως το θέμα…θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Εμένα μου άρεσε το τραγούδι και όλο το στήσιμο των παιδιών και του Αλκαίου, φυσικά, στη σκηνή της eurovision!

  7. 30 Μαΐου, 2010 στο 4:34 μμ

    Matriga μου, σαν Διδυμάκια, εμείς καταλαβαινόμαστε…
    Σε ευχαριστώ πολύ για το κλιπάκι, που μου χάρισες!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά με αστερόσκονη, σου εύχομαι! 😉

  8. 30 Μαΐου, 2010 στο 6:04 μμ

    Αστροφεγγιά μου,
    I found a special angel in you. 😉

    Ευχαριστώ! Έρχεται ο μήνας μας
    και εύχομαι να σου χαρίσει απίστευτη
    αστερόσκονη και πολλά πολλά χαμόγελα 🙂

  9. 30 Μαΐου, 2010 στο 6:09 μμ

    Matriga μου έχεις δίκιο…Αν δεν ανεβούμε ψυχολογικά τώρα, αλίμονό μας! 😆

  10. 30 Μαΐου, 2010 στο 6:17 μμ

    Έλα μου ντε! χα χα χα

  11. 30 Μαΐου, 2010 στο 7:09 μμ

    Καλησπέρα :-))
    επειδή είμαι καινούρια εδώ, ξέρεις…και γω ανεβάζω φωτό από το Google, δεν επιτρέπεται αυτό; Θα με φιμώσουν και μένα…και δε το αντέχω αυτό! :-Ρ
    Φιλιά

  12. 30 Μαΐου, 2010 στο 7:18 μμ

    Lena μου, όσες φωτογραφίες δεν είναι δικές μας, και τις αναδημοσιεύουμε, ΑΝ ΘΕΛΕΙ ο ιδιοκτήτης της φωτό μπορεί με μηνύσεις να μας κάνει ζημιά..και αν όχι εμάς προσωπικά, αλλά στο φορέα, που εμείς χρησιμοποιούμε…
    Εγώ στην wordpress και εσύ στην blogspot.
    Για αυτό πρέπει να είμαστε πολλοί προσεχτικοί στις επιλογές φωτογραφιών…
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά! 😉

  13. 30 Μαΐου, 2010 στο 9:55 μμ

    Ομολογώ πως δεν το ήξερα αυτό!
    Αφού γίνεται της κακομοίρας
    αυτό τους πείραξε;;;;
    Τί να πω;
    Τέλος καλό όλα καλά!
    Βάλε μια φωτιά…..
    να φέρω τα γκαζάκια;;;
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα
    Αστροφεγγιά μου
    Σμουατς

  14. 30 Μαΐου, 2010 στο 10:09 μμ

    Αγγελάκι μου, όλα αυτά βρίσκονται στα ψιλά γράμματα, όταν αποδεχόμαστε τους όρους για να κάνουμε εγγραφή και να γίνουμε bloggers …
    Άρα προσοχή στα ψιλά γράμματα…
    Προς στο παρόν τέλος καλό, όλα καλά…. 😉
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂

  15. 31 Μαΐου, 2010 στο 1:35 πμ

    Αστροφεγγιά μου… σσσσσσσσ…
    Μη μιλάς καθόλου…
    Φτηνά τη γλιτώσαμε! 😆

  16. 31 Μαΐου, 2010 στο 4:19 πμ

    Πέρασα να σου πω μια καλημέρα.
    Welcome Back 😉

    Φιλιά πολλά

    * * *

  17. 31 Μαΐου, 2010 στο 9:48 πμ

    Lilith μου, σσσσσσσσσσσσ
    συμφωνώ! 😆
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα! 😉

  18. 31 Μαΐου, 2010 στο 9:54 πμ

    Καλημέρα, πειρατή μου…
    I’ m back and I’m glad! 😉
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 317,265 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


