01
Ιον.
10

Κρυφή συνωμοσία…

Πρώτη Ιουνίου σήμερα. Μπήκαμε επίσημα και ημερολογιακά  πια στο καλοκαίρι…!

Ήθελα πάρα πολύ να σας ευχηθώ και να σας καλωσορίσω στον αγαπημένο μου μήνα (το μήνα των γενεθλίων μου) με ένα τεράστιο χαμόγελο, που να προέρχεται από ένα θερμό και πηγή ζωής ήλιο….

Αμ δε! Κάτι τέτοιο δεν συνέβη σήμερα, τουλάχιστον το πρωί, μιας και η ημέρα ξεκίνησε με συννεφιά, παγωμένο αέρα και ψιλόβροχο…

Μα η αισιοδοξία όμως δεν χάνεται. Έχει γυρίσματα ο καιρός, έτσι δεν λένε? 😉

Το τελευταίο διάστημα ακούστηκε παντού  και κυρίως σε δηλώσεις μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες «στέλνουμε τη θετική μας ενέργεια στον Γ. Αλκαίο για να πάει καλά στην eurovision».

Φοβερή δεν είναι αυτή η έκφραση? «Στέλνουμε θετική ενέργεια». Όταν έχουν πια όλες οι φυσικές δυνάμεις και οι προσωπικές προσπάθειές μας εξαντληθεί, επιστρατεύουμε και την πνευματική. Εναποθέτουμε τις ελπίδες και την πραγματοποίηση των επιθυμιών μας σε κάτι άϋλο και πνευματικό…στον Δημιουργό μας…Ίσως γενικά και αόριστα  απλά σε μια ενέργεια….

Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι συνήθιζαν να λένε: «Συν Αθηνά και χείρα κίνει». Δηλαδή χρειαζόταν και η «συγκατάθεση» (κατά κάποιο τρόπο) ή η σύμπραξη μιας θεάς για να γίνει το επιθυμητό.

Μεταγενέστερα έγινε γνωστή και επηρέασε πολλούς άλλη μια ωραία φράση:

  • Quando você quer alguma coisa, todo o Universo conspira para que você realize seu desejo.{Κοέλιο:Αλχημιστής} Που σημαίνει: Όταν θέλουμε κάτι, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να μας επιτρέψει να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα.

Αναρωτιέμαι αν έχει βάση αυτή η σκέψη και η πεποίθηση. Τίθεται άραγε ένα είδος πνευματικής υποβολής? Κάτι σαν «ξόρκι»? Ή όλα αυτά είναι τελικά δημιουργήματα της φαντασίας μας? Πρέπει δηλαδή να βασιζόμαστε στις προσωπικές μας δυνάμεις και εργατικότητα…Μπορεί όμως να είναι ένας συνδυασμός και των δύο. Αν έχεις θετική και ευχάριστη διάθεση, παραμένεις αισιόδοξος και η ενεργητικότητά σου δεν σε εγκαταλείπει. Ώστε, αργά ή γρήγορα θα φτάσεις στο αποτέλεσμα που επιθυμείς…

Όλα είναι πιθανά!

Έχω την περιέργεια αν μπορεί να εφαρμοστεί στην δικιά μου περίπτωση…να εμπλακώ σε μια κρυφή συνωμοσία και με εργαλεία τη μουσική και το τραγούδι να εξορκίσω τον άσχημο καιρό για να υποδεχθώ αυτό τον μήνα και τη νέα εποχή με αισιοδοξία και χαρά. Ας δοκιμάσω…. 😉

…με ένα χορό

…με ένα καλοκαιρινό κρασί

Καλό μήνα φίλοι μου! 🙂


14 Responses to “Κρυφή συνωμοσία…”


  1. 1 Ιουνίου, 2010 στο 6:45 μμ

    Τέλειο το summer wine…
    Τέλεια η αναφορά σου στον Αλχημιστή (my all times favorite book)…
    Αλλά να το παραφράσουμε λίγο:
    «Όταν θέλω κάτι πολύ, τον κόσμο ανάποδα φέρνω για να το πετύχω»

    Καλό μήνα
    Καλό καλοκαίρι
    🙂

  2. 1 Ιουνίου, 2010 στο 7:03 μμ

    Δεν καταλαβαίνω τίποτα!
    Εσύ δεν έλεγες πριν μερικά posts πως ήθελες να βρέξει και έκανες ευχές μαζί με άλλους;
    Τώρα θέλεις να εξορκίσεις τον άσχημο καιρό;
    Ts ts ts! 🙄
    Χάχαχααααα

    Τες πα… ας γίνει το θέλημα της Αστροφεγγιάς! 😉

    Τα clipάκια πολύ όμορφα και ειδικά αυτό με τον Demi.

    Καλό Μήνα και Καλό… αστεροσκονισμένο Καλοκαίρι!

    Πολλά πολλά φιλιά

    * * *

  3. 1 Ιουνίου, 2010 στο 7:12 μμ

    Ο Ντέμις είναι πολύ ιδιαίτερο άτομο..

    πάντως θα σου δώσω μία συμβουλή (αν και δέν ξέρω αν είμαι άξιος να δίνω τέτοιες).

    όταν κάτι το θέλεις πολύ, θα πρέπει να αφορά την πνευματική σου ανάπτυξη για να συμμετέχει κάποια ανώτερη δύναμη..

    αν ας πούμε ζητάς να κερδίσεις ένα εκατομύριο αύριο, δέν νομίζω να συμμετέχει κανείς σε αυτό..

    απο προσωπική εμπειρία, αν ζητήσεις να μάθεις πώς πρέπει να ζείς και να φέρεσαι, πώς να μιλήσεις με τον Θεό, πώς να γίνεις καλύτερος άνθρωπος, τότε σίγουρα θα σε βοηθήσει κάποιος..

    καλησπέρα και καλό μήνα 🙂

  4. 1 Ιουνίου, 2010 στο 9:19 μμ

    Lena μου καλησπέρα και καλό μήνα…
    Πολύ βολική η παράφρασή σου, μου αρέσει! 😉

  5. 1 Ιουνίου, 2010 στο 9:25 μμ

    Osiri τι εμφάνιση είναι αυτή? Μασκαρεύτηκες? Δεν μπόρεσα να σε αναγνωρίσω… 😆
    Μα πειρατή μου δεν εννοείται καλοκαίρι με βροχές…πού νομίζεις, πως βρισκόμαστε σε τροπική ζώνη? χαχαχαχαχαχα
    Τεσπά, μια ρύθμιση έκανα με τα «ξόρκια» μου και όλα οκ τώρα!
    Πολύ ωραία η εκτέλεση αυτού του πανέμορφου τραγουδιού με τον Demi, δεν συμφωνείς?
    Ένα πολύ καλό καλοκαίρι σου εύχομαι, πειρατή μου….Φιλιά πολλά!

  6. 1 Ιουνίου, 2010 στο 9:28 μμ

    Ευρύνοε καλησπέρα…
    Πιστεύω πως υπάρχουν πολλές πλευρές, που μπορεί κανείς να προσεγγίσει το θέμα… Δεν υπάρχει συνταγή!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι σου εύχομαι! 🙂

  7. 2 Ιουνίου, 2010 στο 10:05 πμ

    Υπέροχο ξεκίνημα για τον μήνα μας! 😉
    Αστροφεγγιά μου έφτιαξες τη μέρα με τα υπέροχα τραγούδια σου!

    Φιλάκια πολλά! 🙂

  8. 2 Ιουνίου, 2010 στο 1:53 μμ

    Το πιστεύω ότι η ενέργεια (θετική ή αρνητική) μπορεί να επηρεάσει.
    Το έχω βιώσει και στις δύο περιπτώσεις.
    Τώρα… δεν ξέρω αν θα καταφέρεις και πολλά με τα «ξόρκια» σου, γιατί εσύ θα παρακαλάς να βγει ο ήλιος και εγώ από την άλλη θα παρακαλάω να βρέξει!
    Άρα, αν… συγκρουστούμε, το πολύ πολύ να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια ζεστή, συννεφιασμένη μέρα!
    Χαχαχαχαχαχα!!!

    Φιλιά Αστροφεγγιά μου!
    Καλό καλοκαίρι!
    Εύχομαι να χαρείς τον μήνα των γενεθλίων σου! 🙂

  9. 9 Angel
    2 Ιουνίου, 2010 στο 5:10 μμ

    Καλησπέρα και καλό μήνα
    με θετική σκέψη πάντα!
    Φιλιά πολλάαααααααααααααααααααααα

  10. 2 Ιουνίου, 2010 στο 6:17 μμ

    Matriga μου φαίνεται έπιασαν τα «ξόρκια» … 😆
    Εύχομαι και σε σένα ένα υπέροχο μήνα!
    Πολλά φιλιά, καλή μου! 😉

  11. 2 Ιουνίου, 2010 στο 6:24 μμ

    Lilith μου δεν θα συγκρουστούμε σε καμιά περίπτωση για τον καιρό. Μου αρέσει η βροχή, αλλά ήθελα να υποδεχθώ το επίσημο καλοκαίρι με ήλιο…
    Δυστυχώς αυτό με το θετική ή αρνητική ενέργεια και οι επιρροές τους δεν το έχω διαπιστώσει…Περισσότερο με προειδοποιεί το ένστικτο για την τελική έκβαση κάποιου θέματος ή περιστατικού…και λίγες φορές με απογοητεύει…Δεν ξέρω αν συνδέεται αυτό με όλα τα προηγούμενα…!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 😉

  12. 2 Ιουνίου, 2010 στο 6:26 μμ

    Μπράβο Angel, μου αρέσει πολύ ο τρόπος, που σκέφτεσαι και αντιμετωπίζεις τα πάντα! 😉
    Φιλιά πολλά!

  13. 2 Ιουνίου, 2010 στο 11:00 μμ

    ένας φίλος μου οικονομολόγος μου είχε πει κάποτε:δεν υπάρχει άλυτο πρόβλημα.Μόνο ο θάνατος…
    η ζωή θέλει αγώνα…και χαμόγελο…
    καλό μήνα κοριτσάρα μου!

  14. 3 Ιουνίου, 2010 στο 6:25 μμ

    Glayki μου έθεσες ένα άλλο ερώτημα τώρα…Είναι πρόβλημα ο θάνατος?
    Καλό μήνα και σε σένα κορίτσι! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 318,521 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


