03
Ιον.
10

Χωρίς πολλά λόγια…

Σήμερα είχα μια περίεργη διάθεση…ίσως όχι από τις καλύτερές μου.

Μέχρι που έλαβα στο FB το παρακάτω video

και

ένοιωσα να αναπτερώνονται μέσα μου

η

ΕΛΠΙΔΑ

και

η

ΑΓΑΠΗ!


14 Responses to “Χωρίς πολλά λόγια…”


  1. 1 akrogialia
    3 Ιουνίου, 2010 στο 8:45 μμ

    Αστροφεγγιά μου,

    Συγκλονιστικό βιντεάκι…

    Χρειαζόμαστε τέτοια γερά χαστούκια…

    Χαίρομαι που το μοιράστηκες μαζί μας…δεν το είχα δει ξανά…

    Καλό βράδυ να έχεις!

    Πολλά πολλά φιλιά!

  2. 2 AKIS
    3 Ιουνίου, 2010 στο 9:35 μμ

    καλησπερα αστρφεγγια πολυ ομορφο το βιντεακι με εβαλε σε πολλεσ σκεψεισ !!!!! οσο για τον προλογο σου μην ξεχνασ οτι η ελπιδα πεθαινει τελευταια και μεσα απο αυτη προχωραμε μπροστα.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ

  3. 3 Ιουνίου, 2010 στο 11:16 μμ

    …………………..
    Μια γλυκιά καλησπέρα από μένα!
    Φιλιά πολλά και…
    χαμογέλα!

  4. 5 Ιουνίου, 2010 στο 2:58 μμ

    ΥΠΕΡΟΧΟ!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!
    ΑΛΗΘΙΝΌ!

    Συγχαρητήρια Αστροφεγγιά!
    Αυτό σημαίνει… «Άνθρωπος!»

    Να έχεις ένα όμορφο και ταξιδιάρικο Σαββατοκύριακο, γεμάτο με Αστερόσκονη… 😉

    Φιλιά Πολλά

    * * *

  5. 5 Ιουνίου, 2010 στο 7:37 μμ

    Korallenia μου…πραγματικά όταν το είδα και εγώ συγκλονίστηκα…
    Θα πρέπει να αναθεωρήσουμε πολλά μέσα μας, για το τι αξίζει τελικά!
    Φιλιά πολλά!

  6. 5 Ιουνίου, 2010 στο 7:38 μμ

    Άκη, καλησπέρα…μπορεί όντως να λένε, πως η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, αλλά συχνά εμείς δεν το θυμόμαστε και μας πνίγουν άλλα…!

  7. 5 Ιουνίου, 2010 στο 7:39 μμ

    Καλησπέρα και σε σένα καλή μου Angel, πάντα με χαμόγελο! 🙂

  8. 5 Ιουνίου, 2010 στο 7:40 μμ

    Σε ευχαριστώ πολύ Osiri μου. Ήμουν σίγουρη, που θα άγγιζε και σένα!
    Φιλιά πολλά!

  9. 6 Ιουνίου, 2010 στο 4:09 μμ

    Aστροφεγγιά μου,
    Βλέποντάς το, ανατρίχιασα… δάκρυσα και συγκινήθηκα από το μεγαλείο
    του ανθρώπου. Σ’ ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας
    και μου χάρισες και μένα αυτή τη υπέροχη στιγμή.

    Πολλά φιλιά!!

  10. 6 Ιουνίου, 2010 στο 4:16 μμ

    Matriga μου…Αγάπη & Θυσία να τα στοιχεία, που πρέπει να χαρακτηρίζουν τον άνθρωπο, για να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στο Μεγαλείο του Θεού (και ας μου επιτρέψεις σε παρακαλώ, την αναφορά μου στο Θεό.)
    Πολλά φιλιά καλή μου! 🙂

  11. 6 Ιουνίου, 2010 στο 4:20 μμ

    Μα φυσικά Αστροφεγγιά μου!
    Ο άνθρωπος είναι δημιούργημα του Κυρίου
    κατ’ εικόνα και ομοίωση και όλα τα οφείλει σ’ Εκείνον.

  12. 6 Ιουνίου, 2010 στο 4:33 μμ

    Σε ευχαριστώ, Κοχύλι μου, να είσαι καλά…και ελπίζω να αναθεωρήσεις την απόφασή σου να για τις διακοπές, που μας έλεγες…
    Σε χρειαζόμαστε!

  13. 6 Ιουνίου, 2010 στο 4:37 μμ

    Αστροφεγγιά,
    Μα ποτέ δεν πρόκειται να πάψω να είμαι παρούσα για εκείνους που με
    θεωρούν φίλη τους. Αλλιώς, θα ήμουν ψεύτικη. Εδώ θα είμαι και θα
    σχολιάζω ότι θεωρώ ότι είναι αληθινό και με άγγιξε!

    Kαλό σου απόγευμα.

  14. 6 Ιουνίου, 2010 στο 4:54 μμ

    Μatriga μου εγώ σε θεωρώ φίλη μου και θα ήθελα να είσαι κοντά μας όχι απλά σχολιάζοντας, αλλά χαρίζοντάς μας τα υπέροχα γραπτά σου…!
    Καλό βράδυ φίλη μου!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 318,970 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


