10
Ιον.
10

Rise up…!

Πόσο σοφό και έξυπνο ζωύφιο είναι η μικρή αράχνη! Φτιάχνει περίτεχνα όπως μια σπουδαία υφάντρα τον ιστό της και περιμένει υπομονετικά τη λεία της να πιαστεί σε αυτήν…

Μακάρι να μπορούσα να πράξω και εγώ το ίδιο, με τις σκέψεις μου. Να μπορούσα, δηλαδή να έφτιαχνα ένα «σκελετό», να έβρισκα μια φόρμουλα και να έπεφταν οι σκέψεις βροχή, μόνο οι ευρυματικές και έξυπνες ιδέες και μετά να μπορούσα να τις καταθέσω εδώ…στο μπλογκάκι μου. Αλλά δεν γίνεται έτσι…

Τουλάχιστον προσωπικά δεν έχω αυτή την υπομονή… Μοιάζει να έχω πέσει σε μια γενική αδράνεια…μια ατονία, που προκαλεί η ζέστη (?)Ίσως… Αλλά και γενικά και στα άλλα ιστολόγια (σε εκείνα, που τουλάχιστον επισκέπτομαι) επικρατεί η ίδια στάση αναμονής και σιωπής…Δεν δικαιολογείται κατά την άποψή μου αυτή η κατάσταση…Ωραία να δεχθώ τους ποδοσφαιρόφιλους, που περιμένουν να αρχίσει το μουντιάλ και ήδη ζουν στο ρυθμό του: Να βρίσκονται μέσα ή έξω (ανάλογα) μπροστά σε μεγάλες οθόνες με πίτσες και μπύρες…Και οι υπόλοιποι, όσοι μπορούν και έχουν την οικονομική πλέον δυνατότητα να προσμονούν την έναρξη των διακοπών τους.

Δεν υπάρχει τίποτα, λοιπόν, να πούμε και τίποτα να γράψουμε…Φαίνεται αυτό το ΔΝΤ έχει εισχωρήσει τόσο πια στη ζωή μας, έχει επηρεάσει τόσο πολύ την πραγματικότητά μας, που έχει επίσης προσβάλει σαν ιός το μυαλό μας.

Μέρες προσπαθούσα να με βγάλω από αυτή την κατάσταση…Μονολογούσα: αστροφεγγιά άντε γράψε κάτι, βγες από το τέλμα, που φαίνεται πως έχεις πέσει και γράψε κάτι ακόμα και αν είναι βλακεία. Ακόμα και το παραμικρό, που θα αποτελέσει ερέθισμα να λειτουργήσει ο νους σου είναι κέρδος…

Ένας φίλος, που του ομόλογησα το «πρόβλημά μου» μου είπε χαρακτηριστικά: «Δεν πειράζει είναι ευκαιρία να σκεφτείς και να προετοιμαστείς για το επόμενό σου λάθος». Δεν ξέρω γιατί μου έκανε κλικ αυτή η φράση….

Προετοιμάζεται κανείς για το επόμενό του λάθος ή όχι…? Μπορεί να έχει άλλη ερμηνεία η φράση πέρα από την δική μου, αλλά δεν εστίασα εκεί. Χαράκτηκε μέσα μου, όμως  και ήθελα να ανακαλύψω  τον πνευματικό της πατέρα, επειδή ο φίλος μου δεν ήταν σίγουρος πως ανήκε σε εκείνον που μου ανέφερε εξαρχής. Στην αρχή μόνη μου προσπάθησα να ανακαλύψω την πατρότητα στον παντογνώστη Γκούγκλη, αλλά αν δεν είχα τη συμβολή και τη βοήθεια ενός άλλου καλού μου φίλου δεν θα το κατόρθωνα…όχι εύκολα σίγουρα! 😉

Έτσι λοιπόν έκανα ένα μικρό νοερό ταξίδι στο παρελθόν και μια πρώτη προσέγγιση σε δυο άγνωστους, για μένα συγγραφείς…Πρώτα από λάθος βρέθηκα να διαβάζω μια μικρή βιογραφία του Wilhelm Reich και τέλος στον σωστό «κάτοχο» της φράσης αυτής, τον Bertolt Brecht… Βρήκα και τους δυο εξαιρετικά ενδιαφέροντες και σίγουρα με ώθησαν στην απόφαση να διαβάσω κάποια έργα τους….

Έτσι είναι… από το τίποτα μπορείς να κάνεις μια μικρή ανακάλυψη. Αποκτάς το κίνητρο για να βάλεις σε λειτουργία το νου σου…να μπεις ολόκληρος σε κίνηση. Αρκεί να έχεις τις αισθήσεις ανοικτές και δεκτικές σε κάθε τι που μπορεί να είναι ενδιαφέρον…

….Γιατί καλή είναι και η μκρή η αράχνη, που καιροφυλακτεί να έρθει η θήραμά της κοντά της, αλλά το ευτυχές αρθρόποδο…δεν έχει άλλη επιλογή, ενώ εμείς…έχουμε πολλές για να ξεσηκωθούμε! 😉


11 Responses to “Rise up…!”


  1. 1 Αngel
    10 Ιουνίου, 2010 στο 10:39 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου
    τελικά το ΔΝΤ μας έχει επηρεάσει πολύ, όλους!
    Το παρατήρησα κι εγώ αυτό που συμβαίνει με τους
    φίλους bloggers. Εκεί που κάποτε δεν προλάβαινα
    να σχολιάζω, τελευταία δεν υπήρχε ποστ νέο από κανέναν!
    Παρ όλα αυτά θέλω να σκέφτομαι θετικά!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

  2. 11 Ιουνίου, 2010 στο 8:37 πμ

    Καλημέρα Αστροφεγγιά μου!
    Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου. Τι να πω… δεν νομίζω πως είναι μόνο λόγω οικονομικής κρίσης που είμαστε όλοι πεσμένοι. Έχουμε και γενικότερη κρίση… αξιών, σχέσεων και νομίζω πως βρισκόμαστε σε μία μεταβατική περίοδο. Τουλάχιστον, εγώ! 😉

    Ως νότα αισιοδοξίας σκέφτηκα… http://www.youtube.com/watch?v=4Ejc1tJgRPc
    αφού είμαστε φύσει και θέσει αισιόξοδες 🙂

    Πολλά φιλάκια!!!

  3. 13 Ιουνίου, 2010 στο 10:20 πμ

    Έτσι είναι: η αδράνεια φέρνει τη δράση!
    Πολύ ωραίο το κλιπάκι και το τραγούδι που το συνοδεύει.

  4. 13 Ιουνίου, 2010 στο 10:22 πμ

    Καλή σου μέρα! Όλα καλά;
    Πολλά φιλιά 🙂

  5. 13 Ιουνίου, 2010 στο 1:37 μμ

    Angel σε χαίρομαι πάρα πολύ, που πάντα κρατάς το κέφι σου και την αισιοδοξία σου σε ό,τι και να γίνει. Μπράβο κορίτσι μου!
    Μια καλή Κυριακή σου εύχομαι! 😉

  6. 13 Ιουνίου, 2010 στο 1:40 μμ

    Κοχύλι μου σε ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου για το ενδιαφέρον σου και για το νέο, πολύ όμορφο τραγούδι του Χατζηγιάννη…
    Καμιά φορά, όταν δεν έχεις κάτι να πεις, καλύτερα να μένεις σιωπηλός…Ξέρω αντιτίθεται με το μήνυμα του ποστ μου αυτού, αλλά είναι μια πραγματικότητα…
    Να περνάς καλά και πολλά φιλιά από μένα! 🙂

  7. 13 Ιουνίου, 2010 στο 1:41 μμ

    Ερατώ μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το κλιπάκι μου!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 😉

  8. 8 akrogialia
    13 Ιουνίου, 2010 στο 5:25 μμ

    Σκέψεις, ιδέες και θεωρίες πέφτουν βροχή Αστροφεγγιά μου…το πρόβλημα είναι να θέσουμε αυτές τις ιδέες σε πράξη…υπάρχει αγεφύρωτο χάσμα ανάμεσα στη θεωρία και στην πράξη…

    Καλή βδομάδα να έχεις!

    Πολλά φιλιά!

  9. 9 criss
    14 Ιουνίου, 2010 στο 2:05 μμ

    astrofegia, η αδράνεια και η ατονία σε προετοιμάζουν για αυτό το επόμενο, το καινούριο, το συναρπαστικό νέο λάθος, αλλά, ακόμα και αυτό το νέο λάθος όμως, πρέπει να το κάνεις σωστά! 😉
    Όσο για την ΙΔΕΑ, ναι, καλή η καινούρια, αλλά η παλία πού σε οδήγησε; Ηταν δημιουργική, σε πήγε κάπου, την εξάντλησες και το βασικότερο: την ευχαριστήθηκες; 🙂 Αν ναι, καλά κάνεις και σκέφτεσαι το καινούριο λάθος, αλλιώς, θα πρέπει να πάς πίσω, να βρείς τη χαμένη άκρη του κουβαριού…
    Καλή δύναμη!

  10. 16 Ιουνίου, 2010 στο 10:36 πμ

    Korallenia μου πόσο δίκιο έχεις! Είμαστε πάντα καλοί στην θεωρία και λιγότερο στην πράξη…
    Καλές διακοπές να έχεις! 😉

  11. 16 Ιουνίου, 2010 στο 10:38 πμ

    Criss …έπρεπε να το διαβάσω τρεις φορές αυτό, που έγραψες για να το καταλάβω… 🙂
    Φαίνεται η ζέστη έχει κάψει το μυαλό. Καλή σου μέρα! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 316,451 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


