19
Ιον.
10

Lets party…με «μέτρο» ;)

Στην εποχή του ΔΝΤ

δεν χωρούν ακρότητες.

Οπότε…

I need

Όπως

κέφι και πολλή χαρά από αγαπημένους  φίλους και ορκισμένους εχθρούς

🙂

…για να γιορτάσει η αστροφεγγιά τα γενέθλιά της!

Δεν θα έχει

πυροτεχνήματα

θα έχει όμως τούρτα...λέμε τώρα!

😆

Ποτά θα φέρετε μόνοι σας 😛

και θα τραγουδήσετε

(επιβάλεται οκ?)

το…

…Να με χαίρεστε βρε. Άντε και του χρόνου! 😉


24 Responses to “Lets party…με «μέτρο» ;)”


  1. 19 Ιουνίου, 2010 στο 1:23 μμ

    Τι εννοείς «even me»?
    Δε φταίω εγώ αν άργησες να βάλεις το γιορτινό ποστ!
    19 δεν έχουμε σήμερα;;;
    Στην ώρα μου ήρθα! 😛
    Λοιπόν… η πρώτη τούρτα μάς πήρε και μας σήκωσε που λένε! 😆
    Η δεύτερη όμως, είναι γιάμμι!!!
    Ξανά ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    Πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη!
    (με αναγκάζεις να επαναλαμβάνομαι, αλλά… τέλος πάντων)
    Άντε… ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ Αστροφεγγιά μου!
    Όσο για τις λέξεις «πάρτυ» και «μέτρο»…
    Δεν πάνε μαζί, θα έπρεπε να το γνωρίζεις αυτό. 😉

    Φιλιά πολλά Διδυμάκι μου!!!

  2. 19 Ιουνίου, 2010 στο 1:54 μμ

    Καλή μου Λίλιθ…ήρθες στην ώρα σου αλλά το ποστ ήταν χθεσινό, ενώ τα γενέθλιά μου είναι στις 19 του μηνός! 😉
    Και φαντάζομαι δικαιούμαι να ξυπνήσω πιο αργά σήμερα! χαχαχαχαχα
    Σε χίλιο-ευχαριστώ ξανά για τις ευχές σου, φιλενάδα και εύχομαι και σε σένα ό,τι επιθυμείς να το βρεις. Ακόμα και το Σώγιερ. (ποιος είναι αυτός βρε παιδιά?)
    Όσον αφορά το «μέτρο», νεράιδά μου, στους καιρούς που ζούμε «ανάγκα και θεοί πείθονται». Θες να μας κράξουν για επίδειξη πλούτου? 😆
    Φιλιά πολλά Υδροχοάκι μου!!!

  3. 19 Ιουνίου, 2010 στο 3:37 μμ

    Αστροφεγγιά μου, Χρόνια σου Πολλά και καλά και από δω. 😉
    Βιάστηκα να στα ευχηθώ από το blog μου, αλλά σήμερα
    άργησα να σε επισκεφθώ και βλέπω άλλαξες post, οπότε σου εύχομαι εδώ,
    ότι καλύτερο για την προσωπική σου ευτυχία!

    Πολλά φιλάκια και να έχεις πάντα την υγεία σου 🙂

  4. 4 AKIS
    19 Ιουνίου, 2010 στο 3:42 μμ

    χρονια σου πολλα αστροφεγγια μου πολυχρονη να εισαι και ολεσ οι επιθυμιεσ σου να γινουν πραγματικοτητα !!!! αντε βαλε κανα κοματακι τουρτα να φαμε γιατι δεν βλεπω να μενει τιποτα χαχαχα

  5. 19 Ιουνίου, 2010 στο 3:43 μμ

    Υ.Γ. Η Lillith, έχει δίκιο. Λιτότητα και μέτρο δεν ταιριάζουν
    στον εορτασμό των γενεθλίων μας, ειδικά διαδικτυακά 😉
    Να σε χαιρόμαστε και να είμαστε καλά να ξεφαντώνουμε πάντα στις
    χαρές σου με τούρτες, φεγγαλικά και σαμπάνιες!

  6. 19 Ιουνίου, 2010 στο 4:09 μμ

    Κοχύλι μου σε ευχαριστώ και εδώ από το blog μου επίσημα για τις ευχές σου και για τα δώρα σου. Με έχεις συγκινήσει πάρα πολύ…
    Εύχομαι και σε σένα ό,τι καλύτερο! 😉

  7. 19 Ιουνίου, 2010 στο 4:14 μμ

    Άκη σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω…
    Όσον αφορά την τούρτα, ο…μπουφές είναι self service και μπορείς να πάρεις όσο και όποτε θέλεις! 😉

  8. 19 Ιουνίου, 2010 στο 4:17 μμ

    Κοχύλι μου θα σου δώσω και σε σένα την ίδια απάντηση που έδωσα στη Λίλιθ. Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε κάθε υπερβολή τιμωρείται! 😆
    Για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ για τα υπέροχα δωράκια σου! Να είσαι καλά! 🙂

  9. 19 Ιουνίου, 2010 στο 4:40 μμ

    Γλυκιά μου, η αστερόσκονη σου εξ ορισμού επιβάλλει μια glamorous ατμόσφαιρα
    και στην δική σου περίπτωση τίποτα λαμπερό, δεν θεωρείται υπερβολή! 😉

    Έχεις μια μεγάλη φιλική αγκαλιά,
    όχι ζεστή, λόγω καύσωνα! χα χα χα

    Φιλιά

  10. 19 Ιουνίου, 2010 στο 5:21 μμ

    Δεν τα καταφέρνω με τούρτες και δωρα,με άδεια χερια ήρθα να πω Χρόνια Πολλά!!!

  11. 19 Ιουνίου, 2010 στο 6:16 μμ

    la la laa laaa Ahoy!
    Lala la laaaa Ahoy!

    Πώ πωωω… τι όμορφο party!
    Και τι όμορφη φουσκωτή τούρτα!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ
    ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΌΜΑΣΤΕ!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να γεμίζεις αστερόσκονη τον κόσμο.
    Όσο για τα ποτά… μη σε απασχολεί. Άφησέ το σε εμάς.
    Αφού δεν συναντήθηκα με κανέναν Άγιο, δεν μας σταματάει τίποτα λέμεεε! 😆

    Πάω τώρα μέχρι τη Zion να μαζέψω και τους υπόλοιπους και τα λέμε αργότερα.

    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιάααα

    * * *

    Δωράκι:

    😉

    ps: Τι είναι το ΔΝΤ;
    Δαφνί Νέου Τύπου;
    Χάχαχαχααα

  12. 19 Ιουνίου, 2010 στο 8:07 μμ

    Αχ Κοχυλάκι μου σε ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και από μένα! 🙂

  13. 19 Ιουνίου, 2010 στο 8:08 μμ

    Ποιος νοιάζεται για δώρα VaD?
    Καλή καρδιά να έχουμε όλοι μας και υγεία. Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου! 🙂

  14. 19 Ιουνίου, 2010 στο 8:17 μμ

    Αγαπημένε μου πειρατή σε ευχαριστώ…για πόσες φορές? Χιλιοστή, ίσως …για τις ευχές σου και την καλή σου διάθεση που μας μοιράζεις!
    Η μπύρα άπαιχτη λέμε, 2 σε 1 και να την πιεις και να την σβήσεις 😉
    Οι Άγιοι μας σώθηκαν για εφέτος…
    Όσον αφορά το ΔΝΤ= Διεθνές Νομισματικό Ταμείο μας έχει βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι 😆
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, καπετάνιε μου! 🙂

  15. 19 Ιουνίου, 2010 στο 9:54 μμ

    Ααααααααααααααααα!καλή μου τι διαβάζω?…να σε χαιρόμαστε βρε! χρόνια πολλά, να σε πάντα καλά κ ευτιχισμένη έυχομαι, να γίνει αληθινό ότι ονειρέυεσαι…κ να αποκτήσεις ό,τι ζητάς,στη ζωή σου…πάντα χαρές,κ γέλια έυχομαι…να τα εκατοστήσεις καλή μου κ…’ευτιχισμένα γενέθλια’… καλησπέρες….

  16. 19 Ιουνίου, 2010 στο 10:06 μμ

    Αθανασία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου…και εύχομαι και σε σένα να είσαι πάντα καλά και ό,τι ποθείς να το βρεις…!
    Φιλιά πολλά! 😉

  17. 21 Ιουνίου, 2010 στο 7:30 πμ

    Κάλιο αργά παρά ποτέ.Χρόνια πολλά με υγεία πάνω από όλα,δημιουργικά, γλυκά, με ανθρώπους που σε κάνουν να χαμογελάς.
    φιλιά

  18. 18 akrogialia
    21 Ιουνίου, 2010 στο 5:04 μμ

    Χρόνια Πολλά Αστροφεγγιά μου!
    Μεγάλωσες εε? Χαχαχαχαχαχαχα
    Όσο για τα πυροτεχνήματα…δεν τα χρειάζεσαι εσύ…έχεις τα δικά σου Αστεράκι μου! Λάμπεις!
    Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ό,τι επιθυμείς!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά!

  19. 19 Αngel
    21 Ιουνίου, 2010 στο 5:23 μμ

    Η νωρίτερα θα ρχομαι εγώ
    ή τελευταία χα χα χα χα
    Χρόνια πολλά και πάλι γλυκιά μου
    Οτι επιθυμείς να το πάθεις
    Φιλιά πολλά

  20. 21 Ιουνίου, 2010 στο 9:27 μμ

    Ουφ! καταϊδρωμένη ΚΑΙ τελευταία…σα δε ντρέπομαι!
    Οκ, συγνώμη Αστοφεγγιά μου, αλλά στο χωριό μας λέμε «40 μέρες κρατά η γιορτή»
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ με υγεία, με εμπνεύσεις, με χαρές και μόνο χαρές 🙂
    Τούρτα πρόλαβα;;;;;
    Φιλιάαααααα 🙂

  21. 22 Ιουνίου, 2010 στο 9:40 πμ

    KaLLinaki μου ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου. Να χαίρεσαι και εσύ τα ζουζούνια σου και την οικογένειά σου! 🙂
    Φιλιά πολλά!

  22. 22 Ιουνίου, 2010 στο 9:43 πμ

    Korallenia μου…δεν με απασχόλησε ποτέ ο χρόνος σαν ηλικία…
    Επίσης δεν ξέρω αν λάμπω…αλλά οκ, σε ευχαριστώ πολύ!
    Τα φιλιά και την αγάπη μου έχεις! 🙂

  23. 22 Ιουνίου, 2010 στο 9:44 πμ

    Angel το ξέρεις δεν υπάρχει ποτέ θέμα για το πότε θα εμφανιστείς…εξάλλου είσαι άγγελος και εμφανίζεσαι όποτε θέλεις! 😉

  24. 22 Ιουνίου, 2010 στο 9:46 πμ

    Καινούρια φίλη Lena δεν είσαι ποτέ καταϊδρωμένη…
    Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σου. Να ‘σαι πάντα καλά!
    Φιλιά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


