22
Ιον.
10

Από την κορυφή στον πάτο…

Αρκετές φορές λέμε πως η ποιότητα των εκπομπών, που παρακολουθούμε στην τηλεόραση δεν είναι και η καλύτερη, ιδιαίτερα μάλιστα τους καλοκαιρινούς μήνες. Κάθε τηλεοπτικός σταθμός ξεθάβει κάθε επιτυχημένη ταινία ή εκπομπή να τραβήξει την προσοχή και να είναι αρεστή στο φιλοθεάμων κοινό.

Σήμερα μια από τις λίγες που δεν βγήκαν ακόμα για πολλοστή φορά από το ψυγείο ήταν και η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου. Προσωπικά θεωρώ την εκπομπή της, «Αξίζει να το δεις» αρκετά αμφιλεγόμενη» και πέφτω επάνω της μόνο τυχαία στο ζάπινγκ που κάνω εκείνη την ώρα του μεσημεριού στα κανάλια…

Ύπηρξε μια μοναδική φορά στο παρελθόν που ασχολήθηκα μαζί της και προτίθεμαι να το κάνω άλλη μια φορά, τώρα με ένα θέμα που μου κίνησε το ενδιαφέρον κυρίως για κάποια μηνύματα, που εισέπραξα.

Αφορούσε την υπόθεση ενός πολύ γνωστού μοντέλου (Τ. Θ) με μεγάλη καριέρα, που όμως πιάστηκε και καταδικάστηκε για χρήση και πώληση ναρκωτικών. Αυτή τη στιγμή εκτίει την ποινή του πίσω από τα σίδερα της φυλακής και η διακεκριμένη δημοσιογράφος Τατιάνα του πήρε μια συνέντευξη, προσπαθώντας να εκμαιεύσει πληροφορίες για το πώς έμπλεξε, τα κίνητρά του να οδηγηθεί σε αυτά και τα συναισθήματά του μετά από την καταδικαστική για αυτόν απόφαση.

Δεν θα ήθελα να εισχωρήσω σε λεπτομέρειες για το μοντέλο και την περιπέτειά του, αλλά θα ήθελα να επικεντρωθώ στο ύφος του και τη συμπεριφορά του.

Μιλάμε για έναν άνθρωπο με πλήρη επίγνωση της κατάστασής του, χωρίς να ψάχνει δικαιολογίες για να υπερασπίσει τον εαυτό του. Αντίθετα φάνηκε αποφασισμένος να πληρώσει το τίμημα των πράξεών του. Ο λόγος του χαρακτηριζόταν από ταπείνωση. Έφτασε στο σημείο να πει: «Βρίσκομαι δίπλα σε ένα κάδο απορριμάτων και νομίζω, πως δεν διαφέρω πολύ από το περιεχόμενό του». Προέτρεψε όλους μας και κυρίως τους νέους να μην ακολουθήσουν τα βήματά του… Παράδειγμα προς αποφυγήν αυτοχαρακτηρίστηκε.

Μου έκανε φοβερή εντύπωση το πώς ένας άνθρωπος, που γνώρισε δόξα, πλούτη και αναγνωρισιμότητα, χωρίς αυτοοικτιρμό δέχεται να ταπεινώνεται.

Και όμως δεν μου είναι μια εικόνα άγνωστη αυτή. Ο ίδιος, ο αναμάρτητος Χριστός μας καταδέχτηκε να γνωρίσει τον εξευτελισμό, την ταπείνωση και την σταύρωση για να μας σώσει και να δοξαστεί, ξανά.

Πόσο μάλιστα λοιπόν, ο άνθρωπος που είναι αδύνατον να αποφύγει τα λάθη και τις κακές επιλογές στη ζωή του, που μπορεί όλα αυτά να τον οδηγήσουν ψηλά και στην πρόσκαιρη καταξίωση, αλλά αργά ή γρήγορα να έρθει αντιμέτωπος με την απότομη πτώση του. Από τα ψηλά στα χαμηλά. Από την δόξα να περάσει μέσα από ένα μονοπάτι ψυχικής και πνευματικής εξαθλίωσης για να έρθει στο τέλος η κάθαρση.

Μια κάθαρση και επάνοδος που θα έρθουν μόνο ύστερα από πολλή εσωτερική διεργασία και μέσα από το δρόμο της ταπείνωσης…!

(το μουσικό κομμάτι δεν έχει καμιά σχέση με το θέμα, αλλά μου αρέσει  και ήθελα πολύ να το ακούσω…)


16 Responses to “Από την κορυφή στον πάτο…”


  1. 1 VaD
    23 Ιουνίου, 2010 στο 5:05 πμ

    Ελα τωρα,μην ξαναπάρεις στα σοβαρά την Τατιανα…

  2. 23 Ιουνίου, 2010 στο 5:36 πμ

    Ο Χριστός είναι ο γιος του Θεού.
    Ο Μονογενής.
    Τελεία.

    Ο Άνθρωπος είναι απόγονος του Κάιν.
    Καμία σχέση δηλαδή.
    Άλλη οικογένεια ο ένας, άλλη Ο Ένας.
    Ξανατελεία.

    Το κομμάτι τέλειο.

    Εύχομαι στην κοπέλα να επιστρέψει σύντομα στη ζωή της και να κάνει μια καινούρια αρχή.

    Καλή σου μέρα

    * * *

  3. 23 Ιουνίου, 2010 στο 8:48 πμ

    VaD νομίζω την γνώμη μου για την Τατιάνα, αν και δεν την αφορούσε το ποστ μου, την ανέφερα μέσα σε αυτό με δυο και μόνο λέξεις: Αμφιλεγόμενη και διακεκριμένη…Όσο και αντιφατικό και να ακούγεται είναι η αλήθεια.
    Καλή σου μέρα! 🙂

  4. 23 Ιουνίου, 2010 στο 8:54 πμ

    Πειρατή μου ίσως να μην κατάλαβες ποιο ήταν το θέμα του ποστ μου. Μιλάμε για την ταπείνωση. Και την διέκρινα σε 2 κατηγορίες αν μου επιτρέπεται να πω. Στη θεία και στην ανθρώπινη. Φυσικά και δεν χωράει καμιά σύγκριση μεταξύ τους. (τελεία 😉 )

    Χαίρομαι που σου άρεσε το κομμάτι! 🙂

    Το μοντέλο είναι άντρας και όχι γυναίκα, και δεν ήθελα να μιλήσω για τις επιλογές του. Τεό Θεοδωρίδης είναι το όνομά του και το αποκαλύπτω, επειδή και ο ίδιος συμφώνησε και επιθυμούσε να αποκαλυφθεί στην εν λογω εκπομπή. Εγώ το βλέπω ακόμα σαν ένα είδος δημόσιας ταπείνωσης σε μια εποχή που βλέπουμε μωσαϊκά στην τηλεόραση ή μιλάμε μόνο με υπονοούμενα!
    Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά! 🙂

  5. 23 Ιουνίου, 2010 στο 9:14 μμ

    Αστροφεγγιά μου,
    Γενικότερα, δεν παρακολουθώ τηλεόραση, πόσο μάλλον εκπομπές.
    Όμως, αναρωτιέμαι αν η συγκεκριμένη συνέντευξη βγήκε πριν την καταδικαστική απόφαση για την κράτησή του επί 18 χρόνια, αντί ισόβια, όπως είχε προταθεί…
    Εννοώ, μήπως όλη αυτή η μετάνοιά του, είχε να κάνει με την κοινή γνώμη για να κερδίσει τις εντυπώσεις όταν η υπόθεση πάει στον Άρειο Πάγο.
    Ξέρεις καμια φορά, αυτός που λέει πως το μετάνιωσε, δεν σημαίνει πως το εννοεί. Φυσικά, μπορεί ο Τεό να ήταν ειλικρινής, αλλά αυτό δεν το ξέρει κανείς, παρά μονάχα ο ίδιος. Μακάρι πάντως, για κείνον να είναι έτσι!

    Χαίρομαι που είσαι σκεπτόμενο άτομο και προβληματίζεσαι για θέματα της κοινωνία μας, γιατί αυτό σημαίνει πως θα είσαι και σωστή μητέρα για τον γιο σου 🙂

    Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά!

  6. 23 Ιουνίου, 2010 στο 9:49 μμ

    Κοχύλι μου καλησπέρα…
    Μπορεί πάντα να υπάρχει και το ενδεχόμενο να ψεύδεται για να κερδίσει, όπως είπες, τις εντυπώσεις. Προσωπικά δεν μου άφησε αυτή την εντύπωση, γιατί αντί να γυρίζει την κουβέντα γύρω από τον εαυτό του και να ψάχνει δικαιολογίες και κάποια δικαίωση ίσως…προσπαθούσε να τον αφήσει στην σκιά…Δεν ήθελε καν να αναφέρεται στο άτομό του, θεωρώντας τον ως κάτι μιαρό….
    Παρόλα αυτά και πάλι θα πω δεν θέλω να επικεντρωθώ στην ιστορία του Τεό. Έχει ήδη χαρακτεί η ζωή του.
    Απλά εγώ την πήρα ως αφορμή για αυτό που ήθελα να γράψω: την ταπείνωση…και αμή τι άλλο τα λόγια του και το ύφος του (ακόμα και προσποιητά να ήταν)αυτό φανέρωναν…
    Πολλά φιλιά καλή μου!

  7. 23 Ιουνίου, 2010 στο 10:03 μμ

    Αστροφεγγιά μου,
    Είσαι και έξυπνη και μπορείς να κρίνεις καλά το θεάτρο.
    Απλά, έθιξα το θέμα, γιατί γενικότερα με ενοχλεί η υποκρισία στην tv. Το πιο όμορφο πράγμα είναι να συνηδειτοποιείς τα λάθη σου και να μετανιώνεις γι’ αυτά! Μπράβο σ’ όσους είναι ταπεινοί και σ’ όλους αυτούς που ξέρουν πόσο μικροί είμαστε σ’ αυτή την ζωή όλοι μας. Η μετάνοια είναι δείγμα σοφίας!

    Φιλιά πολλά φιλενάδα μου 🙂

  8. 23 Ιουνίου, 2010 στο 10:22 μμ

    Σίγουρα η τηλεόραση κρύβει πολλή υποκρισία και θέατρο…
    Δεν θέλω να είμαι εκείνη που θα την κρίνει. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του…
    Απλά ακόμα και αν όσα άκουσα και είδα ήταν απλά ένα παραμύθι…για μένα ήταν μια πηγή έμπνευσης για προβληματισμό και συζήτηση…
    Επισημαίνω πως η ιστορία του μοντέλου στάθηκε μόνο η αφορμή και όχι στόχος ο ίδιος για κρίση και συζήτηση…
    Τέλος θα συμφωνήσω μαζί σου καλή μου φίλη, πως η ταπεινότητα και η μετάνοια αν δεν είναι δείγματα σοφίας, οδηγούν σίγουρα προς τα εκεί! 😉
    Καλό βράδυ,Κοχύλι μου!

  9. 23 Ιουνίου, 2010 στο 10:34 μμ

    Έτσι είναι! Το σημαντικό είναι να βλέπουμε και να ακούμε τα πάντα, για να έχουμε τα ερεθίσματα.
    Δεν σου γράφω άλλα για απόψε, γιατί τώρα είδα τις ανορθογραφίες μου στο προηγούμενο σχόλιο και λέω να μην σου στείλω άλλους «κεφτέδες»!! χα χα
    Καλό σου βράδυ και φιλιά πολλά!

  10. 23 Ιουνίου, 2010 στο 10:47 μμ

    Αυτό είναι άλλο ένα θέμα που ανοίγεις, Κοχύλι μου. Να μένεις ανοικτός σε κάθε είδους ερεθίσματα και ανάλογα να τα αξιολογείς…
    Ίσως στο μέλλον ασχοληθώ μαζί του.
    Δεν με πειράζουν τα ορθογραφικά σου λάθη, φίλη μου…αλλά και πάλι εσύ αποφασίζεις!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι! Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

  11. 23 Ιουνίου, 2010 στο 11:16 μμ

    Αστροφεγγιά μου, να ξέρεις πως μπορώ να επικοινωνώ ώρες ατελείωτες
    με όποιον ταιριάζουν τα χνώτα μου!
    Απλά στο είπα, γιατί όσο και να μην είμαι ανορθόγραφη, γενικότερα,
    επειδή πάντα βιάζομαι όταν αφήνω τα σχόλια μου
    και από την άλλη , μάλλον περνάνε και τα χρόνια και όλο τα χάνω…
    με ενοχλεί που τα βλέπω μετά τα λάθη μου και αισθάνομαι χαζή.

    Όσο για το θέμα που σκέφτηκες με τα ερεθίσματα, μακάρι να το κάνεις
    ανάρτηση μ΄αυτή την αφορμή! Θα χαρώ πολύ 🙂

  12. 23 Ιουνίου, 2010 στο 11:57 μμ

    Ίδωμεν, Κοχύλι μου…. 😉

  13. 24 Ιουνίου, 2010 στο 3:15 μμ

    We all deserve a second chance.
    And everything happens for a reason.

    🙂

  14. 25 Ιουνίου, 2010 στο 12:48 πμ

    Καλό σου βράδυ και καλό Σ/Κ 🙂

  15. 25 Ιουνίου, 2010 στο 4:49 μμ

    Γλυκιά μου Λίλιθ δεν υπάρχει περίπτωση να μην συμφωνήσω μαζί σου…
    Πολλά φιλιά! 😉

  16. 25 Ιουνίου, 2010 στο 4:50 μμ

    Κοχύλι μου σε ευχαριστώ πολύ για το κλιπάκι σου και εύχομαι και σε σένα ένα πανέμορφο σ/κ!
    Πολλά φιλιά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


