25
Ιον.
10

Από μακριά και αγαπημένοι…

‘Εψαχνα έναν έρωτα έντονο, ενδιαφέροντα , ελεύθερο, ειλικρινή.
Εύρηκα έναν, εμπιστεύτηκα…
Εντέλει έχασα ΕΜΕΝΑ!!!

~~~

Τους παραπάνω στίχους τους είχα γράψει και μοιραστεί σε ένα άλλο blog, πριν δυο χρόνια. Επρόκειτο για μια προσπάθεια που κληθήκαμε  να γράψουμε ένα κειμενάκι ή στίχους, χρησιμοποιώντας λέξεις, που θα άρχιζαν με το ίδιο γράμμα. Τότε είχα εμπνευστεί και είχα γράψει το άτεχνο αυτό ποιηματάκι από μια παρεμφερή κατάσταση, που βίωνα και είχα διαλέξει το γράμμα «ε».

Οι στίχοι αυτοί μιλάνε για κάτι που συνήθως λίγο οι πολλοί κάνουμε όλοι μας. Εμπλεκόμαστε σε ερωτικές σχέσεις, αλλά  μην θέλοντας να το περιορίσω μόνο σε αυτό, θα πω πως μπλεκόμαστε σε κάθε είδους σχέση ερωτική, φιλική ακόμα και συγγενική (αν και την τελευταία δεν μπορείς να την επιλέξεις) και σιγά σιγά χάνουμε τον πραγματικό εαυτό μας. Μεταλλασσόμαστε. Αλλοιωνόμαστε. Καταλήγουμε τελείως διαφορετικοί άνθρωποι από εκείνους που ήμασταν όταν ξεκινούσαμε τη σχέση αυτή.

Θα μου πείτε πως αυτό είναι φυσικό και προσδοκόμενο. Μια σχέση για να είναι λειτουργική και ευτυχή χρειάζεται αμοιβαίες υποχωρήσεις και από τις δύο πλευρές. Χρειάζεται να γίνει παραγκωνισμός του εγωισμού (αν είναι εφικτό) και πολλά αποθέματα κατανόησης…

Πολύ ωραία μέχρι εδώ!

Μόνο που υπάρχει και ένα αλλά…Όλα αυτά είναι θεμιτά ως ενός σημείου, ακόμα και αν αυτό γίνεται οικειοθελώς και με δική μας επιθυμία και πρωτοβουλία. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν πρέπει να αποσβέσουμε τον αληθινό εαυτό μας. Όποιος και να είναι αυτός. Άρα να υπάρχει και σεβασμός προς εμάς τους ίδιους.

Φυσικά το χειρότερο συμβαίνει όταν ο άλλος, το έτερο μισό της εξίσωσης προσπαθεί να σε αλλάξει και να σε φέρει (όπως λέγεται χαρακτηριστικά) στα νερά του.

Στην αρχή λοιπόν,  η σχέση μοιάζει να ισορροπεί, αλλά αυτή η ισορροπία είναι επισφαλής. Αργά ή γρήγορα θα επέλθει η επαναστάση, η έκρηξη και τέλος η ρίξη…

Μπορεί να ισχυριζόμαστε πως τα ετερώνυμα έλκονται, αλλά και πάλι αυτό είναι σχετικό… Καλό λοιπόν είναι να προβλέπονται και να προλαβαίνονται τέτοιες καταστάσεις. Από μακριά και αγαπημένοι..! 😉

Εξάλλου η ζωή είναι πολύ όμορφη, αλλά συγχρόνως και λίγη. Ας μην θυσιάζουμε τις επιθυμίες μας ελαφρά τη καρδία… Έχουμε  κάθε δικαίωμα στο όνειρο και αυτό δεν μπορεί να μας το κλέψει ή να το απαγορέψει κανείς!

 

Nocturne-Secret Garden

 


14 Responses to “Από μακριά και αγαπημένοι…”


  1. 25 Ιουνίου, 2010 στο 6:52 μμ

    Ούυυυυυυφ! καλή μου…ε,ναί ωραίο θέμα,έπιασες κ σύ…και μου θύμισες τώρα πόοοσες φορές την έχω πατήσει,στον τομέα αυτόν..κ πόσες φορές έχω καταλήξει,στο τέλος να χάσω τα πάντα εμένα την ίδια να γίνω,μιά άλλη μιά που ΔΕΝ είμαι καν μιά άγνωστη,εξετίας ενός έρωτα..να χάσω τελίως τον ε α υτό μου…το ‘είναι μου’…τα πάντα..κ μετά να ψάχνω απεγνωσμένα να βρώ από πού ξεκίνησα την άκρη του νήματος, γιανά μπορέσω να συνεχίσω και να ξαναβρώ τον εαυτό μου,κ πάλι να μην μπορώ να το κάνω,να έχω πρόβλημα με μένα πιό πολύ..να κατηγορώ τον εαυτό μου για διάφορα που στην τελική δ εν τα είχα,κάνει εγώ…(αποδεδειγμένο αυτό και καρατσεκαρισμένο που έλεγε και η αείμνηστη Μαλβίνα μας κάποτε)…και τρανό παράδειγμα των όσων γράφω εδώ…η περιβόητη ιστορία με τον πρώην μου,(που ξέρετε όλοι,και που σας τα ζάλιζα καιρό με αυτήν)…εκεί να δείς καλή μου αλλίωση της πρωσοπικότητας,του χαρακτήρα…χάλια…ούτε τα άτομα με διχασμένη πρωσοπικότητα δεν είναι έτσι,όπως ήμουν εγώ εκεί…σε εκείνη τη φάση…χάαααλια λέμε…ε,εκεί χρειαζόμουν ψυχοθεραπεία…όπωσδήποτε…(άσχετα αν δεν την έκανα ποτέ)….άστα,βράστα που λένε είναι να μη σου τύχει…ε,και γώ έχω μιά περίεργη,σχέση με τον έρωτα…ο οποίος με αποσυντονίζει και με ‘παραλύει’ εντελώς..παθαίνω γενικό ‘μπλάκ άουτ’ που λένε…κατεβάζω διακόπτες ασφαλείας…ένας χάος,ένα χάλι..το απόλυτο σκοτάδι…δεν βλέπω ούτε τη μύτη μου λέμεεεεεεεεεεεεεεεε!…πάντως έχεις δίκιο ΔΕΝ πρέπει,να αφήνουμε να μας ‘βγάζει τόσο από τα νερά μας’ όλο αυτό…να μας αποσυντονίζει έτσι…πρέπει να κρατιόμαστε και λίγο…καλησπέρες..

  2. 26 Ιουνίου, 2010 στο 11:35 πμ

    Ναι… έχουμε δικαίωμα στο όνειρο.
    Φτάνει να ξέρουμε ποιο είναι αυτό.
    Γιατί αν δεν ξέρουμε, χάνουμε τον εαυτό μας
    κολυμπώντας στα όνειρα αλλωνών.
    Ο έρωτας κι ο τυφώνας έχουν κάτι κοινό:
    Δεν αφήνουν τίποτα όρθιο!
    Μπορείς να επιλέξεις να μην «αποδεχτείς» έναν παθιασμένο έρωτα (πώς λέει η τηλεφωνήτρια «αποδέχεστε την κλήση από εξωτερικό;»)… 🙂
    Μπορείς να πεις δηλαδή: No thanks.
    Και τότε… you get to keep yourself.
    Ολόκληρο αλλά ίσως όχι ολοκληρωμένο.
    Διαλέγεις και παίρνεις. 🙂

    Το τραγούδι είναι από αυτά που παίρνουν την ψυχή σου και την ταξιδεύουν!
    Πανέμορφο!
    Αν και… να σου πω την αλήθεια, το προτιμώ χωρίς στίχους.

    Φιλιά πολλά Αστροφεγγιά μου!

  3. 26 Ιουνίου, 2010 στο 11:52 πμ

    Όπως μπορεί ο καθένας μας Αθανασία μου! 😉
    Καλό σ/κ να έχεις!

  4. 26 Ιουνίου, 2010 στο 11:59 πμ

    Λιλιθ μου αν δεν πάθεις δεν μαθαίνεις…και είναι πολύ σοφό αυτό. Κανείς δεν ξέρει εκ των προτέρων πως θα είναι η ζωή μας, τι κατάληξη θα έχει ο έρωτας, που βιώνουμε…Οπότε ένα βήμα τη φορά..και αν θυμάσαι στο προηγούμενο ποστ μου είχες γράψει, πως όλοι δικαιούμαστε και δεύτερη ευκαιρία…οπότε δεν παύουμε ποτέ να ονειρευόμαστε για ένα καλύτερο αύριο.

    Και μένα μου αρέσει το κομμάτι χωρίς τους στίχους, αλλά επειδή το έχω ακούσει στη Zion αρκετές φορές μόνο με τη μελωδία, δεν ήθελα να το «κλέψω» από τον πειρατή μας έτσι. Αναζήτησα λοιπόν μια άλλη διασκευή, έστω με στίχους που και αυτοί σε ταξιδεύουν και σε κάνουν να ονειρεύεσαι…

    Φιλιά πολλά νεράϊδα μου με πολλή αστερόσκονη! 😉

  5. 26 Ιουνίου, 2010 στο 2:04 μμ

    «Σε καμιά περίπτωση όμως δεν πρέπει να αποσβέσουμε τον αληθινό εαυτό μας. Όποιος και να είναι αυτός. Άρα να υπάρχει και σεβασμός προς εμάς τους ίδιους.»

    Τι ωραία που τα λες!!!
    Ήμουν σίγουρος πως ξέρεις το σωστό… 😉

    Το κομμάτι υπέροχο! Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο!
    Είναι πολύ ξεχωριστό και με ταξιδεύει πολύ.

    Όμορφο Σ/Κ να έχεις.
    Φιλιά πειρατικά.
    * * *

  6. 26 Ιουνίου, 2010 στο 2:35 μμ

    Πειρατή σε ευχαριστώ…για κάθε μέρος του σχολίου σου!
    Καλό σ/κ και φιλιά πολλά να έχεις! 😉

  7. 26 Ιουνίου, 2010 στο 3:50 μμ

    Δεν έχω κάτι να πω!
    Τα είπες όλα!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

  8. 26 Ιουνίου, 2010 στο 4:03 μμ

    Συμφωνούμε λοιπόν! 😉
    Καλό σ/κ και σε σένα Αγγελάκι!

  9. 29 Ιουνίου, 2010 στο 11:25 μμ

    Όλα καλά;
    Φιλιά πολλά! 🙂

  10. 30 Ιουνίου, 2010 στο 12:48 μμ

    Μια χαρά Κοχύλι μου…
    Φιλιά πολλά! 🙂

  11. 1 Ιουλίου, 2010 στο 6:20 πμ

    Καλημέρα Astofegia.
    Σου εύχομαι να έχεις έναν όμορφο μήνα γεμάτο με… καλοκαιρινή αστερόσκονη. 😉

    * * *

  12. 1 Ιουλίου, 2010 στο 8:09 μμ

    Καλησπέρα πειρατή, σου εύχομαι και σε σένα ένα όμορφο μήνα…με πολλούς πειρατικούς θησαυρούς! 😉

  13. 13 akrogialia
    3 Ιουλίου, 2010 στο 5:07 μμ

    Άρα, σταματούμε το ψάξιμο και περιμένουμε να μας ψάξει αυτός? Χμ…

    Δύσκολο να γράψεις στίχους που όλες οι λέξεις να αρχίζουν από το ίδιο γράμμα…

    Να έχεις ένα πολύ όμορφο και καυτό Ιούλιο Αστροφεγγιά μου!
    Καλό σ/κ!
    Πολλά φιλιά!

  14. 5 Ιουλίου, 2010 στο 9:11 μμ

    Πολλά φιλιά Κοραλλένια μου! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 317,719 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


