14
Ιολ.
10

Ομορφιά…

Όταν σμίγουν η φαντασία με την τέχνη φτιάχνονται  αριστουργήματα.

Είναι μαγεία, είναι όνειρο και ταξίδι.

Ένα καλειδοσκόπιο, μια έκρηξη χρωμάτων.

Είναι ομορφιά!

Δεν χρειάζεται όμως να είσαι καλλιτέχνης να δημιουργήσεις…

αρκεί

να είσαι ανοικτός και δεκτικός με οξυμένες τις αισθήσεις.

Να συναντάς την ομορφιά παντού

στο γέλιο, στον έρωτα, στη μουσική, στο χορό

ακόμα και στο δάκρυ.

απλά νοιώσε!


16 Responses to “Ομορφιά…”


  1. 1 akrogialia
    15 Ιουλίου, 2010 στο 8:00 πμ

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει…

    Πανέμορφες εικόνες…υπέροχο τραγούδι…

    Καλή σου μέρα Αστροφεγγιά!

    Πολλά φιλιά!

  2. 15 Ιουλίου, 2010 στο 9:12 πμ

    Καλημέρα Αστροφεγγιά!
    Πραγματικά, πρέπει να μην το ξεχνάμε αυτο, να είμαστε έτοιμοι για να συναντήσουμε την ομορφιά.
    Ας φαινεται δύσκολο μερικές φορές.
    Σήμερα τη συνάντησα! Σε αυτό το ποστ!

  3. 3 Angel
    15 Ιουλίου, 2010 στο 4:09 μμ

    ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΑΝΤΟΥ
    Πρόσεχε όμως γιατί κ εγώ αυτά έγραφα
    κι έχασα το μπάνιο μου για καφεδάκι κ γνωριμίες
    &^$%^%^*&*((^@
    ΑΝΤΕ
    νευρίασα πάλι
    Χα χα χα χα
    Φιλιά πολλάαααααααααα
    Αψογα όλα

  4. 16 Ιουλίου, 2010 στο 12:12 μμ

    Η χθεσινή, ήταν πράγματι μια πολύχρωμη μέρα!
    Δεν ξέρω ποιος… πλανήτης μάς τη χάρισε, αλλά είχε απ’ όλα!
    Και δάκρυ και συγκίνηση και νοσταλγία και στο φινάλε της… άπειρο γέλιο! 🙂
    Ποιος ξέρει…
    Ίσως και να είμασταν όλοι «ανοικτοί και δεκτικοί με οξυμένες τις αισθήσεις».
    Σημασία έχει το αποτέλεσμα. Ομορφιά!
    Ομορφιά που δεν μας χαρίζεται κάθε μέρα, ίσως για να εκτιμήσουμε την αξία της.

    Φιλιά πολλά Αστροφεγγιά μου!

  5. 16 Ιουλίου, 2010 στο 1:32 μμ

    Πολύ όμορφη ανάρτηση, γεμάτη ομορφιά κια συναίσθημα 😉

    Πολλά κοχυλένια φιλιά, Αστροφεγγιά μου

  6. 16 Ιουλίου, 2010 στο 7:04 μμ

    Έχω έρθει πολλές φορές εδώ από την ημέρα που έβαλες το post σου αυτό, για να δω αλλά και για να ακούσω 😉 , την ομορφιά!

    Θα σταθω στο… Feel!

    ΥΠΕΡΟΧΟ!

    …Υπέροχα χρώματα επίσης!
    Ευχαριστώ για την ομορφιά.

    * * *

  7. 17 Ιουλίου, 2010 στο 7:10 μμ

    Όμορφες φωτογραφίες και όμορφο τραγούδι! 🙂
    Καλό Σ/Κ!

  8. 18 Ιουλίου, 2010 στο 12:30 πμ

    Και όχι μόνο στα μάτια Κοραλλένια μου, αλλά και σε εκείνον που την αντιλαμβάνεται και τη συνειδητοποιεί…
    Καλημέρα και σε σένα! 🙂

  9. 18 Ιουλίου, 2010 στο 12:31 πμ

    Έτσι είναι Ερατώ μου, σε ευχαριστώ που είδες και λίγη ομορφιά, εδώ σε αυτό το ποστ…
    Πολλά φιλιά!

  10. 18 Ιουλίου, 2010 στο 12:33 πμ

    Αγγελάκι μου άμα μου συμβεί κάποιο παρόμοιο συμβάν, θα το στείλω σε σένα για να «καθαρίσεις».
    Σου έχω εμπιστοσύνη! 😆
    Φιλιά επίσης πολλά και σε σένα!

  11. 18 Ιουλίου, 2010 στο 12:37 πμ

    Λίλιθ μου υποθέτω, πως η ομορφιά είναι πάντα «out there», μόνο που πολλά πράγματα και καταστάσεις μας εμποδίζει να την δούμε…
    Ευτυχώς όμως που υπάρχουν οι βραδιές που μόλις περιέγραψες και μας την υπενθυμίζουν…
    Πολλά φιλιά νεράϊδα μου! 😉

  12. 18 Ιουλίου, 2010 στο 12:38 πμ

    Σε ευχαριστώ πολύ Κοχύλι μου, χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω! 🙂

  13. 18 Ιουλίου, 2010 στο 12:40 πμ

    Πειρατή μου ήσουν σίγουρη που θα έβλεπες την ομορφιά…Εξάλλου ζεις για αυτήν!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ και πολλά φιλιά με αστερόσκονη χαρισμένα από μένα για σένα, καπετάνιε μου! 😉

  14. 18 Ιουλίου, 2010 στο 12:42 πμ

    Ειλικρινά χαίρομαι πολύ που άρεσαν και σε σένα Elgreco μου, ευχαριστώ πολύ!
    Και σε σένα ένα πολύ όμορφο σ/κ εύχομαι!

  15. 18 Ιουλίου, 2010 στο 12:53 πμ

    Αστροφεγγιά,
    Και γω χαίρομαι πάντα την επίσκεψή μου στο blog σου.
    Έχει κάθε φορά και άλλες ομορφιές, εκτός από την λάμψη σου
    και το χαμόγελο σου από καρδιάς 🙂
    Καλό ξημέρωμα!

  16. 18 Ιουλίου, 2010 στο 11:06 πμ

    Με κάνεις και κοκκινίζω Κοχύλι μου με τις τόσες φιλοφρονήσεις 😳
    Σε ευχαριστώ εκ βάθος καρδίας! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


