27
Ιολ.
10

Ααααα δεν πάμε καλά, λέμε!

Καλοκαίρι, ήλιος, ζέστη, θάλασσα, διακοπές…έτσι δεν είναι? Σας καταλαβαίνω απόλυτα. Όλα είναι πολύ όμορφα όταν τα χαίρεται κανείς…

Μα τι παθαίνουμε όμως κυρίως το καλοκαίρι? Τρελαινόμαστε? Ξεφεύγουμε? Χάνουμε κάθε λογική και όριο?

Πάλι τα πήρε στο κρανίο η αστροφεγγιά,  θα πείτε…Τι την πείραξε αυτή τη φορά?

Μα είναι δυνατόν να μην γίνομαι έξαλλη με όσα βλέπω και κυρίως με όσα αντιμετωπίζω στους δρόμους?

Πραγματικά σκεφτόμουν να μην το αναφέρω πουθενά αυτό το θέμα (δεν είναι άλλωστε άγνωστο θέμα τα οδικά ατυχήματα) και φυσικά ούτε και να το κάνω και ποστ, αλλά το χθεσινό συμβάν ήταν τόσο τρανταχτά γελοίο, όσο και εκνευριστικό συγχρόνως…

Σε ένα μικρό παράδρομο διπλής κατευθύνσεως που το όριο ταχύτητας δεν ξεπερνάει τα 20 χλμ συναντιέμαι με ένα άλλο μικρό αμαξάκι σαν το δικό μου που ερχόταν από την αντίθετη πλευρά… Ορατότης όχι μηδέν (σαν την παλιά ελλ. ταινία 🙂 ), απόγευμα προς το βράδυ που σημαίνει δεν είχε ήλιο και εκεί που πήγαινε να προσπεράσει το ένα αυτοκίνητο το άλλο, εκεί ξαφνικά η οδηγός του άλλου αυτοκινήτου πάει να κάνει απότομη αναστροφή και παραλίγο να πέσει επάνω μου αν δεν προλάβαινα να πατήσω εγκαίρως φρένο!

– Πού πας βρε κοπελιά, αναρωτήθηκα κορνάροντας προειδοποιητικά, μάτια δεν έχεις? ( Βέβαια οι σκέψεις μου δεν ήταν ακριβώς έτσι, αντιθέτως εμπεριείχαν πολλά «γαλλικά»! 😆  )

Η δική της αντίδραση? Να κουνήσει απλά απολογητικά το κεφάλι λες και όλα λύθηκαν και ούτε γάτα ούτε ζημιά… Οκ συμφωνώ δεν έγινε το μοιραίο λόγω των δικών μου γρήγορων αντανακλαστικών…

αλλά

ΕΛΕΟΣ!!!

Είμαι εγώ υποχρεωμένη να έχω τα μάτια μου 14 να αποτρέψω τα λάθη των άλλων? Αντί να προσέχω τη δική μου οδήγηση να προσέχω 1000 φορές περισσότερο μήπως μου έρθει ουρανοκατέβατα η βλακεία των άλλων οδηγών? Και σίγουρα εδώ μιλάμε για βλακεία. Μια παράξενη νοοτροπία που μας πιάνει κυρίως το καλοκαίρι. Ο δρόμος (και ξέρετε πως είναι οι ελληνικοί δρόμοι, κυρίως στην επαρχία…καλά στο νησί μου δεν το συζητώ, είναι αίσχος) έχει καταντήσει το προσωπικό τσιφλίκι κάθε οδηγού. Οδηγούν στη μέση και δεν λογαριάζουν κανένα κώδικα οδικής κυκλοφορίας και φυσικά γίνεται μύλος!

Αμ το άλλο? Υπάρχουν νησίδες που διαχωρίζουν τις δυο οδικές λωρίδες και σε αυτές τις νησίδες υπάρχουν θάμνοι θεόρατοι γεμάτοι αγριόχορτα που ο δήμος τεμπελιάζει ή δεν έχει να καλύψει το κόστος για να  τους περιποιηθεί… Εκεί λοιπόν κρύβονται πεζοί που αντί να πάνε στη διάβαση για να διασχίσουν με ασφάλεια την οδό, ξεπετάγονται σαν λαγοί στη μέση και όποιον πάρει ο χάρος από το διερχόμενο αυτοκίνητο που τρέχει τουλάχιστον με 100 χλμ.

Τι σας φταίω εγώ λοιπόν, αν κουβαλάτε τρέλα στο μυαλό σας? Θα πρέπει να χρεωθώ τον θάνατο κάποιου ή το δικό μου ή να την γλιτώσω όπως πριν 2 χρόνια από θαύμα μόνο με υλικές ζημιές? Και όλα αυτά γιατί? Επειδή έχουμε συνηθίσει όλοι να κάνουμε τους «νιοράντες» όπως λένε στο χωριό μου?

Φαίνεται διακοπές έχει πάει και η ευθύνη που οφείλουμε να έχουμε όλοι μας. Ανοικτά παράθυρα, στην διαπασών η μουσική και οδήγηση με το ένα χέρι…Κάτι που ομολογώ το κάνω και εγώ, αλλά η λογική και η προσοχή μου δεν έχουν πάει ταξίδι…

Ουφ τα είπα και ξεθύμανα για άλλη μια φορά και για να σας προλάβω…ναι κάνω τα παράπονά μου και εγώ, έχοντας κερδίσει το δικαίωμα να το κάνω αφού παρκάρω μια χαρά και μάλιστα σε ανηφόρα ή κατηφόρα, ανάλογογα με την περίσταση (όχι τίποτα άλλο αλλά να μην έχουν να λένε οι άρρενες οδηγοί 😉  )!

Και επειδή μου την έδωσε θα βάλω δύο clipάκια σήμερα,έτσι καλοκαιρινά! 😛

 

 

 

 


15 Responses to “Ααααα δεν πάμε καλά, λέμε!”


  1. 27 Ιουλίου, 2010 στο 7:12 μμ

    Αστροφεγγιά μου,
    Πολύ χαίρομαι που είσαι καλά!!! Ευτυχώς που τα αντανακλαστικά σου δούλεψαν
    έγκαιρα και αστραπιαία και γλύτωσες από τα χειρότερα και σένα και την άλλη.
    Να προσέχουμε και τους άλλους πρέπει… Αφού στην Ελλάδα, δεν έχουμε ούτε την
    στοιχειώδη παιδεία, την οδική περίμενες να είχαμε;

    Tώρα θα σου πω, πως τελευταία δεν έχω διάθεση ούτε ανάρτηση να κάνω, ούτε να
    σχολιάσω, αλλά σήμερα την ευχαριστήθηκα την δική σου. Άσε που έμαθα και μια
    νέα λέξη!! Νιοράντες! Υποθέτω θα σημαίνει κάτι σαν μάγκες ή κάνω λάθος;
    Yπέροχες και οι δικές σου μουσικές επιλογές, όπως της Κοραλλένιας σήμερα.
    Μου φτιάξατε την διάθεση! Δεν ξέρω εσύ, αλλά εγώ έπεσα από χθες… Είναι το θέμα
    το οικογενειακό μου, αλλά ίσως με επηρρέασε και η Πανσέληνος. Εσύ φιλενάδα,
    τα πήρες και με το δίκιο, αλλά πρέπει να χαμογελάς που στάθηκες τυχερή!

    Φιλιά κοχυλένια!!
    Υ.Γ. Δεν ήξερα ότι τα μιλάς καλά τα γαλλικά! lol 😉

  2. 2 Αngel
    27 Ιουλίου, 2010 στο 11:36 μμ

    Τελικά να τι σε ταρακουνάει!
    Χα χα χα χα
    Ευτυχώς όλα είναι καλά!
    Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν συχνά γμτ
    Τες πα
    Ψυχραιμίαααααα
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου

  3. 28 Ιουλίου, 2010 στο 7:01 μμ

    Αγαπητή φίλη πάλι καλά που δεν οδηγείς στην Αθήνα… Θα σάλταρες ή απλά θα συνήθιζες… Μάλλον το δεύτερο. Χαλάρωσε και απόλαυσε το καλοκαίρι μιας και αυτά που περιγράφεις δυστυχώς έτσι είναι και δεν προβλέπεται να αλλάξουν στο εγγύς μέλλον…

  4. 29 Ιουλίου, 2010 στο 7:02 μμ

    ΟΎΥΥΥΥΥΦ! καλησπέρα αστεράκι μου…ε,τι ψάχνεις κ σύ τώρα??? καλά κ που να ρθεις εδώ στην Αθήνα,να δείς τι ωραία που είναι στους δρόμους,ειδικά όταν έχει κίνηση ε,εκεί να δείς χαρές κ πανηγύρια…κ κεί να δείς τα χάλια μας…κ τα χάλια των ελληνικών δρόμων…άστα να πάνε…έχεις δίκιο καλό μου αστεράκι δε λέω…πολύ δίκιο να ξεσπάς..κ είναι πολύυυ σοβαρό το θέμα που θίγεις…αλλά…λύση σε αυτό ΔΕΝ έχει βρεθεί,εώς τώρα τουλάχιστον από τους αρμόδιους επί του θέματος….κ ούτε κ θα βρεθεί???…άγνωστο….ποιός ξέρει…κ ποιός ξέρει κ ποόοσοι ακόμη χιλιάδες άνθρωποι,θα θυσιαστούν στους ελληνικούς δρόμους πόσοι θα χάσουν ακόμη τις ζωές τους σε τροχαία,πόσοι θα μείνουν βαριά ανάπηροι κλπ,κλπ…φταίει βέβαια κ η δική μας απερισκεψία κ μαλακία δε λέω…φταίει κ η χαζομάρα μας…κ το ότι νομίζουμε ότι οι δρόμοι είναι όοολοι δικοί,μας ή ότι οδηγούμε μό-νο εμείς σε αυτούς κ πολλά άλλα ‘ότι’….ε,έχεις δίκιο…κ πολύ…χίλια δίκια έχεις αστεράκι μου…καλησπέρες…

  5. 5 Angel
    29 Ιουλίου, 2010 στο 7:42 μμ

    Πέρασα για μια καλησπέρα
    Καλησπέρα!

    Φιλιά πολλά

  6. 30 Ιουλίου, 2010 στο 12:10 πμ

    Καλησπέρα κι από μένα!
    Αφού είσαι καλά, μην λες τίποτα!
    Σίγουρα έχεις δίκιο για την ανεύθυνη συμπεριφορά της άλλης, αλλά αυτά συμβαίνουν!

    Ο.Κ. τώρα που τα διαβάζεις αυτά, θα σου έχει σίγουρα περάσει!
    Φιλάκια πολλά!

  7. 7 VaD
    30 Ιουλίου, 2010 στο 6:03 πμ

    Μήπως φταίει η ….Μακάμπι;:)))

  8. 30 Ιουλίου, 2010 στο 6:20 πμ

    Pali kala de les! Ti na sou po tora oti den tha xanasimvoun tetoia perierga??
    O theos na ma fylaei giati allios…
    Kalo kalokairi parafta omos, me poli kefi kai xamogelo!!

  9. 30 Ιουλίου, 2010 στο 9:19 πμ

    Κοχυλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..
    Εύχομαι και σε σένα όλα να πάνε καλά και ακόμα καλύτερα, καλή μου! 😉
    Πολλά φιλιά!

  10. 30 Ιουλίου, 2010 στο 9:20 πμ

    Αγγελάκι μου ναι τελικά ανακάλυψα πως υπάρχουν πολλά πράγματα που μας ταρακουνούν…!
    Φιλιά πολλά!

  11. 30 Ιουλίου, 2010 στο 9:22 πμ

    Έχεις μάλλον δίκιο αγαπητέ antianemike!

  12. 30 Ιουλίου, 2010 στο 9:23 πμ

    Αθανασία μου έχεις δίκιο…το ίδιο πρόβλημα διαιωνίζεται!
    Πολλά φιλιά!

  13. 30 Ιουλίου, 2010 στο 9:25 πμ

    Ένα είναι σίγουρο, Ερατώ μου…τώρα που διαβάζω το σχόλιό σου το συγκεκριμένο περιστατικό μου έχει περάσει…
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά!

  14. 30 Ιουλίου, 2010 στο 9:25 πμ

    Λες να φτάει αυτή VaD? 😛

  15. 30 Ιουλίου, 2010 στο 9:27 πμ

    Καλή μου Θαλασσινή έχεις τόσο δίκιο…
    Και σε σένα εύχομαι ένα όμορφο καλοκαίρι!
    Φιλιά πολλά και ευχαριστώ για την επίσκεψη!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


