30
Ιολ.
10

Αναστέλλεται…


Άραγε είναι λίγα ακόμα τα μέτρα που πρέπει να βαδίσω μέχρι το σημείο του τερματισμού?

Μήπως έφτασα στον προορισμό μου στο ταξίδι αυτό που ξεκίνησα?

Ή το ταξίδι θα συνεχιστεί μετά από αυτή την στροφή?

Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά…

Το βέβαιο είναι πως οι τελευταίες νότες του τραγουδιού έχουν παιχτεί…

Η μελωδία σταμάτησε… έληξε…!

Έστω για προσωρινά…


Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, όλες και όλους τους συνοδοιπόρους στο ταξίδι αυτό. Τους αγαπημένους φίλους και τις αγαπημένες φίλες, που μαζί με σας γέλασα, έκλαψα, διασκέδασα και προβληματίστηκα…

Να είστε όλοι σας καλά, να περνάτε όμορφα και αν θέλετε …που και που να ρίχνετε μια ματιά στον σκοτεινό ουρανό.

Θα δείτε μια όμορφη αστροφεγγιά να σας περιβάλλει

και να έχει στραμμένο το βλέμμα της σε σας με αγάπη!

Δεν θα μπορούσα να σας αφήσω χωρίς το τελευταίο τραγούδι… Ένα κομμάτι που αγαπάω πολύ. Σας το αφιερώνω.


15 Responses to “Αναστέλλεται…”


  1. 30 Ιουλίου, 2010 στο 1:13 μμ

    Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά, όπως και η δική μου να σχολιάσω πρώτη δικό μου post…
    Θα το κάνω με στίχους και μουσική. Θα αφήσω την εξαιρετική φωνή του αγαπημένου μου Μ. Χατζηγιάννη να τα πει αυτός για μένα…

  2. 30 Ιουλίου, 2010 στο 4:18 μμ

    Βρε τι πάθαμε σήμερα…
    Δεν μου φτάνει που ΠΥΡΑΚΤΩΘΗΚΑ από τη ζέστη, έχω κι’ εσάς με τις «Προτεραιότητες» και τα «Αναστέλλεται»!!! 👿
    Αστροφεγγιά, πάντως άμα ήρθε ο Robbie και θέλετε να πάτε loooong vacation, πες το μας!
    Μη μας πουλάς αυτά τα περί «προορισμού» και «τέρμα»…!
    Νομίζεις τρώει κουτόχορτο η νεράιδα;;; :mrgreen:

  3. 30 Ιουλίου, 2010 στο 7:35 μμ

    Αστροφεγγιά,
    Τίτλους του τέλους σε αναστολή δεν έχω ξαναδεί.
    Ελπίζω να είσαι κοντά μας σύντομα, γιατί εκτός του
    ότι θα μας λείψεις και συ, θα μου λείψουν και τα κείμενά σου.
    Καλά να περνάς και να χαμογελάς :))

    Σε περιμένουμε για να λάμψει πάλι το στερέωμα στη μπλοσκόσφαιρα

  4. 4 Angel
    30 Ιουλίου, 2010 στο 7:53 μμ

    Bρε σεις! Ελεος πια!
    Περονόσπορος έπεσε στη blogoσφαιρα!
    Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω!
    Καλά που φεύγω για διακοπές γιατί
    αν μείνω λίγο ακόμα θα τα παίξω εδώ μέσα!
    Ελπίζω όταν γυρίσω να ναι όλα καλά!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ αστεράκι

  5. 30 Ιουλίου, 2010 στο 7:55 μμ

    Εεε, πάει θα μου στρίψει,εντελώς εμένα εδώ μέσα με τα συνεχή ‘κλεισίματα’,’αναστολές’ κλπ,κλπ..!!τι πάθατε μωρέ όοολοι σας τελευταία κ κλείνετε,τα μπλογκάκια σας αβέρτα??…ούυυφ! τι θα απογίνω,εγώ χωρίς εσάς?? 😦 μία ο Όσιρίς μας,μία εσύ,μία η Κοραλλένια μας…έ,έλεος πιαααααααα!λυπηθήτε με λίγο μωρέ!!!είμαι κ άρρωστη αυτό το καιρό,κ με στενοχωρείτε κ σείς κιόλας να δώ που θα καταλήξω στο τέλος!!:evil: θα μου λείψετε! πάααρα πολύ κ οι τρίς σας… κάναμε ωραίες συζητήσεις μαζί…κ είσασταν από τους καλύτερους διαδυκτιακούς φίλους (ναί,ναί φίλους)όχι απλώς αναγνώστες που είχα…είναι μεγάλο πράμα αυτό,πιστέυω…να νιώθεις τον άλλο σα φ ί λ ο κ όχι σαν έναν απλό,αναγνώστη…θα σας θυμάμαι πάντα κ τους τρίς…κ δε θα θελα να κοπεί η επικοινωνία μας…έστω κ μέσα από μέιλ….αυτό…δεν έχω,κάτι άλλο να πω…νιώθω απέραντη λύπη…επειδή,μέσα σε τόοσο λίγο,διάστημα ημερών έχω χάσει τρίς σπουδαίους φίλους.. κ ήταν ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ…πραγματικά….κ ας ήταν,κ μόνο μέσα από πίξελς….

    ΛΥΠΗ…ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ :(.

  6. 30 Ιουλίου, 2010 στο 8:41 μμ

    Α, τι γίνεται εδώ;
    Επιδημία κλεισιμάτων έχει πέσει;
    Αστροφεγγιά, κάνε μια μικρή διακοπή- σου επιτρέπουμε- και συνέχισε ακάθεκτη!
    Δεν γίνεται καλοκαίρι χωρίς Αστροφεγγιά!
    Ελπίζω να είσαι σύντομα κοντά μας , ανανεωμένη.
    Φιλιά πολλά.

  7. 7 VaD
    31 Ιουλίου, 2010 στο 5:42 πμ

    Τόσο βαριά πήρες το 2-1 με τη Μακάμπι;;;:))
    Περιμένω να προκριθείτε,για να επιστρέψεις χαρούμενη!:))

  8. 1 Αύγουστος, 2010 στο 8:08 μμ

    Lilith μου πού τέτοια τύχη να έρθει ο Robbie για να πάμε διακοπές μαζί… 😥
    Απλά μιας και όλοι είναι σε «διακοπές» είπα να κάνω και εγώ…
    Ίσως επιστρέφοντας από τις διακοπές να έρθει και η έμπνευση για νέα ανάρτηση!
    Φιλιά πολλά!

  9. 1 Αύγουστος, 2010 στο 8:14 μμ

    Happyshelly μου…έτσι όλα είναι μπερδεμένα στο μυαλό μου, από τη μια οι «τίτλοι τέλους» και από την αναστολή, άντε να βγάλεις άκρη με την θεότρελη αστροφεγγιά….!
    Είδωμεν! 😉

  10. 1 Αύγουστος, 2010 στο 8:15 μμ

    Αγγελάκι αν φυτέψουμε αυτόν το περονόσπορο τι θα φυτρώσει? 😆
    Έλα εσύ με το καλό από τις διακοπές σου και εδώ μάλλον θα είμαι…

  11. 1 Αύγουστος, 2010 στο 8:17 μμ

    Αθανασία μου, δεν θα πω πολλά: Ένα μικρό διάλειμμα σαν μια μικρή αποτοξίνωση…
    I’ll be around…! 😉

  12. 1 Αύγουστος, 2010 στο 8:20 μμ

    Ερατώ μου έχεις απόλυτο δίκιο…! Καλοκαίρι χωρίς αστροφεγγιά δεν κάνει, αλλά το καλοκαίρι δεν τελείωσε έτσι?
    Έχω χρόνο ακόμα μπροστά μου! 🙂

  13. 1 Αύγουστος, 2010 στο 8:22 μμ

    Αν είναι παίρνω βαριά και τις νίκες ακόμα VaD μου…δεν θέλω να με σκέφτομαι στις ήττες! χαχαχαχαχα
    Θα επανέλθω δριμύτερη, ελπίζω! 😉

  14. 14 Angel
    2 Αύγουστος, 2010 στο 2:11 μμ

    Πέρασα να ευχηθώ καλό μήνα αστεράκι!
    Φιλιά

  15. 2 Αύγουστος, 2010 στο 3:10 μμ

    Καλό μήνα Αγγελάκι μου, να είσαι πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


